/spanien/barcelona/forum/21543.aspx/spanien/barcelona/forum/21543.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rey Etoo9#
2008-02-25 19:27
Atletico madrid får tillbaka många spelare men de flesta har inte spelat sedans flera månader tillbaka. Det kan vara ett par ringrostiga spelare, inte minst Leo franco(1:a målvakten
Barcelona Rey Etoo9#
2008-02-25 19:19
Vf får marängerna vara inne i vårt forum och vi inte i deras?
Barcelona jogabonito_barca
2008-02-25 19:14
Atletico Madrid har mååånga spelare tillbaka nästa vecka.. läs artikeln på länktipset!
Delarocha RIP Puerta
2008-02-25 19:12
Aguero var väl avstängd i vanlig ordning? Han brukar ju hålla på med sånt. Spottloskor, filmningar, gnäll, o efterslängar.
Barcelona el Flaco
2008-02-25 19:10
Hoshiar/

Med tanke på att vi inte har några skador på nyckelspelare just nu och att vårt spel har förbättras markant jämför med tre-fyra veckor sen så anser jag att vi kan/borde vinna på bortaplan mot Atletico, oavsett vilken startelva de mönstrar.
Barcelona Hoshiar
2008-02-25 19:06
Lästa nyss att Marchena missar matchen mot oss.

Grabbar det kommer bli tufft mot Atl Madrid

E det nån som vet om nån i deras lag är avstängd elr skadad?

Vf var inte Aguero med senast?

Dom förlorade borta mot ett piggt Osasuna
2008-02-25 18:57
Ämne: Tycker att vi ska st....
Tycker att Deco ska starta istället för Iniesta. Deco fick ju vila sist och det kan vara bra att vila iniesta till Atl Madrid
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-25 18:48
FC-Barcelona

Haha, det är sant men dom blir bara mer ivriga och provocera och föröska övertyga att dom har rätt. Javet att det är rikigt svårt och motstå men vi får försöka att låta bli. ;)
Barcelona Dizzy
2008-02-25 18:47
Själv skulle jag vilja se Messi vila. Och sätta in Giovanni där. Vad tycker ni om det? Messi har spelat hur mycket som helst.

Han förtjänar att vila lite:)
Barcelona FC-Barcelona
2008-02-25 18:45
OkkaPokka1

Det är något man får leva med så lännge man är en barcelona fan :D
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-25 18:41
Fc-Barcelona

Strunta bara i det, låt de bara vara.
Barcelona Barcelona #7
2008-02-25 18:41
OK men då är det nästan säkert att iniesta Vilar om han har ont?
Barcelona el Flaco
2008-02-25 18:40
Iniesta tog sig för vänster ben eller baksidan av låret igår under matchen. Kanske borde mister vila Iniesta och plocka in Deco. Skaplig reserv.
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-25 18:39
Ämne: Tycker att vi ska st....
Njaa , helt rätt uppställning men skullr nog vila Iniesta tills Atletíco och köra med Deco istället. annars var de nog bra.
Barcelona FC-Barcelona
2008-02-25 18:38
Asså det är så jädra patetiskt, att real fansen ska koma in till våran forum och börja skylla på domaren, ni får gärna säga att varje match att domare är med oss, men gör det i eratt forum bara!.
Sen det är klart att alla skyller att domare är med oss :D, för vi har det bästa spelet fotboll hat skådat och komer att skåda waawwaawwiiwaaa vad jag längtar till den 7 Maj!
Real Madrid Valdebebas
2008-02-25 18:38
PEPE08

Getafe är nog rätt hemma i Madrid ändå, så borta vore synd att kalla det.
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-25 18:37
De Goda

Jaa, Real gjorde väl inte sin bästa match igår i alla fall. Men de kan vända snabbt och vi måste fortsätta prestera på topp.
Barcelona Barcelona #7
2008-02-25 18:37
Tycker att vi ska starta så här:

--------------Valdes-----------
-Zambrotta-Puyol-Milito-Abidal-
-------------Toure-------------
----------Xavi---Iniesta-------
-----Messi--Eto'o--Ronaldinho--

Det gick väldigt bra för det här laget sist(alla utan Abidal som inte var med) så jag tycker att dom borde få Förtroende igen och själv så tycker jag att det inte är bra att Rotera i laget så mycket, Det skulle vara bättre för Rijkaard om han hade en startelva som han hela tiden använde.

Man byter in Bojan,Dos Santos och Henry runt 65-80 minuten om det går bra för Barcelona.
Real Madrid Valdebebas
2008-02-25 18:36
Culeeees

Domarna svikte oss? Gör domarna en bra insats, så sviker dom knappast, jag menar.. dom har inte direkt varit på vår sida denna säsongen, vi har fått jobba oss dit vi är idag utan domarhjälp, tillskillnad från er, så kasta inte sten i glashus.
Barcelona De Goda
2008-02-25 18:34
Mästarna Madrid hade TVÅ skott på mål igår.
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-25 18:33
Barcafans

Strunta i vad Valdebas säger, låt han bara skriva, för när han märker att ingen bryr sig så sticker han. Ignorera bara allt dom säger , när dom inte als har nåt i vett i sig. Vi slipper massa onödiga disskutioner och dispyter.
Real Madrid Valdebebas
2008-02-25 18:33
jogabonito_barca

Gúti är en legend, inte bara i Real Madrid, utan även i fotbollsvärlden.
Svårt, som framförallt Realsupporter, att ogilla honom iallafall.
Barcelona Dizzy
2008-02-25 18:32
Fina bilder från matchen igår.
Barcelona Culeeees
2008-02-25 18:31
Valdebebas

vrf börjaru snacka om domarna just nu ?, vrf sa du inget i el clasico i ert forum ?,
stick te ert forum, vi e cules o vi behöver nte er madridistas hära å snacka skit,
efter el clasico jag gick in i ert forum o alla sa att domarna va på VÅR sida ?!
jag berey stick dit, jag tror jag snackar för alla när jag säger att domarteamen gör misstag,
o reals sportchef ?, driver han med mig ?
stoppa spelet ?, de har inte funnits ett tillfälle i fotbollsvärlden dåe domaren stoppar å springer te spelarna som firar o säger, neej de offside,
robben kollade sj på domaren å såg att de va offside , men sa inget, bara stirrade.
ni har er själva att skylla på.
domarteamet gjorde en härlig match o snacka om lättnad över att domarna sviker er ,
uche fick mängder av tacklingar av Ramos och Canna
va hände ?
FORTSÄTT SPELA !
dåe ni sa inget ?
men sen när ni får besluten emot er, dåe ni börjar snakka
äkta madridistas....
Real Madrid PEPE08
2008-02-25 18:31
Till CP:n Valdebaby!

Dra förfan!! vadå orka skylla på att Barca förlorade 2-0 borta, vi förlorade HEMMA.. vafan har du för IQ? 0 eller?!?!??! idjot

o spärra inte mig för de här..
Real Madrid PEPE08
2008-02-25 18:30
Till CP:n Valdebaby!

Dra förfan!! vadå orka skylla på att Barca förlorade 2-0 borta, vi förlorade HEMMA.. vafan har du för IQ? 0 eller?!?!??! idjot

o spärra inte mig för de här..
2008-02-25 18:30
Vem tycker ni ska starta mellan Deco o Xavi mot Valencia? Tycker båda har varit bra senaste matcherna... Speciellt Xavi verkar ha kommit i form. Kanske borde vi starta med både Deco och Xavi och vila Iniesta till matchen mot Atletico Madrid?
Barcelona B.A.R.C.E.L.O.N.A
2008-02-25 18:27
Rey Etoo9#
vi har bara mött dom en gång, och ja det slutade 1-1.
Delarocha RIP Puerta
2008-02-25 18:24
Valdebas; att vi har fått tveksamma domslut ger er rätten att hävda att domarn ska blåsa av matchen för att ni firar ett bortdömt mål? Jag ser inte riktigt logiken men okej.
Real Madrid Valdebebas
2008-02-25 18:24
H0mbres22

Lejon? Eto'o?
Annons: