/spanien/barcelona/forum/21368.aspx/spanien/barcelona/forum/21368.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Tibidabo
8/15/2008 18:53
Ämne: Enligt tv4 sport så ....
Underbart med spansk fotboll på lördags och söndagskvällarna, det saknar man:D
Barcelona Culés
8/15/2008 18:47
Hetfield

Jag tror också det, killen brinner för Barca. Och jag tycker att han är en mogen och duktig spelare, han har speeden, tekniken och extrem farlig båda i och utanför boxen.

Det skulle va ett bra köp.
Barcelona Hetfield
8/15/2008 18:42
Om det finns nåt positivt med köpet av Arshavin så är det så att killen är nog villigt att bänkas, det hade varit svårt att bänka t.ex: Silva

Arshavin lär vara nöjd med att vara en spelare i Barca
Barcelona Barca o Mort!
8/15/2008 18:35
Messi the best

Forumsregel:Inlägg med personangrepp, rasistiskt och/eller sexistiskt innehåll, provokationer, oseriöst beteende, skällsord, sms/msn-språk, reklam, spam, tippande, långa länkar, inklistrade artiklar, omotiverade startelvor, innehållslösa kommentarer eller icke-fotbollsrelaterade ämnen samt jublande över skador accepteras inte och kan därför bli raderade. Likaså inlägg utan skiljetecken.

Asså man ska skriva med punkt, stor bokstav osv.

Ingen orkar läsa en text utan punkter för man tar dig som en 7åring då.

Hoppas du inte tog illa upp, men din respekt skulle öka i detta forum om du skrev "normalt".
Barcelona westinhoblaugrana
8/15/2008 18:27
TV4 Sport gör ju reklam för La liga, 5 matcher i veckan visar de. Innan visade TV4 Sport endast 3, så för er som inte har tv4sport, skaffa den kanalen på nått sätt :).

Det sägs att Zenit har sänkt sitt pris på Arshavin, kanske man kan komma överens med Barcelona snart? Hellre honom än ingen om jag ska vara ärlig.
Barcelona Hetfield
8/15/2008 18:27
Enligt tv4 sport så ska de visa 5 La liga matcher varje vecka, så vi får räkna med att de visar alla barca matcherna :)
Barcelona Ett Äkta Barca Fans
8/15/2008 18:25
välkommen broshan
Barcelona Culés
8/15/2008 18:20

Zne

Välkommen
Barcelona Zne
8/15/2008 18:17
Tjena folket ,ny här. Ska bli kul o dela mina tankar om barca med er :)
Barcelona akiljo
8/15/2008 18:13
Det finns en fördel med att Canal+ tar över italienska ligan. Då kanske ALLA La liga matcher sänds på lördagar och söndagar. Jag är personligen bara intresserad av spanska ligan.
Barcelona tribente_magico
8/15/2008 18:13
nu måste arshavin komma!,
Barcelona Culés
8/15/2008 18:11
I detta forum ska bara pratas om FC Barcelona. språkpoliser får PM:a till varandra.

Vänligen respektera detta.
Redaktionen har påpekat detta i ett antal inlägg!

Barcelona A.Gaudi
8/15/2008 18:08
Iniesta the best.
"man får verkligen hybris av ingen la liga fotboll att kolla på"
haha hybris innebär ju storhetsvansinne. är det vad du får av att inte få se barca? :D

men jag håller med dig om att längtan är stor.
Barcelona true_barca_fan
8/15/2008 17:50
Vet nån om matchen imorgon sänd på TVE INTERNACIONA?

har tyvärr inte tv4 sport

tacksam för svar
Barcelona Kimmpa_fcb
8/15/2008 17:50
petersays

Haha :) Jag tar inte illa upp.
Jag "glömmer" alltid att det heter svensklektioner och jag tänkte om jag skulle skriva förståndig eller förståelig och det blev förståndig. ;)
Barcelona westinhoblaugrana
8/15/2008 17:44
Hahah petersays

"Förlåt."

Det var petigt men förstår att du var tvungen att rätta honom, om du är besserwisser ;).
Barcelona petersays
8/15/2008 17:32
Kimmpa
Jag kan inte låta bli att vara en besserwisser. ;)

"svenska lektionerna. "
- Särskrivning

"förståndig"
- Du menar nog förståelig, eller begriplig.

Förlåt.
Barcelona little_master
8/15/2008 17:29
Kimmpa_fcb:
Du har rätt i det du säger angående det skriftliga språket. Men det kan vara så att vissa har svårt att skriva "normal" svenska och det får acceptera.

MESsi ThE bEsT:
Kimmpa_fcb har rätt. Du kan skriva så att det blir lättare att läsa din text, samt förstå meningen med den. Dessutom blir det lite övning för dig att skriva bättre. Det kommer gynna dig både nu och i fortsättningen. Så med andra ord försök så gott du kan. Det folk menar är att du kan använda punkt, stora bokstäver osv. Det kan inte vara så jobbigt. MEn gör ditt bästa :)
Barcelona Kimmpa_fcb
8/15/2008 17:19
MESsi ThE bEsT

"vem pallar skriva exakt"
Det är ingen fråga om man orkar eller inte, det är väl en självklarhet att man ska skriva normal och förståndig svenska.
Jag ser inte vad det jobbiga med att skriva normal svenska är?
Barcelona MESsi ThE bEsT
8/15/2008 17:05
Ämne: Messi The Best

......
vem pallar skriva exakt om du kan så var så go och skriv.
Iniesta - The Best
8/15/2008 17:04
Man får verkligen hybris när det inte finns någon La Liga fotboll att kolla på..
Tänk om den också började imorgon(som PL), ojoj vad glad man hade blivit. =D

Man får väl kolla på B.Munchen - Hamburg dåra.

SkilledFíll | Messi #10//

Jag hade helt glömt bort det. Tack.

MESsi ThE bEsT//

Vad menade du i ditt senaste inlägg? Fattade inte riktigt.

Kimmpa_fcb //

Jag tippar på 2-2. Målskyttar spelar ej någon roll för mig. Henry får ju gärna göra mål. Helst båda för hans självförtroende.

Barcelona Culés
8/15/2008 17:03
Ser framemot matchen imorgon, vilken tur att man har TV4sport :)
Jag gissar på 3-0 till Barca.
Barcelona Messi#10
8/15/2008 17:01
så skulle jag vilja att barca ställer upp på boca

valdes
puyol pique marquez abidal
xavi keita yaya
hleb bojan jeffren

inhopp: iniesta mot xavi
gud mot keita
pedro mot jeffren

jag skulle vilja att yaya bojan hleb ska spela hela matchen och henry isåfall ska byta mot bojan för henry måste komma i målform och etoo är redan det så jag skulle vilja att han skulle vila

jeffren hoppas jag får spela mycket så vi får testa han på en hög nivå, han har ju bara mötit lag som dundee, hibernian så boca skulle vara en utmaning för honom
Barcelona Kimmpa_fcb
8/15/2008 16:52
Messi The Best

...och det skulle bli ännu bättre om folk som t.ex. du gick på svenska lektionerna.
Villarreal SkilledFíll | Messi #10
8/15/2008 16:51
Dom flesta vet det säkert redan men TV4 Sport sänder matchen imorgon :) Kl 22.
Villarreal SkilledFíll | Messi #10
8/15/2008 16:51
Dom flesta vet det säkert redan men TV4 Sport sänder matchen imorgon :) Kl 22.
Barcelona MESsi ThE bEsT
8/15/2008 16:42
kan ni inte bara sluta snaka om den här forumen. den är som den är nu. bara man kan dikutera fotboll så är den bra.
Barcelona Saman.
8/15/2008 16:22
Tror inte på en stor vinst imorgon. Boca Juniros är inget dåligt lag precis. Men en underhållande match lär det nog bli.

Gissar på 2-1 kanske 3-2.
Barcelona Kimmpa_fcb
8/15/2008 16:14
Det är match imorgon och jag ser ingen som pratar om den.
Vad tror ni om resultatet? Jag tippar på 3-1.
Mål av Hleb, Bojan och Henry.
Om startelvan så hoppas jag att Sylvinho, Hleb och Bojan får starta matchen.
Barcelona petersays
8/15/2008 16:09
OkkaPokka
Vilket inte betyder att den inte är glapp.
Eller är förkortningar som "sk" "mn" "vd" "händ" nåt ni ungdomar använder er av i skriftspråket idag?

Nog om det.
Annons: