/spanien/barcelona/forum/2151.aspx/spanien/barcelona/forum/2151.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-08-03 19:06
Behöll Gumbau, Douglas och Munir.
Skänk Adama, Samper och Halilovic.

Då kommer vi ha världens bästa talang fabrik igen.
Sanna mina ord!
Barcelona barca!54
2015-08-03 19:04
Rambla~

Jag tror inte detta är lån. Barcas ledning kan inte vara så dumma att låna ut Adama till Liverpool. Miljön som finns i liverpool gynnar inte alls Adama. Jag tror Liverpool har aktiverat Adams Klausul som ligger på 15 miljoner euro.
Barcelona Liunil Masse
2015-08-03 19:03
Ja men nu är det väl så att Southampton inte är intresserade eller vill betala vad han kostar. Det kommer väl finnas buy-back option på Adama?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2015-08-03 18:46
Denna ledning alltså. Av alla de intressenter för Adama så är Liverpool nog det sämsta alternativet för Adamas fortsatta utveckling. De har redan typ femtioelva offensiva spelare som Rodgers inte har en aning om hur han ska använda, ja förutom de som räknas som startspelare då. Hur ska han kunna utvecklas i en sådan miljö? Istället för klubbar som Southampton där en Barca-legend är tränare?
Barcelona petersays
2015-08-03 18:43
Hur kan det heta att "Sport comfirms". De kan ju inte bekräfta ett skit - det är det bara klubbarna eller spelarna/agenterna som kan göra. De borde se över språket i sina artiklar. "Claim" hade väl varit ett bättre ordval.
Barcelona the cameroonians
2015-08-03 18:17
@the cameroonians:

Enligt engelsk media förnekar Liverpool-källor att en deal ska vara nära, men det var i morse. Nu är Adama tydligen på väg för en medical om man ska tro Sport.
Barcelona Neymar N11
2015-08-03 18:14
@RafaelH117: BREAKING: Sport confirms Adama Traoré is off to Liverpool, unclear if he was sold or loaned.
Barcelona Smogen
2015-08-03 18:11
@A good coach is everything!:

Jag brukar försvara Messi i vått och torrt, men här håller jag till 100% med. Det är så fruktansvärt klantigt av honom och hans entourage att åka dit och träffa presidenten. Det är tyvärr riktigt dåligt gjort.
Barcelona the cameroonians
2015-08-03 18:10
Rafael Hernández ?@RafaelH117
BREAKING: Sport confirms Adama Traoré is off to Liverpool, unclear if he was sold or loaned

Okej. one Little pig down...
2015-08-03 17:52
Det är det jag menar med att han ska ha en Team som kollar på sånt. Nu är jag säker på att Messi åkte ditt för fotbollens skull. Det är ett faktum att oppositionen använder Messi's namn för att fiska sympatisörer.

Det tråkiga här att att det är Messi som får ta skiten inte Bongo familjen. Fotboll och politik. Jag minns när Rosell bestämde sig att Barca fick åka till Palestina och Israel för att arrangera en peace-match så att säga. Palestinska spelare och skulle möta israeliska spelare på planen för freden. Vet ni vad som hände?
Det blev ingen match. Stället så utnyttjade Israel laget och Palestinierna försökte det men de har ju inte stark media.

En liten fråga?

Vem är Messi's agent?
Barcelona A good coach is everything!
2015-08-03 17:27
Jag är nog en utav dem största Messi supportrarna som finns där ute! Har alltid förvara Messi i vått och torrt. Med det sagt kan jag som en Afrikan säga att det va väldigt klumpigt av Messi att besöka Bongo. Nu tror jag inte Messi visste så mycket om det. Men va är det för skit rådgivare han har! Han kunde lika gärna besökt Gabon utan att besöka denna diktator!!! Det är typ som att åka till Syrien och besöka Bashar Al Asad det klart som fan folk reagerar.. Hela Barca verkar har noll kolla på saker och ting. Det är för mig obegripligt! Mes que my ass.. Gabon är så rikt på Natur resurser som olja osv. Så befolkning hade egentligen kunna haft ett utav världens bästa levnadsstandard. Men bongo har istället valt att leka med pengarna. Å har gjort sig själv till en utav världens rikaste personer där alla som kritiserar hon avrättas. Så det är långt ifrån en smutskastning mina kära Barca vänner. Messi ska helt enkelt inte besöka en sån skitstövel!!!
2015-08-03 17:15
Juventus want to sign another midfielder and see Barcelona player Javier Mascherano (31), who is valued at 10-15M, as an option [tuttosport]

Det kan väl inte stämma att Masken är värderad till 10-15?
I vilken värld?

Oj, glömde att vi är Barca.
2015-08-03 17:09
@Mxm Ciilow:
När Messi's pappa och Barca går ihop och bildar en Team-Messi som består av advokater media hajar som försvarar honom så kommer median att tänka två gånger innan de smutskastar honom. Hade Messi varit en Badboy så hade jag kunnat förstå tidningarna men killen är så harmlös. Är det någon vi ska klandra så är det Messi's egenter, Pappa, och Barca's ledning. Det är dem som ska försvara honom. Den spanska regeringen (host! Perez och hans hyenor) har jagat Messi i tidningarna med skattebrott, skattebrott och fängelse medan Xabi Alonso och de övriga spanska spelarna fick komma undan. Nu får det räcka med skiten!!!
Barcelona papillon
2015-08-03 17:06
Soda Popinski

Exakt vad ska Messi ha kritik för?
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Soda Popinski
2015-08-03 16:25
Vad är det för smutskastning ni med foliehattarna syftar på? Man ska kalla saker och ting vid deras rätta namn. Messi gjorde tyvärr bort sig med det här besöket rejält. Varför ska han slippa undan kritik?
Barcelona Liunil Masse
2015-08-03 15:40
Mzm Cillow Jag tror Messi efter all smutskastning slutat bry sig helt ärligt, det börjar bli löjligt och vi alla vet vem som ligger bakom skiten.
Barcelona Maestro Xavi - Tito Etern
2015-08-03 14:28
Vilken mäktig ledare vår Puyol var! Denna person saknar man i klubben. Scenen vid min 1:42 är en av de mäktigaste man kan skåda. Grande Xavi, grande Puyol!
Barcelona Mxm Ciilow
2015-08-03 14:21
När kommer smutskastning mot Messi upphöra??
Barcelona 11-9-10
2015-08-03 13:55
Livet är som vanligt här inne, over and out. Syns i maj när ni har ändrat åsikter ytterligare en gång :)
Barcelona Barca4life98
2015-08-03 13:50
Har ni läst Eurosport idag? Det står; "Rosell and Bartomeu face jail over Neymar, but Barcelona will escape punishment" Verkar tydligen ha skett någon "twist". Någon som vet när rättegången ska hållas? En annan länk; http://app.football-espana.net/?referrer=www.football-espana.net#article/footballespana-53122&menu=news-all
Barcelona Barca4life98
2015-08-03 13:40
S.Etoo Roberto ska inte ha en plats på bänken i alla fall. Tycker att den där bänken såg intressant ut. Man har olika spelartyper som kan täcka dom flesta positionerna. Kanske att Rafinha ska ha en plats där på bänken men annars så såg det bra ut.
Barcelona S.Eto'o
2015-08-03 13:03
Cule4forlife De där skulle vara vår sämsta bänk genom tiderna..... Tyvärr men Sergi Roberto och Rafinha måste ha en plats för deras rutin i La liga
Barcelona barca!54
2015-08-03 11:53
Barcelona Barca4life98
2015-08-03 11:50
Mikheil Exakt, det finns typ ingen annan förklaring.
Barcelona Soda Popinski
2015-08-03 11:45
Kröjf - Underbara människa!
Barcelona Mikheil
2015-08-03 09:31
Barcelona Mikheil
2015-08-03 09:31
Jag tror så som någon skrev längre ned att Lucho spelar med Gumbau och Munir för att öka intresset för andra klubbar. Det blir svårare att sälja en spelare som inte spelar.

Kan vara så att Lucho vet vad Halilovic, Samper och Sandro går för. Bara han och hans staff vet vad dom får utav dessa spelare, dom har bättre inblick.

Nu tror jag inte att det finns några som är intresserade utav Gumbaus tjänster då han inte har något som sticker ut, så som Sampers spelintelligens.
Barcelona Cule4life
2015-08-03 09:17
Halilovic, Samper, Adama, Sandro

Dessa borde stanna och vara inhoppare, rensa överflödet sen, säg att Pedro lämnar

Bravo
Alves Pique Macherano Alba
Rakitic Sergio Iniesta
MSN

Stegen - Vidal Mathieu/Varmealen Samper Halilovic Turan Sandro
Barcelona oocbgb
2015-08-03 09:11
[QUOTE=Arda-Turan]Luis Enrique det värsta som har hänt La masia sen den startades hoppas han får kicken när vi det inte finns nån bananskal att glida på i champions leauge som föra säsongen mot PSG och Bayern [/QUOTE] ??
Barcelona Kröjf
2015-08-03 08:56
Messsias skrev: "Hur många tränare har vunnit trippeln sin första säsong?" 1.70-ligan var inte sen att följa upp denna retoriska fråga med ett eget inlägg på samma tema: "En tränare vinner trippeln under sitt debutår. En försäsong senare kräver folk hans omedelbara avgång". Själv trodde jag i min enfald att spelarna och deras förmågor också var av en viss betydelse, för en tränares möjlighet till framgång. Eller är det bara en ren slump eller tillfällighet att "Lucho" inte rönte samma framgång i AS Roma och Celta Vigo? Och blev Pep plötsligt betydligt sämre som tränare i och med flytten till Tyskland? Ingen trippel där inte. Hur många tränare har haft världens bäste fotbollsspelare genom alla tider, till sitt förfogande? Och dessutom som grädde på moset också kunna spela dennes av vissa påstådda arvtagare inom kort, ihop med honom. Och därtill med den enligt många mest naturliga och kompetente strikern på den här sidan milleniumskiftet, mitt i mellan dessa otroliga superstjärnor. Alltså en anfallstrio kallad MNS alternativt Tres Amigos, som tillsammans av sina supportrar anses vara något av det absolut mest spektakulära som skådats sen sporten ifråga uppfanns? Någon som möjligen nu minns vad Napolis tränare hette under Maradonas tid i Italien? Vill nog till att tänka ett tag.
Annons: