/spanien/barcelona/forum/21520.aspx/spanien/barcelona/forum/21520.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Visca_Barca
2008-03-01 22:13
Madridistan A

du har förlorat 4 matcher av 6.
vart kom europas starkaste lag ifrån :D
Barcelona Hoshiar
2008-03-01 22:13
Ta det lungt och tänk positivt !

5p är ingenting om 9p var lite det e 13 omgångar kvar tror jag rätta mej om jag har fel.

Vi kommer att ta Valencia jag lovar vi e redan klara i Cl var så säkra .

Nästa vecka e det kanske nått om 3 veckor kanske vi leder ligan . Mycket händer och mycket snabbt
Barcelona Culeeees
2008-03-01 22:12
jugador

ok säg till mej vad som va "Rijkaards" fel ?
Real Madrid RoyalMadrid
Barcelona kanske skulle skaffa sig psykologer. Om de redan har det så borde de få sparken för barcas spelare har inte psyket. Jämför det med Juande Ramos som har förvandlat självaste Tottenham till ett vinnarlag. Han har ett helt psykologteam och deras spelare är mycket starkare mentalt nu.

Aja, jag har inget emot att ni förlorar.
Barcelona Ronaldiinho
Madrid fans visa er inte här utan rauls OFFSIDE mål så skulle det bara vara 3 poäng skillnad.
Barcelona Barca-nist
skyll absolut inte på rijkaard. de han ser på träningen ser inte vi. vi utgår efter matcher .men han ser de varje dag o väljer ut spelare efter presstation, vila, kommande matcher osv. det är så mycket som vi inte ser som tittare.
det är barcaspelare sj som pressterade dåligt idag.
Barcelona Nemo - Gudjohnsen
2008-03-01 22:11
Captain Fantastic!/

Ja, det känns så jäkla konstigt. Atl. Madrid är svåra att möta, plus att oftast vinner över oss. Bara inte Kün blir en ny Torres :-)

Nu har vi Villarreal nästa omgång. Det känns som inte vi har råd att tappa fler poäng. Vi fick en gratis chans förra veckan.
Barcelona Señor Hadi
Madridistan A

Skador och skador, det är det enda ni klagar på. Ni har ju inte spelat bra fotboll på månader, om Robinho är skillnaden mellan vinst och förlust är det dags att ta en titt på spelartruppen.
Barcelona FCB_Alex
Jag såg inte matchen så bra eftersom jag var tvungen att kolla på datorn och det hakade som fan men jag tyckter ändå att alla spelare gjorde en bra insats men idag var det inte vår dag och det var därför vi inte kunde spela som mot celtic och Levante men va fan gör det jag älskar ändå denna klubben med hela mitt hjärta och någon gång måste man förlora nu var det vår tur men det är bara att blicka fram och hoppas på några häliga vinster

VISCA EL BARCA
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Valdebebas

Överdriv gärna mer.

Jupp han gör inte sin bästa säsong precis dags att sälja iväg han eller hur?

Nej men skämt åt sidan, Puyol och Milito är för lika varann i sin spelstil, marques o milito har fungerat mycket bättre. Sen så har Puyol vikarierat som högerback då Zambro varit skadad eller urform.

Äsh dagens förlust var en riktig botten napp, rijkaard ska ha största kritiken varför foirsätter han att experimentera?

Henry och eto tillsammans fungerar inte i en 4-3-3 tar varandras yta och ser vilsna ut.

Visar sin oförmöga att ändra en match i underläge dessutom, när ska han lära sig?

Inte för detta har nåt med Rijkaard att göra men fan va sårbara vi är utan yaya på plan. =/

Missförstå mig inte jag tycker rijkaard är en bra tränare men han forsätter och göra samma misstag, när vi har läge att rycka så experimenteras det för fullt.

Ronaldinho fick en skum position idag och det såg inte alls bra ut, henry och eto försökte och kriga på men såg lite vilsna ut.

Aja synd att vi gör en bottennapp här idag, lite turliga mål men dem var bättre så det spelar ingen roll.

Fan kun mot oss är han bra men mot Madrid så gör han allt annat än att göra mål eller assist.

Barcelona Jugador
Culeeees

Han någon sagt att Rijkaard ska sparkas? Och ja, det är hans fel till stor del.
Barcelona Ronaldiinho
2008-03-01 22:10
Vi spelade uselt idag, så enkelt är det.. backlinjen gjrode tabbar som dom aldrig gjort förut.

Real madrid får med sig ett rent offside mål och vårt mål av Eto'o som va knappt offside blev bortdömt!

det är inte vår dag idag punkt slut.
Madridistan A
2008-03-01 22:09
Ämne: Om man kollar lite p....
VI har tappat poäng mot lag som "vi inte borde göra det" är pga att vi har haft skador. Många skador och speciellt på nyckelspelare. Nu när vi har fått många spelare tillbaka(Robinho 2 mål på 25 minuter, den första efter 10 sekunder)efter skadorna och de matcherna vi har kvar som är tuffa är på hemmaplan och vi är europas starkaste hemmalag.
Barcelona Montjuïc (D.E.P. PUERTA)
Interista- 1+8

Ja, det hadu du lätt frågat, du hade blivit knäsvag och fallit på knä. SÅ tro inget annat.

Nu så verkar du tro att de som tjänar miljoner blir robotar eller Superman. Det är fel. De är exakt som du, fast rikare.

Klart som f*n att man ska kritisera spelare, du verkar känna dig träffad så du kanske är en som jag syftar på. Om inte så vad är ditt problem?

PS. grattis till Scudetton...
Barcelona Visca_Barca
sluta klaga på mister. va fan skulle yaya göra på planen? vända matchen? det gjorde inte 10 spelare som vad världklasss. det är inte mister fel. detta va sämsta insatsen ja sett. passningspel va bedrövligt och alla va stilla o bara håll i bollen o sprang i onödan.
klaga inte på mister. altetico har alltid spelat bra mot oss och vi kommer ta detta. tro mej madrid är inte ett lag som kan vinna ligan i år. i 6 matcher har de förlorat 4 o två vinster.
måste ni ha såna stora krav eller?

visca barca
Barcelona Zizou_nr1

Bilbao slår Athletico på bortaplan med 2-1 för två veckor sen! Ni som klagar på Rajkaard, menar ni att ett lag med Iniesta, Xavi, Ronaldinho, Eto, Henry och Edmilson på plan är sämre än sjävaste Bilbao?

Om ni vill spela er drömfotboll med er drömlag, sätt er framför tv och spela play station istället!
Barcelona Captain Fantastic!
2008-03-01 22:08
Jag ställer mig frågandes till spelarnas psyke. De torskade matchen helt och hållet efter 1-0 målet. Ingen jävla kamp alls blandat med katastrofala misstag.

Ingen jävla kamp alls efter Ronnies insprirerande mål, där ska man fan växa som spelare. Istället går de ner sig......
Barcelona Barca-nist
så j-vla besviken på laguppställningen. flera spelare som gjorde sämsta spel på länge, kan nämna flera st, Gudj, Edmils, Puyol, Abidal osv. samt domare som va trög och gav bort frispark efter frsikpark som va tveksamma, samt det straffet som man bara.... ah
Atl Mad målvakt dödade minst 10 min speltid och domaren gav inte ens gulkort som han förtjänade. men fan ska man klaga på andra när Barca sj inte spelar bra.. ahh bättre spel nästa match. !!!
Barcelona Rambla
Valdebebas:

Det verkar inte vara någon som är intresserade av att diskutera med dig. trots det så envisas du. Stor komik.

Puyol var skadad tre månader in på säsongen, det är bara naturligt att han varit lite ojämn.
Barcelona FCBTilIDie
Ämne: Någon mer än jag som....
Puyol har väl varit stabil under säsongen, anledning till att han har fått spela högerback är att Zambrotta är för dålig, och hans ersättare Oleguer, ja honom vill jag inte ens börja snacka om för då blir jag antagligen bannad här
Barcelona Jugador
2008-03-01 22:07
FCB_Alex

Man ska vara bra när det verkligen gäller och inte göra några idiot-rotationer när man har hela laget i hand.
Barcelona Nemo - Gudjohnsen
Just nu känns det lite väl tungt kanske. Och vi är 5 poäng efter. Jag tycker Rijkaard borde ha insett att den här matchen var väldigt viktig och de borde spelarna också ha gjort. Starta med Yaya Touré. Han är inte bara en slitvarg, han är passningsskicklig också.

Valdebebas// Ramos fick rött kort idag. Hans dagar måste vara räknade.
Barcelona Rambla
Ämne: Oj, 4 mål... måste v....
En dålig dag på jobbet kan man väl sammanfatta det med.

Rijkaard är lite konstig. När Guddy var i toppform så blir han bänkad mot en helt ur form Deco. Nu när Guddy suttit bänkad i flera veckor så får han helt plötsligt spela och verkar ringrostig och då kräver vissa under av honom.

Det var en dålig dag helt enkelt, ett slarvigt mittfält som gjorde att försvaret hamnade i svårigheter. Zambrotta gör just det alla kräver, tar en massa löpningar på kanten men får aldrig bollen. Det tror fan att det blir farliga kontringar när mittfältarna envsisas med att tappa bollen i mitten när laget är på väg upp.

Bryta ihop och se fram mot nästa match.
Barcelona Culeeees
2008-03-01 22:06
ASSÅ KAN NI SLUTA SKYLLA ALLT PÅ RIJKAARD ?!?!?!
ERE HANS FEL ATT GUDJOHNSEN MISSAR ETT PAR LÄGEN O MESSI NTE SKÄRPER SEJ DÄR UPPE ?
ERE HANS FEL ATT PUYOL DROG PÅ SEJ EN ONÖDIG STRAFF ?!
ERE HANS FEL ATT VALDES INTE NÅDDE PUYOLS SJÄLVMÅL ?!
JA BER ER VÄX UPP !!!!!
DE 12 OMGÅNGAR KVAR ATT SPELA Å NI SKYLLER PÅ RIJKAARD .. HAHAH
DE SKAM ASSÅ, VI FÖRLORAR EN MATCH O RIJKAARD SKA SPARKAS, HAN VINNER EN MATCH O HAN E KUNGEN I KATALONIEN,
IBLAND TRÖTTNAR MAN PÅ ER BARNSLIGHET !
Barcelona Interista-1+8
Ämne: JAg skulle ge alla m....
Är du seriös eller? Det är fan berättigat att kritisera spelarna efter en sådan insats. Vad vore klubben utan sina fans? Hade jag träffat spelarna, då hade jag ställt följande fråga..blir ni sämre fotbollspelare ju mer pengar ni tjänar per månad? Hade troligen fått enhälligt svar ..SI!
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
vrf ska man inte kritisera rijkaard när han gör idiot beslut just på den viktagste matchen mot atletico på borta plan.

Visst han har gjort mycket för klubben men allt för många gånger händer det att han gör idiot beslut som kostar Barça viktiga matcher
Barcelona Ronaldiinho
2008-03-01 22:05
Hade real madrid inte fått med sig deras RENA OFFSIDE mål så hade matchen slutat 2-2

Més Que Un Club!
För alla som vill se Ronaldinhos mål istället för att sitta och tjura här på forumet!
Barcelona Señor Hadi
Om man kollar lite på spelschemat ser det ändå rätt ljust ut. Vi har ungefär 4 tuffa matcher kvar.

Villarreal - HEMMA
Espanyol - HEMMA
Valencia - HEMMA

och MADRID - BORTA

Och madrid har tuffare schema, de har ju tappat poäng mot lag som de inte "borde" tappa poäng mot. De har Espanyol, Valencia, Sevilla, BARCA och Zaragoza kvar, de tycker jag är tuffa.
Real Madrid Valdebebas
Någon mer än jag som anser att Puyols dagar är räknade?

Denna säsongen har han inte alls varit sig likt, möjligtvis därför Rijkaard inte vågat ta risken att placera honom på en mittbacksposition, utan istället använt honom som högerback.

Vill däremot passa på att berömma Gabi Milito, försvararen som visat sig vara den säkra i mittlåset. Valdes och Puyol har all anledning att vara tacksamma för honom.
Annons: