/spanien/barcelona/forum/21352.aspx/spanien/barcelona/forum/21352.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona RONALDINHOO!!!!
2008-03-29 22:41
Tompa//
Du vet fan inte vem du ska kritisera! Först tränaren o nu spelarna! Okej, jag e ochså arg för att våra spelare spelade dåligt. Men jag har inte kritiserat de. Jag stöttar de istället. Vadå tror du om vi kritiserar de så kommer de bli bättre? Stötta istället o så får du se att barca kommer o ta cl o la liga guld!!
Barcelona Jugador
2008-03-29 22:40
Perfekt. Nu ligger vi 3:a i ligan...

1 - 0 Villareal.
Barcelona Gaucho_10
2008-03-29 22:39
som jag ser det, så var ju ett tag sen barca hade ett säkert övertag, så jag tror att spelarna blev nervösa och de visste inte hur de skulle hantera situationen,när 1-2 målet kom så rasade allt
Barcelona Rambla
2008-03-29 22:38
Holländaren:

Tycker du att spelarna såg nervösa och stressade ut vid 2-0? Du som jag såg väl vad som hände. De lade ju av att spela helt och hållet. Varför uppträder de så? Kan Rijkaard vara nöjd med detta? Litar han så fullt på dem att de själva fixar till det ute på plan, att han ej enser sig behöva rätta till det själv? Jag håller med om att han inte alls behöver springa omkring som den värsta Benitez utefter linjen med sina lustiga tecken, men något borde han väl ha gjort redan vid 2-1? Den enda reaktion jag såg (visst, de visar inte honom i bild specillt ofta) var när de gjorde 3-2. Då beodrade han laget till attack. Det kändes som om det var så dags då. Gå för 3-0 från första början, då hade Betis varit ett slaget lag.
Barcelona Holländaren
Ämne: Ämne: Angåend....
Nej, men hade han bara gett det på nöten så kanske.
Barcelona dawod21
Snälla gud alla småbarn sluta skyll på rijkard! skyll på spelarna, dom har inte vilja, dom är inte hungriga! SKYLL INTE PÅ RIJKARD!
Barcelona Tompa
2008-03-29 22:37
RONALDINHOO!!!!:
Naturligtvis håller jag på Barca oc men jag är fruktansvärt trött på överbetalda oangerade spelare som inte visar moral och kämpar för klubben e ska representera. Eller är du nöjd med hur spelarna uppträdde i kväll och har gjort allt för många gånger senaste året? Jag är det inte i alla fall...
Barcelona Foadinho_tupac
2008-03-29 22:36
Hellre att en drömtjej totalt dissar mig och förnedrar mig än att se barca sådär. Det svider så in i helvete. :S

Nu ska jag inte ha förväntningar längre för jag har haft för många och har blivit förkrossad. Nu vill jag bli överraskad.
VISCA EL BARCA!!!
Nått som du borde göra för lagets bästa e att sluta heja på Barca! Istället för att stötta när det går dåligt så kritiserar du tränaren! Du skämmer ut tröjan du har framför ditt namn! När barca vann mot Valladolid 4-1, var det någon som kritiserade Rijkaard? Nej, så sluta snacka skit om han så fort nånting går fel!

Frank Rijkaard stanna!!!
Barcelona Kimmpa_fcb
Shi

Äntligen någon Madrid fan som vet något.
Real Madrid Shi
2008-03-29 22:35
Ämne: Angående det här med....
Jag tror du hade försvarat Reijkaard även om han hade dödat ett spädbarn under en match.
Real Madrid Shi
2008-03-29 22:34
Rambla

Inte ens lönt och lägga ner kraft på maränger som kommer in till er och säger att de stöttar Real ALLTID när de förlorar. Efter varje förlust inne hos oss, så skall tränare sparkas, ledning avsättas och halva världslaget köpas in. Skratta är det bästa man kan göra...
Barcelona El Culé
2008-03-29 22:33
Laget är inte patetiskt för fem öre om man jämför med detta "forumet".

Är det något nytt att Barcelona har den största krisen sedan Van Gaal tiden? Det är ingen ide att bygga några förhoppningar denna säsongen, man blir bara än mer besviken.

Vem fan bryr sig hur länge ni stöttat laget, det är inte det som spelar roll, antingen har ni hjärta för laget eller inte, det är inget som mäts i år.
2008-03-29 22:32
Alla som fortfarande tänker stötta laget skriver nu Visca El Barca!

Visca El Barca
Real Madrid Marre_
2008-03-29 22:32
Btw, någon nämnde Messi och Ronaldinho till El Clasico. När kommer Messi tillbaka och hur går hans rehab?
Barcelona Bojan Krkic#27
2008-03-29 22:31
Ämne: Bojan Krkic#27

O....
Jag har blivit van att Barca inte tar chanserna dem får.

Därför kollar jag bara framåt nu hahaa orkar inte vara arg och snacka skit om spelarna.
Barcelona Holländaren
2008-03-29 22:31
Angående det här med att tränaren ska stå upp och ropa osv... jag betvivlar starkt att det hjälper laget särskilt mycket. De flesta tränarna gör det mest för syns skull, för att inte verka oengagerade. Där ute på planen är det helt omöjligt att höra instruktioner och att se en viftaden tränare taggar knappast laget, för jag är rätt övertygad om att man som spelare på elitnivå har viktigare saker för sig än att titta på sin tränare. Personligen tror jag att Rijkaard kokade inombords men att han gärna ville att spelarna skulle ha tålamod och inte hetsa upp sig. Som jag sa tidigare så var spelarna nog snarare nervösa och stressade än omotiverade, och då hade det antagligen snarare varit till nackdel (om något) om han viftat som en känguru.
Barcelona Tompa
2008-03-29 22:30
RONALDINHOO!!!!:
Jag har kritiserat Rijkaard i drygt ett år. Och vad beträffar kvällens insats är jaag bara än mer övertygad om att han + åtminstone 6-7 spelare måste bort till nästa säsong! Och det anser jag är att se till lagets bästa och ingenting annat.
Barcelona Antonio Puerta
2008-03-29 22:30
Grabbar tjena vi föll idag och det var ganska rättvist eftersom dem kriga hella andra halvlek igenom och vi föll igen i slutet. Det e ingen vi ska skylla på det e laget och Betis va grymma o tar upp 2-0 underläge riktigt grymt vet inte när barca gjorde sånt asså.

Grabbar det kanske inte är i rätt tidpunkt eftersom vi förlora men kan någon ge mig nån länk till FM spelet så jag kan ladda ner den.

Skulle varit jätte shcysst om ån hjälpte mig med det.
Barcelona Rambla
2008-03-29 22:29
Haha, vilken komedi från vissa maränger. Vilka fan är ni att tala om för oss vad vi ska diskutera, hur vi ska uppträda eller hur vi ska stötta vårt lag? Se om ert eget hus istället. Största skämtet på SF.

Vafan tror ni, att vi överger vårt lag? Det handlar fan inte om det utan det att laget har uppträtt så här i stort sett hela säsongen. Får man inte kritisera inställningen hos spelare och tränare efter kvällens andra halvlek? Man tappar en match som såg vunnen ut, kassaskåpsäkert såg det ut. Betis var totalt utspelade och det borde varit 2-3 mål till. Då helt plötsligt efter 20 min och 2-0 så slutar man att anfalla och börjar rulla runt bollen i backlinjen.

Det tror fan att man är besviken på hela laget inklusive tränaren då. Jag skiter fullständigt i vem av Bojan eller Giovani som är bättre. Det handlar inte om det för mig. Jag är pisstrött på den slappa attityden som laget konstant visar upp trots att ett uselt Madrid levererar ligabucklan på silverfat i nästan varje omgång. Trots det så klantar man till det varje gång.

Ursäkta svordomarna, men är rätt så irriterad nu.
Barcelona Valdés
2008-03-29 22:28
Varför skiter Henry och Eto´o i att understödja mittfälltarna när de är satta under stark press i hela andra halvlek. Mittfälltet är grymt svaga defensivt och behöver verkligen all hjälp de kan få.... Tre bakängesmål efter tre individuella försvarsmisstag; det första - Puyol struntar i att ta markering, det andra - Touré missbedömer bollbanan och vid det tredje - Thurams hela agerande.

Är det någon som vet hur många matcher laget vunnit när Thuram fått starta?

Men det är verkligen värdelöst att vi inte ens klarade oavgjort för möjligheten att bara ha tre poäng upp till Real Madrid, som det är nu får man vecka efter vecka se en hel trupp göra så mycket som möjligt för att skänka bort en ligaseger.
Barcelona El cule -19
2008-03-29 22:28
Allvarligt nu.

Brukar ni här inne kolla på fotboll i tex england, italien m.m ??

I många av storlagen så är tränare väldigt aktiva inom den lilla ruta dom får röra sig i,
Reijkard, han sitter på sin stol, rör inte en fena förens det står 3-2 i 77 minuten..Ja hade börjat med att säga till spelarena i halvtid att slappna för fan inte av nu.
Och när dom gjorde 2-1 ja då hade ja rest mig upp och pushat på gubbarna men nejdå det gör han inte förens de står 3-2 ..härligt..

Och laguppställningen ? Vad är det för ett skämt ?

Thuram ??? fyfan

NÄR ÄR MARquez TILLBAKA ????

Tack för mig
Barcelona Dizzy
2008-03-29 22:27
Bojan Krkic#27

Ok! Det är bra att du kollar framåt men hur mycket ska man göra det? Real tappar Barca har chans att knappra in men va händer barca förlorar. Det går inte så!
Kurdfot
Man har ju nästan lust att slå sönder allt i sin väg, efter en sån här förlust.

Katastrofal defensiv, förutom zambrotta då. Sen så har vi ingenting i anfallsväg, vad är det som händer?.
För att andra lag låter bara egna fans skriva! Bara de som bär det lagets tröja vid sitt namn får skriva! Men vårt forum är öppet för alla!!!!
Real Madrid Kan3-
2008-03-29 22:26
Ja, Bojan var överlägsen i barca idag och ja, raijkard(hur stavas det?)är värdelös enligt mig och ja, Messi + Ronnie saknas enormt.
Men att en madridista kommer in till barca forumet och säger att ni är barnsliga är ju ganska skrattretande tycker jag iaf^^

Själva problemet med barca idag enligt mig(är madridista men fäljer barcas matcher)är att Raijkard inte uppdaterar taktiken, liksom ett Betis som var bedrövligt i första halvlek märkte hur dom skulle göra och dom lekte ut barca i andra. Jag har fler polare som håller på barca än real och har sagt till dom att Raijkard inte duger , tom året då barca vann andra titeln märkte man att dom lirade exakt samma spel men nu är det löjligt lätt att läsa det.
Barcelona RonaldinhoKungen
2008-03-29 22:25
Är det någon här som vet varför man inte kan skriva i andra lags forum?!
Barcelona El cule -19
2008-03-29 22:25
Lol, samma här

Jag har hejjat på Barca sen ja var 5-6 år och snart 13 år alltså.

Om man spelar så här patetiskt, ingen vilja alls klart som fan man får bli arg ! ...
De är en dag imorgon också men detta är på väg att bli nåt sjukt..
Barcelona Tompa
2008-03-29 22:24
Det kändes riktigt bra i första halvlek, var själv 100 % säker på seger. Och så kommer denna totala kollaps i andra halvlek. Det är pinsamt dåligt helt enkelt av de enskilda spelarna, laget och Rijkaard.

Det är faktiskt länge sedan jag var så besviken på laget efter en förlust. Tyvärr får man konstatera att det finns absolut ingenting nu som talar för en vändning inför slutspurten. Och så Laporta, nämn inte ett ord den här gången om att vi förlorade med "VÄRDIGHET".........
Barcelona Barca-nist
2008-03-29 22:24
Ämne: Måste bara säga att ....
tack !
Annons: