/spanien/barcelona/forum/21586.aspx/spanien/barcelona/forum/21586.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tarrak
2008-02-18 22:48
Ok, inte ett inlägg till om Gutis sexualitet, det här är ett fotbollsforum!
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-18 22:47
Legenden11

Herregud, måste man blivit utsedd till bäste spelare? , Henry,Xavi,Deco. är inte dom bra då eller då dom inte vunnit guldbollen eller? herregud...

Gutí gör stormatcher ibland och plattmatcher ibland, det är väl hans svaghet. hans jämnhet i spelet.
Barcelona Suñol
2008-02-18 22:43
Bopi: Läskigt va? killbaciller är ju livsfarliga...
Barcelona Kallé
2008-02-18 22:42
Guti Guti Guti Maricooon, Maricooon, Maricoooooooon.
Barcelona Gaucho_10
So what om Guti är bög, han kan vara en utomjording, det viktiga är vad han gör när han spelar på planen
Barcelona Legenden11
Shi

Säg mig en säsong då guti har varit bra o stabil typ 90%, eller nån gång blivit utvald europas bästa spelare eller nåt liknande.

Bara så du vet om ett år raul o guti e slut, håll tummen för de komigen mannen
Barcelona Criff
2008-02-18 22:41
40,000 euro haha. Fy fan vad dyrt. Halv mille för att latcha med polarna :P nee finns bättre saker att lägga pengar på.
Gå museum rundan istället och ta med en boll och sen bara spring ut på planen och skjut bollen en gång. Sen lär du bli utslängd men va fan det var värt dem 11,5 Euro det kostar :P
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-18 22:39
Bopi

De snacket har tagits upp här redan, om du kollar ner lite så ser du en rad med inlägg.
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-18 22:36
7000 låter faktiskt ganska mycket :/ .. Men de är trots allt barca och Camp Nou så.

Väljer ni då? El clasico på plats eller spela själv en halv timme med dina kompisar på Camp Nou? jag själv väljer nog en match själv :)
Barcelona Bopi
2008-02-18 22:32
Någon mer äb jag som har läst att Guti har arigt otrogen med en KILLE!! =)
Barcelona Bopi
2008-02-18 22:32
Någon mer äb jag som har läst att Guti har arigt otrogen med en KILLE!! =)
Barcelona älskabarcelona
2008-02-18 22:30
Det kommer nog minst kosta 40000 euro . Men fixar man så att det blir 50 pers , 25 i varje lag så kostar det runt 7000 kr per skalle . De värt pengarna kan ja lova.
Barcelona jogabonito_barca
2008-02-18 22:24
Ämne: Kolla på min länk! J....
"any organisation can offer this unforgettable and unrepeatable experience to its customers, clients or partners at prices starting at €40,000."

Ska ni betala 40,000 euro?
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-18 22:17
Suñol

Det jag menade är att ett skämt ska inte behövas tas så allvarligt , ja mena om du kollar på ett humor program inte sitter då du och kritiserar dom och säger att dom ska skärpa sig. Du sitter nog där och skrattar, så ett sådant skämt ska absoulut inte tas på de viset som man har sett här inne i forumet.

Och jag hade fattat om denna tumult uppstått i Madrid forumet men att de skulle ske här är ju lite förvånande.

Vi är ju trots ärkerivaler, även om barca alltid visar respekt ;)
Delarocha RIP Puerta
2008-02-18 22:00
Messi-lona; och det är anledning att låta sina homofobiska, rasistiska eller ideologiska tankar och åsikter spridas tillsammans med personangrepp?
Barcelona älskabarcelona
2008-02-18 21:58
Kolla på min länk! Jag har frågat mina barca vänner om dom vill följa med till de här och har bara fixat 2 till. Undrar om ni kan fixa nån grupp här på svenskafans . Det skulle va underbart å testa hur det känns å spela på Camp Nou :D.
Barcelona Jycken
2008-02-18 21:49
Ämne: Ämne: Är det ....
Han är lika snabb ser det ut som. springer ifrån det mesta. men jag tror han är mer tvåfotad faktiskt. vilket är ännu bättre. men han gör likadana inåt ryck som messi gör. men skulle vara roligt att se Assulin på vänsterkanten och messi på högerkanten och båda spelar likadant =)
Real Madrid Shi
2008-02-18 21:44
Legenden11

!--TEMP_B--!Har du hört om fotbollens misstag, Guti borde aldrig ha blivit uttagen till spaniens landslag, för där krävs spelare som xavi, Fabregas eller Iniesta.!--TEMP_/B--!

Aha okej så du tycker vi tar och bränner personen som tog ut Guti till landslaget på bår för att han ens vågade ta ut den helt värdelöse Guti till landslaget, dessutom är det en dålig undanflykt för att du gjort narr av aftonbladet när du hade fel själv.

!--TEMP_B--!Guti e inte ens i närheten av de, jag har aldrig sett honom passa klasspassning som Xavi brukar göra.!--TEMP_/B--!

Har du sett Real Madrid spela någon gång mellan 1999 och 2008?

!--TEMP_B--!Vem av oss här har sett guti göra det??!--TEMP_/B--!

Kanske alla som följer spanskfotboll och med någon form av insyn i fotbollen?

Foadinho_2pac

Meriterad? Genom att debutera gör det honom till meriterad, det menas inte att han har vunnit 5 VM guld och 3 Em guld blandat med lite Confederations cupper.
Barcelona Messi-Lona
2008-02-18 21:29
Ämne: Skönt beteende här p....
jaa för vissa är fotboll bara underhållning men för andra är det en livs still.. för mig är det mer än underhållning..

hur tror ni att resultatet kommer att bli efter möttet med skottarna ,, jag menar poäng mässigt
Barcelona Suñol
2008-02-18 21:23
barcadinho: Ja hur ska man tolka det? Puyol är en grym kapten men framför allt från sin mittbacksposition!
Real Madrid orhan_robinho
2008-02-18 21:20
Är Garay klar för er?
Barcelona Messi-Lona
2008-02-18 21:19
Ämne: Messi-Lona , Sunõl
....
Ajaj kapetn säg något intresant så vill jag gärna snacka med dig ,, alvarligt
Barcelona barcadinho
2008-02-18 21:18
Jag läste några intervjuer gjorts 13/feb om Barca .
Jag försöker översätta några citat som är av intresse, så gott det går.

Santiago Jimenez från tidningen Sport säger:
”Det fattas idag en ledartyp i Barca. En ledartyp som drar alla framåt.
Messi är kanske den bästa spelare i Barca just nu men han är inte en ledartyp. Han är blyg
och gillar inte stå i centrum”.
Journalisten frågar:
” Poyul, är han inte en ledartyp ?”
Svar: ”Nu tror jag att du skojar”
Fråga: ”Så hur blir det med det?”
Svar: ” Jag tycker att Gabi Milito är en ledartyp, men han är ny i Barca och han har inte hunnit ta den här rollen. Men det kommer.”

Ja, vi kan kanske hålla med det. Det finns inte en naturlig ledare i laget just nu. En sådan som Gerrard, Lampard, John Terry, Raul osv.
En spelare som är lite mer auktoritet och som kan leda laget.
(En ledartyp behöver inte vara det bästa spelare i laget. Det är inte samma sak).
Jag förstår inte bara Santiagos svar om Poyul, lite nedlåtande tycker jag.

David Berenbau från channel 4 plus säger om Ronaldinho:
”Jag har sett fotboll i mer än 30 år och jag har aldrig sett en spelare som helt plötsligt glömmer att spela. Märkligt hur man glömmer allt man kunde förre”.

Precis, hur kunde det hända? Eller sitter det i generna och det är bara en tidsfråga?

Delarocha RIP Puerta
2008-02-18 21:17
Skönt beteende här på forumet återigen. Fotboll tar uppenbarligen ut det bästa ur varje individ
Barcelona Suñol
2008-02-18 21:15
Messi-Lona: Lugnt.
Barcelona Suñol
2008-02-18 21:15
ViscaElBarca!-: Minns ni kanske den liknande diskutionen när det vara massa fjantar som tyckte saker om kvinnor hit och dit? Ska man inte få ta upp hur folk beter sig i forumet är det skitsnack? J
Barcelona Messi-Lona
2008-02-18 21:14
Ämne: Är det bara jag som ....
jooo jävligt mycket både utsendet och spelstillen och han är väll högerfotad och spelar på vänster kanten
Barcelona Barcelona #7
2008-02-18 21:14
Nu får ni sluta och snacka om Guti..

Det här är ett forum som man bara ska snacka om Barcelona och inte om Guti där det står att han är bög, låt han vara bög.
Barcelona Messi-Lona
2008-02-18 21:12
Ämne: Messi-Lona: Jag tyck....
Peace...
Barcelona Jycken
2008-02-18 21:12
Är det bara jag som tycker att Gai Assulin är lik messi i spelstilen. skulle vara skönt om han kom till a-laget om 1-2 år då han har lite mer kött på bena ! han är ju en grymt skön spelare. om man utgår ifrån alla youtube filmer !
Annons: