/spanien/barcelona/forum/21583.aspx/spanien/barcelona/forum/21583.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-02-17 00:28
Vill vara diplomatisk, vill gratulera men det sitter i halsen! så
Grattis till fullt pott, dock ej fint spel, men vem gör det,(spelar fint alltså) när Cl närma sig.
väl mött!
Barcelona Rambla
R9 Ronaldo:

Nej, verkligen inte i Sport. Angående skulderna så står det om dem på Madrids officiella websida. Fast de är ju lite fega, de vågar ju så klart inte lämna ut hela balansräkningen offentligt som andra klubbar. Dessutom, lite lustigt är de när de räknar in framtida inkomster, alltså pengar de ännu ej har fått, som inkomst för det senaste året.

Om oron kan man läsa på internationella forum, där tex maränger klarar av att kommunicera lite mer civiliserat än på SF.
Barcelona Ghazza
Zaragozas straff är väl inte så mycket att tala om. Rutinerat av zaragozaspelaren och orutinerat av Marquéz helt enkelt.
Barcelona The Dynasty (2004 - 2007)
2008-02-17 00:27
Skönt att vi vann ikväll, men jag missade matchen.
Är det någon som kan slänga upp nån länk med alla målen/höjdpunkter? Skulle vara väldigt tacksam för detta.
Barcelona tuner
klart marängerna inte tycker det ska vara straff när bollen tar på armen då dom är van med att deras backar få spela handboll i straffområdet utan att straffas...
Barcelona Visca_Barca
Daebes//Zizou
jag märker din ilska :D.
du e så förbannat oh det ta det lung mannen.

glöm inte vi vann o ni förlora :)
Barcelona Leo_Messi19
Var det nån mer än jag som vart överlycklig när Puyol drog en klassisk "Puyol-ride"? Inte för att den var lång men ändå ögongodis på hög nivå! :D
Real Madrid RoyalMadrid
2008-02-17 00:26
Ämne: Ämne: Ämne....
Okej, låt oss anta att du har rätt, vilket jag inte kommer ändra uppfattning om då bollen är extremt nära axeln.

Du nämner inget om Henrys hand eller Marques klumpiga tackling. Jag antar då att du vet att det faktiskt var solklar straff eftersom han aldrig någonsin ska behöva undvika ett ben som pekar 1m åt sidan. Det är ju samma princip som att stänga vägen. Klart som fan spelaren är så pass smart att han fortsätter springa rakt in i Marques och börjar falla när han missade tacklingen så grovt.

Henrys hand behöver jag inte ens diskutera. Om Zaragoza fick hands mot sig så var Henrys hand värd ungefär likvärdig med 3 st av Zaragozaspelarens hands.
Barcelona Rambla
2008-02-17 00:26
Haha tarrak, snacka om att ge svar på tal. Vita moderatorer tillåter nästan vilken skit som helst så länge det är skitsnacka om Barcelona, eller Bajselona som vissa intelligenta varelser där inne väljer att kalla laget. Priceless! :D
Real Madrid Daebes//Zizou
2008-02-17 00:25
Varför är ni så säkra.

El clasico camp nou
1-1

El clasico Santiago
2-0

El Clasico camp nou
3-3

El Clasico Camp nou
0-1

Real Madrid 2 vinster 2 lika 8 poäng
Barcelona 2 förluster 2 lika 2 poäng

Camp Nou 3 matcher
Santiago 1 match
Real Madrid R9 Ronaldo
2008-02-17 00:24
Rambla

Var har du läst att det var oroligt i klubben angående ekonomin, SPORT?

Jag ser positivt på att Real slänger ut så mycket pengar på spelarköp, det betyder att de inte har problem med ekonomin så de kan spendera hur mycket euros de vill.
Barcelona Edwin
Marängerna fick ju många gula kort idag. Jag tror att Ramos hade fått ett idag och ett i förra matchen. Dat kan bli ännu tuffare i nästa omgång.
Barcelona Rambla
Meley:

Jag skrattade mest åt honom för att han tyckte att Henry verkligen tog ner bollen med handen, fast det inte gick att se. Men Juanfrans solklara nedtagning med armen som syntes ännu tydligare under reprisen var enligt honom väldigt tveksam. Det fick en gapskratta.
Barcelona Captain Fantastic!
2008-02-17 00:23
Rambla /

Nej, det rörde sig om 500 euros. Zaragoza fick betala exakt 500 euros för de rasistiska glåporden mot Eto'o för två år sedan. Fan, 500 euro kan jag betala om det krävs, jag förstår då inte hur man kan bötfälla Zaragoza- en klubb som omstätter miljarder kronor/år- med endast 500 euro. Jävla Villar och LFP.

Handlade det om skadan Matuzalem fick då har jag självklart fel och erkänner det. Men eftersom man enkelt kan titta tillbaka på Zaragozas statistik och se att de har ett antal anti-afrikanska fans så drog jag den slutsatsen.¨

Jag blir bara arg, arg att jag inte sitter där, arg att ingen gör något. Jag menar det fanns folk på La Romareda kvällen Eto'o blev påhoppad som säkert inte höll med, varför sa de inget? Minst lika uselt.

Jag har ingen aning om varför fansen gör så (om de nu gjorde det denna gång?)? Men man kan defenitivt inte sopa deras beteende under mattan med att säga att det aldrig hördes något mot Abidal eller Henry eller Ronaldinho.

Kvällen Eto'o blev påhoppad så befann sig Ewerthon, Alvaro, Ronaldinho bland andra på planen. Den enda person som blev kallad apa och fick Sieg-heil hälsningar emot sig var Eto'o. Och Eto'o har aldrig skadat en Zaragoza spelare i sitt liv.

Nä nu måste jag lägga mig, jag går på 12 cylindrar nu. Måste lugna ned mig, ha det bra allihop!
Barcelona tarrak
2008-02-17 00:22
Ämne: Lukas.RP// Och det ä....
Och det skulle vara värre än all skit som skrivs på erat forum där DU är moderator? Lider alla madridistas av kronisk hybris eller vad är det för fel?
Barcelona Visca EL Barca
mkt starkt jobb ikväll var 100 på att ronaldinho skulle sätta straffen :D kyllig som fan
Barcelona Kallé
HAHAHA 6 minuter? Om båda lagen gör alla sina byten ska det vara 3 minuter. Var du hittar tre andra minuter är ju en stor gåta.

Aha, såg att du ändrade ditt eget inlägg nu och tog bort att de var välförtjänta minuter. Bra jobbat!
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-17 00:21
De enda som kan få mej på dåligt humör nu är en skada på nån barca spelare.

Men vi tog en riktigt tung seger idag, och real fans kan inte förstöra vårat firande.

Njut Culés. ¡Visca él Barça!
Barcelona Visca_Barca
2008-02-17 00:21
varför är det tveksam straff ?
varför snackar ni ej om zaragozas straff då?

3pinnarrrrr gubbar:D. smaka på caldron din pingvin
Real Madrid R9 Ronaldo
2008-02-17 00:20
Kallé

Nej, de kändes inte så sköna faktiskt. Sköna hade de varit om vi hade gjort mål.
Barcelona Ghazza
Ämne: Ämne: Ämne....
Hahaha, dagens. =D
Barcelona Rambla
R9 Ronaldo:

Let's face it, ni säljer inte tröjor som under Galactico-eran. Ni har stora intäkter ja, men du glömmer bort att ni även har vädligt stora utgifter. Speciellt som ni slösar pengar under sommartransfern. Senaste sommaren var det hela 119 miljoner euros. Jag vet att det är oroligt i klubben angående skulderna så du behöver inte låtsas om annat.
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
Kan man inte göra detta forum endast för Barca fanns börja bli trött på att se äckliga vita fläckar här
Barcelona Visca_Barca
2008-02-17 00:19
RoyalMadrid

varför gråter du bakom skärmen?
Barcelona Meley
Det roliga är att INGEN hade kommit och klagat på att det var hands på Henry om inte kommentatorn hade "trott" det. Han kunde inte ens se det med reprisbilderna, och försvararen vill få det till offside inte hands. Han måste väl se bättre än vad vi gör på TV. Sluta klaga på att det var hands, kom med något bättre istället.
Barcelona Kallé
R9 Ronaldo,
Varför sitter du inne i vårt forum och försöker övertyga dig själv om att vi hade tur med dommarna då? Om du är så lugn så behöver du inte bry dig det minsta.

Sköna 6 tilläggsminuter ni fick idag!
Lukas.RP
Ämne: Lukas.RP// Och det ä....Men låt bli att komma in hit då, ni kan ju ändå inte diskutera på en normal nivå?

Givetvis drar jag inte alla över ett streck, men det finns vissa som går över gränsen kan jag tycka.

R9 Ronaldo

Nej men det är det dem får bygga som hemmaplan sålänge, då Real inte vill spela kvar på Bernabeú.
Real Madrid R9 Ronaldo
2008-02-17 00:18
Lukas.RP

Det finns ingen grusplan nära Bernabeu...
Barcelona r.Hyder
2008-02-17 00:17
Att Zaragoza publiken buade ut Touré bara för att han skadade en av deras spelare förra matchen är jag osäker på. Tror bara att det är en sorts täckmantel eller ursäkt för att bua ut en afrikansk spelare (varken Abidal, Ronaldinho eller någon annan i dagens lag är "lika mycket" afrikan som Touré). Nåväl, Yaya var oberörd och stensäker i sitt spel.

Tycker annars att Milito var en riktig krigare den här matchen. Vilken inställning och vilka jävla brytningar!

Tyckte man kunde se glimtar av den gammla Xavi idag med lite sköna vändningar och genombrott på mitten med fart. Ser bättre ut från hans sida men långt ifrån den gammla klassen. Kul ändå.

Henry får göra mål och gör det väldigt läckert. Alltid kul när dem som "ska" göra mål gör det. Var inte på något sätt dominant i matchen snarare tvärtom men gör sitt jobb som målskytt.

Barcelona Rambla
2008-02-17 00:17
Ämne: Ämne: GurV
M....
Men herregud. Du är verkligen objektiv.

Bollen tar på axeln? Hur är ser din kropp ut? Var sitter din axel? Vanskapt?
Annons: