/spanien/barcelona/forum/21422.aspx/spanien/barcelona/forum/21422.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FCB_armin
2008-03-15 22:53
Nu torskade dem! NU JÄKLAR SKA VI TA OCH GÅ OM DEM !! VISCA BARÇA Y VISCA CATALUNYA !!
Barcelona FCB10
2008-03-15 22:52
Vi måste hylla alla i Deportivo för sin insats och speccielt Lafita, han var ju man of the match!!

LAFIITA LAFIITA!!!
Barcelona Tompa
2008-03-15 22:51
Marängerna förlorade mot Deportivo. Nu får vi bara inte klanta till det i morgon. Seger är det enda som gäller.

FORCA BARCA!
Barcelona OkkaPokka1
2008-03-15 22:41
Vi har väl vart likadan genom hela säsongen. Ibland helt fantastisk bra, sen ibland helt katastrof.

Real hade sin period fram tills efter El clasico, sen har man tappat helt totalt (dom har haft mycket skador men de har vi också haft.) Så denna liga har inte haft någon hög klass detta år. För inte har bara vi och Real vart dåliga, Valencia har tappat allting som gör ett bra lag, utom en målvakt kanske. Sen Sevilla har också tappat fast dom är på god väg mot bättre tider.

Men man får hoppas på bättre.
Barcelona Holländaren
2008-03-15 22:40
Helvete. 118 centrala anfallare och typ två som kan spela på kanten är riktigt dåligt tänkt. Txiki för hitta på nåt i sommar.
Barcelona LoveFcb4-Ever
2008-03-15 22:35
Jag håller med om att jag vill se bra lag från spanien i CL men asså Sevilla och valencia har inte de typ som de största lagen ska ha för att komma långt. Så det är alltid roligt att se andra lag från spanien i Cl och kolla vad de kan hitta på :D
Barcelona Foadinho_tupac
2008-03-15 22:34
LoveFcb4-Ever

Näh. Jag gillar Sevilla positiv fotboll. Och vi behöver dem i Cl som Okkapokka1 skrev. Jag hoppas de når cl plats. Villareal och Atletico skulle inte klara sig som sagt. Bara Sevilla förstärker på några positioner så kan de hålla sig i toppen.
Barcelona Edwin2
2008-03-15 22:34
Ämne: Yes, Yes, Yes.

Al....
Zambrotta kommer att kunna vara med i truppen på torsdag. Troligen också magiken, Ronaldinho. Rijkaard ville nog inte riskera honom i spel imorgon. Vad jag förstår så har han bara känningar.
Barcelona A.Gaudi
2008-03-15 22:32
Håller med. jag vill helst att Sevilla ska etablera sig i toppen. vid behöver mer bofasta topplag, speciellt efter Valencias rejäla formdopp de senaste åren.

Håller ni inte med om att årets liga måste vara en av de svagaste säsongerna på länge??

Både Real och Barca har varit rent ut sagt undermåliga sett över hela säsongen. Sevilla har inte heller visat någon styrka. Villareal och Getafe har väl vart dom lagen som överaskat positivt.
Barcelona LoveFcb4-Ever
2008-03-15 22:30
Ämne: LoveFcb4-ever

Var....
Ja men atletico och villarreal har endå säkrat sina platser till CL tror jag. Så det är faktiskt inte lönt vem som vinner men jag håller på Valencia för de ligger under sevilla så att inte sevilla kan trippa sakta upp.
Barcelona OkkaPokka1
2008-03-15 22:28
LoveFcb4-ever

Varför är de dåligt att Sevilla vinner? Ser helst att dom vinner så dom kan komma med i CL. Så vi får så många bra spanska lag med som möjligt, för ärligt talat så skulle inte Atletico överleva. Inte Valencia heller. I alla fall som man ser de i dagsläget.
Barcelona Foadinho_tupac
2008-03-15 22:28
Ämne: Fabiano 2 mål redan,....
Fabiano är ett MONSTER!
Barcelona tarrak
2008-03-15 22:27
Glömde Giovani, men han är med på skadelistan nu.
Barcelona Ronaldiinho
2008-03-15 22:26
Fabiano 2 mål redan, de har bara gått 25 min
Barcelona barcadinho
2008-03-15 22:26
Yes, Yes, Yes.

Alltid roligt att se marängerna får stryck.
Det har blivit fyra förluster på de sista 7/8 veckor i ligan (för att inte prata om CL).
Den här ligan kommer att göra oss tåkiga. Nerverna kan inte hålla sig längre. Allt är så tåkigt i år. Det finns inga självklara resultat längre. Inget lag är riktigt stabilt nu för tiden. Vi får väl se hur det kommer att se ut imorgon. Jag hoppas på tre poäng, särskillt nu när marängerna bjuder oss närmare toppen. Vi är bättre än Almeria trots alla skador, men ni ser hur ligan ser ut nu. Ingen som kan räkna något längre. Vi kan bara hoppas på att allt vänder for vårt bästa till slut.
Jag är t.o.m förvånad hur förlamade real kan vara. De håller bollen bra inom laget i mitten, men sen ingen riktigt kraft framåt. Massa med inläng utan en direkt tanke. Man ser på deras spelare att de är stressade, till och med innan deportivos mål. Sen fattar jag inte startelvan. Utan Baptista i mitten och Robinho från start. Jag bryr mig inte egentligen.
Jag går nu och tittat på valencia, vårat motstånd på torsdag. Vi får väl se hur de ser ut idag. Det kommer bli annorluna på torsdag kan vi vara ganska säkra på.
Barca får förhoppningsvis några spelare tillbaka till på torsdag.
Nu gäller det att kämpa tre poäng imorgon, oavsett vem som spelar.
Barcelona Foadinho_tupac
2008-03-15 22:25
Ser ni Roma - Milan matche. Herregud va bra De Rossi är. Synd bara att han är fast i Roma fast kanske låter fel men menar att han är den nya Totti för dem.
Barcelona El_Duderino
2008-03-15 22:25
Ämne: I införraporten näms....
Dos Santos har problem med ena foten och kan inte spela. Borde stått med i rapporten, visst.
Barcelona A.Gaudi
2008-03-15 22:24
real förlust ikväll. Ligan lever "igen". årets spanska liga måste vara en av de sämsta omgångarna jag sett. verkligen inget topplag har imponerat. Getafe känns som den enda positiva överaskningen i år. för hoppas vi visar våran styrka i CL istället.

Såg inte Real matchen. Spelade Chippen, var han bra isåf?
roma vinner mot milan på san siro för tillfället.
Barcelona Ronaldiinho
2008-03-15 22:24
ViktorioL

Dos santos är skadad och missar matchen, dom glömde bara skriva in honom på skadefronten.
Real Madrid ViktorioL
2008-03-15 22:20
I införraporten näms inte dos Santos varken på skadefronten, avstängningsfronten eller i startelvan.

Man tar väl inte upp en B-lagsspelare före honom eller?
Barcelona OkkaPokka1
2008-03-15 22:20
Såg nyss Romas vändning mot Milan, först Giuly sen Vucinic. tabbe av Kalac på andra målet? La sig ner ganska tidigt, såg lite konstigt ut.
Barcelona LoveFcb4-Ever
2008-03-15 22:19
Neej! Sevilla gjorde nyss mål! Men hoppas att valencia kan kvittera så det blir lika. Det hade varit ett skönt resultat!
Barcelona Ronaldiinho
2008-03-15 22:16
Roma vände precis, Vucinic !
Barcelona Rambla
2008-03-15 22:15
Haha, Ludo gör ännu ett fantastisk vackert mål mot Milan.
Barcelona OkkaPokka1
2008-03-15 22:14
Imorgon kommer en otroligt viktig match. En riktigt tuff match också , borta mot Almeria.

Nu måste vi ta denna möjlighet. Visca barca!
Barcelona Ronaldiinho
2008-03-15 22:13
Guily kvitterade precis i stormötet Roma-Milan!
Barcelona Ronaldiinho
2008-03-15 22:12
vi måste bara vinna imorn!
almeria är ett starkt hemmalag, så xavi imorn vet du va du ska göra ;)
Barcelona Dizzy
2008-03-15 22:09
Tack Pepe!
Barcelona LoveFcb4-Ever
2008-03-15 22:08
Tack så mkt Deportivo!!! Nu har Barca iaf en liten chans till! Men villken match det var. Och tack Pepe :D
Barcelona kevina
2008-03-15 22:07
Namn: Hierro el rey! » Svara inlägg
Sänt: 2008-03-15 21:45
Det är ju bara att inse att utan Ruud så är madrid inte så skrämande.

Det var på tiden att någon insåg det.. laget består ju av 2 personer (Casilla och Ruud). utan dem? Gott som död.
Annons: