/spanien/barcelona/forum/21488.aspx/spanien/barcelona/forum/21488.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barçelona
2008-03-04 18:16
Hur kommer vi att starta ?
Barcelona Barcelona #7
2008-03-04 18:13
Kvaliten på Cdon.com är bra
Barcelona Barcelona #7
2008-03-04 18:11
Dom som inte har Viasat och Vill kolla på Matchen utan att betala 39-49 kr för matchen går in på länken och kollar på matchen men ni måste ha Media Player.

Ta den som är 500/kbps
Barcelona Chileno
2008-03-04 18:11
Hej bröder! Någon som har sett en match genom cdon.com eller viasats utbud.. funderar på att köpa en match där ikväll men vill veta hur kvalitén är??
Barcelona Rambla
2008-03-04 18:07
Ämne: Rambla// Rätta mig o....
Tyvärr inte. Från den första gruppspelsmatchen blir du avstängd efter 3 gula kort i 3 olika matcher (2 gula i samma match ger ju rött som alla vet). Efter det är det sen 5, 7, 9 kort som ger avstängning.

Yaya och Messi har 2 gula kort med sig. Det innebär att om de får ett gult kort i kväll så blir de automatiskt avstängda i nästa omgång (kvartsfinal). Efter det så blir de avstängda efter 2 nya gula kort (3 + 2 = 5).
Barcelona Barca Barca
2008-03-04 17:59
Rambla// Rätta mig om jag har fel, men tas inte gula korten bort till kvarten? så man börjar om på noll?
Barcelona Rambla
2008-03-04 17:48
Messi och Yaya riskerar avstängning i kvartsfinalen om Barça går vidare.

Resultat: 3-0

1-0, Bojan
2-0, Bojan
3-0, Bojan

;)
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-03-04 17:40
Hej granar, ser att ni ska möta Celtic 'lagen som står för den fin känsla i fotbollen.

En eventuellt avancemang är att räkna med, nåt annat skulle vara konstig, inte sant?

Det som talas sällan är samlingen av gula kort inom själva CL, kort börjar bli ganska intressant när man når lång i Cl, Hur ser det ut i barcas kort liga, För att Celtic är inte kända för att vara kyrkogossar.

Buena suerte.
Barcelona B.A.R.C.E.L.O.N.A
2008-03-04 17:15
någon som vet varför jag inte kunde se matchen genom stream sist? de va konstiga färger som inte stämde
Barcelona pedramo
2008-03-04 16:48
Ämne: pedramo, länktips!....
Tackar så mycket !!! vet du om de streamar ikväll?
Barcelona OkkaPokka1
2008-03-04 16:40
Jag vet

Vi kommer vinna med 3-0 idag.

1-0 Eto'o
2-0 Ronaldinho
3-0 Bojan

Sen får Bojan ta rekordet som yngsta målskytt i CL.
Barcelona Ronaldiinho
2008-03-04 16:21
eller jag läste lite fel, det står att edmilson ska ersätta Milito i truppen.. men det blir Thuram från start förmodligen.
Barcelona Ronaldiinho
2008-03-04 16:19
Smogen

enligt införrapporten så står det att Edmilson ska ersätta Milito..
Barcelona Smogen
2008-03-04 15:41
En annan sak, om Milito ska missa en enda match i CL i år så är det den här. Inte för att Barcelona redan leder över Celtic utan för att jag redan i bortamatchen ansåg att Thuram skulle spela istället. Tror hans spel passas bättre mot de anfallare Celtic har. Dessutom är han en jävel på markering och att nicka. Något som kan behövas i denna matchen.
Barcelona Criff
2008-03-04 15:39
pedramo, länktips!
Barcelona Smogen
2008-03-04 15:39
lol, sparka Puyol. Håller med om att han inte var bra i helgen mot Madrid, men sparka honom? Han är lagkapten för bövelen. Ger alltid 100%, vilket lag man än möter, det är få som gör det i Barcelona. Dessutom är han den som mest driver på alla andra spelare i laget. Att sparka någon som Puyol vore som att Chelsea sparkar Terry, Real dumpar Casillas eller att Milan valt att slänga ut Maldini för 10år sedan. Dvs. otroligt korkat.

Det är få spelare i dagens toppfotboll som spelar alla matcher med hjärtat, Puyol är dock en av dom.
Barcelona Criff
2008-03-04 15:36
Puyol har kanske gjort några fel bedömningar mer än vanligt denna säsongen. Sen har han fått hoppa från mittback till högerback titt som tätt och är knappast ihopspelt med Milito.

Sen har jag bara en sak att säga, vilket lag har släppt in minst mål i spanska ligan?

Oj just det ja, Barcelona. Så kass kan han nog ändå inte vara.

Se det han gör bra istället.
Barcelona pedramo
2008-03-04 15:35
mm en fråga kanske en svår sådann ,men det finns en hemsida som man kan live streama på, addressen
börjar såhär www.iv kommer inte ihåg resten kanske nån som vet vilken ja menar?
Barcelona L.Messi19
2008-03-04 15:31
Ta det inte fel, jag tycker inte att Milito har varit dåligt. Dock tycker jag att han har slarvat lite och några mål har varit hans fel.
Gorredinyo
Äh gå och ät en marräng! Puyi har inte sin bästa säsong, men säg en mittback i spanien som är bättre?
Barcelona Rambla
2008-03-04 15:17
Ämne: Messi_CE_Iniesta_V.V....
Fel!

Han presterar fortfarande väldigt bra. Saken är väl annars den att de sämre insatserna har blivit fler än tidigare säsonger. Han var skadad 3 månader in på säsongen vilket säkert kan vara en orsak. Trots det är det inte den lättaste uppgiften att vara försvarare i Barça när de har en tränare som vill spela possession-fotboll och där anfall är prio. Det innebär inte Puyol bara ska kastas så som du vill. Jag tror knappast att andra mittbackar hade gjort det bättre i Barça med tanke på spelsystemet.
Barcelona Messi-Lona
2008-03-04 15:15
kolla eurosport

Celtic - Barcelona

från förra omgången
Barcelona Gorredinyo
2008-03-04 15:09
Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*

Lugna ner dig, ni alla vet att han inte har gjort en bra säsong. Klart han är barcas hjärta, men han presterar inte så bra längre, det är det jag försöker säga.
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
2008-03-04 15:04
Gorredinyo

Du är inget riktigt Barça-fan. Visst, Puyol kanske inte gör sin bästa säsong men han gör alltid sitt bästa och spelar alltid med en hög lägsta nivå, han är ta me fan mer än lagets hjärta. Han är Barça.

Har du kanske en vit tröja under Barça-tröjan?
Barcelona Gorredinyo
2008-03-04 14:49
Ni är ju en hel bunt Idi... Snälla sluta lev i de förflutna, puyol var världens bästa mittback för några säsonger sen. Men han är inte så bra längre, bara att acceptera det.

Har sett alla barcelonas matcher iår. Puyol spaniens bästa mittback? haha skämtar du? det är han inte iår iallafall.
Barcelona Mr Bateman
2008-03-04 14:43
Jag måste hålla med. Puyol e inte bra som högerback, speciellt o han får en riktig snabb spelare mot sig. Sen tycker jag inte att han spelat dålig den här säsongen, utan kanske bara sämre än förr förra säsongen. Men får vi Garay med i laget för vi två riktigt stabila mittbackar o då kan man vara lugn med en Puyol till höger.
Hur som helst ska man ALDRIG underskatta ett lag speciellt inte CL åttondelsfinal, men jag hoppas verkligen att vi KÖR ÖVER skottarna. Kan vara bra för helgens svåra La liga match mot Villareal. Och oroa er inte mina vänner över 5 poängen, Loreal har fem svåra matcher framför sig.

Forca Barca
Barcelona Dizzy
2008-03-04 14:40
Har en fråga? Nån som vet vilkaspelare riskerar missa avstängning i kvarten?

Har för mig att Toure och Messi ligger dåligt till. Är det sant om vi når till kvarten tas de gula korten bort atumatiskt?
Barcelona Katten_86
2008-03-04 14:31
Ämne: Jag är barcafan har ....
Alltså vad kräver du av Puyol då? han är ju inte renodlad högerback, han är ju inte en Daniel Alves, men han är en bra stabil högerback. Han är ju den bästa mittbacken i Spanien. Och som jag förstår det, så har dom feslta här sett massa matcher med Barca denna säsong, och ingen har klagat på Puyol, Barcelonas Hjärta. Så kommer du helt plötsligt och sågar honom, jag fattar inte?
Barcelona SaM__-
2008-03-04 14:23
Senast han spelade högerback var väl mot Celtic borta? har för mig att han var helt elegat då. Vann alla närkamper, klev in framför motsåndarna på uppspelen deras. Så om du anser att puyol var dålig senast han spelade högerback så såg du med all sannolikhet inte ens matchen.
Barcelona Ghazza
2008-03-04 14:21
Haha, nu har jag läst allt. Nytt blod istället för Puyol? Ta ditt pick och pack och dra, snälla.
Barcelona Gorredinyo
2008-03-04 14:15
Jag är barcafan har varit det väldigt länge. Men seriöst nu ni kan inte mena allvar när ni säger att puyol har varit bra iår.

Sist han spelade på högerbacken så var han värdelös. Han var aldrig där när motståndarna skulle anfalla.

Han har blivit sämre och slöare iår, men det kan man förstå. Nytt blod behövs.
Annons: