/spanien/barcelona/forum/21440.aspx/spanien/barcelona/forum/21440.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Myrran
2008-03-15 00:23
Foadinho_tupac

Kanske är riggat vem vet. Men dessa dataexperter har allt fel. Allt som finns på internet går att ändra. Det är bara knäcka säkerheten och så är du klar. Om du vill och kan kan du ändra FBIs hemsida och då tror jag du enkelt kan ändra en tid på ett forum.

Dock har det varit flera misstankar om att lottningar inom UEFA och FIFA har varit riggade.
Barcelona gio santos
2008-03-15 00:23
Delarocha RIP Puerta//

De kanske är mutade? De kanske vill göra finalen mer spännande. Dvs "säkra" vissa lag. Fler tittare :D Nej jag har ingen aning. Men dom gör nog allt dom kan för att få in mer pengar:P De är jag rätt säker på :P
Delarocha RIP Puerta
2008-03-15 00:21
Att det går att rigga lottningen är ju uppenbart, men vad skulle syftet vara med det? Har Uefa satsat massa pengar på lottningen då eller vad skulle deras motiv med allt detta vara?...
Barcelona Foadinho_tupac
2008-03-15 00:19
Läste nyss på det där forumet där en person sa vilka som skulle mötas 2 timmar före lottningen ens började. Har läst rätt så mycket nu och han berättade att hans kompis som tror jag jobbade inom uefa eller något sa till honom om vilka som skulle mötas. Och sen så tog engelsk media allt från han den där killen. Alla tidningar skrev om det.

Verkar vara riggad. Och tiden som han skrev inlägget var ungefär 2 timmar före lottningen och dataexperter säger att det inte går och ändra tider på forum. Skumt.

Allt kom från den där killen i forumet från början. Men det konstiga är jag gick igenom 10 tal sidor alla i forumet frågade efter honom men han verkade ha försvunnit.
Barcelona gio santos
2008-03-15 00:16
Ämne: Ok, förstår hur du m....
jadu, skulle dom vilja riggade skulle dom nog lyckas utan att vi märker det.
Vissa bollar kan ha varit varmare än andra, kanske grövre(som sandpapper). Vem vet, finns många knep.
Barcelona El Culé
2008-03-15 00:11
Ok, förstår hur du menar.
Nej, hade varit tacksam om någon kunde förklara hur det skulle gått till bara. För mig finns inte ens tanken.
Barcelona gio santos
2008-03-15 00:08
Om vi hade fått svårare motståndare, ex Man u. Sen mellan Chelsea och liverpool(om vi gått vidare). Och om det sedan vatt misstankar om att det var riggat hade vi nog alla här inne trott att de var det:P

PS: hehe tror ändå inte att de var riggat
Barcelona El Culé
2008-03-14 23:51
gio santos:

Vad menar du?
Barcelona gio santos
2008-03-14 23:45
Ämne: Haha, att lottningen....Det är väl klart det är löjligt (för oss) att lottningen är riggad för vi har fått så bra schema. Skulle det varit tvärtom skulle det kanske inte varit lika löjligt :P
Barcelona Shidenn
2008-03-14 23:45
Har svårt att förstå de som menar att det var riggat, hur i hela världen går det till. Det sitter ju massor med folk, presidenter osv, fotbollsikoner, miljontals tv tiitare. Hur ska man kunna rigga då??
Barcelona El Culé
2008-03-14 23:40
Haha, att lottningen skulle vara riggad? Löjligt...
Sancho (AC Milan)
2008-03-14 23:29
Ämne: Står på text tv att ....
Länktips.

Frd
2008-03-14 23:19
Ämne: Bra lottning med tan....
Går ni till semi börjar ni hemma.
Barcelona Mr Bateman
2008-03-14 23:04
Bra lottning med tanke på att Messi kommer att vara borta första matchen o kanske den andra. Samma sak med Ya ya, men man ska aldrig underskatta "zi germans" de kan överraska. Men vinner barca borta mot dom så e det väl slut??? (hoppas jag i alla fall)...

E det nån som vet hur det blir i en eventuellt semifinal, börjar barca hemma eller borta ????

Peace.... Forca Barca
Barcelona El cule -19
2008-03-14 22:56
Står på text tv att lottningen är riggad HAHAHAHAHAHAHA..Ja visst "De tror ja me" - hur i helvete kan den vara de? dom drog ju lappar och visade inför hela världen, lol - vilka jubelidioter som tror lottningen var riggad..lolzorn..
Barcelona Rambla
2008-03-14 22:40
Ämne: Schalke vann sin mat....
Exakt. Det är årets match för dom och de har ingenting att förlora. De kommer att kriga som djur på sin hemmaplan, förvänta er inget annat. Sen kanske vi ska titta oss själva lite i spegeln. Hur bra har Barça varit de senaste omgångarna i ligan?
Barcelona LoveFcb4-Ever
2008-03-14 22:39
Schalke får inte underskattas! De är ett tyskt lag och kan överraska i allt! Så jag hoppas att Barca är på hugget och inte lägger skorna på hyllen för tidigt!
Barcelona Mot Nya Tider
2008-03-14 22:35
Schalke vann sin match idag med 2-1. Kuranyi och Westermann målskyttar. Det är inte ofta Schalke kommer till kvartsfinal i CH-leauge, så det kommer att bli två tuffa drabningar mot det tyska laget som kommer att göra allt för att rubba oss. Vi får hoppas att vi grejar det.
Barcelona Rambla
2008-03-14 22:31
En del av er här borde nog komma ner på jorden lite. Hur kan vara så självsäkra på att Schalke kommer att bli formalitet? Det kommer att bli en tuff kvartsfinal, tro inget annat. Fjantigt hur en del andra supportrar snackar om drömlottning. Jag hoppas verkligen att inte spelarna är lika självsäkra och tar Schalke på fullaste allvar.
Barcelona LoveFcb4-Ever
2008-03-14 22:28
Hur länge till ska messi vara skadad? För han måste vara okej till Shalke matchen! Men jag tror han missar den med :(
Barcelona Liiooneel-Messiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
2008-03-14 22:14
Hur är det med Yaya Toure? förstår inte det så bra ska han va borta 1 månad eller hur länge?
Barcelona Messi-Lona
2008-03-14 22:04
schalke spelar just nu på viasat sport 1
Barcelona A.Gaudi
2008-03-14 21:57
okej.. glad att Semin känns så given. Schalke blir en uppvärmning inför det riktiga testet. Man Utd(förmodligen) blir vårt styrketest då vi visar europa vilka som är bäst. och har mest fantastiska fyror.
Barcelona FCB10
2008-03-14 21:56
Lottningen kunde möjligen vara fixad.. För att man kunde ju ha tippat på det.. Och det gav hela 7.00 gånger pengarna
Barcelona Barcelona #7
2008-03-14 21:51
Det går skit för Schalke som ligger under med 1-0 mot duisburg..

Dom kvitterade nyss men om dom spelar som dom gör så är det ett mirakel om vi inte går vidare
Barcelona Rambla
2008-03-14 21:31
En blogg som handlar om Barcelona och transferrykten. Det är översatta rykten till engelska från de spanska tidningarna AS, Marca, EMD och Sport. Det är alltså inte bloggaren själv som hittar på rykten utan bara översätter dem från spansk press. Spara den i favoriter.
Barcelona DM1982
2008-03-14 21:22
Har kollat på första halvlek i Schalkematchen och de spelar verkligen inte bra. Agerar helt förvirrat i försvaret och är rätt tama i anfallet. Kanske har de redan Barcamatchen i skallen?
Barcelona kevina
2008-03-14 21:04
fan vad jag längtar efter CLnu! Gött

bara om vi inte förlorar. SKAM!
Barcelona Palle Kuling....
2008-03-14 21:00
Ämne: Här är länken till i....
Det är ju helt sjukt!
Barcelona Et0
2008-03-14 20:30
Här är länken till inlägget i forumet om lottningen.
Det är faktiskt ganska skumt.
Annons: