/spanien/barcelona/forum/21578.aspx/spanien/barcelona/forum/21578.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Dizzy
7/15/2008 13:20
Undra vad Hleb rykterna har tagit vägen. Var inte han klar för länge sen? Konstigt!
Barcelona Barca_Fan_87
7/15/2008 12:51
Har ni läst om att Eto`o ska spela i Uzbekistan, måste vara årets sjämt haha... Den som tror på det kan inte fotboll.
Deportivo Daniel Svärd
7/15/2008 12:49
Minns hur det gick för Rivaldos karriär efter succée n i deportivo och Barca när han gick till Milan. Aldrig gillat den klubben, och att min favorit spelare genom tiderna "förstördes" där var väl en anledning. Vi får se hur det går för Ronaldinho om han går dit, antar att han tar Seedorfs plats.
Barcelona A.Gaudi
7/15/2008 12:42
Chelsea verkar bege sig in i sista sekunden om ronaldinho. deras bud ligger på 22 miljoner pund..270 miljoner svenska?

hoppas verkligen i hela min själ att han aldrig går till milan. jag vill gärna se honom gå till city/chelsea och sedan höra Galliani gå ut i pressen "han var aldrig milans stora intresse" eller någon annan arrogant bortförklaring.
Barcelona BarcaMatte.
7/15/2008 12:31
Exclusive
Menade Ronaldinhos position när jag skrev. :) Silva lär inte göra det dålig på den heller. Men givetvis är han inte lika bra som Ronaldinho var för några år sedan. Men en fullgod ersättare enligt mig.
Barcelona Gud är störst!
7/15/2008 12:28
Eto´o verkar vilja stanna!!! Kanske inte troligaste källan men goda nyheter ändo.
Barcelona Exclusive
7/15/2008 12:17
Vet inte riktigt om man kan säga ta Ronaldinhos roll, men hans plats kanske. Håller med om att det skulle vara intressant med Silva :-)
Barcelona BarcaMatte.
7/15/2008 11:50
Jag hoppas vi verkligen köper Silva från Valencia. En klass spelare som kan ta Ronaldinhos roll.
Ser gärna att Eto'o stannar också, men vi får väl se vad som händer.
Barcelona Exclusive
7/15/2008 11:14
Hoppas inte Eto'o försvinner iväg. Jag menar, kolla bara målet, ren och skär klass!
Barcelona Dizzy
7/15/2008 10:48
Smogen

Det är pinsamt om Barcelona accepterar det budet på Dinho. Jag önskade Laporta kunde vara lite hårdare och inte falla på knä så enkelt! En som vet hur man gör affärer är Del Nido:D

Barcelona Smogen
7/15/2008 10:40
Det sägs att Milan erbjuder 15€ mille + 5 mille i bonusar. Om Barca accepterar det pinsamma budet istället för de 32€ mille som Man C erbjuder är det ju patetiskt. Vad fan, bara för att man är en storklubb som Milan kan man ju inte komma och säga,
"ja, vi vill köpa Ronaldinho, men vi har inga pengar, eller vi är i alla fall för snåla att använda dom, men vi vill verkligen verkligen ha spelaren så därför borde han få komma till oss ändå, dessutom är vi ju häftiga. Sälj honom nu till oss, iställer för att få det dubbla någon annanstans."

WTF, visst, Barca borde vara snälla mot Ronnie och ställa upp för honom, men det har man gjort i två år nu och den senaste säsongen har han då inte ställt upp för Barcelona. Så varför snacka en massa skit med Milan som inte vill betala för sig.
Barcelona Barcelona #7
7/15/2008 10:18
Det verkar som att Ronaldinho kommer bli klar för Milan idag och att Vi får Hleb.
Hoppas Silva också köps in och sen behövs det inte någon mer.
Barcelona Holländaren
7/15/2008 05:41
Jag tycker också att det var synd att vi släppte honom så lättvindigt. Vi kunde gott gett honom ett år till även om han inte presterat på högsta nivå hela tiden. I framtiden kanske man får räkna med att inte alla tränare kommer att vara lika bra som Frank Rijkaard på att få spelarna att känna förtroende och blomma ut på högsta nivå.

Jag kan i alla fall tänka mig att Pep Guardiola - som trots allt fick chansen av någon ungefär lika givmild - kan komma att ge många unga spelare chansen även han. Många glömmer bort den här unge Pedrito, kanske för att han inte har något fräckt, exotiskt namn och kanske för att han inte visade några jättestora tekniska kvaliteér när han väl spelade men jag tror att han stor potential att bli någonting så småningom. Han såg ganska pigg ut när han startade och kan nog bli en kraft att räkna med snarare än vad Ezquerro och dylika har varit.

Vet inte om vi kanske borde signa någon ytterligare anfallare ändå. Kanske någon med en något udda spelstil så som Giuly eller Overmars. Det hade varit fränt och fräckt på något sätt.
Barcelona Hyder
7/15/2008 05:05
Det ar synd att vi tappade Gio Dos Santos. Jag tycker att det ar synd att han inte ens fick spela som "Nr10" vilket enligt honom sjalv ar hans favoritposition. Ramos har sjalv sagt att Gio ar varvad for att vara precis en "Nr10":a. En av fa matcher (om inte den anda) som Gio fatt spela dar var i sista matchen da han gjorde 3 mal (dock ska man inte dra for stora vaxlar av det da det just var den sista matchen).

Men jag ska inte lipa for det, ville bara fa det sagt. Vi har ju anda varldens basta ungdomsakademi sa flera stora talanger kommer med storsta sannorlikhet att komma. Thiago ar exempelvis en spelare som kan komma att bli en varldsklassig "10:a".

Ursakta for att jag saknar de 3 sista bokstaverna av alfabetet.

Vica el Barça!
Barcelona Unicef
7/15/2008 04:46
2 mål av Gio2santos i första tränings matchen för Tottenham som förvisso vann med 8-0...
Barcelona Barca_PXM
7/15/2008 04:38
Sherko

aa verkligen synd om honom!!
Barcelona Unicef
7/15/2008 04:05
från måndag Ronaldinho...
Real Madrid Sherko
7/15/2008 03:00
Ämne: Ämne:

Gonzale....BlueRed, du är inte ensam om att tvivla på det ...

Den riktige ronaldo är och har alltid varit min favoritstriker och enligt mig är han världens utan tvekan bästa striker....han lyckades i princip varsomhelst.

Synd att vissa hånar han sådär.

Barcelona BlueRed.
7/15/2008 02:27
Ämne: Gonzalez_Barca

ha....Mycket lättare om du klistrar in din länk i "Länktips"! Och läs igenom reglerna en gång så får du se varför. Och snälla tänk dig för innan du börjar snacka skit om Ronaldo, killen är en av världens bästa målskyttar genom tiderna, han kom till och med tillbaka från sin första skada i Milan och började göra mål direkt när han fick spela, tills han skadade sig igen.

Tycker mer synd om honom, att vissa nästan glömmer bort vad han har gjort och tänker mer på hur han ser ut nu, han är inte precis lika ung som Messi heller, och han kanske har tänkt på att lägga av i dem stora ligorna och istället ta semester och bara njuta av miljonerna han har tjänat genom sin karriär

På något sett tvivlar jag på att du är 25, som det står i din profil...
Barcelona Barca_PXM
7/15/2008 02:05
Gonzalez_Barca

har inte glömt bort ronaldinhos vikt heller
Barcelona Gonzalez_Barca
7/15/2008 02:04
Barca_PXM

sluta larva dig angående Ronaldo, visst han är fet men Ronaldinho är inte långt från Ronaldos mage. Och angående Hleb, det har stått att han har varit klar i 1 månad nu. Bara keffa aftonbladet som fiskar upp varenda fotbollsgrej som händer i brist på ZZZZZZlatan nyheter.
Barcelona Barca_PXM
7/15/2008 01:42
guddy e lagspelare och fortsätta som backup i barca, det skulle inte vara kefft eftersom han beter som en av laget och sköter sitt.

jag diggar sånt och vill ha så många som möjligt av såna i barca, han har säkert den goda fysiken som gör att han klarar ovan gränsen i la liga.

men problemet e att han inte så kreativ, och mot stora lag jag e osäker ifall han kan skaka de. i mittfältet han saknar en del teknik och skickliga passningar som höjer hans klass.

och i anfallet vet inte om kan slå till ordentligt mot typ exe mot real/milan/liverpool, men jag tror bäst att göra sig av med honom och hitta en ny bättre ersättare som jag tippar kan vara den underbara THIAGO NEVES!!!

BARCA!!!
Barcelona BlueRed.
7/15/2008 01:29
Guddy gjorde skapliga inhopp säsongen som gick, han hade anpassat sig mer till Barcas spel, inte i klass med Iniesta eller Xavi men mycket bättre än vad han gjorde första säsongen han kom.
Barcelona Barca_PXM
7/15/2008 01:25
Mr Baloo-Gonzalez.

med sido o skämt barca borde ge bort gudjohnsen gratis, han jobbar för laget men hans nivå e mellan lag inte barca.
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
7/15/2008 01:18
Ämne: Ämne: Ämne....

..Tror dock att barca ledning lär behålla Guddy för sin spel för att just han kan spela lite där och här.
Barcelona FCB10
7/15/2008 00:41
Kolla videon från igår, grym! :D
Barcelona SaM__-
7/15/2008 00:38
Ämne: Ämne: Såg att....
Mr Baloo-Gonzalez:

Jag skulle också kunna visa fin attityd. Men det räcker inte då jag inte håller måttet fotbollsmässigt. Likaså guddy :)
Barcelona Gaucho_10
7/15/2008 00:34
Tror att Hleb ersätter Guddy/dos santos, och Silva ersätter Ronaldinho, så det kommer att lösa sig.

Vi lär behöva alla dessa spelare, säsongen är lång och alla vet att skadorna och tröttheten kommer att visa sig
Barcelona Barca Barca
7/15/2008 00:21
Jag börjar förstå mig lite på barcas strategi av värvingar denna sommaren. En sak är säker, en av Silva eller Hleb kommer komma till oss, tyvär lär det inte bli båda . För om Silva kommer lär han ersätta dinho, blir det istället Hleb så får Iniesta gå upp ett steg i banan och Hleb tar hans plats, sen under 90 min får fom byta positioner då o då. Båda lär inte komma till oss och om de nu händer, får tyvär Iniesta och Xavi nöta allt för mycket bänk. Txiki kollar först med Valencia, får han ett rimligt pris för Silva då är saken klar, annars tar han nästa flyg till London och klipper till sig Hleb som faktis kommer lämna Arsenal för ett rimligt pris på 15 mili. Som sagt den som lever får se...

Åsikter?
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
7/15/2008 00:19
Ämne: Såg att Gudjohnsen v....

Varför göra sig av med en spelare som VILL spela och som även gör det, Guddy har en attityd på plan som många borde se upp till.
Annons: