/spanien/barcelona/forum/21447.aspx/spanien/barcelona/forum/21447.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona A.Gaudi
2008-03-10 01:29
frisparkar är inget problem. där är vi extremt bra. Ronaldinho, deco, xavi är alla riktigt bra skyttar. det är de gångerna vi inte skjuter som är problemet.
Real Madrid Hauke
2008-03-10 01:16
Toure är väl ändå bra på fasta situationer? Jag har sett han ta en del frisparkar från längre distans och han har ju ett riktigt bra klipp i kanonen, även en duktig huvudspelare enligt mig.
Barcelona Nemo - Gudjohnsen
2008-03-10 01:07
Touré är lång, men inte farlig på fasta situationer. Han är som Puyol. Puyol är bra i försvarspel med huvudet men offensivt så finns det mycket mer att önska.

Nu blir det sängen.

Bona nit. United we stand, united we fall!
Barcelona andreasbarca
2008-03-10 01:06
Ämne: O VI SÄGER SÅ HÄR , ....
Låter nice ;) håll detta vid liv och hör av dig vid mer intresse..jag är intresserad iaf!
Barcelona Dizzy
2008-03-10 01:04
Toure är också väldigt farlig på fasta situationer.
2008-03-10 00:59
A. Guadi. Haha. Ja, vi kanske borde göra det. Det resulterar ändå i att motståndarna får bollen till slut.

Marquez och Milito är väl det farligaste vi har offensivt på fasta situationer.

Grejen är med förluster så ser man alla problem.

Ronaldinho springer inte
Henry är slut
Våra ytterbackar fyller inte på tillräckligt mycket
Mittfältet tar inte tag i matchen

...hade vi vunnit däremot

Ronaldinho är tillbaka!
Henry börjar komma igång
Ytterbackarna kommer igång med spelet
Mittfältet var outstanding.

Det är småmarginaler mellan hjälte och byfåne.

Det jag är mest irriterad över ikväll är väl inställning. Eto'o visade mest inställning på plan. Ronaldinho skrek en gång...
SIVI_AFF_SURAYA
2008-03-10 00:59
e bar ca ute?
Barcelona El cule -19
2008-03-10 00:57
O VI SÄGER SÅ HÄR , VI FÅR IHOP 36 SPELARE HÄR , då betalar vi 40 000 eur, 10-11 000 kr var, sen när vi ju hyra spelarbussen till arenan också, fan va grymt o sitta på messis plats liksom liksom ;)

Sen flyger vi alla samtidigt från arlanda, vilken resa de skulle kunna bli "20 000 kr med "you play" - hotell och flyg låter rimligt eller ? Det är de lätt värt :) Ja älskar barcelona mer än annat, går inte att värdera i pengar..
Barcelona A.Gaudi
2008-03-10 00:55
mm hörnorna är skämt. vi kan lika gärna prata med domarn från start och be honom döma alla hörnor till insparkar direkt.

Marquez känns som den enda farliga vi har på hörnor. och han kanske sätter den 1/2 gånger per år...
Barcelona A.Gaudi
2008-03-10 00:50
känns dock lite bra med en grej. jag har vart frusterad på rijkaard i snart 1.5 år nu. och i sommar bör det vara tid att lämna rodret. jag hoppas av han avgår självmant så inte Laporta får stå där som brottslingen i det hela.
2008-03-10 00:50
Vi är för dåliga på fasta situationer. Jag hoppas Rijkaard tar ett rejält snack med alla våra spelare. Det är för många gånger vi får en hörna och inte får den över den första försvarande spelaren. Till och med i Allsvenskan så klarar de av det. Visst, vi är inga fyrton men är det för mycket begärt att kunna slå ett farligt inlägg?

Skärpning nu!
Barcelona andreasbarca
2008-03-10 00:49
Kolla länktips, verkar som vem som helst kan hyra in sig under en begränsad period! Fyfan vad häftigt!
2008-03-10 00:45
El cule -19 // En dröm hade besannats isåfall, men jag har fått intrycket att budet _startar_ på 40 000. Säkerligen kommer priset att gå upp i betydligt mer.
"Once the first team’s official season has finished, any organisation can offer this unforgettable and unrepeatable experience to its customers, clients or partners at prices starting at €40,000."

Kvällens match sved. 3 stycken får godkänt. Iniesta, Xavi och Eto'o.

Vi kanske borde flytta upp Xavi på anfallet härdanefter :-)
Barcelona andreasbarca
2008-03-10 00:44
El Cule -19

Läste om det där!

Vad är det exakt som ingår? Skulle ju inte vara helt fel, vilken upplevelse!
adiiL
2008-03-10 00:41
Vem har håller högst klass och är bäst, Milito eller Pepe?
Barcelona Dizzy
2008-03-10 00:29
Suñol

Japp det var ett skämt. Men vilken tränare skulle du vilja se i Barca.
Barcelona El cule -19
2008-03-10 00:28
Hej !

Tråkigt med förlusten idag grabbar.

Vad dock är lite positivt är min ide inför sommaren.

Jag söker nu om det finns intresse här för några av er (behöver 34 stycken som kan vara intresserad att gå med i Camp Nou you play (spela en match på camp nou, med ceremoni och allting som en riktigt match, detta för att fira 50 år med camp nou, priset för 35 pers är 40 000 eur (350 000kr) - Alltså cirka 10 000 kr per person, finns de några intresserad här ?

bara en fråga.

Mvh andreas
Barcelona Holländaren
2008-03-10 00:25
Ämne: Grabbar vad sägs som....
Det vore mest jävligt konstigt.

Läste förresten en artikel om Henk ten Cate nyligen. 1999, när Rijkaard tog över holländska landslaget, ville Ten Cate bli landets förste svarte tränare, men Rijkaard hann alltså före. Sedan dess har jag funderat och funderat och kommit fram till att det hade ändå inte funkat eftersom Ten Cate är allt annat än svart.
Barcelona Suñol
2008-03-10 00:23
Rivaldo som tränare nej det tror jag inte ett dugg på men du kanske var ironisk?
Barcelona Dizzy
2008-03-10 00:22
Grabbar vad sägs som att Rivaldo blir Barca tränare? Haha skulle vara en dröm!
Barcelona Holländaren
2008-03-10 00:20
Kluivert var en intressant historia. Antagligen den mest talangfulle spelaren vi någonsin haft. Han hade jättepotential, men hade otur, dålig attityd och var världsstjärna som 18-åring (vilket för offensiva spelare nästan uteslutande gör att man tar slut innan man ens nått 30). Men han var allt en riktigt optimal nia ett tag, tyvärr hade van Gaal sabbat laget rejält by then.
Barcelona Suñol
2008-03-10 00:13
Na kluivert är ingen favorit till mig då han nästan bara gjorde mål när matcherna var avgjorda...
Barcelona Suñol
2008-03-10 00:11
Holländaren: Ja jag vet inte vad jag tycker om Mourinho han har ju endå en historia i klubben och han är en av dom bästa på att nå resultat men visst är han rätt sorts tränare för Barca det får tiden utvisa om han kommer. vilket jag försig inte tror då jag är nästan bombis på att frank kör ett år till...
Barcelona Ronaldiiinho
2008-03-10 00:10
Haha, låter ganska rätt där med mourinho. Han krävde ju ändå ganska mycket pengar från abrahamovic.

Men en av barcas hjältar är ändå Patrick Kluivert. Han gjorde mycket för barcelona. Till och med när Rivaldo och Figo hade lämnat så stannade han och kämpade..!
Barcelona Captain Fantastic!
2008-03-10 00:09
Enligt mig så finns det bara ett fåtal tränare i världen som kommer lyckas axla de förväntningar man har i Barcelona och här nedan följer deras namn: (ingen speciell rangordning)

1) Wenger (Kanppast trolig)

2) Cruijjf (Ännu mindre trolig)

3) Mourinho (Men han kommer inte att ta upp en enda talang, och till slut så kommer vi alla att hata honom för det. Så han passar inte perfekt)

4) Laudrup (Det han gjort med Getafe iår är inget annat än beundransvärt, skolade av Cruijjf så...)

5) Pep Guradiola - Luis Enrique (älskar dessa två och jag skulle gärna vela se dessa sitta på vår bänk, det taktiska överlämnar man till Pep och "bad cop metoderna" till Lucho---ett radarpar)

Enligt mig skulle även Spalletti och Fiorentinas tränare vara intressanta, men pågrund av att de är italienare så skulle jag inte våga (Kulturskillnaden i spelet), Marcello Lippi av samma anledning.
Barcelona barcarodde
2008-03-10 00:09
haha Holländaren har rätt har fortfarande inte ursäktat Mourinho för han barncliga uppträdande mot Barcelona
Barcelona Suñol
2008-03-10 00:08
Holländaren: Ja bra spelare har alltid höga förväntningar som tränare. Så det är inte så lätt att gå från att vara en spaniens bästa spelare genom tiderna till att bli en manager i världsklass men alla förutsättningar finns!
Barcelona Koeman_4
2008-03-10 00:06
Ämne: Holländaren: Ja det ....
Fick han inte pris för att han var den utländska spelare som spelast flest matcher för Barça?
Barcelona Holländaren
2008-03-10 00:05
Ämne: Holländaren: Ja det ....
Jepp, det där är gammalt groll. Jag tror nog både Barcelona och Philip Cocu är rätt nöjda med hur saker blev.

Mourinho och Lippi är mina mardrömstränare. Jag tror vi skulle gå en mycket tung och jobbig era till mötes med dessa ekonomiskt mycket krävande tränarna. Den förste är dessutom ett svin.
Barcelona Suñol
2008-03-10 00:05
tarrak: Ja Jakob skulle kunna motivera grabbarna med rysk champagne och smalare skinslipsar men sedan tar nog hans taktiska kunskaper slut...
Annons: