/spanien/barcelona/forum/21574.aspx/spanien/barcelona/forum/21574.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona andreasbarca
2008-02-20 23:10
Ämne: Dra inte för stora v....
Helt rätt! Jag hoppas av hela mitt hjärta att han når sin toppform igen! Jag har sett tendenser sedan han kom tillbaka, i söndags var han bra när han kom in, idag var han otroligt bra. Jag vill inte säga för mycket men det känns som om Ronaldinho är på rätt väg i alla fall! Idag rörde han sig mycket bra, han utmanade, spelade fram, och inte minst drog upp 3 motståndare på läktaren (samtidigt som barcafansen sjöng barcahymnen!).

Detta var överlägset det bästa jag sett av Barca på mycket länge. Otroligt fin röresle, bra passningsspel och fin vilja! Skönt att det blev vinst också. Jag överlåter till redaktionen att berömma alla spelare individuellt, för det skulle bli lite långt annars hehe. Nu hoppas jag att Barca fortsätter som ikväll, då blir det en kul vår!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-02-20 23:07
En tabbe är en tabbe finns, därimot så snittar han bara 1 per säsong numera och det är ju skönt.

Nu tar vi dem på hemma och avancerar.

:)
Barcelona Störst, bäst, Barca
2008-02-20 23:06
Förbannat underbart att vi lyckades vända och vinna och framförallt göra 3! mål på bortaplan mot vanligtvis otroligt hemmastarka Celtic! Detta ska vi greja hemma på Camp Nou. Men själv tittade jag på Arsenal-Milan (Gunners vilket lirargäng) då jag ej har Viasat, så jag bara undrar om någon är sugen på att kortfattat berätta om hur vårt spel såg ut i dagens match?
Barcelona Lionel M.
2008-02-20 23:05
Lite roligt är också att de två spelare som ofta får verbal stryk (Deco och Dinho) var de som assisterade ikväll.
Min känsla är att det är rätt ofta Deco assisterar. Tänk om han skulle vara lika säker som Albino eller Xavi på att vårda bollen också. Mums är vad det skulle vara!

Valdés är Valdés. Ibland är han helt fantastisk och ibland så är han fantastiskt knäpp.

Ps. När är det dags för Benzema att få spela i ett lag som kommer längre än 1/8-finalen? Han är verkligen välkommen till Katalonien. Ds.
Barcelona lovebarca_megi
2008-02-20 23:05
mycket bra match idag den här matchen får ett mvg i passningar men i försvaret får dom vg men Ronaldinho va pigg ida messi okså men han e inte i topform en men do mva skit bra idag Älska fc.barcelona3
Barcelona Foadinho_2pac
2008-02-20 23:04
Edwin

Har inte viasat vad sa han ungefär?
Barcelona Edwin
2008-02-20 23:03
Vilket härlig sammanfattning av Barcas match som kommentatorn gav på Viasat.
Njut;.
Barcelona Ravo
Ämne: Angående Messi så bo....
Han kommer att leda CL skytteligan när de uppdaterar sidan
Barcelona Kallé
VISCA EL BARCA!
När vi spelar så här finns det inte ett lag som kan stoppa oss.
Barcelona Klint
2008-02-20 23:02
Legenden 11

"En lagom godkänd tabbe". Det resonemanget måste du utveckla. Hur kan en tabbe någon gång vara godkänd?
Barcelona Legenden11
2008-02-20 23:01
Ride_The_Big_One(6)
B.A.R.C.E.L.O.N.A
Klint

Grabbar det var inte värsta värsta tabb, han kanske trodde att bollen skulle ligga över målet vilket innebär han missbedömde lobben. Jag tror att det e lagom godkänd tabb, det var inte så han tappar bollen till celtic anfallare.
Barcelona El_Duderino
Här kan man ladda ner matchen (och andra matcher) som torrent. Sidan är på spanska och man måste registrera sig först. Första halvlek har redan lagts upp.
Barcelona Backstrom
Känns riktigt bra inför hemma returen nu! :-) Synd att jag missade matchen men förhoppningsvis kommer det upp en torrent snart - Tack för alla länkarna till höjdpunkter.
Barcelona FCB#19
2008-02-20 23:00
den här matchen av ronaldinho måste vara hans bästa den här säsongen iaf från 2008 . Springer mkt visar säg,teknik och skapar ytor för sig sj och sina lagkamrater och inte minst assist till Henrys snygga mål
Barcelona Lionel M.
Angående Messi så borde han ha gått i ledning när det gäller skytteligan i CL. Gerrard ledde inför kvällen med 5 mål och nu befinner sig Messi på 6 mål.

Obs. Det finns ungefär 6 st namn före Messi dock tror jag inte att någon av de har scorat under kvällen.

För övrigt så hade Barcelona 63% i bollinnehav under kvällens match. Imponerande!
Barcelona Ravo
Haha King_Raul/King_Iker är tjurig... hoppas att han förlorade pengar på våran match.
Barcelona Rey Etoo9#
2008-02-20 22:59
Vem ska spela i helgen Eto´o eller henry, jag tycker att eto'o är en otroligt viktig spelare! E
2008-02-20 22:58
B.A.R.C.E.L.O.N.A

Javisst. :D

KLint

Ja han brukar ju snitta 1 misstag per säsong i cl, som sagt hoppas denna var den årliga misstaget haha som inte har så stor betydelse.
Barcelona Klint
2008-02-20 22:57
Här har ni höjdpunkterna från matchen förresten.
Barcelona Klint
2008-02-20 22:55
Ride_The_Big_One(6)

Vi kan hoppas att han har gjort sin årliga Champions League tabbe. Den bör inte ha någon betydelse för utgången av denna match. Vi ska bara inte kunna förlora mot Celtic med två mål på Camp Nou.
Barcelona B.A.R.C.E.L.O.N.A
2008-02-20 22:55
Ride_The_Big_One(6)// säg till om du hittar nån torrent :P
Barcelona Legenden11
2008-02-20 22:54
av glädjet som jag känner nu, jag har bestämt att köpa henrys tröja äkta tröja barcatröja, det enda ja kan säga tack henry för det vackra målet
Barcelona Suñol
2008-02-20 22:54
Måste säga att fröjdfeldt var strålande idag! Han märktes knappt men var bestämd. Jag har aldrig sett honom så här bra förut...
Barcelona SaM__-
2008-02-20 22:53
Dra inte för stora växlar av dinho nu!.. Jag hoppas han fortsätter så här med denna glädje. Men att säga att han e tbx har man trott många gånger. Men detta var helt klart ett stort steg i rätt riktining !!!
Klint

Att det alltid ska vara i cl förbluffar mig haha.
Aja jag är så otroligt avis på de som fick se matchen, jag får tonvis med sms från andra fans som tyckte det var en dunder match mellan celtic-barca.

Måste fan ladda ner den via torrent eller nåt.
Barcelona Rey Etoo9#
Messi leder skytteligan med sex mål
Barcelona Rey Etoo9#
Messi leder skytteligan med sex mål
Barcelona Klint
2008-02-20 22:52
Jag köpte matchen via Viasat on Demand. Riktigt bra kvalitet måste jag säga. Kostar bara 50 spänn och det är det fan värt.
Barcelona FCB#19
2008-02-20 22:51
Legenden11

Det behöver dom som inte såg matchen göra för jag har länk till nästan alla mål :) vänta typ 5-10 min så kmr alla mål :P
http://goalvideoz.com/
Länktips: goalvideoz.com/
Barcelona Foadinho_2pac
2008-02-20 22:51
Vet nån om Messi leder skytteligan eller inte?

En helt fantastisk match bara vi som vunnit över celtic borta genom tiderna i cl! Men bara lite besviken att Ronaldinho byttes ut.
Annons: