/spanien/barcelona/forum/21560.aspx/spanien/barcelona/forum/21560.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona R_10_ME
2008-02-21 08:05
Vi spelade mycket bra igår 24 avslut på mål jämför med celtic 4 avslut..

spelar vi såhär på bortaplan kommer vi att vinna hoppas att det fortsätter såhär även i laliga..
Förresten snygg mål av henry..

visca el barca
Barcelona Messi-Lona
2008-02-21 04:49
Jag är så här sent uppe för att jag såg reprisen på barca matchen som började kl 01.15 den tog slu kl 03.00.. jag var tvungen att stänga av mobilen för att jag inte skulle få reda på resultatet.. det var jobbig att vänta så här länge men det var värt varenda sekund.. villket skön spel vi spelade idag..

1. Vi van
2. Vi van med stil
3. Messi leder skytte ligan
4. ett viss lag torskade igår

allt är (nästan) som det ska vara nu då menar jag,,

Ronaldinho är på rätt väg
Messi är Messi
Henry är motiverad att vinna cl mer en någon anan

Etoo är den enda som behöver lite speltid, mål och självförtroende för att det ska bli prefekt.

Levante blir en enkel match och sen hoppas jag och ber till gud att Getafe ser till att real åker på sin tredje raka torsk..

Rijkaard gjorde en bra match enu en gång ..

jag hoppas verkligen att Barca vinner cl så att vi får njuta av en till cl guld på så här kort tid och att Messi får guld bollen... Jag såg Lyon - Man U och som vanligt så var C Ronaldo sämst när dom mötter bra lag,, och Kaka har inte gjort helften av det Messi gjort .. Jag håller tummarna för barca och messi..
Barcelona Katten_86
2008-02-21 04:07
Ämne: Var det inte ronaldi....
Nae, det var Deco som väggade med Messi till 1-1.
adiiL
2008-02-21 03:18
No other team can master the art of football with such beautiness as Barca.

/adil
Barcelona Den magiska trion
2008-02-21 02:55
Var det inte ronaldinho som väggade fram till 1-1 målet???! Både aftonblaskan och barcaredaktionen säger att det var deco??!
Real Betis Falcao10
2008-02-21 02:29
Eller värför inte köpa celtics målis ? han förhindrade 2 siffrigt idag...
Real Betis Falcao10
2008-02-21 02:28
grymmt bra match av er :D spelar ni såhär kommer ni troligtvis vinna cl eller komma till final minst, enda risken är valdes... vilken otrolig tabbe, värva akinfeev och ni kommer bli otroligt mkt bättre samt dani alves :P

Nån mer än mig som märkt att ronaldinho verkar ha gått ner minst 5-6 kilo o blivit "smal" igen och fått tillbaka steget som han hade, enda som saknas är att han får spela in sig och sen kommer samban... fattar inte hur krkic ens platsade i ert lag visst han e talang men han gör ingen nytta i eran elva, dos santos däremot verkar vara otroligt bra bara han får speltid...
Barcelona The Dynasty (2004 - 2007)
2008-02-21 02:10
Bästa matchen av vårt lag sedan 3-0 segern borta mot Valencia strax innan det snöpliga el Clasicot. Passningsspelet och rörligheten är superb matchen igenom. Ronnie, Messi, Deco, Touré, Puyol; de är matchens lirare allihopa. Med det spel vi visade idag är jag definitivt mkt mer entusiastisk och optimistisk för den kvarvarande säsongen. Vi kan ha en väldigt ljus vår framför oss!
De enda negativa punkterna är att den annars pålitlige Milito är delaktig i de två insläppta målen genom dålig markering. Och att Valdés visar sin dåliga sida vid 2-1 målet, såna tabbar borde han inte göra längre (det är dessa tabbar som hindrar honom att bli erkänd som en klassmålvakt och att bli uttagen i landslaget).
You´ll never beat the irish
2008-02-21 01:32
Tack för en bra match ikväll. Barca var bättre, men satan va stolt jag är för Celtics kämpainsats. Barcelona har ett bättre lag, men det hjärta celtics spelare viasade ikväll kommer aldrig något lag att vara lika nära... Hail Hail!!
Barcelona FCBTilIDie
2008-02-21 01:22
Tror han menade Levante matchen
Barcelona Ravo
2008-02-21 01:15
Ämne: Skulle vara riktigt ....
Skulle vi ha mött ett annat lag så tror jag att Pinto skulle ha fått spela. Men nu så möter vi Valencia och jag tror att mister kommer att spela me Valdes i målet. Tycker synd om Pinto, han köptes för att vara andra målvakten och för att spela i cupen men än så har han inte gjort de. Bara att hoppas att vi kommer till finalen i cupen så han får spela lite.
Barcelona Ravo
2008-02-21 01:08
Håller med om att det där kan inte räcknas som en tabbe. Som Rambla sa så hoppade han för tidigt och stod ganska lite för långt fram. Men sånt händer och att gnälla över att det där va en tabbe är bara bullsh*t.
Barcelona Dizzy
2008-02-21 00:35
Skulle vara riktigt kul att se Pinto stå i helgen. Vad tycker ni om det? Så Valdes får vila lite samt Messi.
Barcelona PuyolTheLegend
2008-02-21 00:31
Tack för en bra match Barcelona. Gäller samtliga spelare och även Barcafans på plats som man hörde.

Barcelona A.Gaudi
2008-02-21 00:27
ja jag längtar redan till returmötet på camp nou. inatt kommer jag att drömma om fantastiska fyror och kvartsfinaler mot Porto :)

hoppas bara vi spelar bra i Ligan i helgen också. Vi brukar vika ner oss efter CL matcher men i år har vi en så kraftig trupp att efter lite rotation har vi en färsk startelva.
Barcelona Rambla
2008-02-21 00:25
Ämne: Grattis till en välf....
Valdes stod på fel fot och hoppade därför upp alldeles för tidigt. Det såg ut som han trodde att han var närmare målet än vad han egentligen var. En missbedömning, sånt som händer.
Barcelona Mes que un club 3
2008-02-21 00:20
Det var dessutom ronaldinhos brytning och fina pass som ledde fram till henrys klassmål! :D
Hans prestation idag var mycket bra och jag gillade även att han satte press på motståndarna.
Överlag mkt nöjd med matchen.
Forza milan §
2008-02-21 00:19
Grattis till en välförtjänt seger idag. Men vad gjorde valdes vid andra målet?
Aja lycka till inför fortsättningen (ser gärna en final mellan Barca - Milan)
Forza milan!
Barcelona FC-Barcelona
2008-02-21 00:06
Jag kom precis hem från jobbet, vart kan man ladda ner MATCHEN :D SNÄLLA, jag höll på och slänga grejer på jobbet för att jag missa matchen :D
Barcelona Rambla
2008-02-20 23:58
Ronaldinho håller på att matchas in bit för bit. I flera intervjuer har bla Rijkaard, och även Dinho själv, påpekat att man strävar efter att få honom att uppnå full fysisk status. Jag är övertygad om att man har en långsiktlig plan för att få igång honom igen. Kvällens byte var säkert planerat innan matchstart och att Ronaldinho såg irriterad ut är bara struntprat och ett försök att leta rubriker/skandaler. Han inser nog själv att han inte har fysik för 90 min ännu. Såg ni inte hur mycket han sprang i kväll? Det var länge sen jag såg honom ligga i press som han gjorde i kvällens match.
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
2008-02-20 23:55
Synd att Ronnie blev utbyt hoppas han får spela 90 min mot Leveante

Men det är härligt att se en helt annan inställning från han nu, och formen håller säkert men sakt gå upp, och med Ronnie,Henry,Eto'o o Messi på topp form kan inget lag stoppa Barça
Barcelona De Goda
2008-02-20 23:54
En annan god nyhet angående Dinho är att spelade väldigt fysiskt, det är inte jag van vid, jag menar han brukar få hård behandling och försöker stå emot så gott han kan, men ikväll tryckte han på rätt så ordentligt själv. Känns som om han vill bevisa att han inte är slut :)
Barcelona Boixos Nois 81
2008-02-20 23:43
Ämne: Grattis till 3-2!
....
Titta vilka som kommer loggar in hos oss...säg mig såg du Messi? såg du Ronnie? Såg du KING HENRT?????? ta upp dessa namn...börja inte snacka skit.vi vann vår match ni förlorade
Barcelona Legenden11
2008-02-20 23:39
barcadinho

du e som jag precis samma känsla, jag kommer knappt sova bra av glädje
Barcelona Dizzy
2008-02-20 23:39
Nån mer än mig som tyckte att när dinho blev utbytt så såg han väldigt sur ut. Synd att han inte fick spela 90 minuter. Han var hur spel sugen som helst!

Visca Barca!!
Barcelona tarrak
2008-02-20 23:38
Ämne: FCB_Alex/

Har du ....
Tack så hemskt mycket för påpenkadet. Vad vore livet utan besserwissrar?

Barcelona Jugador
2008-02-20 23:38
barcadinho

Faktiskt så betalar jag bara 149kr/mån för ComHem-Medium + Viasatsport 1-3 för 59kr/mån, alltså 208kr/mån.
Barcelona Rambla
2008-02-20 23:36
Alla målen från i kväll för nerladdning.

Visca el Barça!

Vilken underbar kväll!
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
2008-02-20 23:34
AC Milan

?
Barcelona Legenden11
2008-02-20 23:34
FCB_Alex

jag kan tänka mig svimma typ 15min av glädjet om jag var där på plats och sett henry göra det vackra målet live,
Annons: