/spanien/barcelona/forum/21593.aspx/spanien/barcelona/forum/21593.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid king_robinhoo
2008-02-17 00:37
Kallé// Betis målvakt Ricardo låg på marken i minst 1,5 minut efter att han hade fått en spark avv robben,,tror du inte man räknar det med eller
Barcelona Rambla
2008-02-17 00:37
R9 Ronaldo:

Din dåligt dolda sarkasm går inte obemärkt förbi. Normal intelligens gör att man förstår sunt förnuft och hur saker o ting ligger till. Det behövs ingen stort detektivarbete. Som sagt, på internationella forum så sitter man och diskuterar med andra fans om saker som rör klubbarna. Det leder till intressanta diskussioner. Du borde pröva någon gång.
Real Madrid RoyalMadrid
2008-02-17 00:36
Ämne: RoyalMadrid:

Vem ....
Påstår ni på allvar att Henry inte tog med handen. Har ni ens kollat reprisen på Henrys mål på rojadirecta.com? Dålig kvalité, men man ser det lik förbannat ändå hur bollen tar en mycket märklig bollbana som aldrig hade kunnat inträffa om han hade tagit ner bollen ärligt. Om ni tittar riktigt noga så ser man att bollen först rör hans arm och sen studsar bollen snabbt på hans mage/bröst.
Real Madrid R9 Ronaldo
Kallé

Hur fan ska jag veta? Jag var fan inte och dömde matchen, lite bättre än så ska du veta lille vän. Du kan ringa den spanska domarkåren och fråga om du är intresserad.
Barcelona tarrak
Ämne: tarrak// För det för....
Är du verkligen allvarlig? Visst är det enklare för en maräng att bli spärrad i detta forumet än vad det är för en culé. Inte speciellt konstigt med tanke på att ni förbjuder alla utomstående att skriva i erat. Vad jag reagerade mot var att du kommer in och berättar för oss vem som skall bli spärrad på vårat forum, när du själv släpper förbi bra mycket värre grejer på erat. Ta ett djupt andetag, tänk över vad du sysslar med och gör ditt jobb innan du klagar på andras. /Moderator
Barcelona Kallé
2008-02-17 00:35
R9 Ronaldo,
Väntar fortfarande på ett svar ang. era 6 tilläggsminuter. 3 minuter för alla byten. Var hittades de andra tre? Du kan svara i pm också om du vill. Men det är nog många andra här inne som också är intresserade, shoot!
Barcelona Rambla
2008-02-17 00:35
Mr Baloo-Gonzalez:

Tack, äntligen en vettig skribent.

Jag påstår inte på något vis att segern var välförtjänd men vem bryr sig om det? Spelarna slet och krigade till slutet och det är jag glad för. I dessa dagar då CL närmar sig, tag jag emot alla poäng utan att klaga på spelet.
Real Madrid Daebes//Zizou
2008-02-17 00:34
Visca_Barca// Oj vad moget. "Vi vann ni förlora". Du ser inte mig säga vi leder ligan det gör inte ni. Fy vad barnsligt!
Real Madrid R9 Ronaldo
2008-02-17 00:33
Rambla

Oj, visste inte att du var så insatt i Real Madrids ekonomi. Du verkar ha bättre koll på ekonomin än vad Reals ekonomiansvarige gör. Imponerande, kan du kolla upp lite statistik till oss Madridistas? Det vore snällt.
Barcelona Rambla
2008-02-17 00:32
RoyalMadrid:

Vem bad om din åsikt. Påstår du att DU klart och tydligt såg att Henry tog ner bollen med handen, så är du härmed dumförklarad. Det gick inte att se, påstå inget annat utan ta på dig dumstruten och ställ dig i ett hörn och skäms.
2008-02-17 00:32
OkkaPokka1// Nej den har jag inte glömt. Men eftersom den spelades för 3 år sen skippade jag det. Då skulle jag tagit med 4-2 segern med men skippade det året.
Real Madrid RoyalMadrid
2008-02-17 00:31
Ämne: Zaragozas straff är ....
Se och lär av det här inlägget. En helt objektiv culé som kan erkänna att det var straff för Zaragoza. Dock tvivlar jag starkt på att han även tycker att Henry gjorde hands och att Zaragozas hands var mycket tveksam.
2008-02-17 00:30
tarrak// För det första så gör vi så gott vi kan. Säker på att dem gör samma sak här. Jag sa att jag tyckte det var provocerande. Men inte är han spärrad för det. Tycks vara lagligt här. Säker på att man skulle blivit spärrad som Madridista om man skrev samma sak om Barca.
Barcelona OkkaPokka1
Daebes//Zizou

Glömmde du inte 0-3 på bernabeu? har ni kommit över det nu, äntligen ;)
Barcelona Kallé
Bollen tar inte på Henrys hand? Var ser du det? På teven där ingen annan såg det, inte kommentatorn heller? Barcas straff är straff, bollen tar på armen.

Vad har du att säga om era 6 tilläggsminuter RoyalMadrid, 3 minuter för alla byten ska det vara. Max 4 skulle det ha varit. Var domaren hitta de andra 3 minuterna är som sagt en STOR gåta.
Real Madrid EL-Gonzalez
Visca_Barca// varför vill du provocera Daebes//Zizou?
Barcelona Ghazza
2008-02-17 00:29
Ämne: Vill vara diplomatis....
Tackar, stort av dig. Det lutar mer och mer åt att ligan troligen avgörs på Bernabeu. Väl mött.
Barcelona Meley
Rambla

Så sant, men egentligen vad förväntar man sig av kommentatorerna, speciellt han :D
Barcelona Dizzy
Ett stort plus till Dinho är för att han har all press på sig när han ska ta straffen. Tänk er själva 50 000 folk. Och slår av görandet.
Real Madrid RoyalMadrid
Shit, Rambla, har du övervägt att gå till optikern och göra ett syntest?

Du säger alltså att Henrys hand inte gick att se på någon repris. PRICELESS! Det gick att se på en av de första repriserna, sen blev vinkeln bara sämre och sämre varje gång kameramannen försökte. Gå in på rojadirecta.com, fast i och för sig verkar du inte ha så god skärpa.

Barcelona Foadinho_2pac
Här etoo som pratar lite om racismen.
Lukas.RP
2008-02-17 00:28
Ämne: Varför är ni så säkr....
Jasså, var det inte han som ansåg att jag provocerade? Lägger upp äcklig statistik som vi inte vill ha med att göra här. Sen förmodar jag att inte speciellt många bryr sig just nu heller. Hade ni vunnit idag, så hade ni inte vart här. Sörj på det sättet ni vinner, va en bra förlorare, eller ta erat pick å pack.

Jag är städgubbe på forumet btw, tänkte att det kunde varit skönt att veta.
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
Vill vara diplomatisk, vill gratulera men det sitter i halsen! så
Grattis till fullt pott, dock ej fint spel, men vem gör det,(spelar fint alltså) när Cl närma sig.
väl mött!
Barcelona Rambla
R9 Ronaldo:

Nej, verkligen inte i Sport. Angående skulderna så står det om dem på Madrids officiella websida. Fast de är ju lite fega, de vågar ju så klart inte lämna ut hela balansräkningen offentligt som andra klubbar. Dessutom, lite lustigt är de när de räknar in framtida inkomster, alltså pengar de ännu ej har fått, som inkomst för det senaste året.

Om oron kan man läsa på internationella forum, där tex maränger klarar av att kommunicera lite mer civiliserat än på SF.
Barcelona Ghazza
Zaragozas straff är väl inte så mycket att tala om. Rutinerat av zaragozaspelaren och orutinerat av Marquéz helt enkelt.
Barcelona The Dynasty (2004 - 2007)
2008-02-17 00:27
Skönt att vi vann ikväll, men jag missade matchen.
Är det någon som kan slänga upp nån länk med alla målen/höjdpunkter? Skulle vara väldigt tacksam för detta.
Barcelona tuner
klart marängerna inte tycker det ska vara straff när bollen tar på armen då dom är van med att deras backar få spela handboll i straffområdet utan att straffas...
Barcelona Visca_Barca
Daebes//Zizou
jag märker din ilska :D.
du e så förbannat oh det ta det lung mannen.

glöm inte vi vann o ni förlora :)
Barcelona Leo_Messi19
Var det nån mer än jag som vart överlycklig när Puyol drog en klassisk "Puyol-ride"? Inte för att den var lång men ändå ögongodis på hög nivå! :D
Real Madrid RoyalMadrid
2008-02-17 00:26
Ämne: Ämne: Ämne....
Okej, låt oss anta att du har rätt, vilket jag inte kommer ändra uppfattning om då bollen är extremt nära axeln.

Du nämner inget om Henrys hand eller Marques klumpiga tackling. Jag antar då att du vet att det faktiskt var solklar straff eftersom han aldrig någonsin ska behöva undvika ett ben som pekar 1m åt sidan. Det är ju samma princip som att stänga vägen. Klart som fan spelaren är så pass smart att han fortsätter springa rakt in i Marques och börjar falla när han missade tacklingen så grovt.

Henrys hand behöver jag inte ens diskutera. Om Zaragoza fick hands mot sig så var Henrys hand värd ungefär likvärdig med 3 st av Zaragozaspelarens hands.
Annons: