/spanien/barcelona/forum/21361.aspx/spanien/barcelona/forum/21361.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Bojan Krkic_
2008-10-04 22:04
JAAAAAAA!
Barcelona Bojan Krkic_
2008-10-04 22:00
Där börja det!
"Robinho#10"
2008-10-04 21:58
för er som stremar . ta Ustram på rojadirecta, riktigt bra bild
Barcelona Mojito
Nervöst var de ja, dels om streamen kommer funka och även hur Guddy ska klara sig från start. Han är perfekt som inhoppare med härlig inställning, men i mina ögon ingen man för startelvan. Känns lite konstigt att Keita och Yaya sitter på bänken särsklit med tanke på att det är uppehåll efter denna match i 2 veckor. Ingen idé att spara på krutet...Pep får gärna motbevisa mig...
Marques mot Agüero känns också ganska nervöst. har inga naglar kvar efter de tidigare matcherna, får bli att bita på armbågarna i 2:a halvlek!
Kom igen nu Barca! Nu tar vi dem!
Barcelona Bojan Krkic_
Undra om vi kommer över 500 inlägg när matchen är slut. Uppe i 140 nu, och 38 inloggade.
Hoppas det blir "full fart" på forumet.
Barcelona BlueRed.
Vampíro

Svårt och låta bli ;).

Messi och Eto'o gör målen säger jag.
Barcelona Vampíro
2008-10-04 21:56
BlueRed:

Dem som ska titta på eftersändningen behöver ju inte titta in här under matchen. Plus vem har sagt att Eto'o och Messi gör målen? :P
Barcelona Barcafan
2008-10-04 21:55
Ämne: Skulle vara snällt f....
Precis, det är nog bättre att dom håller sig borta ifrån forumet. Man kan inte hålla sig ifall man ser ett mål!!
Barcelona Criff
2008-10-04 21:55
MÅÅL! MESSI! ;)
Barcelona Barcelona #7
2008-10-04 21:54
BlueRed.

Det är bättre att dom som ska kolla på eftersändningen inte kommer in hit?
Barcelona Visca_Barca
2008-10-04 21:53
BlueRed
måste jag ha visa eller går det bra med maestro ?
Barcelona Bojan Krkic_
Börjar bli nervöst nu.
Barcelona BlueRed.
Skulle vara snällt för dem som ska titta eftersändningen om vi lät bli att skriva "MÅL" när Messi och Eto'o nätar.
Barcelona BlueRed.
2008-10-04 21:51
Visca_Barca

Då skriver du fel. Dem tre sista siffrorna.
Zaragoza filho
2008-10-04 21:50
vad fan? varför i hela friden visar dom NHL istället för Barca - Atl.Madrid på tv4 sport ikväll? jag blir nästan gråtfärdig
Barcelona Vampíro
2008-10-04 21:49
Startelvan enligt FCB.com: Valdés; Puyol, Márquez, Piqué, Abidal; S.Busquets, Xavi, Gudjohnsen; Iniesta, Eto'o, Messi.

Tycker inte Guddy var särskilt bra från start mot Espanyol, lite märkligt att han får starta, hade hällre sett Keita från start. Men jag litar på Pep och bänken ser stark ut, hoppas bara alla är koncentrerade från start.
Barcelona Criff
2008-10-04 21:49
Usch asså, säg inte att Puyol ska hålla reda på Simao ute på kanten. Det kan bli virrigt. Eller var Simao skadad? Isåfall tur för Puyol :P
Barcelona Visca_Barca
2008-10-04 21:44
kan nån hjälpa mej med tv4 anytime? ja gör som det står men det funkar inte när ja ska skriva kortnummer o sånt
Barcelona Bojan Krkic_
2008-10-04 21:44
Den där sidan brukar ha bra kvalité på sina streams.
Barcelona Barcelona #7
2008-10-04 21:41
Någon bra stream?
Barcelona Barca_PXM
2008-10-04 21:41
Länk till alla som vill se på BARCAAAA vamooos!!;)
MessssiiTheOne!
2008-10-04 21:39
Ämne: MessssiiTheOne!

....
Okej softa grabbar jag ställde en fråga, ta det lungt jag skäller inte ut någon. Men vi får hoppas på en bra match ikväll :)
Barcelona Bojan Krkic_
2008-10-04 21:35
Känns väl helt okej. Är väl bara mittfältet som känns lite mer tveksamt, i just den här matchen.

Ska bli kul och se vad Busquets kan göra mot riktigt, riktigt bra motstånd.

Det jag gillar mest är att Pep VÅGAR ändra sitt lag. Riijkard körde ju samma lag vecka in, vecka ut. Riktigt skoj faktiskt.

Hoppas försvaret är på topp idag, ett måste. Offensiven brukar ju göra sitt.

Ta 3poäng nu!
MessssiiTheOne!
2008-10-04 21:35
Grabbgar jag har betalat för matchen på tv4 anytime och bekräftat från min hotmail kommer matchen upp sen eller hur blir det för jag har betalat.
Barcelona nemo
2008-10-04 21:33
Startelvan enligt Sport: Valdés, Puyol, Marquez, Piqué, Abidal, Xavi, Busquets, Gudjhonsen, Messi, Eto'o och Iniesta.

Bänken: Pinto, Caceres, Bojan, Henry, Sylvinho, Touré och Keita.

Vad tycker ni om det här? Alves är tydligen inte med för att han känt ett visst obehag i låret.
Barcelona Evička
2008-10-04 21:32
Criff och Myrran
Tack för de orden. Ja, det tar lång tid att skriva en vettig text. Och faktum är att många som börjar skriver massor av artiklar i en vecka, sedan lite färre nästa, för att sedan skriva lite då och då och ibland inte ens skriva sina rapporter. Trist, men så är det med oavlönat arbete. Det finns annat som har högre prioritet.
Barcelona OkkaPokka1
2008-10-04 21:20
Jag kommer att följa matchen via stream. Som många andra här blir det svårt att låta bli livescore och dylikt.

Om matchen blir underhållande eller om vi vinner så kommer ja också kolla matchen på eftersändeningen :)
Barcelona Liooneel#10Messii
2008-10-04 21:20
Någon som har sett startelvan? Vad tänker Guardiola på när han startar med Puyol-Pique-Marquez-Abidal, och sen i mitten Xavi-Busquets-gudjohnsen ? Ser inte ut som att vi kommer vinna om inte Messi äger igen.
Barcelona Myrran
2008-10-04 21:14
Som alla andra säger. Klaga in på redaktionen, det tar tid att skriva artiklar. Speciellt när dem ska ha kvalitet som de flesta Barca artiklarna har.

Vet själv hur mycket tid det tar att skriva en artikel/krönika. Har själv skrivit en gästkrönika och ja, jag är glad att jag gick i gymnasiet för jag hade fritid att skriva på. Andra saker nu när det är universitetet som gäller.

Hoppas Barca vinner ikväll, misar matchen dock...
Barcelona Criff
2008-10-04 21:11
De va ett jävla gnällande på redaktionen.

Ska bli kul nu att se om det finns någon som orkar hålla uppe det utan att få betalt utav dessa skrikhalsar, och också hålla uppe kvaliten på det som skrivs.

Väntar med spänning :)

Själv har jag absolut inte tid, och aboslut inte gratis. Kanske om man hade gått på Gymnasiet men Högskolan är det andra bullar. Finns ingen tid för små extra sysslor som tar tid.

Så allt som ni i redaktionen gör + gratis + ert vanliga liv är enligt mig väldigt osjälvsikt att försöka underhålla oss så bra som ni ändå gör.

Om man vill ha mer utförliga artiklar så är det bara att gå till en sida där det finns betalda journalister.
Annons: