/spanien/barcelona/forum/21519.aspx/spanien/barcelona/forum/21519.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona petersays
2008-06-19 23:04
Sedan var frågan om inte Decos mål skulle vart godkänt.
Barcelona Gaucho_10
Rambla

Nu är du bara pinsam, förstår du vad vi säger...du kallar en person som har spelat i så många finaler för "europas största loser" , come on....
Som sagt, många duktiga spelare får inte ens spela i finaler , det gör de inte till förlorare eller hur?
Barcelona petersays
Deco var grym idag. 5+. Men det finns för många svaga länkar - som Ricardo, Ferreira, Petit.
Simao oväntat svag i hela turneringen med.
Barcelona Gud är störst!
2008-06-19 23:02
Rambla

Jag håller med de andra jag förstår att du hejade på Portugal och blev arg att det avgjordes på ett sånt mål, men för det är Ballack inte en "loser". Jag tycker det är en riktigt bra spelare kraftfull sådan. Personligen så hejade jag mer på Portugal jag med men man måste vara realistisk det går inte att komma ifrån att Tyskland alltid lyckas när det gäller.
Barcelona Rambla
2008-06-19 22:58
Ämne: Rambla
wow! har d....
Japp, jag står fast vi det jag skrev förut. Nämn en till storspelare i Europa som har förlorat så många stora finaler som han har gjort? Visst är det stort att gå till final, men hur kommer det sig att han alltid misslyckas med att vinna?
Barcelona kev
2008-06-19 22:53
Rambla
wow! har du verkligen kollat på Alla matcher Tyskland har spelat? Det borde du göra och då tror jag nog att du ska ta tillbaka det du har sagt..*Ballack största loser*
dessutom håller jag med Gaucho_10. Att komma till final är en stor grej, jätte få upplever det och dem som gör det men kanske inte har lyckats ta hem det hela är ändå stolta och skulle nog inte förklara sig som *losers*
Barcelona Rambla
2008-06-19 22:53
Deco var jäkligt bra idag men har var ju alltför ensam, ingen annan stiger fram förutom Nani en gång på slutet. Simao var oduglig, men var fanns C.Ronaldo? Nästan helt osynlig ju. Nej, endast Deco och Pepe bra i Portugal.
Barcelona Ciao-V
2008-06-19 22:50
Ämne: Ciao-V

Turkarna b....
Okej.
Barcelona Barca!.!.!
2008-06-19 22:50
Barca ska nu ha lagt ett bud på Arsenals Adebayor. Är det sant tro? Enligt källan så är det på 250 millar.
Barcelona Gud är störst!
2008-06-19 22:49
Ciao-V

Turkarna ber till en gud bara. :D
Barcelona Rambla
2008-06-19 22:48
Ämne: Rambla

Europas st....Det är nog du som ska vakna upp. Berätta för mig vad Ballack har vunnit? Bundesliga med Bayern räknas inte, för med det laget de hade ska de vinna på halvfart. Däremot så har han förlorat en Vm-final, två CL-finaler och två PL-titlar nästan på mållinjen. Alltså, en riktig loser. Lägg till att han också är en vidrig person.

Ciao-V:

Turkarna lär inte ha mycket att hämta mot tyskarna men mot kroaterna kan de självklart överraska. Kroaterna tror jag slår tyskarna igen.
Barcelona Ciao-V
2008-06-19 22:46
Rambla
Kroaterna kommer att skicka hem tyskarna, om inte turkarna lyckas framkalla sina gudar i kvarstfinalen och gör en skräll.
thb
2008-06-19 22:45
Holland kommer nog ändå ta hem EM om dom fortsätter som dom gör.
Ingen kan stoppa dom som dom spelar just nu.
Tyskland-Holland i final. Lär vi få se en liknande match idag. Fast kanske inte resultatet.
En final som Holland vinner med 4-3.
Barcelona Gaucho_10
2008-06-19 22:45
Rambla

Europas största loser? Ta och vakna upp fyfan.

Att komma till en final är en stor grej, de flesta spelarna får inte ens uppleva finaler, tänk på vad han har gjort för det tyska landslaget och för chelsea i år
Barcelona Gud är störst!
2008-06-19 22:42
RonaldinhoKungen

NEE då blir det ju ingen spänning för er... Haha.

Blev du tjurig bara för att jag hade rätt? Hehe.
Barcelona RonaldinhoKungen
2008-06-19 22:41
Gud är störst! :

Var då snäll och säg mig vilka som möts i final och vad finalen kommer sluta. Bara undrar, du verkar ju veta det mesta...
Barcelona Rambla
2008-06-19 22:41
Ämne: Portugal, jag förstå....
Lägg till Ferreira också, pinsamt dålig trots att ärkesvinet Ballack som vanligt fuskade till sig fördelar. Tror dock inte att tyskarna håller hela vägen, Ballack är europas största loser, han förlorar alltid finaler.
Barcelona Gud är störst!
2008-06-19 22:40
Jag visste och direkt gissade på 3-2 till Tyskarna. Sa det innan de lottades mot varann att tyskland skulle slå ut Portugal om de möttes men alla polarna var så imponerade av Portugals spel så de glömde bort tyskarna effektivitet i viktiga matcher. :D

Tack grattis själv.
Barcelona Barca o Mort!
2008-06-19 22:37
Härligt jag hade Tyskarna att vinna med 1 mål =)

Grattis Gud är störst! :)
Barcelona Gud är störst!
2008-06-19 22:34
Om matchen slutar 2-3 så får jag in mitt tips. :D
Barcelona Ciao-V
2008-06-19 22:30
Portugal, jag förstår inte att de låter Simao lira hela matchen. Han är tillsmmans med målvakten den svaga länken. Fel passningar, självisk istället för att passa bollen.

Tyskland spelar som maskin som vanlig men matchen är inte över än.
Barcelona Gud är störst!
2008-06-19 22:14
Varför var inte Deco såhär bra för oss under säsongen? Han kanske sparade sig till EM för han har varit helt fantastiskt i alla matcher det knappt så att han har gjort några misstag ju.
Barcelona Jugador
2008-06-19 22:06
Barreman

Hit med Ronaldo + Nani mot Deco annars...
Barcelona Gud är störst!
2008-06-19 21:56
Barreman

Snälla säg att det där var ett skämt. :|
Barcelona Barreman
2008-06-19 21:53

jag tycker att vi ska bjuda Manchester United Deco, Ronaldinho, Eto för Ronaldo
Barcelona Rambla
2008-06-19 21:44
Deco är äckligt bra när han är på det här humöret. Han gör saker med bollen och kommer ur situationer med full kontroll som endast Ronaldinho klarade av tidigare. Fortsätt så här Deco, så får Barça bättre betalt vid en försäljning.
Barcelona Jugador
2008-06-19 21:34
Jäklar vad man kommer att sakna Deco, så säker och stabil i sitt spel. Blir nog den svåraste spelaren att ersätta, tråkigt.

2 - 1 Tyskland.
Barcelona RonaldinhoKungen
2008-06-19 21:27
Ronaldo, vem?
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-19 21:17
Man få säga vad man vill om Pepe men vilken back han är. Går upp i banan och stöter bra, är väldigt brytsäker.

Stabil back, Synd att han spelar i Real Madrid..
Barcelona Gud är störst!
2008-06-19 21:14
Haha så rätt man kan ha visste det, tyskarna är så jävla bra när det verkligen gäller.
Annons: