/spanien/barcelona/forum/21463.aspx/spanien/barcelona/forum/21463.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2008-03-08 22:26
Ämne: Rambla//

Vad har ....
Okej tjejen. Jag ska skärpa mig.
Barcelona FCB_armin
2008-03-08 22:25
För det första, det är ju bara för jävla oturligt med reals tursamma flyt. När skall turen ta slut?
För det andra, vad gör realfans inne på våran tråd? Håll er till Spanien, tack!!
Barcelona Rambla
2008-03-08 22:24
Ämne: Hur vågar ni vara så....
Förlåt oss, vi skäms verkligen nu. Du har rätt, han är en så genomärlig spelare och en riktigt gentleman. Filmar aldrig...

Raul for president!
Barcelona Sürer
rauls straff är i princip solklar, han drar i honom både utanför straffområdet och innanför,

men ni real fans ska inte komma hit o skylla på att våra spelare filmar, guti är en bättre skådespelare än eddie murphy
Barcelona Ronaldiinho
Ämne: jo Ligan komer inte ....
CL-lottningen är den 14e mars
•๋● L0S MERENGUES •๋●
Rambla//

Vad har hänt med dina kloka och väldigt intressanta inlägg?

Har du tappat förnuftet eller vad är problemet, du beter dig som en liten barnrumpa nuförtiden med alla dessa bortförklaringar och smutskast mot spelare och domare. Ta saker som en man istället!
Barcelona Barca-nist
Ämne: Hur vågar ni vara så....
han har sina fula knep han med.. du verkar ha dina realsolglasögon på dig när han spelar...både han o guti filmar verje gång nån spelare andas i närheten av de.
Barcelona L.Messi19
2008-03-08 22:23
Fyfan vilken tur Real hade idag. I början av sommaren tyckte jag att vi skulle köpa Drenthe, men nu så ängrar jag inte att vi inte gjorde det. Killen ligger ner mer än vad han står upp.
Barcelona Barca-nist
2008-03-08 22:21
Ämne: Rambla

Ehhm, ing....
var va du när real åkte ut i CL ??? jag såg inte en enda av er här inne!!!!!!!!
•๋● L0S MERENGUES •๋●
Hur vågar ni vara så taskiga att anklaga Raul för en diva och fuskare?!

Okej jag förstår att han är en madridista men Raul är den spelare i La liga om inte hela värden som aldrig fuskar eller bråkar med domare, han är ett gott exemplar på hur man ska bete sig på plan. Det är väldigt lågt av er att hoppa på honom bara så där. Raul är en snäll och ödmjuk spelare. Han har bara fått ETT enda gult kort dom 2,5 senaste åren.

Ni kan hoppa på vem ni vill men inte Raul, han är nog den snällaste spelaren som finns!
Barcelona Rambla
Ämne: Rambla

Ehhm, ing....
Äsch, man visste hela tiden att de till slut skulle låtar er göra ett segermål. Kampen är bara till för att det ska se bra ut. Hade de spelat som mot Valencia senast i kväll så hade de kört över Madrid men de gick på halvfart. :)

Vi lär knappast vinna någon trippel i år, alldeles för ojämna för det. Får vara glad om det ens blir en titel.
Barcelona Barca-nist
2008-03-08 22:20
både raul o guti faller lika lätt som 80-90 tals ninja filmer.de stod 13 -4 i frisparks statistisk... fy fan ... jag skulle dö om Mr bern klagar igen ..han är som en gammal kärring.
gnäll gnäll gnäll
Barcelona A.Gaudi
2008-03-08 22:18
jo Ligan komer inte avgöras förän el classico. vi måste vinna den matchen. på Bernabeu vinner vi nästan aldrig men det måste ske om vi ska ta hem ligan. när är CL lottningen?
Barcelona Ronaldiinho
2008-03-08 22:16
Jugador

aa, jag såg ochså det där men det verkade vara en repris från hans första gula kort.
för enligt Livescore så fick han aldrig rött.
Barcelona OkkaPokka1
2008-03-08 22:13
Men läg ner straffsituationen. De blev straff JA. Men nu är de över och nu går vi vidare.

Med reals taffliga spel kommer dom ändå tappa poäng framöver... så vi väntar tålmodigt:)

Edit: Grymt onödigt av Tamudo och snacka till sig två varningar. Först vid frisparks situationen, sen vid avblåsningen av matchen.

Lite tråkigt men så äre..
Barcelona A.Gaudi
2008-03-08 22:12
jo tamudo verkar ha käftat i övertid eller något. för han fick rött kort efter avblåsning.
Barcelona Rambla
2008-03-08 22:12
Heh, rivit ner Raul? Han drar honom lite i armen och filmaren Raul faller som ett löv som han vanligtvis gör i straffområdet.

Det spelar ingen roll om Espanyol så hade haft en 3-1 ledning, innan slutsignalen så hade Madrid tillåtits vända matchen ändå. Det blir liksom aldrig någon kamp när Espanyol spelar på Bernabeau.

Det verkar som om Tamudo snackade till sig ett kort efter slutsignalen.
Barcelona Jugador
2008-03-08 22:10
Ronaldiinho

Har för mig att han snackade till sig ett extra kort i slutet av matchen när han klagade på domaren ännu en gång. Sändningen avbröts strax efter att han leta i bröstfickan.
Barcelona Ronaldiinho
2008-03-08 22:06
På Raul rapporten så står det att Tamudo fick rött kort på slutet? vart fick dom det ifrån.

dom visade väl bara repris av hans gula kort.. inte att han fick ytterligare ett kort?
Barcelona Barca-nist
2008-03-08 22:04
hade de ståt kvar 0 -1 till esp så hade jag vunnit 2000 kr ... fan också
Barcelona Ronaldiinho
2008-03-08 22:04
Imorn måste vi vinna för att hänga med!
Barcelona Barca-nist
2008-03-08 21:58
domarens insats va lite väl till real fördel. de va inte så farligt men om de hade vart tvärtom så skulle vi höra massa tjat från reals sida.. uff...
Barcelona A.Gaudi
2008-03-08 21:54
ja men var inte så säker. real har ganska svåra matcher framöver. lyckas vi knappa in så vi ligger 2 poäng bakom igen inför el classico kan allt hända. vi har vart dåliga i classicon sedan 0-3 vinsten i madrid men en sådan match blir spännande. då skulle hela laget höja sig och tänk er hur fantastiskt det skulle vara att vinna ligan på Bernabeu. det skulle vara magiskt.

helst med mål av henry och xavi.
Barcelona El cule -19
2008-03-08 21:52
Hoppas barca satsar på CL - Nu e de kört, hehe . nej i praktiken inte men det känns så och ja brukar tyvärr har rätt. Visst El classico kvar men det känns som rm tar ligan eftersom de är allt dom har kvar. VI tar cupen o CL istället.

Visca B
Barcelona A.Gaudi
2008-03-08 21:51
aja bra där av kameni, rätt att slå guti. 2-1 real madrid. väntat resultat men dom visar inte så mkt styrka. dom kommer tappa poäng framöver.
Barcelona andreasbarca
2008-03-08 21:48
El cule -19

Om nedrivningen börjar utanför så ska det vara frispark inte straff, och den började utanför. Raul faller direkt när han kommer in i straffområdet, rutinerat men feldömt.
Barcelona Barça-fan
2008-03-08 21:46
El cule -19.
Hur kan du säga att det är en solklar straff när du inte vet om rivningen börjar utanför eller inte? Börjar den utanför så är det ju ingen straff. Svårare än så är det inte.
Barcelona A.Gaudi
2008-03-08 21:45
att anklaga Raul för diva känns väl ganska fel. han är ju extremt ödmjuk. den enda anledningen till att jag ogillar honom är att han är en blanco. hade han spelat i Valencia hade jag tyckt om karln.

guti däremot. där har man ett riktigt svin.
Barcelona El cule -19
2008-03-08 21:41
Det var solklar straff gubbar, hade de varit barca hade ni sagt att de var straff ! sluta, han drog ner han i armen..Om rivningen börjar utanför de såg ja inte men solklar nedrivning iaf..

exakt gaudi, espanyoul måste spela enklare och snabbare. Dom passar fel också..ser itne bra ut men men ewerethon inne nu iaf..
Barcelona tribente_magico
2008-03-08 21:39
det var absolut inte straff, lägger sig för lätt, nån mer än mig som tycker att raul är en stöddig jävla diva?, som lägger sig otroligt lätt o straffomådet.
Annons: