/spanien/barcelona/forum/21388.aspx/spanien/barcelona/forum/21388.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona En_Gång_Barca_Alltid_Barca
2008-03-22 23:49
Kommer ronaldinho va med i truppen mot Real Valladolid om inte, när är han tillbaka då ?
Barcelona Giovanni17
2008-03-22 23:33
Ämne: Giovanni17

Valien....
alltså typ U-19.... där kan jag många spelare från lirar med barca på FM vilka ungdomsspelare dem har helt sjukt.
Barcelona BARCA ALWAYS IN MY HEART
2008-03-22 23:32
hej det är så att jag ville köpa några barca posters ja kollade på gallerix i göteborg ja köpte ronaldinho och henry därifrån finns det några andra affärer i göteborg?
tack för svar
Barcelona Giovanni17
2008-03-22 23:30
där e 2 spelare jag hatar mest i fotbollsvärlden den första e PATO i AC Milan bara för att han just nu enligt alla är världens bästa talang någon som tycker det att han är världens bästa talang?
och den andra e Aguero i atletico madrid för er som inte visste det:P vf jag tycker det vet jag inte.
någon som tycker som jag skulle varit roligt att höra vem ni inte gilla:P
Barcelona Myrran
2008-03-22 23:28
Giovanni17

Valiente ÄR viktig i Barca B, har för mig att han är lagkapten. Han brukar spela pivote eller centralt i försvaret.

Juvelin A är det äldsta ungdomslaget i Barcelona. Alltså det lag som kommer under Barca B. Just nu spelar det mest 89:or och 90:or i laget. J. dos Santos och Thiago Alcántara står skrivna i detta lag men tror att Thiago har börjat matchas in i B-laget.

Och Iago spelade i Barca B förresten.
Barcelona Giovanni17
2008-03-22 23:20
Men jag tror nog låter kanske lite konstigt eller ja det är vad jag tror att valiente är nog en mkt viktig spelare i barcas b - lag så att inte låta honom bli skadad om han då får en chans att visa upp sig några minuter i A - laget om han då blir skadad dem minuterna han får spela kanske högt odds på att han blir skadad .... jag vet inte det är va jag tror.

Myrran:
va e Juvelin A för något

2-1 precis till atletico.
o rött kort till en sevilla spelare KAOS.
Barcelona Myrran
2008-03-22 23:19
Ämne: Barca benjamín A van....
Lite kuriosa om Benjamin A laget som vann cupen är ju att Eidur Gudjohnsens son Sveinn var med i Barca laget. För övrig hette Barcas pichichi i laget Carlos Aleña, kanske ett namn att lägga på minnet.
Barcelona El cule -19
2008-03-22 23:14
Ska man satsa på pengar på Valencia imorgon ?? 7.25 gånger pengarna ??
Barcelona Myrran
2008-03-22 23:13
Ämne: Varför får Vasquez, ....
Valiente är väl den som står närmast tycker man då, istället för Sanchez blir det då. Men Vazquez och Pedrito är de personer i anfallet som har större rutin. Gai är fortfarande ung och behöver mer tid innan A-laget. Annars är det Jeffren och Iago i mina ögon som står närmast att byta ut Pedrito, vet dock inte om Iago spelar i Barca B eller Juvelin A. Vazquez är central anfallare i Barca B och jag har för mig att han inte har någon direkt utmannare där så han känns ganska given.

Hoppas det gav något litet svar iaf.
Barcelona Bojan Krkic#27
2008-03-22 23:09
Barca benjamín A vann ANEF cupen, dem slog ut Real Madrid i semifinalen hahaa alltid kul att vinna över franco laget. Någon av dem unga spelare kanske vi kommer se i A-laget om några 8-10år man vet aldrig;)
Barcelona jogabonito_barca
2008-03-22 23:03
Skumt att Ronaldinho inte är med... ville se honom imorrn, tror att han är ganska spel sugen.

Barcelona Giovanni17
2008-03-22 23:00
Frodo

jag fattar faan inte hur du kunde tycka bojan va en av de sämsta på planen mot valencia.
Jag tyckte han skapade en hel del chanser men tyvärr så missa han dem,,...kom även förbi vänsterbacken väldigt många gånger & gjorde många bra löpningar i den offensiva delen som ledde till målchans... så sämst på plan va han verkligen inte.

Men bäst på plan va ingen tvekan om saken de va ju såklart iniesta.
Barcelona El cule -19
2008-03-22 22:59
Iniesta och Xavi är kungar, aldrig en dålig match. Vad gjorde bojan som utmärkte honom som "Bra" ??
Barcelona Frodo
2008-03-22 22:53
Ämne: FCB10

Han var ju ....
Iniesta var bäst på plan senast. Xavi gjorde också en mycket bra match.

Tyvärr var Bojan bland de sämre på plan senast.
Barcelona CE_Iniesta_V.Valdes[Animo Lionel]
2008-03-22 22:36
FCB10

Han var ju inte dålig iaf...
Vem var bäst i Barça enligt dig då?
Barcelona FCB10
2008-03-22 22:31
CE_Iniesta_V.Valdes[Animo Lionel]

Asså helt j'vla seriöst!! dem som skrev att Bojan var bäst på plan måste ju ha tagit nåt innan dem skrev det!!
Barcelona Jugador
2008-03-22 22:28
Vilken intensiv match det blev mellan Inter och Juve!
Barcelona Barcafan
2008-03-22 22:28
Ämne: Tekniskt duktig, kom....
Du skulle ha sett honom idag. Han satte högsta fart ifrån början. Han har definitivt snabbheten. Men precis som du vet jag inte om han är tillräckligt bra defensivt. För övrigt så tror jag att han skulle bli väldigt svår att värva..
Barcelona Gaucho!
2008-03-22 22:08
Tekniskt duktig, kommer upp bra i anfallen. Men defensivt så är han väl inte så bra enligt mig och sen saknar han den snabbheten jag vill se i en ytterback. Men har dock inte sett allt för mycket Inter om jag ska vara ärlig. Vad tycker du själv förresten?
Barcelona -ViscaElBarca!-
2008-03-22 21:58
Jag vill höra era kommentarer om maicon vad tycker ni om honom?
2008-03-22 21:49
Jag tycker han framför allt i andra halvlek visade upp en del, bland annat med några bra löpningar och när han vänder bort en kille på mitten, går förbi några sedan passar ut till Iniesta. Sedan vänder han bort Villa ganska rejält i första också.
2008-03-22 21:45
Mm, Eller så jämför dom kanske med resten av laget som var katastrof?..
Barcelona Smogen
2008-03-22 21:33
Enligt mig var han bland dom sämsta. Inte många rätt någonstans. Tror dom skriver det eftersom dom tänker "med tanke på att han bara är 17 var han ju grymt bra".
eller så tycker vi bara olika, men jag vet att jag inte är ensam om att tycka att han var bland dom sämsta. kan du säga två bra saker han gjorde`?
Barcelona Smogen
2008-03-22 21:31
Ronaldinho tränar och vill spela sägs det.
Antar att Rijkaard har något emot Ronaldinho numera. Han vill ge Ronnie en rejäl läxa eftersom han inte skötte sig på Messis avskedsfest förra torsdagen. Missade ju träningen dagen efter. Då är läxan tydligare viktigare än ligan och cupen...
2008-03-22 21:30
Smogen

Dom skrev till och med en hel artikel om att han var bäst på plan!
2008-03-22 21:27
Guardiola har ju sagt att Barca-B's lagkapten Marc Valiente ska vara "framtidens Guardiola". Då borde väl han vara bättre än Sanchez då eller?
Barcelona barcadinho
2008-03-22 21:23
Och R10 är inte med igen.
Har någon en bra förklaring?
Jag ser ingenstans annars på nätet.
Den här känningen som han har haft gör nog mycket ont...
Barcelona FCB10
2008-03-22 21:09
CE_Iniesta_V.Valdes[Animo Lionel]

Jag antar att det är dem bästa, det är därför dem får chansen...
2008-03-22 20:58
Varför får Vasquez, Sanchez och Pedrito chansen för? finns det inte bättre spelare i B-laget?
2008-03-22 20:55
jaha....?

Se länktips!

"Bojan fue el mejor"
Annons: