/spanien/barcelona/forum/2142.aspx/spanien/barcelona/forum/2142.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona oocbgb
2015-10-15 18:47
[QUOTE=Mikheil]Rolig historia, en telefonförsäljare ringer och jag ber honom att inte ringa upp mer för att jag är inte intresserad. Han frågar kort "Är du inte intresserad utav Viasat sport paket för 149kr/mån" så blev jag tyst och sa "fortsätt" :) Han fick mig där! [/QUOTE] Jag fick också det, i 3 månader. Sen fullpris. Har själv jobbat som telefonförsäljare i många år, kolla upp det, är garanterat bara i 3 mån. Som säljare säger man bara det kunden vill höra.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Mikheil
2015-10-15 16:35
@Federer:

Rolig historia, en telefonförsäljare ringer och jag ber honom att inte ringa upp mer för att jag är inte intresserad. Han frågar kort "Är du inte intresserad utav Viasat sport paket för 149kr/mån" så blev jag tyst och sa "fortsätt" :)

Han fick mig där!
Barcelona enkos
2015-10-15 16:29
149 kr i mån för Viasat sport paket? Kanske de tre första månaderna och sen 500 kr i månaden typ..
Barcelona Federer
2015-10-15 16:21
@Mikheil:

Hur fick du det erbjudandet?
Barcelona enkos
2015-10-15 16:20
Ronaldo sa häromdagen att han vill avsluta sin karriär i Real genom att spela 6-7 år till men det är inte Real intresserade av. Real har nämligen efter Ronaldos uttalande haft möte och därefter informerat Ronaldo att det inte är aktuellt med revidering av nuvarande kontrakt som går ut om tre år. Något förödmjukande mot Ronaldo kan man säga. . Real har efter 6 år insett att Ronaldo gav inget till klubben och att allt han gjorde var för sina egna intressen. . 1 liga titel på så många år är en av de sämsta perioden i Reals historia
Barcelona shalit
2015-10-15 16:15
@HugoBoss #9:

Rafinha och Iniesta också.
Barcelona Mikheil
2015-10-15 16:05
@enkos:

Jag fick ett grymt bra erbjudande ifrån Viasat. Betala 149kr/mån för Viasat sport paket med HD. Han sa dessutom Viaplay synkar det jag har på TIVOn.
Barcelona enkos
2015-10-15 15:48
Liunil Masse

Ja det kan bli så :)

Jag tror att Santos inte är ute att stänga av Neymar utan vill bara åt pengar. "Avstängning" använder de bara för att få uppmärksamhet något de lyckats redan med..
Barcelona Liunil Masse
2015-10-15 15:27
enkos Får Santos Neymar att bli avstängd under 6 månader så kommer nästan hela Brasiliens befolkning bränna ner den klubben :)
Barcelona enkos
2015-10-15 14:51
Aha nu vill även Santos få Neymar avstängd då de anses sig inte ha fått pengar för hans försäljning. . Tydligen vill man utnyttja situationen kring Barca och pressa för mer pengar.. Dessutom får man till att se att Barca får nya hatare
Barcelona HugoBoss #9
2015-10-15 14:08
Grabbar, vilka är det som INTE är tillgängliga till lördagens match. Är det endast Messi som missar?
Barcelona Lion24
2015-10-15 14:01
Otroligt tråkiga nyheter att Modric är skadad. Jag anser att Modric är världens bästa mittfältare idag. Skador? Mycket olyckliga, på alla spelare och alla lag. Real Madrid har just nu flera skadade spelare, vi har också haft en hel del problem med skador och avstängningar nu i inledningen av säsongen. Men vi har en speciell spelare som är skadad. En spelare som är Modric, Bale, Benzema, James i ett och det är Messi. Vi har våran mittfältare, våran anfallare våran kreatör, våran speluppbyggare, våran målskytt i ETT och mycket mycket mer som är skadad. Så skillnaden på skador är inte så stor, bara att det är fler antal i nummer hos Real Madrid för tillfället. Men skadornas påverkan på spelet? Vi ligger sämre till.
Barcelona Junta Dimision
2015-10-15 13:31
enkos

Det brukar vara så om man har ComHem, kolla upp med din leverantör.
Barcelona enkos
2015-10-15 13:21
När man har viasat abonnemang har man då viaplay kostnadsfritt? Tydligen kommer bara vissa av La liga matcher att sändas på tv kanaler framför allt de sena som inte krockar med pl.. andra alltså i viaplay
Barcelona Mdawg
2015-10-15 12:59
Messi när han hämtar sin femte Ballon d'Or!
Barcelona Mdawg
2015-10-15 12:54
Suarez, who had been working individually during international break, rejoined training today and will be available for next game. [sport] En fröjd för ögat.
Barcelona Mdawg
2015-10-15 12:48
Helgens sändningar på Viasat i länktips.

Barcelona sänds på Viasat Fotboll, Viasat fotboll HD & Viaplay!
Lördag 17/10
20.30 Barcelona-Rayo Vallecano

Skönt det blir med riktigt bra kvalla och förhoppningsvis felfritt, en äkta fotbollslördag i TV-soffan :)
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2015-10-15 11:31
fan va roligt ifall vi värvar tillbaka ibra:P. nya henke. fyller 35 nästa år. han kan omöjligt kräva startplats då. vill han vinna den där jävla CHAMPIONS så får han lida haha.

ibra vore dröm iaf.P
Barcelona Cule4life
2015-10-15 10:31
Barca ute efter Marquinhos igen enligt sport som tröttnat att vara reserv till Luiz - Silva.

Pastore sägs också ha tröttnat. Platsar Pastore i Barca ?
Barcelona neymar JR
2015-10-15 09:31
@barcastuff: Hleb (BATE, ex-Barcelona): "I have only good memories from my time at Barça. That I had to leave was only my fault." [catradio] Så sväljer man sin stolthet!!
Barcelona enkos
2015-10-15 07:31
"Det finns ingen spelare som förtjänar guldbollen som Messi, så ge den till honom. Han kom tillbaka på en otrolig nivå och såg till att hans Barca inte bara vann CL utan trippel .. Jag skulle bli mycket förvånad om han inte får priset" - Lothar Matthäus
Flavía
2015-10-15 00:52
Brazilian club Santos asked Fifa in May to ban Neymar for six months due to breach of transfer rules. Case ongoing. [globoesporte]
Barcelona petersays
2015-10-15 00:23
@Flavía:

Vem har sagt något om att vara rotationsspelare? ;) Han var ju på väg från Frankrike innan han skadade sej, så nånstans ska han ju allt - och vad bättre än att knipa en trippel i Katalonien?
Barcelona shalit
2015-10-15 00:21
@Katalano:

Barcelona Katalano
2015-10-14 23:54
Gabriel

Du måste länka bilder och inte bara lämna en teaser sådär :D Jag måste se pyjamasen nu!
Barcelona Katalano
2015-10-14 23:53
enkos

Haha, Swizerland (Schweiz). Tack för skrattet, och skämt åsido, tack för informationen om hur seedningen ser ut också.
Barcelona Den vise mannen
2015-10-14 23:26
Ngn som har kläm på ViaSat nya abonnemangs former gällande la Liga. Vad gäller?
Barcelona Ali G
2015-10-14 23:18
Vi har en ny Villa i Sandro, varför inte utveckla honom? Vad tror ni att en att en gamling som Villa kan tillföra laget? Killen är slut som spelare och folk härinne drömmer om honom..
Barcelona Gabriel
2015-10-14 23:09
Hahah, har ni sett Suarez pyjamas present till Messi? Dör av skratt!
Barcelona enkos
2015-10-14 22:15
Något nytt om Messi och hur hans skada läcker?
Annons: