/spanien/barcelona/forum/21425.aspx/spanien/barcelona/forum/21425.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona gio santos
2008-03-15 00:37
Shi//

Håller också med dig. Ifall det är sant nu. Vad tror ni konsekvenserna blir? (Ifall man får reda på det EFTER matcherna spelas) ?
Barcelona Foadinho_tupac
2008-03-15 00:35
Tiden han skrev inlägget och vilka lag som skulle mötas var 10.28. Och lottningen var ungefär kl 13.00. Och flera i forumet såg också exakt den tiden då han skrev inlägget. Så han har inte ändrat tid eller nåt sånt är ju omöjligt.
Barcelona FCB10
2008-03-15 00:34
Shi

Håller verkligen med dig.. För man kan ju inte jämföra en Porto - Monaco mot t ex Barca - Man U!
Barcelona FCB10
2008-03-15 00:32
Foadinho_tupac

haha lugnt ;)
Barcelona El Culé
2008-03-15 00:31
FCB10:

Han kan ha redigerat sitt inlägg isåfall för att föra spekulationerna vidare :-)~
Barcelona Myrran
2008-03-15 00:31
FCB10

Angår inte direkt Barca men om någon vill så kan dem. Se bara hur mycket det snackas om det nu. Är det riggat eller inte. Just det alla hackers, sk. Black hats, är ute efter. Att bli erkänd för sitt "arbete". Så om någon vill så kan dem. Aja tillbaka till Barca snack nu och om du vill något mer så PMa mig isf.
Barcelona Barcanist
2008-03-15 00:30
gah, nu står det på aftonbajsen att lottningen var riggad.. Så den hade inte vart riggad ifall t.ex Arsenal mött schalke ..

Helt omöjligt att den kunde vart riggad, miljontals människor tittade ju..
Real Madrid Shi
Det har gått rykten om riggade lottningar förut, vad jag läst på vissa ställen är att året då Porto vann CL och lag som Monaco och Deportivo kom till semin och ett till lag (minns inte vilket dela gärna med er ni som minns) det året var CLs sämsta år intäkt mässigt och det sägs för att undvika en sådan förlust som det blev det året vill man ha storlag och helst inte alla från samma land.

För i ärlighetens namn hade nog de engelska lagen slagit ut alla resterande länderna om inte Arsenal ställts mot Liverpool bland annat. Det är en teori och den låter ganska rimlig dock ingen säkerhet.

Vad tror ni?
Barcelona gio santos
jogabonito_barca//

Hur? Det finns Många knep:P Som tidigare sagt kan det vara att vissa bollar är varmare än andra eller kanske vissa är grövre (som sandpapper)
•๋● L0S MERENGUES •๋●
2008-03-15 00:29
Grabbar att dom riggar kan vara för ekonomiska skäl, man vill nog ha bort Fenerbache och Shalke från turneringen för att tjäna mer pengar på tittare och få till en bra final. Eller vem vet, kanske vill man försöka få Chelsea till final pga Roman Abramovitch enorma kontakter i Ryssland. Kanske får UEFA miljarder om dom får romans chelsea till final i hans hemland. De har ju fått möta Olympiakos och nu Fenerbache.
Barcelona Foadinho_tupac
2008-03-15 00:27
FCB10

Haha jag är lite snurrig efter att ha läst så mycket. :S
Barcelona FCB10
2008-03-15 00:27
Myrran

Jag tror ALDRIG att dem skulle ha ändrat tiden. Då skulle dem behövt ändra alla kommentarer. Dem skrevs ju på då tid. fattar du?

+ att användaren har vart medlem ganska länge..
Barcelona jogabonito_barca
2008-03-15 00:25
Haha .. De kanske ville ha ut Shalke 04 o Fenerbache, och inte ville riskera att de möter varandra nu, så att någon av de hamnar i seminfinalen eller nåt :D Vem vet... Men jag har också läst igenom forumet och för mig verkar det som om det är riggat... Men frågan är hur?
Barcelona FCB10
2008-03-15 00:23
Foadinho_tupac

Asså du måste ju vara d'm! Han hade rätt på alla matcher och det fanns bara 2 lag kvar: Barca och Schalke! Hallå?!?! Han skrev bara vilka engelska lagen skulle möta
Barcelona Myrran
Foadinho_tupac

Kanske är riggat vem vet. Men dessa dataexperter har allt fel. Allt som finns på internet går att ändra. Det är bara knäcka säkerheten och så är du klar. Om du vill och kan kan du ändra FBIs hemsida och då tror jag du enkelt kan ändra en tid på ett forum.

Dock har det varit flera misstankar om att lottningar inom UEFA och FIFA har varit riggade.
Barcelona gio santos
Delarocha RIP Puerta//

De kanske är mutade? De kanske vill göra finalen mer spännande. Dvs "säkra" vissa lag. Fler tittare :D Nej jag har ingen aning. Men dom gör nog allt dom kan för att få in mer pengar:P De är jag rätt säker på :P
Delarocha RIP Puerta
2008-03-15 00:21
Att det går att rigga lottningen är ju uppenbart, men vad skulle syftet vara med det? Har Uefa satsat massa pengar på lottningen då eller vad skulle deras motiv med allt detta vara?...
Barcelona Foadinho_tupac
2008-03-15 00:19
Läste nyss på det där forumet där en person sa vilka som skulle mötas 2 timmar före lottningen ens började. Har läst rätt så mycket nu och han berättade att hans kompis som tror jag jobbade inom uefa eller något sa till honom om vilka som skulle mötas. Och sen så tog engelsk media allt från han den där killen. Alla tidningar skrev om det.

Verkar vara riggad. Och tiden som han skrev inlägget var ungefär 2 timmar före lottningen och dataexperter säger att det inte går och ändra tider på forum. Skumt.

Allt kom från den där killen i forumet från början. Men det konstiga är jag gick igenom 10 tal sidor alla i forumet frågade efter honom men han verkade ha försvunnit.
Barcelona gio santos
2008-03-15 00:16
Ämne: Ok, förstår hur du m....
jadu, skulle dom vilja riggade skulle dom nog lyckas utan att vi märker det.
Vissa bollar kan ha varit varmare än andra, kanske grövre(som sandpapper). Vem vet, finns många knep.
Barcelona El Culé
2008-03-15 00:11
Ok, förstår hur du menar.
Nej, hade varit tacksam om någon kunde förklara hur det skulle gått till bara. För mig finns inte ens tanken.
Barcelona gio santos
2008-03-15 00:08
Om vi hade fått svårare motståndare, ex Man u. Sen mellan Chelsea och liverpool(om vi gått vidare). Och om det sedan vatt misstankar om att det var riggat hade vi nog alla här inne trott att de var det:P

PS: hehe tror ändå inte att de var riggat
Barcelona El Culé
2008-03-14 23:51
gio santos:

Vad menar du?
Barcelona gio santos
2008-03-14 23:45
Ämne: Haha, att lottningen....Det är väl klart det är löjligt (för oss) att lottningen är riggad för vi har fått så bra schema. Skulle det varit tvärtom skulle det kanske inte varit lika löjligt :P
Barcelona Shidenn
2008-03-14 23:45
Har svårt att förstå de som menar att det var riggat, hur i hela världen går det till. Det sitter ju massor med folk, presidenter osv, fotbollsikoner, miljontals tv tiitare. Hur ska man kunna rigga då??
Barcelona El Culé
2008-03-14 23:40
Haha, att lottningen skulle vara riggad? Löjligt...
Sancho (AC Milan)
2008-03-14 23:29
Ämne: Står på text tv att ....
Länktips.

Frd
2008-03-14 23:19
Ämne: Bra lottning med tan....
Går ni till semi börjar ni hemma.
Barcelona Mr Bateman
2008-03-14 23:04
Bra lottning med tanke på att Messi kommer att vara borta första matchen o kanske den andra. Samma sak med Ya ya, men man ska aldrig underskatta "zi germans" de kan överraska. Men vinner barca borta mot dom så e det väl slut??? (hoppas jag i alla fall)...

E det nån som vet hur det blir i en eventuellt semifinal, börjar barca hemma eller borta ????

Peace.... Forca Barca
Barcelona El cule -19
2008-03-14 22:56
Står på text tv att lottningen är riggad HAHAHAHAHAHAHA..Ja visst "De tror ja me" - hur i helvete kan den vara de? dom drog ju lappar och visade inför hela världen, lol - vilka jubelidioter som tror lottningen var riggad..lolzorn..
Barcelona Rambla
2008-03-14 22:40
Ämne: Schalke vann sin mat....
Exakt. Det är årets match för dom och de har ingenting att förlora. De kommer att kriga som djur på sin hemmaplan, förvänta er inget annat. Sen kanske vi ska titta oss själva lite i spegeln. Hur bra har Barça varit de senaste omgångarna i ligan?
Annons: