/spanien/barcelona/forum/21509.aspx/spanien/barcelona/forum/21509.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
halamadrid123
2008-06-22 22:39
Måste säga att Puyol spelar helt fantastiskt felfritt. Hoppas Spanien tar det.
Barcelona FCB10
2008-06-22 22:38
fyfan va nervöst!

... för mig asså
Barcelona Gud är störst!
2008-06-22 22:37
Hoppas det blir straffavgörande alltid lika roligt med bra straffar! :D
Barcelona Criff
2008-06-22 22:37
Varför är Torres bytet konstigt? Vet ni vem som leder skytteligan i EM eller?
Om ni inte vet så är det Villa. Så bytet är inte så konstigt.
Barcelona Barca o Mort!
2008-06-22 22:36
Förlängning!

Villa får väl göra ett ;)
Barcelona Brunito
2008-06-22 22:36
Italien kommer att satsa på straffarna. Spanien är klart bättre.
Barcelona fcs
2008-06-22 22:32
Vilket konstigt beslut att ta ut Tores och behålla Villa.

Barcelona Ciao-V
2008-06-22 22:31
Aragones...

Vilka byten han gör!
Får se om det ger något. Torres såg inte glad ut.
Barcelona Messi :) 19
2008-06-22 22:31
Jag tycker spanien har spelet den här matchen.
Men italien har haft några bra lägen.
Barcelona Gud är störst!
2008-06-22 22:24
Italien är helt ofarliga Spanien styr allt just nu och Italine verkar inte sätta något emot.
Barcelona kev
2008-06-22 22:18
och helt plötsligt är italien farlig??
Barcelona kev
2008-06-22 22:16
vilken tråkig match alltså.. håller på att sömna här..För en gångs skull gillar jag casillas... vilken räddning asså!
Barcelona Brunito
2008-06-22 22:16
Det känns inte bra. Italien känns farliga nu...
Barcelona Milbona
2008-06-22 22:05
för en gångs skull e man fan glad att iker räddar en boll från italienarna!!!
Barcelona Brunito
2008-06-22 21:58
Sergio Ramos har ju varit riktigt usel så här långt.
Barcelona DaniAlves
2008-06-22 21:51
Dommarn missar ju hela tiden när Grosso fäller spanjorerna vid straffområdet.
Barcelona SaM__-
2008-06-22 21:42
Väldigt stängd match än så länge. Men jag tycker inte italenarna känns så farliga. Det här fixar spanjorerna :)
Barcelona Criff
2008-06-22 21:39
Smacked, Moutinho fick inte riktigt till det i EM?
Om du tittar så mycket på portugisiska ligan så vet du kanske också att Moutinho har en helt annan roll där än i Landslaget.
Deco är playmakern i landslaget medans i Sporting är Moutinho playmakern.
Han har mycket mer fria tyglar och behöver inte ta det defensiva ansvaret lika mycket som han gör i landslaget.
Så att säga att han "inte fick till det" är inte rätt.

Ni kan också ge er fan på att Wenger satt på läktaren för att spana in Villa eller Silva, tror mer på Villa då Adebayor verkar vara på väg till oss.
Barcelona Brunito
2008-06-22 21:36
Bra avslut på halvleken för Spanien. Men med italienarna vet man aldrig, de kan göra ett turmål i 89:e minuten. Hoppas på Villa i andra halvlek.
Barcelona FCB_armin
2008-06-22 21:34
Lukas.RP

Eller varför inte missen på Grosso's stämpling på David Silva?
Lukas.RP
2008-06-22 20:57
Hårt beslut att ge Iniesta ett gult kort där, tycker verkligen han borde kunnat komma undan med bara en frispark!
Barcelona DaniAlves
2008-06-22 20:45
Spanien-Italien börjar nu, har någon stark känsla av att Iniesta gör ett mål idag.
Lukas.RP
2008-06-22 20:44
Vamos España!
Barcelona lagkapten
Ciao-V

Det kan ha varit en faktor, absolut. Men i och för sig skulle han ju ses som Decos direkta ersättare och där skiljer det inte många centimetrar.
Jag tycker vi har råd med att värva en liten lirare om Deco lämnar, eftersom vi köpt en större mittfältare i Keita som jag ser som en mycket viktig värvning.
Barcelona barcadinho
smacked/

Jag följer väl europeisk fotboll varje dag och Moutinho är ett ganska nytt namn i fotboolens världklass. Det var inte många som snackade om honom för två år sen.

Gud är störst/
jag säger inte ett etoo är sämre. Han är mycket bättre. Jag säger att Adebayor är en duktig tank.

Nu är det match...
Barcelona lagkapten
2008-06-22 20:40
barcadinho

Vi kan bara utgå ifrån det vi har sett, ingen kan sia om hur det kommer att se ut i framtiden och det är inte lönt att spekulera i det.

Visst finns det säkert många i forumet som inte sett Modric, Arshavin och Moutinho mer än i EM och grundar sina åsikter på det, men jag är övertygad om att det finns lika många som följt speciellt Arshavin och Modric i EM-kvalet och UEFA-cupen.

Sen är väl Modric, Arshavin och Moutinho lite roligare att kolla på och det har säkert att göra med vilken typ av spelare man föredrar också. Folk lägger väl mer märke till spelartyper man gillar, men det kan man inte diskutera då det inte är någon som helst fakta utan då snackar vi mer favoritspelare.

För det tredje är Modric och Moutinho något år yngre än Adebayor och har inte fått chansen att hävda sig i en av toppligorna, medan Adebayor spelat i ett topplag som Arsenal i nästan tre år och har haft chansen att visa upp sig bland världens bästa spelare. För Modric och Moutinho var EM första riktiga chansen att visa upp sig på den stora scenen.
Barcelona Gud är störst!
2008-06-22 20:38
Hmm... Vad tycker ni om det här?

Arshavin har faktiskt Barcelona som favorit klubb verkar det som...
Barcelona barcadinho
2008-06-22 20:35
Jag läste att Adebayor inför sista säsongen har jobbat väldigt hårt att förbättra sin teknik och det sägs att man har sett stora förbättringar.
Är det därför han har gjort flera mål sista året?
Det vet jag inte.
Men killen verkar ha också en bra teknik nu för tiden och inte bara styrka, snabbhet, hårda skott och bra huvudspel.
Som en tung striker är han nog tillräckligt bra för barca.
Men sen kan man väl diskutera varför Peps högsta prioritering är just en sån striker. Det vet vi inte, utan bara kan spekulera.
Varför just en tung striker och inte Villa?
Barcelona Gud är störst!
2008-06-22 20:33
barcadinho

Det för att vi har redan Eto´o och det är onödigt och sälja honom sen köpa Adebayor som är klasser sämre än Eto´o, men på mittfältet så kommer Deco lämna och där behövde vi förstärka det därför många ville ha Modric.
Barcelona Smacked
2008-06-22 20:32
Barcadinho: Har du följt Moutinho i Portugisika ligan?Nej? Om du har skådat hans spel så behöver du inte fråga frågan. Han fick inte riktigt till det i EM,men i ligan är han ofantligt grym playmaker
Annons: