/spanien/barcelona/forum/21416.aspx/spanien/barcelona/forum/21416.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona sthlminho87
2008-03-17 18:03
men de e klart att alla tycker som dej men laget måste ju fortfarande prestera.! Som det ser ut nu kommer vi inte vinna alla matcher o först och främst e de väll viktigast att hitta tillbaka till det fina spel gör vi det så kommer resultaten
Barcelona LoveFcb4-Ever
2008-03-17 17:26
Kan alla barca fans fatta en sak?! Barca är bäst och har den bästa truppen! Ibland kan alla lag förlora mot de sämre lagen och förlora ligan på grund av det. Men ligan är inte avgjorde än! Om Barca bara kan vinna resten av matcherna så ha vi en stor chans att vinna ligan för Real förlorar också nu mkt! Så om Barca bara kan skärpa sig och vinna alla matcher så är liga guldet Barcas!!
Visca el Barca !
Barcelona jogabonito_barca
2008-03-17 17:12
haha .. jag tror inte att de räcker med o skylla på alla skador vi har haft.. Vi har världens bästa trupp och borde kunna täcka upp det på ettt MKKKKT bättre sätt
Barcelona Barcelona #7
2008-03-17 17:10
Visca_barca //

Fan vad negativ du är angående att barca har chanser att vinna Ligan,Champions League och Copa Del Rey
Barcelona Dizzy
2008-03-17 17:01
Vi har mycket bättre spelare än Real tro mig! Vi kommer att ta det hära. Tänk er alla skador vi har haft. Hade inte vi varit så skadade så hade vi legat etta nu!
Barcelona T#11
2008-03-17 16:53
med dagens barca kan vi vinna allt !!!
Barcelona Jycken
2008-03-17 16:48
Ämne: Jycken // Vem skulle....
jag skulle helt ärligt hellre se en barca b spelare istället för han.. man såg ju på en gång att nånting inte stämde med han !!
Barcelona Visca_Barca
2008-03-17 16:34
Bertaa

peppa spelarna? är de inte stjärnor?
kan de inte själva hur de ska spela eller hur de ska va? tycker de att det är rätt och sova på planen?
Barcelona Bertaa
2008-03-17 16:32
barca kommer ha det svårt mot schalke om dom spelar som dom gör nu, jag tycker att dom borde köpa mourinho, han peppar upp mer spelarna kolla på raijkard han gör inget han sitter på stolen och är tyst.
Barcelona Visca_Barca
2008-03-17 16:30
Bertaa

med vem ska du vinna Cl? dagens barca eller?
lycka till du :). jag fattar inte hur ni kan ha sån tålamod när ni inser själva hur det kommer och se ut
Barcelona Bertaa
2008-03-17 16:28
Real madrid måste förlora 3 matcher ifall barca ska komma i kapp och det kanske 40 % att det händer:S vi får nöja oss med add vinna cl eller spanska cupen eller båda
Barcelona Visca_Barca
2008-03-17 16:25
jogabonito_barca

det är det enda de säger efter alla matcher som blir förlus eller oavgjort.
min tålamod är slut och jag köper inget sånt.
av 28 matcher har de inte lärt sig , ska de lära sig nu och kämpa nu när det e bara 10 matcher kvar?
Dröm vidare Xavi
Barcelona Bertaa
2008-03-17 16:24
Ligan är avgjord nu utan snack
Barcelona jogabonito_barca
2008-03-17 16:23
Någon som vet om Deco och Ronaldinho kan vara med mot Valencia?

Xavi: "We think that there’s still time to turn things round if we draw or lose, and perhaps that’s where we’re going wrong.”

Det är sant... Redan från dag 1 i ligan när vi fick 0-0 borta mos Osasuna märkte jag att spelarna var för slappa o sa att de finns många matcher kvar... Det känns som om de tror att det ska ordna sig med tiden eller något. Men i CL och Cupen verkar de ha en annan inställning eftersom de vet att de inte har råd med misstag.
Hursomhelst ger de ju lite positivt hopp om att de kanske kan skärpa till sig i Cupen och CL
Barcelona Visca_Barca
2008-03-17 16:22
fan ska vi med en målvakt till?
är det han som ska fixa barcas problem eller?
Barcelona Gudabenådad
2008-03-17 16:12
Jag förstår inte varför vi skulle köpa en tredjemålvakt? Och med anledning "hårdare konkurrens" till Valdés.
Barcelona Dizzy
2008-03-17 16:10
Vad tror ni om det?
Barcelona Visca_Barca
2008-03-17 16:01
"The Barça, disappointed with Giovani, opens to the doors to a possible exit the Barça to him would let to him march to end of season if a supply arrives from 10 million euros"

Det verkar som att barca kan tänka sig släppa Giovanni om de får 10 million euros.
Barcelona El Culé
2008-03-17 15:57
En härlig wallpaper som kanske kan pigga upp stämningen.
Barcelona Visca_Barca
2008-03-17 15:46
jag lovar er grabbar madrid är komik.
de säger att Diego är nästan klart två minuter senare förnekar diego själv :D. så gör madrid hela tiden.

Barcelona Foadinho_tupac
2008-03-17 15:36
Legenden11

Jag tror inte han kommer upp i den formen igen. Kanske nästa säsong. Han är på väg uppåt så du får ta det lugnt lite med dina förväntningar.
Det jag gillar med han nu som han inte gjorde tidigare den här säsongen att ge allt nu gör han det han försöker.

Förresten så fyller han (Ronaldinho) år på fredag. :D
Barcelona Legenden11
2008-03-17 15:21
Foadinho_tupac

jag blir nöjd när ronaldinho förstör roma/united som han gjorde med milan förut i semifinalen

i nästan 6 månader presterade han skojfotboll, han har inte rättat sitt misstag än
Barcelona Legenden11
2008-03-17 15:16
Suñol

jag vet o säker på att raul inte håller klassen som messi, cristiano, drogba, etoo, fabiano, kanoute, där har du massa exempel,

raul sover gott på plan, angående respekt jag har inte sagt raul e helt slut.

men med andra ord spanien kan inte vinna em med raul eller real vinner cl med raul

aragones var smart o tog bort honom så att han inte blir piskad av spanjorerna pga rauls form.

jag garanterar er alla att spanjorer anställde aragones för att skaffa resultat samt hämta det spanien drömmer om EM guld.

raul blev som ikon för landslaget som för real och därför ska man ha kaxig tränare som slänger bort honom

samma sak hade jag gjort med raul

barca har skämt ut sig grovt, vi behöver enorm förändring i truppen samt deras attityd

det e bara slänga 5 barca spelare, alla som presterar under måttet ge de sparken.

komihåg alla om barca fortsätter så kommer vi leva riktigt farlig i cl som e vårt sista hopp

vi får inte skämma ut oss på 2 säsonger

vi får inte bli milan nr 2

har inget o säga mer
Barcelona Foadinho_tupac
2008-03-17 15:04
Legenden11

Aa du har fel för senaste tiden så har Ronaldinho också gett allt 100% har han gått in sen så kanske det tar en liten stund till innan han är uppe i toppform e en annan sak.
Barcelona Suñol
2008-03-17 15:00
Legenden11: Du har fel.

Även om jag ogillar raul så ska han ha respekt.
Barcelona Dizzy
2008-03-17 15:00
Legenden11

Håller med dig 100%. När Real förlorar så har vi chansen att komma i kapp men då viker sig spelarna som xavi iniesta etoo. Vi har mycket bättre spelare än Real.

Ge 100 visa att ni vill vinna. Spelarna är väldigt beroende av Messi.
Barcelona Legenden11
2008-03-17 14:54
MADRID 1902

först släng raul, guti, salgado, higuain, gago, diara, marcelo och torres som inte INTE håller KLASSEN. fatta det nu.

varsågod deportivo tog 3 poäng från er, gå hem bara. diskutera smart, kan du göra det?

jag e trött på reals barnfotboll och på barca som inte skärper sig

kom ihåg varenda en härinne

det e absolut inte rijkards fel att vi ligger så, han tar en del av ansvaret typ 15-20%

resten tar våra underbara löjliga stjärnor som inte använder huvudet förutom etoo, puyol o messi som försöker ge allt

varenda en härinne säg till om jag har fel?????
Barcelona Foadinho_tupac
2008-03-17 14:52
FCB10

Haha tvungen säga det här. Pepe liknar en sånhär Alien i science fiction filmerna.

Vilket huvud han har.
Barcelona FCB10
2008-03-17 14:34
För alla ni som kan mycket bra spanska, kolla på den här videon!
Real Madrid Paco Buyo
2008-03-17 14:33
Valdés:
Hmmm...
Annons: