/spanien/barcelona/forum/21558.aspx/spanien/barcelona/forum/21558.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Shac81
2008-02-24 23:32
wow, nu e d verkligen tätt i ligan. vem trodde det för ett par omgångar sen. Det verkar som om vi har hamnat exakt i samma sits i ligan som ni var på förra säsongen.

hmmm suck we are in deep shit.
Barcelona A.Gaudi
2008-02-24 23:31
jag skulle vilja möta Chelsea eller Liverpool i CL-finalen. Lpool måste vi hämnas emot och Chelsea har blivit våran klassiska motståndare på senare år.

men chelsea känns mkt svagare utan mourinho så tror inte dom klarar av att ta sig mot final.
Barcelona barcadinho
2008-02-24 23:30
Solklart offside !
Den här händelsen upplevde jag för många år sen i en riktig match (som en åskådare). Det tog flera minuter och mer för folk på läktarna att fatta vad som har hänt och det blev kaos efterråt.
Änligt regeln kunde inte dommaren stanna matchen när Getafe satt igång. Han blåser för offside och Getafe har rätt att lägga bollen på plats och sätta igång matchen. Så är det bara!
Real har inte en svacka, utan en kris.
6 förluster på två månader!
Det otroliga har hänt och vi är i kapp snabbare än vad jag trodde. Nästa vecka har vi en tuff borta match, men Real möter Recreativo borta. Inte lätt uppgift heller.
BBBBBAAAAARRRRRCCCCAAAAA.
Jag älskar det här laget och jag är galen i fotboll.
Barcelona A.Gaudi
2008-02-24 23:29
Ligan är flera månader ifrån avgjord. men jag tycker vi har rätt till att vara lyriska.. det här är nästan ett mirakel hur en Cules synpunkt.

Svår borta match mot atletico nästa helg. en av de svåraste i ligan. vinner vi den har vi rätt at börja drömma om guld på allvar.
Barcelona Boixos Nois 81
2008-02-24 23:27
Ämne: Undra va Kåmark tyck....
Asså den där snubben går mig på nerverna.. Killen är arbetslös o de har sagt till honom att han får bli "expert"kommentator...precis som du säger; IN MY FREAKING HAIRY ASS!!!
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
Ämne: Vilket lag skulle ni....
Liverpool för att ta revansh!
Barcelona Sürer
underbar kväll grabbar, på två veckor har vi tagit in 6 pinnar och nästa match möter vi atletico madrid som är helt ur form för tillfället medans real madrid möter recratico borta, vi som har ett perfekt utgångsläge inför returen mot celtic veckan därpå kan spela med alla de bästa, behövs ingen vila medans real är i underläge mot roma och har en relativt svår borta match mot recrativo, hur ska de göra ? toppa laget? eller vila vissa nyckelspelare? aja tufft beslut för schuster
Barcelona Boixos Nois 81
2008-02-24 23:26
Ämne: Vilket lag skulle ni....
Madrid eller Chelsea...
Maicon 13
2008-02-24 23:25
Vilket lag skulle ni vilja möte i CL-Final? Vilka lag tror ni räcker hela vägen?
Barcelona -=FCBarcelona=-
2008-02-24 23:24
Undra va Kåmark tycker om sin presentation nu när båda matcherna e spelade. Den som han visade precis innan barca matchen?
Fotbolls expert my ass...

Visca Barca

Barcelona El Culé
Err.. Dubbelpost, ledsen.
Barcelona El Culé
Målet för er som missat.
Barcelona Jay-z
Alltså vissa här inne tror verkligen att vi har vunnit ligan bara för att vi lekete ut ett lag som levenate och vi är 2 poäng efter. Jag saknar fortfarnde barcelonas gamla spel det är fortfarnde mycket handbollsspel och det funkar inte mot det bättre lagen.

kluivert9 // Jämför alldrig säsongen 03-04 med nu för vi spela mycket effektivare fotboll då bättre bollhandling. Dhinho va KUNG hur grym som hälst, Xavi vågade gå upp och lägga djupleds bollar i stället för att hela tiden passa sidled som han gör nu. Och alla sprang för varan.

Ok jag drar lite negativ anda men det behövs för att vissa utav er, tror verkligen vi har vunnit ligan.
Barcelona Shidenn
2008-02-24 23:23
Ämne: Grattit till vinst i....
Tror att mycket av vår glädje beror på era senaste förluster, sen är det endå bara 2p.
Barcelona A.Gaudi
2008-02-24 23:23
herregud... real har förlorat 9 poäng på en månad. vem hade kunnat tro det?? hoppas dom åker ut ur CL också.

det här kan bli ännu en legendarisk säsong för oss. jag tror vi har bra chanser att vinna CL också. vilka ska stoppa oss nu?

Man utd ser väldig starka ut men det var längesen Man utd var bra i europa. kommer drömma om en trippel ikväll.
Barcelona Visca_Barca
2008-02-24 23:22
Jonnymoto
Respekt för uche säger jag bara :).
ska köpa hans tröja
Barcelona kluivert9
2008-02-24 23:22
snälla nån som har länken till målet
Barcelona Boixos Nois 81
2008-02-24 23:20
Man borde ha satsat 100 kr på Getafe :) 17 ggr pengar på Svenskaspel :=)
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
Ämne: Kan inte alla byta n....
Skulle gärna göra det :D.
Barcelona JagÄlskarRonaldinho
Barca Fans vi kommer sova gott inatt :D Tack Gud
Barcelona Boixos Nois 81
2008-02-24 23:19
Ämne: Nu när optimismen är....
Det sjuka var att ALLA fyra har varit sååå jävla bra iår.. Det var Henry som igentligen aldrig kom igång men nu är han också igång.. Etoo är sååå jäkla viktig för Barca.. så fort han kom tillbaka så har Ronaldinho också kommit igång.. Etoo har gjort 8 mål på 7 matcher.. vem vet han kanske vinner skytteligan om han fortsätter så här...Kul att han gick fram till de Kamerunska fansen efter första målet...
Real Madrid Jonnymoto
Grattit till vinst idag. Vill dock påminna er om att Real Madrid fortfarande leder ligan. Sayonara
Barcelona JagÄlskarRonaldinho
dom drömmer i fotbollskanalen alla real fans håller med dig han får sätta igång när han vill domaren stog där och sa plus vi såg aldrig linjedomaren man kunde se på rauls och robbens ansikte till andre linjedomaren man ej kunde se han hade vinkat tidigare så real tänk inte tanken att det var fusk för det var det Visca el Barca
Barcelona Messi / A. Iniesta
2008-02-24 23:17
känns underbart att se barca leka ut levante och Getaf leka ut Real madrid

Underbart!
Barcelona kevina
2008-02-24 23:17
alla är äl medvetna om ligan och hur vil ligger 2p. men ANDÅ.. det som har hänt idag måste man fira...
Barcelona H0mbres22
2008-02-24 23:16
Såg ni tiden på xavis 1-0 ??

Om inte . 13.37 var det iaf:p

Sen var det en fråga på fotbollskanalen,

Var det rätt att låte getafe sätta igång spelet eft madrids "mål"?

Då svarade jag "ja" men det registrerades som ett nej" är fotbollskanalen madrid fans eller??

Barcelona H0mbres22
Såg ni tiden på xavis 1-0 ??

Om inte . 13.37 var det iaf:p

Sen var det en fråga på fotbollskanalen,

Var det rätt att låte getafe sätta igång spelet eft madrids "mål"?

Då svarade jag "ja" men det registrerades som ett nej" är fotbollskanalen madrid fans eller??

Barcelona El Culé
Vill bara dela med mig av ett meddelande jag fick för ett par månader sedan.

FRÅN El_Madrídísta

MEDDELANDE
'Våran klubb är unik' våra 9 poäng är unikare hahahahahah

Gud är god.
Barcelona R_10_ME
2008-02-24 23:15
kanske runt 40
Barcelona Sürer
2008-02-24 23:15
haha så javla patetiska real fans, de skyller på att domaren höll på att snacka med ruud och raul medans getafe satte igång kontringen, men det är la inte domaren som söker upp reaul och ruud? ruud och raul springer fram till domaren för att protestera, de klart som fan getafe får sätta igång spelet då
Annons: