/spanien/barcelona/forum/21498.aspx/spanien/barcelona/forum/21498.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Nemo - Gudjohnsen
2008-03-01 22:33
MADRID 1902

Puyol har varit skadad, Zambrotta har varit skadad, Marquez är skadad. Eto'o och Yaya Touré har varit i Afrika. Ronaldinho har varit skadad och helt ur form, Messi har varit skadad. Henry har varit skadad också. I brist på annat har vi i vissa matcher fått spela med småbarnen Bojan och Dos Santos. Och glöm inte bort hur vi har fått rotera. Puyol som ytterback, Gudjohnsen som mittfältare och sen Iniesta som har spelat ytteranfallare och pivote.

Skador sa du va? Och rotation? :-O
Real Madrid Valdebebas
2008-03-01 22:32
Barcanist

1. Vi slog Atletico på Vicente Calderon (0-2)
2. Ni föll mot Getafe borta (0-2) medan vi slog dom med 1-0 borta.
3. Vi slog trotsallt även er på bortaplan, så, vad finns det för ursäkter för det?

Rambla

Ni kanske borde tänka i de banorna också, ni har nu en tränare som sitter på gamla meriter, hur långt kommer ni på det i framtiden.
Barcelona Rambla
2008-03-01 22:32
MADRID 1902:

Samuel Eto'o över 3 månader. Messi 1,5 månad. Puyol 3 månader. Edmilson över 6 månader. Yaya Touré över 1 månad. Zambrotta 1-2 månader i olika perioder. Henry spelar halvskadad nästan hela hösten pga att Eto'o saknas från ligastarten, han var sen borta i ca 1 månad. Jag har säkert glömt bort någon skada. Det går inte att jämföra när vi saknar Eto'o och Messi så lång tid hur mycket du än försöker.
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
2008-03-01 22:31
Till alla real fans som provcerar här inne har jag bara en sak och säga Barcelona släpper inte in idiot mål genom att gå andra sidan arena för att fira ett mål och lämna helt öppet där back

hahahahaahahahahaaha
Real Madrid Real Madrid Club Dé Fútbol
2008-03-01 22:30
Ämne: keyten

inte undr....
Det borde vara tydligt för dej också. Han backar i sista sekunden. Titta noga ;).

Nåja ha det bra på återseende.

Barcelona Barca-nist
vad vill ni real-fans här??? alltså vi diskuterar om barca och struntar annat här. om vi förlorar eller vinner så är de varken jag eller ni som kan påverka det.så sluta hacka på fansen här inne så fort en förlust dyker upp.
Ja, vi kan ignorera Madridfansen, men då får vi sluta skriva korkade inlägg. Tex som Barcanist just nu skrev. Nu kommer någon tipsa någon annan om vad en Barcelonasupporter skrev och då kommer de vita småbarnen flockas här inne. De är som amöbor!

Däremot är vi öppna för en debatt, det är därför svenskafans finns. Men lägg det på en hög nivå.
Barcelona Störst, bäst, Barca
2008-03-01 22:29
Barcanist

Dessutom spelade samma Atletico ut Real på Calderon för några månader sedan. Då Cassilas räddade dem från total förnedring...
Barcelona FCB_Alex
2008-03-01 22:29
Vi spelade inte vå bästa match idag inte ens Xavi kunde rädda oss men men nästa vecka så har spelet komit igång igen jag lovar och då kommer alla ha glömt den här förlusten
Real Madrid MADRID 1902
2008-03-01 22:28
Rambla
Ni har haft skador vi också fast skillnaden har varit att vi har haft det i backlinjen hela säsongen och därför har vi fått rotera hela tiden där medans ni har haft på anfalls sidan som vi också har haft men där finns det massor med ersättare både hos er och vårt lag så jag tycker vi har förlorat mer på våra skador än er.
Barcelona Störst, bäst, Barca
2008-03-01 22:27
Barçaa - Mas Que Un Club

Instämmer! Varför ska vi lyssna på deras provokationer när de har stängt ute alla cules som vill skriva på deras forum?
Barcelona Barcanist
Men snälla, marränger ..
Skriv vettigt eller skriv inte alls ..
Vi vill ha ett öppet forum till skillnad från andra!
Och ha-ha .. En del verkar ha glömt förlusten mot Getafe på """skräckens arena""" HA-HA..
Ni som kommer hit och säger "haha torsk mot atletico madrid 4-2 - barca suger" blablabla ..
Dom personerna verkar ha glömt att..

1. Det var på bortaplan
2. Atletico madrid är ett mycket bättre lag än Getafe
3. Ja, Santiago VAR skräckens arena, ni VAR "obesegrade" tills Getafe kom..

Så snälla .. Skriv vettigt, eller skriv inget ALLS!
Barcelona OkkaPokka1
Barca - Mas Que un Club

Vi behöver faktiskt bara ignorera alla inlägg madristas postar. Sen försvinner dom. men de verkar klart och tydligt att vissa har problem med det..
Barcelona Ronaldiinho
2008-03-01 22:26
keyten

inte undra på du har ju inte sett målet, kolla på den på min länk så kanske du ändrar dig.
Kan inte den som är ansvarig för detta forum göra samma sak som madril forumet gör den bara för Barcelona fans så vi slipper alla idiot madrid fans här inne
Barcelona Rambla
Valdebebas:

Sitter du på hemlig insideinformation eller? Du vet, Barça under Laportas ledning sparkar inte sina tränare till skillnad mot det lag som du sympatiserar med. Där sparkas man trots att man vinner ligatiteln.
Kan inte den som är ansvarig för detta forum göra samma sak som madril forumet gör den bara för Barcelona fans så vi slipper alla idiot madrid fans här inne
Barcelona the culé
idag hjälpte lillebror mardid real nästa vecka hjälper lillebror i barcelona barca.
Barcelona Jugador
Culeeees

Nu tar vi detta ordentligt: Du frågade ganska korkat varför det var Rijkaard fel och då svarade jag om du ens hade sett matchen då det självklart till en stor del var hans fel (Behöver inte ens förklara varför). Nu undrar du om jag gett upp hoppet? Emm, Don't really get it?
2008-03-01 22:25
Valdebebas//

När får smyg-culén Schuster sparken då?

Båda sitter nog relativt säkert. Enda sättet Rijkaard inte kan vara tränare för Barcelona längre är om han avgår. Laporta skulle aldrig kicka honom.
Barcelona Ronaldiinho
Keyten

du kan anta vad du vill, jag bryr mig inte om vad du antar och du blev säkert madrid fan efter er ligaguld förra året.
Barcelona Rambla
Vi kan inte skylla på att Yaya saknades idag. Han blev av fystränare och läkare rekommenderad att vila denna match och det måste Rijkaard lyssna på. Dessvärre så är Marquez också skadad och vi fick lita till Edmilson som varit borta i över ett halvår från fotbollen.
Real Madrid Real Madrid Club Dé Fútbol
2008-03-01 22:24
Raúls mål var varken hands eller offside. Om man kollar noga så ser man att han backar i sista sekunden sen när inlägget kommer går han fram igen och modigt nickar in den.

Keyten
Giovanni17

Tyvärr så har jag inte sett matchen än.
Men dömde Domaren mål, då är det mål. det går inte att ändra på det.

Även ni har fått med er en del fel bedömda mål!
Real Madrid Valdebebas
Rambla

Nej, men det kan inte vara annat än en tidsfråga.
Keyten
2008-03-01 22:23
Ronaldiinho

Jag antar att du börja "hejja" på Barca efter CL-vinsten.
Så patetiskt!
Captain Fantastic!//

Ja, och det är inte första gången de händer heller. De känns som Ronaldinho är den man först kollar efter så fort en spelare får kontroll på bollen. Ronaldinho behöver inte sköta allt själv. Kan inte Laporta åka till Skottland och ta med sig ett riktigt råskinn. De hade nog satt skräck i vissa primadonnor i La liga. Jag hade velat se Guti mot en stereotyp-skotte :-)

Vi har för många spelare som är lika varandra. Som gör likadana saker. När de går bra så går det inte att stoppa oss, när de inte går bra då är vi nog ett utav de sämsta lagen i serien. Helt ärligt, det känns som det inte finns en plan b, c, d.

Att kunna med en enda handrörelse från tränaren få hela laget att tänka på samma sak och sen spela efter det. Nej, utan vi är för beroende av indivudella prestationer.
Barcelona Rambla
2008-03-01 22:22
Valdebebas:

Tror du att Rijkaard riskerar att få sparken efter i kväll?

Svarar du ja, dumförklarar vi dig. :D
Annons: