/spanien/barcelona/forum/21541.aspx/spanien/barcelona/forum/21541.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Beautiful_Barca
2008-02-24 02:38
A.Gaudi

Ok, så om du fick välja så skulle L.Garcia aldrig fått spela i Barcelona?
Barcelona A.Gaudi
2008-02-24 02:34
dizzy

aldrig att vi skulle köpa cicinho! nog för att han är ganska bra men jag vill absolut inte köpa någon gammal real-spelare. även om det var nåt år sedan så ska han inte spela i barca.
2008-02-24 02:18
Ja Alves är lätt värd 25-30 miljoner euro.
Börjar vi snacka om 60 dock så kan de få behålla honom.

Det problematiska om Zambrotta ska lämna är att vi egentligen behöver skaffa oss två högerbackar.

Då antar jag också att Thuram kommer att lämna om Garay kommer.

Oleguer kommer med största sannolikhet inte att stanna.
Lite tråkigt faktiskt. Det är så många som har hatat honom så länge, inklusive mig. Man har ju fått känslor för honom :D
(hat är också känslor)

Nej, men han är faktiskt sympatisk. Jag gillar hans personlighet starkt, det lilla jag vet om den,.

Det är synd att han inte hade den talangen som krävs för att stanna hos oss. Man har ju satsat så hårt på honom. Tänk bara så många matcher han har fått.

Jag tänker bara ibland att om Fernando Navarro, Damiá eller någon annan talang fått så mycket tid på sig som honom. De hade nog blommat ut betydligt bättre.

Men ingen kan förneka att Oleguer har bommat ut dock. Han har höjt sig enormt från den tiden där han var en startspelare i ett Barcelona som vann allt som kom i deras väg.

Lite konstigt eller?

Oleguer har höjt sig sedan den tiden han var startspelare i ett Barcelona som fungerade perfekt. Han har höjt sig till en bänkspelare i ett Barcelona som inte spelar bra.

Då syftar jag på Barcelona för några månader sedan. Nu Spelar vi hur bra som hellst. Skulle vara kul att se truppen hel igen.

Vad har hänt med Rafa förresten? Står på den officiella hemsidan att han är skadad.
2008-02-24 02:03
Ursäkta att ämnet inte har med Barcelona att göra.

Det var en person här på forumet som rekommenderade en låt till mig för länge sedan.
Han var moderator på forumet kommer jag ihåg.
Jag är inte säker, men det kan vara Mr. Suñol.

Det är så att låten verkar ha försvunnit och jag gillade den starkt.

Hoppas verkligen att du kan ge mig namnet på låten åtminstonde så jag kan hitta den igen.

PS. Den är med i någon film också. Såg en liten bit av en film med Travolta där han kickar den.
prprprprprrprpprrrrrrrrrrappppppppppraapppppppppp

hehe
pleez help a brother out
Barcelona Dizzy
2008-02-24 02:00
Sürer

Vi får hoppas att Dani Alves kommer till Barca i sommar. Håller med dig att det skulle vara en dröm.

Men jag tycker han är för dyr men det är han värd annars en spelare jag skulle vilja se i barca är cicinho som spelar i Roma. Väldig duktig är han.
Barcelona Sürer
2008-02-24 01:49
såg sevilla matchen förrut och måste säga att sevilla verkligen inponerar för tillfället, Dani alves, jag dräglar när jag tänker mig honom i barca dressen, fantastisk högerback världens bästa enligt mig.Dock hade han inte fått en likadan fri roll i barca som han nu har i sevilla, det känns nästan som att det är alves som är sevillas playmaker ibland.Tänk er messi och alves på högerkanten fenomenalt, kan man tänka sig att sevilla köpte dani alves för 4,5 miljoner kr, idag får de uppemot 300 mille för honom
Barcelona Criff
2008-02-24 01:37
Fy fan vad sorgligt med skadan på Eduardo.
Kolla länktips.

Sitter bara och tänker på om det hade hänt Messi eller någon utav våra.
Barcelona Dizzy
2008-02-24 00:59
Ska bli riktigt kul att se Ronaldinho spela imorn. Hoppas han gör mål!

Visca Barca!!
Barcelona Ronaldiinho
2008-02-24 00:29
R_10_ME

Luis Fabiano har gjort 19 mål i ligan, inte 18.
Barcelona Rambla
2008-02-24 00:23
Ämne: Finns inte många anl....Du har en poäng där. Det sista spelarna ska göra nu är att ta denna match för given. Det är lätt att det sker då de nu har avverkat några veckor med svåra bortamatcher som nu gör att de kanske slappnar av hemma på Camp Nou och tror att allt löser sig av sig självt.

Nej, kör med bästa laget med någon enstaka rotation som tex att Henry och Deco vilar denna match. Helt perfekt.
Barcelona Koeman_4
2008-02-24 00:17
Ämne: Jag skulle vilka se ....
Haha, nej du inte en chans att det kommer hända.
CDR nästa säsong möjligtvis eller om vi leder ligan stort inför dom sista 2 omgångarna
2008-02-24 00:16
Finns inte många anledningar till att Pinto ska stå imorgon.

För det första så skulle spelarna känna att matchen inte är så viktig. OK, viktig är den så klart, men de kan börja underskatta motståndaren för mycket. Sådant brukar smitta av sig till spelarna när man håller på och vilar sina viktiga spelare.

Dessutom tror jag att Valdés skulle känna att det var något sorts straff för tabben mot Celtic. Det skulle kunna försämra hans självförtroende ytterligare vilket kan vara riktigt dåligt för resten av säsongen. Speciellt eftersom han har spelat så bra hittills.
Barcelona Rambla
2008-02-24 00:04
Jag skulle vilka se Pinto stå i morgon fast det lär väl aldrig hända.
Barcelona kluivert9
2008-02-23 23:47
Ämne: den har för ett par ....
jag såg den då på svt också men inte hela filmen. jag har den ifall nån vill se den igen
Barcelona Shidenn
2008-02-23 23:45
den har för ett par år sedan visats på svt.
Barcelona kluivert9
2008-02-23 23:40
kollade nyss på en dokufilm som handlar om barca.
"Barca the Inside Story" heter den. Rekommenderar starkt om ni inte har sett den. Handlar om Laportas första året som president och hur mycket han fick stå ut med, klubbens kris och förändringar.
Barcelona Rambla
2008-02-23 23:38
Fina högupplösta bilder från Celtic-matchen för de som är intresserade.
Barcelona Rambla
2008-02-23 23:33
På tal om canteran. Här är en väldigt intressant artikel om den från engelska BBC i samband med mötet mot Celtic i CL. Det verkar som om Celtic vill bygga upp något liknande som La Masia.
Barcelona Lajjas
2008-02-23 23:33
frågan är, kommer han bli helt återställd efter en sådan skada? bland det värsta jag sett. Henkes skada va inte heller särskilt rolig att se, ahh mår dålig av att se sånt.

Däremot såg jag barca - arsenal cl finalen igår, o fan va jag mådde bra efteråt! FORCA!!!
Barcelona Foadinho_tupac
2008-02-23 23:25
Hur länge är han borta missar han EM?
Barcelona Gaucho 10
2008-02-23 23:22
fy faan vilken skada eduardo fick. man måste göra något åt sånna där tacklingar.
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-23 23:05
Verkar som om barca redaktionen här på SF har börjat skriva flitigt med nyheter och inför match rapporter igen.

Härligt, och fortsätt med bra jobb :)
Barcelona Foadinho_tupac
2008-02-23 22:57
Fan vad stolt jag är kolla våran ungdomsverksamhet. Alla lag är avundsjuka och försöker sno från oss. Ungdomstränarna måste ha någon hemlig ingrediens. :D
Barcelona R_10_ME
2008-02-23 22:29
grabbar kolla på Sevillas match..
fabiano äger 2 mål i 25 min 18 mål har han gjort i ligan
Barcelona A.Gaudi
2008-02-23 22:23
70% av spaniens talanger verkar ju komma ifrån La Masia. det är lite sjukt hur många dom är. man kan förstå vilken sjuk konkurans vårat B-lag måste ha. talang på talang som trängs på vägen till a-laget. inte många som når fram dock, hur talangfyllda dom än må vara.

nu är det någon ny mittback som tydligen chelsea fått ögonen för, se länktips. men han verkar trogen, alltid bra. en ny puyol kanske får man hoppas?
Barcelona barcadinho
2008-02-23 19:49
Real mot Getafe är en derbymatch.
Men jag förväntar mig inte så mycket från Getafe.
Deras president Ángel Torres Sánchez är en deklarerad real madrids fan, och flera spelare i Getafe likaså.
Dessutom var ju Schuster i Getafe i fjol och han kan nog varenda spelare.
Frågan är om deras nya tränare Michael Laudrup har lyckats ändra på gamla traditioner hos emellan klubbarna.
Vi får väl se imorgon.
Barcelona A.Gaudi
2008-02-23 19:49
jag blir glad när Real än förlorar. även om det är Reals p6 som spelar hoppas jag ALLTID på förlust :)

när är Valencia matcherna?
Barcelona Dizzy
2008-02-23 19:41
kevina

Varför ska du inte våga kolla? Vi har juh Messi som har gjort 3 mål på madrid. Han leker med dom:)
Barcelona kevina
2008-02-23 19:29
om vi möta Real i CL finalen, jag skulle nog inte kolla på matychen p g a mina nerver. ett hjärtattack helt enkelt
Barcelona jogabonito_barca
2008-02-23 19:24
Nää jag blir nog bara glad när Real förlorar i ligan. I CL vill jag att de ska möta oss i finalen och att vi sedan vinner CL-finalen mot Real:D
Annons: