/spanien/barcelona/forum/21451.aspx/spanien/barcelona/forum/21451.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Dizzy
2008-03-07 18:10
Hoppas inte Yaya Toure missar matchen!
Barcelona L.Messi19
2008-03-07 18:08
Rey Etoo#9

Tycker inte han har levererat så mycket någonstans, visst han har gjort 13 mål men jämfört med den speltid han har haft och vilka chanser borde han ha gjort minst 20! Hoppas på R-E-I i nästa match eller R-E-GDS

Sen mittfältet tycker jag att Deco har gjort sig förtjänt att ta sig en plats i.
Barcelona Rey Etoo9#
2008-03-07 18:02
Valdes
Zabmbro--Puyi--Milito(föhoppningsvis)Sylvinho
Yaya
Xavi--Iniesta
Henry-Eto'o--R10

Edit:Även om Hnery ber om att få spel på mitten tycker jag inte att han får något gjort där. har kollat noga de matcherna han har fått äran att spela i mitten men han har inte levererat på något sätt i mina ögon.
Barcelona Legenden11
2008-03-07 17:38
grabbar vi behöver inte oroa oss ett dugg, henry kommer visa klassen mot villareal o valencia ojag står för det.

viva barca viva barca
Barcelona A.Gaudi
2008-03-07 16:28
hoppas på en RHI eller REI. Iniesta är nog den som täcker up messis roll bäst. Etoo gör sig inte bra på kanten och henrys kant är ju vänster, även om jag själv föredrar honom i mitten.

Xavi, Deco/iniesta och Toure på mitten. sen så borde bojan få bli inbytt om något. han är inte i närheten av fantastiska fyran, ännu.
Barcelona Visca EL Barca
2008-03-07 16:16
Hur tror ni vi spelar mot villareal nu när messi e borta eto´o henry ronaldinho? elr spelar bojan från start
Barcelona Visca EL Barca
2008-03-07 16:15
Hur tror ni vi spelar mot villareal nu när messi e borta eto´o henry ronaldinho? elr spelar bojan från start
Barcelona Ronaldiinho
2008-03-07 15:41
Henry talar ut lite..(länken)

jag tror faktist att han kommer spela bättre nu när det behövs som mest.
Barcelona Suñol
2008-03-07 15:09
thuram kommer lämna i vilket fall då hans kontrakt går ut. Goal är inte helt tillförlitliga. Men jag hoppas på Garay vi behöver lite ungt blod i backlinjen!
Barcelona A.Gaudi
2008-03-07 15:05
mm jag håller med. känns konstigt att dom skriver att Marquez vore den som ska ut först när thuram närmar sig 40.
Barcelona Dizzy
2008-03-07 15:02
A.Gaudi

Var inte allt klart med Garay? Aj då nu kommer säkert Real satsa en stor summa på Garay. Dåligt om vi inte köper killen.

Vi kan ha Marques kvar det är Thuram som får lämna i sommar. Marques kan spela deffensiv, mitt back och högerback. Marques stannar Thuram lämnar.
Barcelona A.Gaudi
2008-03-07 14:53
barca verkar backa ur på Garay i favör för Marquez. jag hade själv hellre sett garay.. roligt med lite förändring men Marquez håller fortfarande hög klass.

Vacker Xavi video föresten. såg lite av det där när det gick på MTV inför VM. ganska tråkigt då Xavi var den enda spelaren det var roligt att se. den enda Stora spelaren också, finns att han var ett Bruce Springsteen fan iaf :)

sitter och youtubar lite Xavi filmer nu. när man, som honom, har klubbens blod i sina ådror ska man få stanna för evigt. när mittfältet ska förnyas är det bara deco av vår trio som bör lämna och ersättas av diego/modric. Xavi och iniesta får stanna tills dom själva vill lämna.

ja just ja Mark Crosas. bra att han är utlånad, hade nog vart omöjligt för honom att spela sig in i barcas mittfält.
Barcelona FCB10
2008-03-07 14:36
Den här videon måste ni se om Xavi!
Barcelona Evička
2008-03-07 14:31
Ämne: hej
befinner mig i ....
Du kan ringa och kolla tider för träning.

934963600
Barcelona CE_Iniesta_V.Valdes[Animo Lionel]
2008-03-07 14:26
Marc Crosas snackar du om!

Han har endast fått spela 3 matcher för Lyon hittills, varav ett av dom är ett inopp. Har väl sköt sig skapligt enligt Lyon fansen. Han borde väl få lite mer speltd framöver hoppas jag.

Han får inte spela CL med Lyon pga ett 20 min långt inhopp mot Stuttgart i sista grupppels-matchen med Barca.
Barcelona A.Gaudi
2008-03-07 14:18
tyvärr har jag inte mina egna foton på den här datorn..

är det någon som vet hur det går för grabben vi lånade ut till lyon?

äminns inte namnet just nu men han var väl lovande, har jag fått uppfattningen av iaf. fick han spela mot Man Utd t.ex?
Barcelona El Culé
2008-03-07 13:44
Tjena Culés!

Jag håller för tillfället på med ett projekt som är tänkt att hjälpa fotbollssupportrar runt om i Sverige.

Är det någon/några som har varit i Barcelona och sett match och därmed har lite foton kan väl vara snälla att kontakta mig via PM.

Visca Barca.
Barcelona Kallé
2008-03-07 13:27
hej
befinner mig i barcelona nu :)
tänkte höra: någon som vet när barca tränar och om man kan titta? var kan jag ta reda på det? på någon hemsida? hittar ingenting på barcelonas egna. tack
Barcelona FC-Barcelona
2008-03-07 13:15
En_Gång_Barca_Alltid_Barca

Om du inte kan hjälpa mig, kan du bara vara snäll och hålla tyst!, någon som vet ett bra ställe nära kusten samtidigt nära Nou Camp Arena.
Barcelona En_Gång_Barca_Alltid_Barca
2008-03-07 12:54
Ämne: FC-Barcelona
Jag va....
Välkommen till Les Rambles här skriver man OM BARCA OCH INTE SITT PRIVATLIV !!!!!!!
Barcelona Suñol
2008-03-07 12:51
MADRID 1902: Lägg ner. Jag älskar både Barcelona och Madrid som städer dom är olika men det finns en otrolig charm hos båda.
Real Madrid MADRID 1902
2008-03-07 12:08
FC-Barcelona
Jag var tvungen och åka ner dit på grund av min kärring som är därifrån det är helt konstig atmosfär där jag bråkade med henne mer på 2 veckor där än 1 år hemma i Sverige och det konstigaste är när vi har varit i Madrid då är allt på topp ingen tjafs.;)
Det enda som är bra där för 1 Euro får du en bers och en tappas.
Barcelona Barca-nist
2008-03-07 12:01
Ämne: Varför kan jag inte ....
jag kan säga detta utan tvekan att Real kommer alltid skylla på domare vid förlust, oavsett hur de än spelar,. jag är trött på deras gnäll på att de motståndarelagets spelare lägger sig för lätt, antagligen så har du speciella glasögon som redigerar bort deras filmningar!
jag vill tillägga också att Barcelona är på väg upp så det är en tidsfråga om när madrid kommer lägga sig.
Reals forum på SF är avstängd för andra . de vill bara höra sina ord !!!! visca Barca
Barcelona FC-Barcelona
2008-03-07 11:44
Har tänkt att åka ner till barcelona för första gången och tänkte fråga ifall någon vet någon bra ställe som är nära kusten och inte så långt ifrån Camp Nou
Barcelona Aubri
2008-03-07 02:47
Alla har rätt till sin åsikt, men jag köper inte
att man som real fan eller barca fan, önskar ena laget att vinna CL bara för ens eget lag är ute
bara för laget är från spanien. Det är väl inte Spanien, eller La Liga jag håller på utan BARCELONA. Så antingen Barca eller inget vissa lag (enligt mig är Chelsea, Arsenal och real av den typen man inte KAN HÅLLA PÅ av olika anledningar.

Chelsea för deras "vi är bäst, men knappt vunnit mer än 2 liga titlar
Real för de är real
Arsenal, för att de "snor" våra unga talanger.
Ju mindre lycka för de, chansen minskar att
nästa "Cesc" vill åka över till Wenger =)
Barcelona Messi-Lona
2008-03-07 01:02
Ska vi värva Poulsen måste vi värva en extra spelare på samma position som spelar när han är avstängd. (kopierat)..

haahaha den som skrev det ,, bra sagt hehehh..

lika rolig som dårarna på reals forum sillnaden är bara att dom är alvarliga... shit alla där verkar tro att dom e experter ,, varanan inlägg är en dröm elva som dom vill värva, och sen vill dom sparka tränaren... dom har ingen tållamod dom har många nya spelare och många av dom är unga dom måste fan spela ihop ett tag för att kunna sammarbeta på plan enu mer och bättre än tills nu.. dom tjafsar hela tiden om dom inte tycker som varandra..

och äntligen har jag fattat varför inga andra får skriva där, dom kan ju inte ens diskutera med varandra hur ska dom då kunna göra det med andra.. skönt att vårt forum inte är så det är jag verkligen glad för ,, det gör det roligare att vara här inne.. när någon här säger något och någon annan inte håller med så säger dom t ex så här,,, nää det där håller jag inte med om därför att...........
Men på reals forum så blir det t ex så här,, men vart hade du tänkt att guti ska spela på höger - nej vänster är du dum ellr gå å lägg dig..

Det värsta jag vet är påhopp när man inte håller med någon ... Man ska man skita i att snacka om just den ämnet man inte tycker likadant i..

jag har skrivit mycke nu men det är för att jag vill hylla er ni är sköna fans och fans är en stor del av clubben.. och ni är precis som FCB bäst i världen och var stålta över det..

God Natt alla cules och be för MESSI innan ni lägger er PEACE
Barcelona FC-Barcelona
2008-03-07 00:08
Dizzy

A man kan inte säga att man inte vill ha en spelare som Poulsen alltid varit stabil mot stora lag, men som många här inne i forumet ingen spelare man vill se direckt i Barcelona men en sån typ av han skulle man inte tacka nej,
Barcelona CE_Iniesta_V.Valdes[Animo Lionel]
2008-03-06 23:41
Ämne: Är det någon som vet....Jag är mer fundersam över hur backlinjen ska se ut?

Puyol, Marquez och kanske Milito borta!
Edit: Oleguer?
Barcelona Sürer
2008-03-06 23:21
MADRID 1902

håller med dig,spanska ligan är roligast att skåda, topplagen i england är dock bättre men om man ser ligan i helhet är det väldigt bra lag, finns inga säkra segrar på förhand.

hoppas poulsen kommer, exakt en sån spelare vi behöver, bra backup till toure, visst han spelar fult men han har ett stort hjärta som fotbollsspelare,

bra intention från barca att värva spelare innan transfer fönstret öppnar tycker jag, det blir enklare för spelaren och för laget, spelaren kan i lugn o ro leta efter en bostad och allt annat som brukar vara stressigt för en spelare som precis kommit till en ny klubb
Barcelona En_Gång_Barca_Alltid_Barca
2008-03-06 23:12
Varför kan jag inte skriva i realforum ? Realfans kan ju skriva här
Annons: