/spanien/barcelona/forum/21393.aspx/spanien/barcelona/forum/21393.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ronaldiinho
2008-04-04 16:27
Ämne: Men jag förstår inte....
Han har haft mycket problem med laget, med tränaren, med fansen

du har säkert sett videon på flygplatsen hur dom retar Ronaldinho, han har fått erbjudande från nästan alla lag. flera har talat ut och sagt att han bör lämna ..

Men jag själv HOPPAS VERKLIGEN på att han inte lämnar.!
Barcelona Ronaldiinho
2008-04-04 16:26
Läste precis Ronaldinho nyheten, alltså det finns inte värre otur man kan ha med skador som vi har haft denna säsong..

synd att han är skadad hade velat se REM mot Madrid.
Barcelona Dizzy
2008-04-04 16:24
Men jag förstår inte varför skulla Dinho lämna klubben i sommar? Han älskar Barca. Plus hans kontrakt har väl inte gått ut. Och Laporta har sagt att Dinho stannar.
Barcelona Sersari
2008-04-04 16:20
Messi, rädda oss nu. Det är du som tar över hjälterollen efter att Ronnie lämnar=(

Stackars Ronnie=(
Barcelona Dizzy
2008-04-04 16:19
Fan då! Säkert sista gången vi ser Dinho då:( Kommer sakna han mycket om han lämnar oss i sommar.
Barcelona Hoshiar
2008-04-04 16:16
Grabbar han e tillbaka . Kolla vad han ser sugen ut på bilden när han springer

han ska ta oss till Cl final
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-04-04 16:15
dawod21

Länktips.
Barcelona Sersari
2008-04-04 16:14
Det är helt j-a otroligt! Ronaldinho borta i 6 veckor, helt j-a perfekt för hans självförtroende!

Nu tror jag på riktigt att vi har sett det sista av Ronaldinho i den blå-röda tröjan. Allt pekar på att han kommer lämna oss efter den här säsongen, tyvärr. =(
Barcelona Rambla
Det är bara att konstatera, Barça är en självdesktruktiv klubb där sånt här alltid händer för eller senare. Maradona, Romario, Ronaldo, Rivaldo mfl lämnade alla klubben på underliga sätt. Nu kanske det är dags för Ronaldinho att gå samma öde till mötes?

Sen supercup-finalen mot Sevilla i Monaco 2006 har det bara gått utför med klubben. Spelare har blivit sämre motiverade och framför allt varit sämre tränade. Efer förra säsongen med alla problem sa man ju att man skulle ta tag i problem och inte upprepa samma misstag denna säsong. Ska jag vara ärlig så anser jag att man totalt misslyckats med detta denna säsong.
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
dawod21

det e det jag skrev tidigare att jag tror han e skadad för att det står på Barças officella hemsida
Barcelona dawod21
2008-04-04 16:13
falska rykten hela skiten! jag tror inte på nåt som står utan för www.fcbarcelona.com, hade ronaldinho varit skadad så hade dom skrivit de.
2008-04-04 16:11
Ordem e Progresso

jag läste också att han var bra på träningen igår o det stog också att på slutet av träningen när dom körde match så fick han en hård smäll av b spelaren enko eller vad fan han nu heter.

och idag så gick han på en läkarundersökning och där kom dom dåliga nyheterna

Om det står på Barças officela hemsida så tror jag det är sant
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-04-04 16:10
Länktips.

Deco linkade av planen på gårdagens träning.
Hoppas att han inte är allvarligt skadad.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-04-04 16:07
Så jävla typiskt! Jävla sk*t!
Barcelona älskabarcelona
2008-04-04 16:05
Jahop då får vi inte se nåt mer av Ronalinho i Barca då :(
Barcelona Ordem e Progresso
2008-04-04 16:04
Nu börjar man faktiskt undra. Från att nästan aldrig vara skadad, till att nu konstant vara skadad. Om det nu är så att han verkligen är skadad... Vet inte vad man ska tro på nu för tiden.

Senast igår läste man om att han gjorde sitt bästa träningspass för året, och att alla var nöja. Usch för det här...
2008-04-04 16:03
Ämne: Driver du elr ? Var ....
älskabarcelona

Det står på Barças hemsdia o på elmundodeportivo.es

tyvärr så driver jag inte :(
Barcelona älskabarcelona
2008-04-04 16:01
Driver du elr ? Var står det om hans skada då ?
2008-04-04 15:48
Ronaldinho kan vara borta upp till sex veckor han fick en hård smäll igår i träningen och fick en bristning i det ställe som störde honom tidigare.

så det verkar som att skada inte "ligger i hans huvudet" som media skriver
Barcelona Criff
2008-04-04 15:29
8 matcher kvar, 24 poäng att spela om.

Getafe, Recreativo, Espanyol, Deportivo, Valencia, Real Madrid, Mallorca & Murcia.

Känns som massa poängtapp.

Hoppas verkligen inte att vi åker ner till 5e plats. Ska följa Atl Madrid och Racing Santander extra hårt nu för kommer dem ifatt dem 8 poängen som skiljer nu blir det svettigt för vårt Barca.
Barcelona Gudabenådad
2008-04-04 15:12
För det första måste vissa Barcelona-fans sluta med att hacka på ALLA Real Madrid-fans. De har faktiskt rätt att skriva här, senaste jag kollade så levde vi i ett land med yttrandsfrihet. Däremot finns det självklart riktiga jävla idioter till Real Madrid-fans, men alla behöver faktiskt inte vara idioter. Och så länge vi har ett öppet forum så har de faktiskt rätt att skriva.

Skärpning!
Real Madrid MADRID 1902
2008-04-04 15:08
Vad ska vi Real fans göra för att ni inte kan skriva hos oss vill ni vi ska gå till sergels torg och demostrera?
Jag hade gärna velat att ni kunde skriva i vårt forum så man inte behöver skriva på bortaplan varje gång och då hade man inte blivit attackerad som man blir här.

Barcelona Dizzy
2008-04-04 15:04
MADRID 1902

Tror det är du som börjar gråta!

Varför kan inte Real fans gå till sitt forum.
Barcelona Gudabenådad
2008-04-04 15:02
Rambla. Du får inte vara så hård mot de yngre :-)
Real Madrid MADRID 1902
2008-04-04 15:00
Rambla
För det första var det ett skämt som alla förstår men du verkar aldrig skämta annars hade du inte tagit det så hårt eller?

Sen att du säger jag inte kan nåt om det mesta vad ska jag göra åt saken jag försöker lära mig kul för dig att du vet allt!
Varför blir du inte en i red så kan du spärra mig istället för att gråta för varje inlägg man skriver här?!

Barcelona Lope_de_Aguirre
2008-04-04 14:28
Ämne: Hallå alla barcafans....
Håller delvis med dig,
det sista Barca behöver i dagsläget är en spelare som bidrar till att försämra lagsammanhållningen. Det finns givetvis ingen anledning att döma Alves på lösa grunder, men jag sätter ändå ett litet frågetecken för hans inverkan på laget utanför matchsituationer. Å andra sidan är högerbacksplatsen i akutast behov av förbättring och rent kvalitetsmässigt känns Alves som det bästa alternativet vid sidan av Ramos (som givetvis inte är aktuell).

När det gäller Frank Lampard förstår jag inte riktigt varför alla vill att Barca ska köpa honom. Att lägga ut massor av pengar på den något överskattade Fat Frank som snart fyller 30 år tycker jag känns som en väldigt dålig idé.

Dessutom anser jag att innermittfältet med Xavi, Toure och Iniesta är den lagdel som presterat bäst i år. Men visst, det skulle inte skada med lite back-up även där då det är väldigt många matcher under en säsong och Barcaspelare envisas med att bli skadade hela tiden.
Barcelona Rambla
2008-04-04 14:20
Ämne: Någon som kan spansk....
Nu är det ju förvisso inte spanska utan engelska men i alla fall.

"Daniel Alves agent har bekräftat att Barcelona har kontaktat honom, men fastlog att det bara är Alves nuvarande klubb Sevilla som kan bestämma om en transfer genomförs i sommar."

Ungefär så.
Barcelona Bertaa2
2008-04-04 14:15
Någon som kan spanska som kan översätta detta:

Daniel Alves' agent has confirmed that Barcelona have made contact with him, but admitted that only his current club side, Sevilla, could decide if any transfer goes through this summer...
Barcelona Rambla
2008-04-04 14:08
Mr Baloo-Gonzalez:

"LennyRomario

Skicka ett M@il till Lfp."

Snälla, förklara för mig hur det angår Lfp när, var och hur det hålls presidentval i en medlemsägd klubb så som din egen och Barça?

MADRID 1902:

"Ingen vet allt handlar om hur mycke du pröjsar i Barca.;)"

Allt handlar väl om att du har noll koll på det mesta? Kan du inte svara honom seriöst kan du väl likväl låta bli, eller?

Barcelona Rambla
2008-04-04 14:00
AS skriver idag att Alves "hellre" vill till Madrid. Förvånar det någon? Sportal som alla skrattar år med den där skribenten, som för övrigt är samma person som sitter på Real Madrids forum och dagligen skriver om de äckliga katalanerna och annan smörja om Barcelona. Han är nog jätteseriös och objektiv.

Robinho ville ju helst till Barça en gång och se var han hamnade till slut. De som betalar del Nidos prislapp på Alves lär värva honom.
Annons: