/spanien/barcelona/forum/21421.aspx/spanien/barcelona/forum/21421.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Katten_86
2008-07-14 16:49
Vad händer och vad gör Barcelona med Marc Valiente ?!?!?!?!
Villarreal BertilBagare
2008-07-14 16:48
Frågan är om Barca kan göra annat än att släppa R10 för en betydligt billigare summa än beräknat.

Spelare har varit såpass länge i klubben att han får en annan skattesats, mkt skadad, omotiverad, tränaren har tydligt sagt att han inte ingår i laget, inte ens gjrot Barcas årliga tester, listan känns lång av anledningar till att klubben bara vill bli av med honom...

Spelaren själv vill till Milan, känns inte som ledningen har mkt val än att släppa honom för den struntsumman än att han köper ut sig själv.
Barcelona Barca o Mort!
2008-07-14 16:45
Jag började också undra, det har ju över 40mill att spendera på spelare!

Fortfarande har jag inte sett en enda extra bra värvning från dem.
Barcelona Rambla
2008-07-14 16:40
Sevillas Silly Season har felaktiga uppgifter. Det är inte officiellt att Marc Valiente är klar för Sevilla B. Barça har inte givit sitt godkännande, de vill inte låta honom gå på fri transfer.
Barcelona luis Enrique 21
2008-07-14 16:40
När ska Sevilla börja agera pa transfermarknaden?
Tycker efter alla pengarna dom fått in för spelare både denna säsongen och ett par säsonger tillbaka, borde dom kunna förstärka ordentligt.Deras lag ser rätt tunt ut nu gemfört med förra säsogen.
Barcelona luis Enrique 21
2008-07-14 16:38
Jag gissar att Ronaldinho går till Milan för under 20 mill euro nu i veckan. Har svårt att tro att han kommer gå med på att spela för city. Jag har varit ganska neutral angående laportas vara eller icke vara i klubben men säljs Ronaldinho för under 20 mill euro till Milan då förtjänar han inte att vara kvar som president. Speciellt med tanke på dom andra dåliga affärerna denna säsongen.
Barcelona Barca o Mort!
2008-07-14 16:22
petersays

Det står väl att han de har lagt ett bud inte att de är accepterat?
Barcelona petersays
2008-07-14 16:17
Barca o Mort!

http://fcbtransfers.blogspot.com/
Citatet är från en intervju med Laporta som katalanska radion gjorde.
Barcelona Barca o Mort!
2008-07-14 16:16
petersays

Jasså det har han? Får jag någon källa på det?...
Barcelona petersays
2008-07-14 16:08
Laporta har ju gått ut och sagt att Dinho försvinner nästa vecka, så nog tusan blir han såld allt. Det är väl han, Guddy och Crosas som ska bort alltså. Ser gärna Etoo kvar i laget, men nu är det väl ändå dags att något händer med vänsterkanten. Jag för egen del är inte så sugen på Silva faktiskt.
Barcelona labarca
2008-07-14 16:08
Det där med Eto kan inte vara sant hahaha
Barcelona Barca o Mort!
2008-07-14 16:04
En_gång_barca....

Haha det där är ju inte han! xD

Bojan#27

Ja, jag såg nyss också det, han gick på free transfer. Alltså han kanske inte ser möjligheterna i Barcas B-lag och nekade ett nytt kontrakt. Vet inte hur mkt speltid han får i Sevilla men antagligen är det värt mera än barcas B-lag :)
Barcelona T#11
2008-07-14 15:59
hoppas vi inte säljer ronaldinho!!!!!
Barcelona Smacked
2008-07-14 15:56
hahahaahaha den var bra,nästan marca klass!
Barcelona Moe-_-
2008-07-14 15:51
HAHA är det här ett STORT jävla skämt eller, om det var det skulle det inte heller förvånat mig det är ju sportal som har skrivit artikeln.
Barcelona Unicef
2008-07-14 15:39
hoppas verkligen vi säljer Ronldinho idag!!!
Barcelona barcadinho
2008-07-14 15:30
Om Henrique Adriano/

Han är en ung spelare (21 år) som har spelat hela sin korta karriär i serie B lag i Brasilien (Cortiba), fram till sista året då han flyttade till Palmeiras.
Han räknas nog mer som en talang och kommer med all sannolikt inte spela i år i barca A-lag.
Det var snack om att låna ut honom till Ajax eller Feyenoord eller en klubb i Spanien.

Räkna inte med att se honom springa på Camp Nou den här säsongen.
Han är en investering till framtiden.

Det känns som att Ronaldinhos framtid avgör snart. Jag är lite nervös ärligt talat.
Barcelona nemo
2008-07-14 15:27
En_Gång_Barca_Altid_Barca: Det där är Henrique Ribeiro Pereira, inte Henrique Adriano Buss (som vi ska värva).
Barcelona Bojan#27
2008-07-14 15:25
såg på sevillas silly season deras övergångar in marc valiente från barca B vf släppte vi han? förlåt för jag är sen men har varit på semester i 3 veckor så jag har inte direkt hunnit med?
Barcelona En_Gång_Barca_Altid_Barca
2008-07-14 15:21
Här har ni en Henrique video för er som inte har sett (i länktipset)
Barcelona Dizzy
2008-07-14 15:08
Tror faktiskt Ronaldinho stannar i Barca. City vill han inte säkert gå till och Milan vill inte betala den summan Barcelona vill ha. Så jag tror han stannar 1 år vad tror ni?
Barcelona BlueRed.
2008-07-14 14:50
Bojan.Messi.etoo

LÄNK**

Titta där, du kanske hittar något :).
Barcelona Smogen
2008-07-14 14:47
Hmm...man skulle gärna hängt med Ronaldinho de närmaste dagarna och hört vad som händer honom. Jag gissar och spekulerar villt på att Laporta kommer säga något i stil med
"vi har ett vettigt bud från City, vi kommer acceptera det, höjer inte Milan sitt bud till lika mycket, vilket dom vägrar, har du två alternativ, antingen tar du citys bud och flytta dit eller så stannar du här, men kom ihåg att du just nu inte ingår i tränarens planer."
Barcelona Smogen
2008-07-14 14:44
Gaucho_10

Jag ändrade till Cesc i inlägget, därefter skrev jag till dig, men jag glömde visst skriva något i stil med:
"jag skrev ju Cesc, så jag fattar inte vad du menar" vilket ju pajade skämtet....

Bojan.Messi.Etoo

Har aldrig sett honom spela, men testa länktipset här under, eller kolla på www.sport.es hemsida, dom har en intervju med honom.

http://translate.google.se/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.sport.es&sl=es&tl=en&hl=sv&ie=UTF-8
Barcelona BlueRed.
2008-07-14 14:38
Har för mig att jag läste någonstans att Hleb skulle bli klar idag också. ?
Barcelona Bojan.Messi.Etoo
2008-07-14 14:32
haha okeej :D
Barcelona BlueRed.
2008-07-14 14:28
Ämne: Hur bra är Henrique....Någon här inne sa att han är mycket bra med boll, jämfört med andra mittbackar, bra bollkontroll, (Han är ju brasse). Han är mer på boll än på motståndaren verkar det som, om du förstår vad jag menar :).

EDIT; Kan inte garantera att det är så här :P är bara något jag läste innan här på Les Rambles.
Barcelona Bojan.Messi.Etoo
2008-07-14 14:26
Hur bra är Henrique Adriano Buss ? Någon som har sett honom spela eller något.
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-07-14 13:55
Kolla länktipset lite info om Försäsongen.
Äldst Sylvinho- yngst Bojan i truppen trots att man har hämtat 6-7 spelare från B-laget. kolla här.

Bojan – younger than any youth side player.

Seven players from the youth side will start the pre-season with the first team. Yet despite their youth, Bojan is still the youngest among them. His nearest in age is Sergi Busquets, who is two years older at 19.

Bojan Krkic Pérez, dentro de poco futuro, a convertirse en los mejores del mundo los jugadores. tal vez el mejor jugador de todos los tiempos.

VISCA EL BARÇA Y BOJAN KRKIC PEREZ
Barcelona Barca_Fan_87
2008-07-14 13:24
Ämne: Smogen

Han heter ....Hans rediga namn är Francesc Fàbregas Soler om man ska vara petig men hans artist namn är Cesc Fàbregas så nu kan ni sluta skriva om vad han heter.
Annons: