/spanien/barcelona/forum/21475.aspx/spanien/barcelona/forum/21475.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ZARM
2008-03-05 21:21
Captain Fantastic!

Det har du så jävla rätt i. Idiotiska uttalanden får man höra ständigt. Det är väl så dessa förbaskade experter fungerar.

För mig var hela kvällen förstörd, det var hjärteknipande att se honom bryta ihop sådär. Har aldrig stängd av en barca match tidigare, orkade bara inte se på.
Barcelona Captain Fantastic!
2008-03-05 21:15
Euro talk: Hur kan man vila Messi?

Ja, era patetiska fån till så kallade "experter", ställ er istället frågan hur fan ni tror att han ska kunna spela som en robot under hela säsongen...

Jag lackade hårt när jag såg det i måndags och jag lackade ännu mer igår. Det känns som att folk alltid måste hitta ett kryphål för att ge sig på Rijkaard, detta trots att Rijkaard kan mer fotboll samt känner till alla spelare i vår trupp runt 100.000 ggr mer än vad alla som spekulerar om grejer på internet gör.

Mitt hjärta brast igår när jag såg den killen börja gråta, och man såg att alla våra spelare inte var sig lika efter det. Matchen var över för mig när jag såg den första tåren rinna...
Barcelona OkkaPokka1
2008-03-05 21:14
FCB#19

Helst både ligan och CL. ;)
Barcelona BarcaFTW
2008-03-05 20:57
Fan också Messi skadad så jävla typiskt.
Men vi har fortfarande Etoó, Dinho o Henry Thats enough?

Kom igen Roma kom igen *klapp klapp klapp*
Barcelona FCB#19
2008-03-05 20:50
OkkaPokka1
Men vad vill du barc ska helst vinna ligan elr Cl ?
Barcelona OkkaPokka1
2008-03-05 20:49
Vill att Real ska vinna. annars kan de bli jobbigt i ligan för oss.
Barcelona Kallé
2008-03-05 20:43
Kom igen nu Roma. ;)
Barcelona Myrran
2008-03-05 20:35
Jay-Z + tusen andra

Fabregas såväl Merida, Pacheco, Pique etc. släptes inte av Barca. De hade inget kontrakt med Barcelona då vi inte kan skriva kontrakt med spelare under 18 (blev osäker här, någon?) och engelska klubbar får skriva kontrakt vid 16 års ålder. Så helt enkelt var övergångarna som vanliga bosman fall. De kunde välja och vraka mellan erbjudande och Barcelona kan inte göra något annat än att försöka övertala dem.
Barcelona OkkaPokka1
2008-03-05 20:22
Känns som att i CL så hejar man på klubbar från samma land. Som att vi hejar på Real och Sevilla.

Fast de är rätt förståligt, när man vill att de ska jämnas ut i ligan.
Barcelona dawod21
2008-03-05 20:14
Nu är de bara att släppa det här om messi och satsa framåt. vi möter villareal på hemmaplan och där ska de va 3poäng! Ronaldinho eto'o henry/dos santos, det där e inte helt fel heller!

VISCA EL BARCA!
Barcelona Ronaldiinho
2008-03-05 20:06
Dani

skönt att du gav hemsidan för jag blev lite förvirrad när folk sa att de va problem med hans biceps.. jag trodde de va den på överarmen haha
Barcelona Dani
2008-03-05 19:57
Nån undrade vad "femoral" i "biceps femoral" är. "Biceps femoris" är helt enkelt en muskel på baksidan av låret, ej att förväxla med biceps brachii som sitter på överarmen. Se länk.
Barcelona Unicef
2008-03-05 19:30
när lottas CL? tungt med Messi......
Barcelona L.Messi19
2008-03-05 19:18
Haha härligt Messi quiz : " vad hetter messi i efternamn?" svar: Lionel, alla frågor var felstavade xD

Tror vi klarar oss utan Messi (försöker tänka positivt, men jag får gråt i halsen när jag ser honom gråta på reprisen:P).
Barcelona Messi-Lona
2008-03-05 19:11
jag som skulle åka och se barca - villareal..
och då blir cirkus manen skadad. så jag får nu stanna hemma tills han kommer tillbacks.. jag hoppas inte gapet till real blir större och att vi får enkel motstånd i cl.
Barcelona L.Messi19
2008-03-05 18:53
Tycker att Dinho eller Sylvinho var bäst igår, deras samspel funkar mycket bättre än Abidal-Ronaldinho/Henry/Iniesta.
Barcelona Dizzy
2008-03-05 18:43
Har en känsla att vi kommer möta Chelsea om de når till kvarten idag. Skulle bli väldigt tufft.
Barcelona A.Gaudi
2008-03-05 18:40
lottningen är fri nu. alla kan möta alla. och vi kommer att möta Fenerbache/porto. var så säkra :)

skulle vara fruktansvärt skönt och vi drog någon av dem. då känns avancemang ganska säkert även utan messi.
Barcelona Interista-1+8
2008-03-05 18:38
Gubbs

La ni märke till att Ronaldinho försökte med sina gamla finter och tricks. Som passningen till Sylvinho där han kollar åt ett håll och sedan puttar till bollen mot Sykvinho. Haha det var kul å se..haha
Barcelona Anton_
2008-03-05 18:35
Skön seger igår och en VÄLDIGT stor förlust med Messi skadad.. . .
Barcelona Kallé
2008-03-05 18:21
Tänkte höra med er. Lottningen i CL nu till kvartsfinalerna, är den "fri" ?

Kan de engelska lagen få möta andra engelska lag eller ej? Det kommer antagligen att vara 4 engelska lag i kvartsfinalerna. United, Arsenal, Chelsea och Liverpool. Kan de möta varandra?

Annars är ju Barcelona garanterade att få möta något av dom lagen.

Hur ligger det till?
Barcelona Ronaldiinho
2008-03-05 18:21
skön han är haha, jimmy jump

Barcelona Mr Bateman
2008-03-05 18:05
Nu när Messi e borta hoppas jag att Rijkard ställer upp såhär:
Valdes
Zambrotta- Poyul- Milito- Abidal
Marques- Ya ya
Iniesta- Xavi- Ronnie
Etoo
Jag lovar vi skulle SLAKTA. Ingen skulle komma förbi på mitten o Ronnie & co kan fritt spela sin elegnata fin fotboll.
Jag e tung ;)Hoppas Rijkard läser det här.

Fan att vi släppte Fabregas.

Jaha gick han själv?? då så F"#k him then.

Barcelona CE_Iniesta_V.Valdes[Animo Lionel]
2008-03-05 18:05
Jay-Z

Dom släppte inte Cesc, han valde att lämna själv. Vilket svin när man tänker efter, Barcelona fostrade honom och så sticker han bara.
Barcelona Dizzy
2008-03-05 17:52
Kolla! Bästa. Hahaha
Barcelona Jay-z
2008-03-05 17:50
Grabbar har sakt det för säger det igen, hur kunde Barcelona släppa ett geni som är Katalan till ett helt annat land. Vissa säger att barca gjorde vad dom kunde men tror verkligen inte det.

Cesc Fabregas är KUNG Läs länk.
Barcelona Dizzy
2008-03-05 17:42
Tro mig grabbar Messi kommer komma snabbt tillbaka. Messi är Messi han är kung!
Barcelona r.Hyder
2008-03-05 17:34
Nemo

OK. Han missar en av semifinalmötena (om vi kommer dit) enligt prognosen. Hysat matchotränad till det andra mötet. Men jag menar, när har en matchotränad Messí inte varit en tillgöång för laget? Med hans talang kan han väga 150kg och ändå briljera på fotbollsplanen ;)
Barcelona Smogen
2008-03-05 17:30
Vi får verkligen hoppas att vi åker på ett hyfsat enkelt lag i kvarten av CL nu. Önskemotståndare vore naturligtvis Fenerbache, Porto/Schalke eller Liverpool. och då säger jag INTE att Pool skulle vara ett enkelt motstånd utan att jag tror ALLA i laget skulle höja sig rejält för att få revansh sen förra året.

Sen är det ju hyfsat enkelt motstånd i ligan fram till slutet av Mars så med lite slut kanske Messi kan vara tillbaka i tid till dess och för en eventuell semifinal i CL. Hungrig, arg och redo att göra sitt bästa de sista matcherna.
Vi måste bara klara av de två riktigt tunga matcherna vi har framför oss nu, mot Villareal och Valencia.

Blir väldigt svårt utan Messi men vi får hoppas att RHE kan börja hitta varandra och komma i grym form. Det är ju ändå anfallare som andra lag bara drömmer om...
Barcelona nemo
2008-03-05 17:28
r.Hyder: Varför är det ett faktum att Messi missar semifinal i CL (22-30april)? 6 veckor är vad de uppskattar, kan gå snabbare och lär vara tillbaka till semifinalen.
Annons: