/spanien/barcelona/forum/21410.aspx/spanien/barcelona/forum/21410.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Visca EL Barca
2008-03-19 16:14
ingen ronaldinho mot valencia förstår nt varför
Barcelona Rambla
2008-03-19 14:36
Ämne: På slutet av länken ....
Japp, det stämmer. Fast ta inte ut något ännu för du kan räkna med att Calderon och Mijatovic, ja säkert Schuster också, kommer att gråta ut i pressen och antagligen överklaga detta.
Barcelona Ronaldiinho
2008-03-19 14:16
På slutet av länken så står det arr Real Betis har fått 2 matchers avstägning av pubilk, dvs. dom ska spela utan publik i 2 matcher.

men frågan är då vi ska ju möta dom om 2 matcher (efter valladolid matchen), kommer då matchen spelas inför tom läktare ?
Barcelona Rey Etoo9#
2008-03-19 14:03
Edwin2//
www.fcbarcelona.com
Barcelona dawod21
2008-03-19 14:00
Ronaldinho, Ronaldinho, Ronaldinho ... :(

Minns när han förnedra hela jävla santiago bernbeu! han fick dom och klappa åt honom. :(

Ronaldinho, Ronaldinho, Ronaldinho .... :(
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-03-19 13:57
Bertaa//

Mycket barnsligt omogen inlägg från dig!
Barcelona Edwin2
2008-03-19 13:37
Truppen till imorgon....Bra trupp han har tagit ut.
Toure tror jag inte kommer att spela mer än 45 minuter. Där kan det bli lite missöde då risken är stor att Edmilson får spela resten av matchen.
Det är bra att bägge Milito och Iniesta är med i truppen.

Förresten källa?
Barcelona Rey Etoo9#
2008-03-19 13:23
Truppen till imorgon Valdés, Pinto, Zambrotta, Milito, Puyol, Thuram, Abidal, Sylvinho, Touré Yaya, Edmílson, Xavi, Iniesta, Gudjohnsen, Bojan, Henry i Eto’o.
Barcelona Edwin2
2008-03-19 13:00
Skador är en de faktorer som kan avgöra i titel "racet". Vi har tre titlar som vi har möjlighet till att ta hem.

Tänk dig om vi får en eller två till, tunga skador eftersom vi har fler matcher att spela framöver, jämfört med andra topplag i ligan.

Hoppas inte det. Barcelona skulle inte klara av fler skador på de kvarvarande spelarna i startelvan.
Barcelona Dizzy
2008-03-19 12:44
Edwin2

Japp självklart är det stort när en sån tung spelare som ruud missar säsongen. Men jag glömmer aldrig när Messi skadades igen så skrattade dom bara.

Nu får dom känna hur det känns med en riktig tung skada:)

Visca Barca!
Barcelona Edwin2
2008-03-19 12:38
Ämne: In där hopppas han b....
Det kommer att bli ett stort avbräck om han missar resten av säsongen.
Det är synd när en spelare skadas, vilket lag det än är.
Barcelona Bertaa
2008-03-19 12:18
In där hopppas han blir skadad i 5 år till
Real Madrid celades87
2008-03-19 12:18
Foadinho_tupac
den killen är klar för lyon sedan ett tag tillbaka och han sa i veckan att han gärna flyttar vidare till Serie A
Barcelona Dizzy
2008-03-19 12:16
Foadinho_tupac

Riktig grym spelare!
Barcelona Foadinho_tupac
2008-03-19 11:56
Kolla in den här killen han spelar i Nice tror jag, han är riktigt grym. Kanske nåt för Barca mittfältare.
Barcelona Bertaa
2008-03-19 10:52
In på länken
Barcelona Rambla
2008-03-19 10:25
Söndagens match 17.00 går alltid på Tv4 Sport. Fast nu på söndag verkar det som om de istället visar Ishockey och den oerhört intressanta Kvalserien.
Barcelona Edwin2
2008-03-19 10:14
Märkligt. Det verkar som att TV 4 inte kommer att visa Barcelonas La Liga match på söndag. Matchen kommer att spelas kl. 17.00.

Det konstiga är att de brukar visa tre matcher på söndagar. Men som det ser idag i tablån, så visar de bara två matcher.
Följande matcher visas:
19:00 Real Madrid - Valencia(TV 4+).
21:00 Athletic Bilbao - Getafe(TV 4+).
Synd i så fall.
Kanske är tablån inte uppdaterad?
Barcelona Barcelona #7
2008-03-19 09:39
Det är sämre för han själv om han går till Israeliska Landslaget istället för Spanska Landslaget.

Han har mer chans att visa upp sig i Spanien men samtidigt kanske han inte tror att han platsar eller ??? man vet aldrig hur någon annan tänker :O

Barcelona PILMÀ
2008-03-19 09:19
Ja jag som hade hellre sett honom i den spanska landslaget beroande på hans framtid där han kan bli vilken världsjärna som helst även om kanske några skulle stå emot detta förslag.
killen är hur grym som helst.
Men han vet vad som är bäst för hans framtid.
Lycka till.

VISCA EL BARÇA Y GAI
Barcelona Barcelona #7
2008-03-19 08:53
PILMÀ //

Jag tror att man tar med han och bänkar han och tar inte han när det är några minutrar kvar och om han spelar så är han säkrad för Israeliska Landslaget???
Barcelona PILMÀ
2008-03-19 08:26
Jaha och där kom det nästa och det är Gai Assulin som numera spelar i Brça-B ska debutera i den israeliska landslaget som 16 åring han ska debutera mot Chile där båda Israel oc Chile möter varandra i Ramat Gan national stadium som ligge i den Israeliska huvudstaden Jerusalem i 26 March som 16 årin????¨frågan är....
Varför han finns i ett landslag som 16?
bara för at säkra honom inför framiden?????
Barcelona Palle Kuling....
2008-03-19 01:12
Ämne: Kan någon berätta hu....
Det finns ingen i hela världen som vet hur startelvan kommer att se ut, och det är ganska svårt att gissa för att Rijkaard är ju lite konstig ibland :D
Barcelona En_Gång_Barca_Alltid_Barca
2008-03-18 23:34
Är det någon som vet hur truppen till Valencia kommer att se ut
Barcelona barcadinho
2008-03-18 23:30
En sak innan jag går och lägger mig, det där om titlar.
Varför ska vi titta ner på CdR?
Är det så lätt eller dåligt att vinna den spanska cupen?
För mig är CdR en titel som också räknas och jag kommer att bli super glad om vi får den.
Ska vi titta ner på CdR eftersom marängerna gör det?
Vem bryr sig om hur de värderar och uppskattar saker och ting.
Marängerna och deras klubb är som en bortskämd rike unge. Bara köpa och köpa och aldrig bli nöjd.
Är de inte nöjda med ligan? (om de vinner!!)
Hoppsann, då tycker jag synd om dem.
Då är det lika bra att börja heja på Celta eller Getafe eller ett annat lag.
Barcelona Remi
2008-03-18 23:23
Några bilder från gårdagens träning...
Barcelona Foadinho_tupac
2008-03-18 23:14
Rey Etoo9#

Ronaldinho var ju också med på träningen idag han kanske är med i truppen mot valencia trotd allt. :D
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
2008-03-18 23:08
barcadinho
Det lungt.

aa såg länken men jag trycker inte den är trovärdigt för det 1:a är det eurosport.SE för det 2:a så står det LÄR missa.

Men jag tror han kommer vara med i truppen i alla fall för vad folk än säger så är det fakits Ronaldinho vi snackar om han behövs i en sån match som mot Valencia, Desutom står det i El Mundo Deportivo (Som är mer trovärdiga) att det förväntas att han ska vara med, och på Sport.es(också mer trovärdig) står det att han har talat om för någon privat att han vill spela i Mestalla med eller utan smärtor
Barcelona barcadinho
2008-03-18 22:57
Ämne: barcadinho

hur v....
Förlåt att det tog mig tid att svara.
Jag hade annat att göra.
Ang R10 - det står så i eurosport.
Se länken sista stycke.
Om man får tro på det ???
Barcelona Rambla
2008-03-18 22:47
LoveFcb4-Ever:

Ta och skicka ett email till Rijkaard, kanske har du tur och han svarar. Som vanligt lär han inte meddela startelvan förän någon timme innan match. Truppen lär dock tas ut i morgon.

Dizzy:

Det tror jag nog att Yaya gör. Ja om han nu inte får ännu värre problem med ryggen. Han kommer garanterat att matchas sparsamt i ligan framöver för att kunna återhämta sig för CL-matcherna.
Annons: