/spanien/barcelona/forum/21385.aspx/spanien/barcelona/forum/21385.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-03-21 18:08
Vad i helvete gör försvaret på de två sista målen? Helt sjukt vad slarvigt.
Barcelona Palle Kuling....
2008-03-21 16:55
Ämne: JAG BLIR SÅ JÄVLA SU....
Förhoppningsvis?? Så du hoppas alltså att Barca åker ut ur Champions League? Hahaha!
Barcelona PILMÀ
2008-03-21 16:37
Grattis Ronnie grattis Dinho grattis Gaucho Grattis El Magio grattis Ronaldo De asis Morera.
Ännu en gång grattis hoppas att du kommer tillbax.
Barcelona Katten_86
2008-03-21 16:05
Ämne: Grattis Dinho !

....
SKÄRtorsdagen =)... Grattis Dinho
Sevilla Krille33
2008-03-21 15:51
Hoppas Ronaldinho kommer in och läser alla gratulationer, vad glad han ska bli då!!!!!!!
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2008-03-21 15:36
Grattis Ronaldinho

Kungen av fotboll
Barcelona El cule -19
2008-03-21 15:08
Grattis Dinho !

Btw. En kluring så här till "påsk"

Vilken dag är Emo:s nationaldag ? ;)
Barcelona JagÄlskarRonaldinho
2008-03-21 15:05
Gratttiiiiss Ronaldinho (L)(L)!!!!
Barcelona Jugador
2008-03-21 14:43
Hoppsan. Grattis Ronaldinho!
Barcelona A.Gaudi
2008-03-21 14:33
Kalle.

han var petad, det är iaf min gissning.

läs mitt länk tips. inte så mkt spännande information men kanske ett trendbyte.

Txiki ger inga klara besked över rijkaard. tidigare han han ju alltid backat honom helhjärtat men det kanske börjar vara på väg att förändras. jag undrar hur laget kommer förändras i sommar. kommer att bli en spännande period minst sagt. (förutsagt att vi får en ny coach, om inte det händer ser jag fram emot en ny underpresterande säsong)

Barcelona Dizzy
2008-03-21 14:08
Grattis Ronaldinho!! Sänk alla dom som har varit på dig hela tiden! Visa det i helgen:)
Barcelona Aleessandroo
2008-03-21 14:08
tjena cules!.. åker idag till Barca och ska titta på Barca - Valladolid!.. vet ngn här inne vart man kan fråga om deras träningstider ?!.. skulle va häftigt och se laget träna.
Barcelona Kallé
2008-03-21 13:41
Någon som vet varför Henry inte spelade från start igår? Halvskadad? Vilades? Eller va han helt enkelt petad?

Vi kommer igen. Vi har bra chans att ta CL!
Barcelona Foadinho_tupac
2008-03-21 13:17
Grattis Ronaldinho 28 år idag. Hoppas det går bättre. :D
Barcelona RONALDINHOO!!!!
2008-03-21 13:05
Grattis Ronaldinho!!
Barcelona koon
2008-03-21 13:03
Varsegoda. Den fräschaste Barca bloggen på nätet atm!!

http://www.sportal.nu/bloggers/433
Barcelona petersays
2008-03-21 13:02
Xavi och Iniesta är för det mesta väldigt bra. Men Xavi har vart väldigt upp och ned hela säsongen, och båda kan ibland bli lite nonchalanta i passningsspelet. Slå slarvpass och strunta i att kämpa tillbaks bollen.

Hoppas Real åker på stryk på söndag och att vi vinner.

Vad ska vi förresten göra om Marques kommer tillbaka? Sätta in honom istället för Toure eller smacka in honom i mittförsvaret med Milito och flytta ut Puyol till höger och stå över Zambrotta?
Jag håller nästan på det sistnämnda. Ut med italienaren.
Barcelona -ViscaElBarca!-
2008-03-21 12:53
Idag Fyller Min Mamma! :D
Barcelona Engen
2008-03-21 12:38
Ämne: Ämne: blir ga....
Jag tror dessvärre att Mourinho är en alldeles för defensiv coach för Barcelona.
Barca har ju den traditionen att hellre spela vacker fotboll än att spela defensiv vinst givande fotboll.

Barcelona LoveFcb4-Ever
2008-03-21 12:27
Ämne: blir ganska irritera....
Jag tycker helt klart att Barca borde sparka Rijkaard och ta in Mourinho! Jag har alltid gillat Mourinho och jag hoppas att Barcelona får han!

Grattis Ronnie!!

Visca el Barca!
Barcelona A.Gaudi
2008-03-21 12:07
blir ganska irriterad på Laporta om rijkaard inte får sparken i sommar. jag hoppas att Joan talar lite personligt med frank i vår. om vi inte vinner CL tycker jag att frank borde övertalas att avgå självmant, så det inte riskerar att bli massa liv.
Barcelona Texas #2
2008-03-21 11:58
Ämne: Ronaldiinho//
Valen....
joo, Real Madrid - Valencia på söndag.
Barcelona MR.BoFF
2008-03-21 11:57
Skrev innan matchen mot Valencia att Gudjonhnsen skulle avgöra det hela. Ber om ursäkt, killen är sämst, vilka jävla bollmottagningar och ingen som helst kämparglöd. Vad i helskotten gör en björn från Island i Barcelona? Ett stor frågetecken. Köp Luis Garcia från A.Madrid
Barcelona Edwin2
2008-03-21 11:39
Ronaldiinho//
Valencia möte R Madrid på söndag. Gör de inte det?
Barcelona Rey Etoo9#
2008-03-21 11:33
barcadinho //
Vad begär du av de att de ska göra 4 mål per match de kan nt ha hela laget på axlarna bristen e nt hos anfallarna
Barcelona Ronaldiinho
2008-03-21 11:19
Jag hoppas på att Valencia håller den goda formen eftersom dom möter madrid om 2 veckor.

Ronaldinho 28 år!!!
Barcelona Hoshiar
2008-03-21 11:18
Lite glada nyheter
Barcelona Tompa
2008-03-21 11:06
Valladolid nästa hemma på Camp Nou. I normala fall hade det kännts som en säker seger men numer kan man inte känna sig säker på någonting när det gäller Barca. Blir inte särskilt förvånad om det blir oavgjort... Sen får man hålla tummarna för att Valencia uträttar stordåd mot Real Madrid men desvärre känns det inte troligt.
Barcelona Tompa
2008-03-21 10:44
El cule -19:
Angående Rijkaard. Jo, även om du tycker annorlunda och har all rättt att göra det så förtjanar Rijkaard mycket besk kritik. Ett på papperet fantastiskt lag underpresterar grovt och har gjort det i åtminstone 1 års tid. Med det spelarmaterial vi har ska vi ta åtminstone 1 tung titel varje säsong och även om man inte ska ge upp hoppet tyder allt mer på att det blir noll titlar för andra året i rad, på tok för dåligt. Vinner vi inget i vår och Rijkaard sitter kvar ett år till vågar jag slå vad med dig om att vi står med noll titlar våren 2009 med.

Orkar inte ens höra det där snacket om otur med skador. Visst orsakar det stora problem men har du aldrig funderarat över varför vi har så många skador? Jag köper aldrig bortförklaringen att vi har otur. Den enda rimliga förklaringen till de gigantiska skadebekymren är träningen (eller brist på träning) och det finns personer i min bekantskapskrets som t.om påstår att en del spelare låtsas vara skadade. Så långt går inte jag men något är verkligen helruttet i laget.

Sen är det givetvis så att det behövs nytt blod bland spelarna med, allt är inte Rijkaards fel. Listan på spelare som behöver bytas ut kan göras lång. Och sen vad gäller Laporta. Envisas han med att behålla Rijkaard nästa säsong så ber han om att inte bli omvald vid nästa val.
Barcelona Criff
2008-03-21 10:39
Çhabinho, jag tror inte förhoppningsvis är ordet du söker utan förmodligen. hehe
Annons: