/spanien/barcelona/forum/21534.aspx/spanien/barcelona/forum/21534.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Dizzy
2008-07-04 20:13
Smacked

Tackar!
Barcelona forca_barca_forca
2008-07-04 20:11
hahahaha ja tycker om er som snackar att henry har underpresterat. okej ni tycker de ja förstår men om killen:
var skadad 6 månader under de har han inte lirat fotboll. och tappat kondition kommer till en ny liga och blir klubbens bästa målskytt med 19 mål och 11 eller 12 assister och han spelar inte ens centerforwad
jag förstår hur ni tänker "men kolla hur bra han var i arsenal" men de e samma som ade ibland han e den enda anfallaren alla passar till han men har man 2 andra till som i barca och inte vilka som helst utan typ eto´o ronaldinho och messi så får han inte de lägen han hamnar i som han gjorde i arsenal
JAG LOVAR ER HAN KOMMER VARA I SK*T BRA FORM I ÅR
Barcelona Smacked
2008-07-04 20:10
31 aug
Barcelona Dizzy
2008-07-04 20:00
Kan inte sluta tänka på när ligan börjar igen. Någon som vet?
Barcelona Milbona
2008-07-04 19:59
Har även arsenal som mitt lag i PL och kan säga att ade fick allt serverat på ett silverfat praktiskt taget, det jag vill säga med det påsåendet e att alla runt honom gjorde honom bättre än vad han egentligen är!!!

Sjukligt överskattad spelare....vill inte se han i arsenal heller!!!
Barcelona lundell
2008-07-04 19:56
Messidinho: Ut med gammalt skit och in med nytt blod!

Tänk på vad du säger.. Räkna aldrig ut lejonet.
Barcelona Messidinho_10
2008-07-04 19:52
Jag förstår inte mig på hur vissa av er tänker om Adebayor. Killen har ÖST in mål i Arsenal och bevisat att han håller. Han har varit deras största stjärna som kunde täcka Henrys lucka. Och nu är han uppskattad av alla världens klubbar inkl.. BARCA.

Han är fortfarande ung och kommer bli ännu bättre tillskillnad från Eto som är trött på oss och vi på honom ni såg väl att han inte va så skärskilt uppskatad bland våra supportrar i slutet av förra säsongen.
Ut med gammalt skit och in med nytt blod!
Barcelona Tompa
2008-07-04 19:24
Jay-z:
Vi har inte ont om pengar, absolut inte. Och givetvis ska det sportsliga gå före stålarna. Fast när det handlar om pengar brukar man ju säga att den som redan har mycket pengar gärna vill ha ännu mer...
Barcelona Jay-z
2008-07-04 19:14
Tompa //

Ja men det är ju inte så att Barcelona är i kris, när det gäller pengar. Och pengar kommer inte före det sportsliga. Då menar jag att några extra miljoner på tröjförsäljning inte är bättre än ett liga guld.

Men men man börjar tvivla allt mer på Laporta.
Barcelona barba
2008-07-04 19:10
Ämne: vad säger ni om att ....
Det vore ju skoj, tyvärr är man rätt ensam om att vara fotbollsfanatiker i den närmsta kompiskretsen så aldrig fel att träffa nytt folk. Var bor du?
Barcelona Bojano
2008-07-04 19:04
Tompa//

De tänker säkert: "ohh, så många mål han gjorde i PL. Han måste va riktigt bra!"

Ähh köper vi honom blir jag grymt besviken...
Barcelona Tompa
2008-07-04 19:00
Jay-z:
Varför man numer hellre köper "färdiga stjärnor" än spelare som är på gränsen till stora genombrott. Den enda rimliga förklaringen stavas PENGAR. Åtminstone på kort sikt säljer man ju fler tröjor om man köper "färdiga" superstjärnor än en mindre känd spelare.
Barcelona Tompa
2008-07-04 18:56
Sen vad gäller Messis deltagande i OS. Klart att han ska få delta om han vill. Visst finns det risk för skador men man behöver inte vara någon särskilt bra psykolog för att inse att om Barca stoppar Messi så kommer det inte att påverka laget i positiv bemärkelse under hösten och längre fram.
Barcelona Tompa
2008-07-04 18:52
Poängterar ännu en gång, jag VILL INTE att Barca köper Adebayor och i synnerhet inte för de summor det talas om. Hade jag varit Arsené Wenger hade jag nappat på Barcas erbjudande utan att tveka särskilt länge...

Adebayor är precis den spelartyp vi INTE behöver, en striker som bränner väldigt många chanser och som är allt annat än stark i närkampsspelet. Hur tänker klubbledningen egentligen?

Arsjavin ser ut att hamna i Chelsea, inte överraskande...
Barcelona LIONEL-MESSI
2008-07-04 18:52
har inte läst så mycket på forumet idag men många skriver om robinho och sånt själv har jag inte hört några rykten om det men om ni har det så kan ni väll visa länk för robinho skulle vara perfekt:D

Jag läste för några veckor sen om att man var tvungen att hitta balansen i ett lag så ifall man har en teknisk/snabb/ på höger sida så ska man ha det på vänster och då skulle robinho vara perfekt

tänk er bara:

Robinho-----?--------Messi
Barcelona Smacked
2008-07-04 18:49
Länktips!
Barcelona Barca o Mort!
2008-07-04 18:37
BlueRed

"Ibland är det prestationen du får titta på istället för att bara ha koll på ålder!"

Får jag fråga dig vad du har tyckt om Henrys prestationer iår?
Barcelona Messi_Number_One
2008-07-04 18:28
Ämne: vad säger ni om att ....
Jag tycker att det är en bra idé att alla culés här träffas någonstans och spelar fotboll.

Vill ju lära känna alla mina culésbröder.

Barcelona Jay-z
2008-07-04 18:25
BlueRed //

Heheh det va lite krångligt
Det är inte lätt att skriva när man är galet frustrerad.
Barcelona BlueRed
2008-07-04 18:21
Ämne: Alltså shiiit måste....
Du gjorde mig väldigt förvirrad!
Barcelona Jay-z
2008-07-04 18:17
Alltså shiiit måste få ut min frustration driver Barca ldeningen med vårat liv eller.

Adebayor för 36-40 mille OMG altså jag är en riktig gunner supporter och jag har bett till gud att få slippa den snubben i Arsenal tröjan. Nu är Barca intresserade av Ade och jag tror jag spyr. Att han gjorde så många mål förra året beror till stor del på Cesc, hleb och alla andra bkom han. Adebayor va våran enda forward alla sökte bollen upp i mot honom. Men fy faaan vad den snubben bränner mål chanser.

Alltså va har hänt med ledningen från att gå till att köpa hungriga spelare som lirar i mindre bra lag. Nu är det mer stjärnor ledningen är utefter fattar inte varför.

Deco, Dhinho, Eto,o alla kommer från relativt små klubbar och dom har utvecklas till världs stjärnor va har hänt med den filosofin. Köp in en Huntelaar som är sugen att visa upp sig.

Faaan börjar tvivla på Pep redan.
Barcelona BlueRed
2008-07-04 18:17
Ämne: Jag sitter och funde....
Henrik larsson var knappast en yngling när han lirade i Barca men varje match han lirade gjorde han det bra! Henry har fortfarande minst 2-3 år kvar i toppen och jag ser hellre han i Barca tröjan varje dag än Adebayor!

Ibland är det prestationen du får titta på istället för att bara ha koll på ålder!
Barcelona Unicef
2008-07-04 17:49
om de blir ett 4-3-3 anfall eller ett 4-4-2 vet vi ju inte än? jag ser mer än gjärna att vi värvar en äldre rutinerad "tank" för en rimlig peng typ Trez Berbatov Guiza,för att kunna värva en bra ytter o en offensiv mittf av bra kvalite och ålder. och de för att lägga allt krut på Benzema tills nästa sommar, då kommer vi ha ett lag att räkna med!!! även något år fram över=)
Barcelona GLB
2008-07-04 17:42
Ämne: Under 25millar euro ....
Hade man inte aviserat så tydligt att Deco, Dinho och Etoo skulle bort skulle man lätt kunna fått bättre betalt. Decos prislapp var ju ett skämt. Liksom att rea ut Ronnie och Samuel för 25 millar styck. Att kränga Etoo för 25 och köpa Adebayor för 40 är så dumt så man vet inte var man ska börja.
Barcelona GLB
2008-07-04 17:34
Ämne: Nu när Dinho med 90%....
Henry ensam på topp? För att han var bra i Arsenal?

Varför inte slänga in Romario och Bebeto på topp? Dom var ju bra i Brasilianska landslaget... Henry kan inte leva på gamla meriter. Sälj honom till QPR eller nån som vill betala. Han håller inte för Barçatröjan.
Barcelona GLB
2008-07-04 17:32
Jag sitter och funderar på vem man kan köpa för att ersätta Etoo som man nu verkar känna sig tvugna att bli av med. Jag kommer inte fram till nån. Jag kan inte tänka mig en enda spelare jag hellre skulle ha på den positionen.

Sen tycker jag att Adebayor får lite mycket oförtjänt kritik. Det skulle ju iaf vara ett bättre köp en Henry. Han gör ju ändå mål, vilket är det han ska göra, plus att han inte är 45 år gammal vilket alltid är ett plus.

Vissa nostalgiker verkar vilja göra Barça till nån sorts pensionärsklubb. Henke Larsson med Henry och Ronaldo på topp hade ju vart en hit.
Barcelona De Assis
2008-07-04 17:29
vad säger ni om att alla vi Cúles träffas nånstans och latchar lite med bollen?
och självklart snacka om fotboll, Barcelona.
skulle vara trevligt att lära känna igen allihopa tillsammans.
visca el barca y visca el catalyna !
Barcelona Gaucho!
2008-07-04 17:28
Ronaldinho, anfallare (Milan)
- 4 juli: Ronaldinhos bror, Roberto, låter meddela att Ronaldinho med 80-90% säkerhet kommer gå till Milan. Ronaldinho mår bra nu och jobbar för sin framtid, säger han. Han utesluter också en flytt till Los Angeles (Galaxy). Han är bara 28 och vill fortsätta spela fotboll på toppnivå i fem eller sex år till. Enligt Roberto kommer det hela att vara klart inom femton dagar.

Det förstörde min dag ganska mycket.
Någon som vet vad övergångssumman ligger runt vid en eventuell övergång?
Barcelona Barca_PXM
2008-07-04 17:12
jag har en känsla barca kommer värva 3-4 spelare till, barca måste ha bred och trygg trupp samt oberoende av nån stjärna. tror också Pep kommer få laget jobba oberoende av nån, xavi, iniesta och puyol har stort självförtroende vilket är stort plus. barca går på rätt väg, kan bara säga vi är tillbaka real madrid.
Barcelona Ylli_
2008-07-04 17:08
Samuel Eto'o = Världens bästa anfallare och en nyckel i Barcelonas framgång de senaste åren.

Emanuel Adebayor = Överskattad, Pengarsugen och helt enkelt en sämre spelare än våran Samu.
Annons: