/spanien/barcelona/forum/21439.aspx/spanien/barcelona/forum/21439.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Unicef
2008-07-09 04:16
lite nr9 läsning...
Barcelona BlueRed
2008-07-09 01:10
Ämne: ursäktar mig för min....
Klockren :P
Barcelona Gud är störst!
2008-07-09 00:51
Utvandrad Guling

Jo jag har ockso funderat po honom och jag týcker det vore en utmärkt värvning i so fall moste vi betala utköpsklausalen. För att jag tvivlar po att Del nido släpper en till spelare till oss och dessutom en son talang.

Utköpsklausalen var 55 milj po honom har jag för mig.

Barcelona Gud är störst!
2008-07-09 00:47
Platero

Hehe okey.
Utvandrad Guling
2008-07-09 00:41
Diego Capel? Skulle inte det kunna vara en bra värvning? Med tanke på att Sevilla verkar sälja det mesta...
Villarreal Platero
2008-07-09 00:31
OkkaPokka1 //

bara kopierat det ;)

tyckte det var kul. skratta som fan när jag läste det.

Gud är störst! //

som sagt. kopierat det rakt av. menar inte er eller milan. detta är en känga till adebayor som ryktats än hit än dit de senaste veckorna.
inget illa menat ;)

Barcelona OkkaPokka1
2008-07-09 00:27
Haha Platero, Kom du på de där själv eller? ;)

Gud är störst//

Han menar att Adebayor tror att han är störst och bäst i världen ungefär. Att han kan göra allt.
Barcelona Gud är störst!
2008-07-09 00:26
Platero

Jag förstor ärligt talat inte vad du vill komma fram till med det inlägget.

"... så det kan gå näär man gapar efter för mycket Adebayor lille..."

Menar du oss?

Men ganska rolig berättelse. hehe
Villarreal Platero
2008-07-09 00:02
ursäktar mig för mina kanske lite provocerande inlägg härom dagen och ger er dagens skratt.

Taget ur Adebayors dagbok... ;)

Yesterday, I had a very frustrating day. After meeting with my agent for breakfast I went to my local Renault Clio showroom and kindly asked the gentleman for some free cars. Well, he refused! Can you believe that? I explain to him, "I am Emmanuel Adebayor, replacement for Thierry Henry. I have the va va voom now. As Thierry`s replacement I am entitled to these cars." Still they refuse. Anyway, I had another meeting with my agent for brunch. Then I went down to Leicester Square where they are shooting the new Gillette commercial. I said hey to my friends Roger Federer and Tiger Woods, but they act like they don`t recognise me. I explain, "I am Emmanuel Adebayor, replacement for Thierry Henry," but before I could finish telling them about my thirty goals and my hat tricks against Derby County, the director throw me off the set. Anyway, I had a coffee with my agent who had some good advice for me. He told me that I should stop praying on the touchline before entering the pitch. He explained that technically, God should be praying to me and appealing to my benevolence and mercy. He also explained that, before every match, Arsenal players should sing the new Arsenal anthem, "rejoice, rejoice, Emmanuel has come to thee o Arsenal." Anyway, I went home to my new daughter Tea. But again, she looked at me like she don`t recognise me; I explain to her, "I am Emmnauel Daddy-bayor, replacement for your old Daddy, Thierry Henry." Anyway, now the police issue me with restraining order. ME! Emmanuel Adebayor, scorer of thirty goals last season. I was furious, but my agent calmed me down. He told me not to worry, because when those police officers die, I can simply tell St. Peter to cast them straight to hell. Anyways, I am in hospital today and not very well. I tried to go for a walk on the River Thames, but the water must have forgotten who I was because I sank straight to the bottom and almost drowned.

... så det kan gå näär man gapar efter för mycket Adebayor lille...
Barcelona Smacked
2008-07-08 23:49
Lite triangeldrama om ronaldo drar till madrid hehe
Barcelona forca_barca_forca
2008-07-08 23:37
Ämne: Ämne: Ämne....
men jag tror fullt på henry han har kommit igång efter sin 6mån skada och är klar med ryggskadan och vi vet hur bra målsinne han har
Barcelona GLB
2008-07-08 23:30
Ämne: Ämne: Ämne....
Jag förstod vad du skrev, men jag tycker att det känns tunnt att förlita sig på Henry som striker. Vi behöver en målgörare och om Eto'o försvinner tror jag inte att Henry kan fylla hans plats.
Barcelona Smacked
2008-07-08 23:08
yay verkar som han stannar
2008-07-08 22:57
Ämne: Ämne: forca_b....
dizzy och GLB
jag sa inte att man inte ska värva en 9 utan det inte blir en dyr som t.ex. silva utan kanske en billigare och spara pengar tror jag iaf
Barcelona Gud är störst!
2008-07-08 22:52
OM det är sant att Laporta ska avgo po torsdag so tror jag han har gjort en backup plan. Han och de andra i styrelsen är inte dumma, han lämnar inte bara sodär utan och veta vem som ska ta över, hur han ska göra, vad han ska göra osv osv.
Barcelona GLB
2008-07-08 22:48
Ämne: forca_barca_forca

....Även om Henry är frisk känns det som vi måste ha ett alternativ med tanke på hans mycket tveksamma form den senaste tiden.
Barcelona GLB
2008-07-08 22:47
Ämne: Så om nu LAporta avg....
Det verkar tveksamt om han avgår. Han har sagt idag att han inte tänker avgå, utan fullfölja mandatperioden och sitta kvar till 2010.
Barcelona Dizzy
2008-07-08 22:47
forca_barca_forca

Ja jag håller med dig men vi säger så hära tänk om Henry skulle bli skadad vem ska vi ha som anfallare då? Inte Bojan ialla fall det bästa alternativet är David Villa men han stannar i Valencia.
2008-07-08 22:42
dizzy
helt ärligt tror jag de inte blir nån 9 som barca köper. utan rättare sagt att henry tar den positionen och ifall de köper en så blir det ingen som kosta typ 30mille. man ska isället köpa en vänteranfallare typ arsavin.
jag tror att de skulle bli perfekt så eller?
Barcelona Dizzy
2008-07-08 22:30
Nu kan vi glömma Guiza i Barcelona. Verkar som han är klar för Fenerbahce.

Etoo kommer antagligen lämna Barca och Adebayor har sagt han stannar i Arsenal. Undra vilken anfallare Barcelona kommer köpa. Vem tror ni det blir?
Barcelona Dizzy
2008-07-08 22:19
Ciao-V

Bra nyheter hoppas verkligen han tränar stenhårt nu och kommer i form. Och slutar festa så mycket och sikta in sig på träningarna.
Barcelona Ciao-V
2008-07-08 22:17
Ronaldinho är kallad att delta i träningen den 14 juli.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-07-08 21:00
Om det nu blir så att Laporta avgår, så säger jag stor tack för det du uträttat med våran klubb.

Nu står det också att en av hans närmaste ska ta över, vilket kommer göra att det inte blir alltför många förändringar.

Vi går mot ett spännande år tillsammans mina damer och herrar.

Barcelona tarrak
2008-07-08 19:46
Nu är det ju inte bara Laporta, utan även Guardiola, som sagt att Dinho behöver röra på sig. Det skall nog mycket till för att Laportas efterträdare skall gå emot tränarens önskan i en sådan fråga.
Real Madrid dos Santos Leite Kaká
2008-07-08 19:19
Så om nu LAporta avgår på Torsdag, vad kommer då hända med Ronaldinho? Laporta ville ju bli av med honom, men vad vill han som kanske blir den nya presidenten nu?

Tacksam för svar.
Real Madrid Paco Buyo
2008-07-08 18:53
Ämne: Om Laporta avgår på ....
Smogen:
Det är nog snarare Soriano (ekonomiskt ansvarig idag) än Vicens som lanseras som ett alternativ om två år. Han klev fram och började ta plats i rampljuset när det började blåsa kring Laporta på allvar för några månader sedan.
De flesta ser det som troligast att det står mellan honom och Rosell 2010.
Barcelona Smogen
2008-07-08 18:31
Om Laporta avgår på torsdag, vilket enligt mig låter troligt, tror jag inte det kommer bli någon större skillnad. En av Laportas närmaste män, vicepresident Albert Vicens tar troligen över och Soranio blir ny vicepresident.
Allting kommer rulla på som vanligt med t.ex. värvningar och försäljningar, förutom att ansiktet utåt (Laporta) byts mot Vicens.
En ganska vettig plan då detta troligen skulle lugna många av kritikerna samtidigt som man i lugn och ro kan fortsätta det nya lagbygget.

Många tror att den nuvarande regimen redan nu planerat för att Vicens ska ställa upp i valet om två år för efterträda Laporta. Det som händer är med andra ord att man låter den tilltänkta efterträdaren komma fram två år för tidigt.

Allt detta så att ungefär samma regim som nu kan fortsätta sitt arbete med klubben.
Real Madrid Shi
2008-07-08 18:24
Bara för o ge lite klarhet i diskussionen ang. Ronaldo.

Se länken där han erkänner att han vill till Real Madrid.
Real Madrid Paco Buyo
2008-07-08 18:10
Ämne: Paco Buyo: Ja fast d....
Japp.
Barcelona Suñol
2008-07-08 18:09
Paco Buyo: Ja fast den "risken" kan jag stå ut med då man är en av få riktigt demokratiska klubbar i världen.
Annons: