/spanien/barcelona/forum/21587.aspx/spanien/barcelona/forum/21587.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona -ViscaElBarca!-
2008-02-20 10:21
de två tuffaste matcherna ikväll e arsenal - milan o fenerbache - sevilla
Barcelona Kallé
2008-02-20 09:47
Barca ska vara ett så MYCKET bättre fotbollslag än Celtic. Sen klart att de spelar hemma inför en fantastisk publik men jag tror ändå att vi vinner med 2-0 eller 2-1. Börjar ladda redan nu!

Visca el barca.
Barcelona Leo_Messi19
2008-02-20 09:02
Jusste, Rijkaard sitter på läktaren denna match va? Bara hoppas att Rijkaard talat om för Neeskens vad han ska göra på avbytarbänken ;) Annars får ju Rijkaard bra uppsikt över spelet och kan ringa Neskeens lite då och då.
Barcelona A.Gaudi
2008-02-20 01:35
jag hoppas på en borta vinst men det känns som en 1-1 match.

skulle vara jävligt bra för oss att få vinna mot Celtic. en rejäl moral boost i laget. vi behöver all adrenalin vi kan få nu.. vi MÅSTE vinna alla matcher i ligan, cupen och CL. real kan ta det lite lugnare men vi måste börja prestera nu. varje match är viktig just nu, om vi ska ta hem några titlar i år.

jag tror faktiskt vi har en bra Chans i CL. vi är inte solklara favoriter längre och vi får för en gångs skull slå lite ur underläge mot t.ex man utd. har vi lite tur och drar Porto/schalke i nästa dragning så har vi ett guldläge på gång.
Barcelona Foadinho_2pac
2008-02-20 01:23
Lite bilder från träningen i Glasgow.
Barcelona Foadinho_2pac
2008-02-20 01:21
Jag har en känsla att vi vinner imorgon hoppas de samma känsla jag hade om roma - madrid matchen. :d
Barcelona Sürer
2008-02-20 00:38
för min egen del var det ganska väntat att inter skulle åka på torsk. Inter är ett lag som dominerar i serie A men ute i europa har de inget o hämta. Real fick med sig ett bra resultat trots allt, det räcker ju med 1-0 och det borde dom klara av,

A.Gaudi

jag var också precis inne i Inters forum och håller med dig vilken jävla hönsgård. Deras första förlust sen Fenerbache matchen o de vill redan nu ha manchini kickad. Jämför oss när vi torskade mot Real hemma höll vi ändå en ganska bra nivå till skillnad inne hos andra
Barcelona En_Gång_Barca_Alltid_Barca
2008-02-20 00:27
kommer barca - valencia CDR sändas på svensk tv
Barcelona Dizzy
2008-02-20 00:25
Diarra borde fått rött kort! Riktigt fult av han att göra så.

Imorn tar vi Celtic.
Barcelona Rambla
2008-02-20 00:22
Ämne: Fast inter verkar ju....
Jo, någon handssituation var det säkert men det blir ju en helt annan slags fotboll när man tvingas spela med 10 man redan efter 30 min. Då blir man tillbakapressad och då uppstår sådana där situationer mycket lättare. Nåja, inte något vi behöver bekymra om oss. Inte vårt lag, inte våra bekymmer. :)
Barcelona A.Gaudi
2008-02-20 00:18
Fast inter verkar ju ha haft två hands situationer i straffområdet mot Liverpool, såg ej matchen utan har bara läst raporter.

annars är jag väldigt glad över kvällens resultat. ganska roligt också att jag läste inter-forumet för första gången. herregud sån låg kvalitet det håller.. tycker att vi och real kan hålla en tämlig låg kvalitet i peioder men Inter ikv! herregud..

halva forumet ber om att få Mancini kickad, nu när dom är i sin bästa period på 25 år.
Barcelona Rambla
2008-02-20 00:12
Fattar inte hur Diarra kunde klara sig i från en utvisning? Självklart bytte Schwester ut honom direkt efter den situationen. Annars, Roma hade behövt minst ett mål till för att klara av trycket på Bernabeau. Fast och andra sidan, på något sätt känns det som om Roma nästan är mer till sin fördel på bortaplan i CL. Ja, om man undantar förra årets genomklappning mot Man U men något sådant sker en gång i livet på sin höjd.

Madrid var väl annars det bättre laget, eller snarare det laget som höll i bollen mest, just för att Roma nog ville spela på omställningar.

Liverpool får 2-0 till skänks av domaren. Ok, Materazzi kan vara ful men att ge två gula kort för de situationerna är en skänk från ovan av domaren. Trots det kunde Liverpool knappt skapa rejäla målchanser och ett tag trodde jag att de kunde hålla på och spela i flera timmar utan att få in bollen i mål. Vips så får de ett flytmål, Cordoba skadas, och i slutminuterna får Gerrard till ett skott långt utifrån som letar sig igenom hela försvaret och går stople in. Detta blir svårt för Inter att vända på.
Barcelona Nemo - Gudjohnsen
2008-02-20 00:09
Vi borde kanske strunta i Madrid ett tag, annars får vi en hel hönsgård här inne.

De fick med sig ett mål iaf, nu räcker att Ruud petar in bollen på ett sånt där vidrigt sätt bara han kan göra.

Hoppas de går vidare iaf. Tänk om de åker ut, då har de flera månader att bara fokusera på ligan. En match i veckan.

Diarra går alltid upp med armbågarna.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2008-02-20 00:04
Ämne: har varit inne på re....Gnäller på domaren? dem ska vara glada att han inte visade röda kortet för Diarra när han gav Aquliani en ful armbåge!
Barcelona Ronaldiinho
2008-02-19 23:50
på inför rapporten så står det att messi kanske bänkas för att han inte har fysiken..?

men med den TEKNIKEN som han har, så kan han komma vart han vill!
Barcelona lovebarca_megi
2008-02-19 23:39
riktigt gött att real madrid förlorar mot roma Nu hoppas jag att vi vinner mot celtic imorgon hur många tror att vi vinner mot celtic imorn??
Barcelona Legenden11
2008-02-19 23:18
Shi

synd att roma inte fick till ett mål till för då hade jag somnat gott inatt.
Real Madrid Shi
2008-02-19 23:18
Ämne: Shi

naeee jag h....
Haha ja precis, haha vinner man en sådan match behöver man inte något mer i livet :D Vid förlust tror jag många fans kommer dö i hjärtinfakter, eller sättas in på nått psyke.
Barcelona A.Gaudi
2008-02-19 23:16
Shi

naeee jag hade inte klarat av det.. Vilken fruktansvärd nervositet jag hade haft dagarna innan matchen. mitt psykte hade vart brutalt misshandlat.. fast glädjen om vi vann skulle vara obeskrivlig.

Tack för länken BTW
Barcelona Legenden11
2008-02-19 23:16
Foadinho_2pac

Jag läste vad de skrev efter matchen i relas forum, de tror o tror roma kommer få på bernabeu. men roma e inte som villareal eller andra enkla spanska lag.

vi kommer få se ett annat roma som spelar smart fotboll, roma e svår motståndare och deras spelare kommer visa hur de ska kunna klara den matchen.

så tror jag
Real Madrid Shi
2008-02-19 23:15
Lycka till imorgon mot Celtic tror ni kommer käka dom till frukost, luch, middag och kvällsmat.

Som sagt jag menar det verkligen då jag hoppas på en Final mellan Barca o Real, så jag kan få en hjärtinfakt som är värd det.
Barcelona Foadinho_2pac
2008-02-19 23:14
A.gaudi

Här är länken för målen. Kolla åt höger så står det "Últimos videoresúmenes / goles" under där är målen.
Barcelona Störst, bäst, Barca
2008-02-19 23:14
Gött att Roma slog Real!!! Men Madridsvinen lär väll gå vidare på fler gjorda bortamål...Ruud gör väll ett äckligt offsidemål som tar dem vidare. Men hoppas Totti och co kan kontra sönder dem!
Barcelona kevina
2008-02-19 23:13
någon länk till målen till Real-Roma?
Barcelona A.Gaudi
2008-02-19 23:12
mm.. det är en stor anledning till min pessisimism fortfarande. tror Real kommer ta dom enkelt på Bernabeu.

får hoppas att deet blir en väldigt Låst affär där Totti skruvar dit en frispark eller guily/mancini kontrar in ett mål och går vidare med ett oavgjort resultat.
Barcelona Foadinho_2pac
2008-02-19 23:07
Legenden11

Italienska lag är kända för att vara defensiva men Roma är tvärtom de är kända för offensiven.
Barcelona Legenden11
2008-02-19 23:05
skönt att roma vann,,tack roma ni gjorde mig lite glad. man ska komma ihåg att italienarna e bätttre på försvara sig än att spela offensiv fotboll.

eller om jag har fel så tala om det, vill gärna ha veta ifall jag missade nåt i min poäng
Barcelona Dizzy
2008-02-19 23:00
Sergio Ramos missar returen.
Barcelona A.Gaudi
2008-02-19 22:51
någon sida med klipp ifrån CL målen?
Barcelona Foadinho_2pac
2008-02-19 22:48
Edwin

Om Roma har en bra dag så kommer de kontra sönder Madrid. Madrid kommer säkert köra riktigt offensivt.
Annons: