/spanien/barcelona/forum/21348.aspx/spanien/barcelona/forum/21348.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid MADRID 1902
2008-03-28 13:15
Synd att släppa en sån spelare som Ronnie såna spelare växer inte på träd.
Tråkigt för er och spanska ligan.
Åtminstånde om han ska dra då kan han komma till oss så vi kan behålla han i spanien.:)
Barcelona Smogen
2008-03-28 12:57
Kolla in länkarna.
Enligt Goal har Ronaldnihos agent och bror hotat med att Ronaldinho kan lämna under fifa paragraf 17 i sommar, för sisådär 170 miljoner. Sen säger han att om Ronnie ska lämna ska hans namn förknippas med storklubbar såsom "Real Madrid och Milan".
Vad fan är det för jävla rappakalja. Har De Assis gott och blivit dumm i huvudet eller har Goal hittat på egna citat?

För övrigt har även vår favorit Motta gott ut och sagt att Ronaldinho bör lämna i sommar. Han tycker att Laoprta, Txiki och Cruyf behandlar Ronnie som skit.
"How can people from outside the club defend Ronaldinho, if the people within the club are hurting him. Laporta, Txiki, Cruyff. I think they should all be ashamed of the way they are treating him," he continued.

Har inte Txiki och Laoprta gång på gång försvarat Ronaldinho, har jag missat något eller har Motta också gott och bilvit dumm i huvudet?

Länkar:

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=637712

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=637961
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
2008-03-28 12:55
Hoshiar

Jag tror jag vet vad du menar det står i Tidningar att Ronnies bror & agent har hotat Barça med Fifa artikel 17 som har nåt med Ronnie att göra, Men engligt elmundodeportivo.es så förnekade han det hela igår i spansk radio(kolla länk)

och åter igen så är inte Ronnie med i truppen :(
Barcelona Barcelona #7
2008-03-28 12:43
Hoshiar//

Menar du 16åringen Gai Assulin?
Barcelona Hoshiar
2008-03-28 12:39
Jag har varit borta ett tag .

Hur står det till med Ronaldinho ? Vad e det som menas med 16 någonting somdet står på alla spanska sidor.

Kommer han att vara med mot betis ?
Barcelona PILMÀ
2008-03-28 11:03
Ämne: Vill inte provocera ....MADRID 1902
Trots att det känns lite tungt just nu att ta upp denna situation med tanke på att man saknar honom ytterligare en period.
Men jag vill jag gärna ge min syn på detta.
Ronaldinho är älskad av fansen båda på plan och utanför p.g.a hans persolighet och som en magic spelare.
Ronnie har ett problem och en formsvacka just nu och jag tycker att detta beror på att han har tappat lite självfotroende och inte tror på sig som han gjorde för ett par år sedan.
Vi vet vad El Magio kan utan tvivel vi vet att han kan utmanna vilken back som helst i världen.
Men Gaucho måste tro på sig när det dyker upp sådana situationer så att han kan gå vidare.
Och jag förstår att medierna stör honom torts att han sa att de inte kan påverka honom.
Så ge Dinho lite mer tid så att han återhämtar sig men först och främst måste hans skada läka sen så får vi se vad som återstår.
Jag gillar honom verkligen alla barça fans gillar honom och alla fotbolls älskare gillar honom som en fotbollspelare, alla Barça fans ler när de ser hans leende jag talar om sanningen när jag verkligen ser ronnie ler så ler jag ordentligt.
Gaucho var inte människlig för några år sedan alla saknar honom ronnie hoppas att du tar dig genom detta.
Detta var min åsikt och alla har sitt.

Visca El Barça y El Magio
Barcelona A.Gaudi
2008-03-28 11:02
problemet med Ronnie är väl hans namn. ALLA har en åsikt och därav blir det turbulens. ingen som vet hur det blir i sommar antar jag. själv hoppas jag att han får en uppåt-trend om vi får in en ny coach. men annars är mannen en legendar men man kan inte fortsätta ha en av fotbollsvärldens absolut bästa löner om man inte producerar, det är en omöjligt ekvation,
Real Madrid MADRID 1902
2008-03-28 09:17
Vill inte provocera men vad är det som händer med eran Ronnie??

Koeman_4
Erbjudandet är att alla medlemar får åka first class en gång i veckan och se Barca med vip gubbarna.

BarcaInTheHeart
Du har inget liv,hjärna eller hjärta lever du?:)
Barcelona PILMÀ
2008-03-28 09:13
BarcaInTheHeart och Koeman_4

borde inte ni gratulera honom till sin insats samt lyckönska honom i stället för att se ner honom.
Förskök och vara lite trevligare och sympatiska människor i stället att säga du har inte liv eller jag ser inte riktigt vad den sidan har att erbjuda som inte svenskafans har?
Ni ser väl att han har tagit en bit av hans personliga tid för att skriva om sin käre Lag FC Barcelona.

El cule -19
Bra jobbat i alla fall.

Barcelona Koeman_4
2008-03-28 08:47
El cule -19
Kalla mig pesemist, men jag ser inte riktigt vad den sidan har att erbjuda som inte svenskafans har?
Barcelona BarcaInTheHeart
2008-03-28 07:38
El cule -19

Du har inget liv.
Barcelona El cule -19
2008-03-28 05:48
Hej !

Nu har jag gjort kraftiga uppdateringar på hemsidan (http://www.snabber.se/web/fcb-sweden/default.asp) - Massor med info och utseende börjar liknat nåt, upplägget enligt mig är kanon.

Forumet http://fcbsweden.forum24.se/ - talar för sig själv, kanon nöjd ! alla som inte signat upp, gör de :) ! Har ändrat lay out nu och även FCB-LOGO ! :)

Har hållit på hela fricking dagen igår 17.00 tills nu, de mer än 12 timmar. snart ser ja dubbelt. hoppas ja för lite medlemmar på forumet som ett tack :)

Anyway off to bed. Back at 12-13.00 about. CYA
Barcelona El cule -19
2008-03-28 04:34
Bashii, berätta mer vad det innebär ??

Kanske är intressant ? är det ålder + 18 ?

Mvh
bashii
2008-03-28 04:08
För alla som bor i Stockholm och som är intresserade av gå en grym kurs i Fotbollsjournalistik!!
Kurshållaren heter Henrik Ysten, välkänd chefredaktör för Offside. Fyra kurstillfällen, med studiebesök på nationell sporttidning!
Ta er chans, anmäl er till mig! Kostar ENDAST 100kr!

tack,
Basar

Email: Bashii@hotmail.com
Telnr: 073 764 95 95
Barcelona Rey Etoo9#
2008-03-27 23:21
Criff//
Aha okej nu fattar jag. vissa är skrev visst utan att förstå:D
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
2008-03-27 23:07
Är det nån som vet om Ronnie tränande med laget idag, och om han kommer vara med mot Betis eller ej

Hoppas verkligen han kan & får spela
Barcelona Lope_de_Aguirre
2008-03-27 23:07
Ämne: Ämne: Någon s....
PILMA, tack för länken.
Barcelona OkkaPokka1
2008-03-27 22:29
Bra argument där Criff.
Kunde inte skrivits bättre än så ,)

De enda som är synd med FCBsweden är att de är bara ungefär 3-4 personer som skriver aktivt. Även om forumet har runt 13 medlemar.

Men jag hoppas fler reggar sig och dom som är reggade börjar skriva aktivt och flitigt.
Barcelona Foadinho_tupac
2008-03-27 22:28
Ämne: Hehe, jag hoppas mån....Nee jag har också skrivit rätt så mycket. Hete foadinho där. :d

Förresten jag vet inte om du borde ändra färgen. För jag tycker i alla fall det är fint som det är. :D
Barcelona Criff
2008-03-27 22:19
Rey Etoo9#, grejen med länkningen är också att man ska visa vilken källa man använder.

Annars kan jag skriva på forumet att Drogba är klar för Barcelona och sen har jag fått det från tribalfootball. Då lär det inte stämma så värst.

Medans om man lägger en länk till elmundodeportivo så vet du om att det stämmer och om du tvivlar så gå in på länk själv och titta.
Barcelona El cule -19
2008-03-27 22:18
Hehe, jag hoppas många reggar sig på forumet så det blir lite mera snacka :) Just nu är det okka, jag, c.iniesta-valdes som pratar på mest :) Mer folk så blir det hetare debatter :) !

I natt ska ja försöka va klar med Hemsidan också. Info är ju satans mkt o skriva om alla sevärdheter men det är lite kul också :) Vem vet,ja kanske blir bäst i världen på att skriva fort ? ;) haha

Peace
Barcelona OkkaPokka1
2008-03-27 22:14
Blir lite konkurans mellan FCBsweden och SF nu.

Och just nu leder FCBsweden då jag tycker upplägget är bättre där. Och när jag vet att sidan kommer att förbättras så känns de ännu bättre.

Men man kanske kan förbättra saker o ting här på SF också. Kanske ändra utseendet på sidan eller nåt.
Barcelona Rey Etoo9#
2008-03-27 22:07
El cule -19 //
riktigt bra hemsida,tack asså:)
Barcelona Foadinho_tupac
2008-03-27 22:03
El cule -19

Jag tycker du har gjort ett fantastiskt jobb. Bra att en cule engagerar sig!

Kommer hålla mig där lite mer nu. Så hoppas jag andra kommer in också. Men kommer självklart fortsätta skriva här inne också. :_D
Barcelona [FC-BARCA]
2008-03-27 22:01
hoppas sevilla tar med sig en seger hem samtidig som barca ger stryck till betis :P fy fan då skulle jag blir satans glad
Barcelona El cule -19
2008-03-27 21:44
Forumet kommer snart i Barcelona färger ! håller på att lära mig mer och mer. Är ändå rätt nöjd hittils.

Okkapokka, kul att du tycker att det är bra. Det gör ju att man tycker att de är kul och förbättrar hela tiden.

Nu ska ja fortsätta skriva på Info avdeldningen på Hemsidan :)

Ha´de
Barcelona OkkaPokka1
2008-03-27 21:37
Kan faktiskt rekommendera El cule - 19:s sida.
Kan fortfarande förbättras, men de är också en frisk fläkt.

Bli medlem på forumet och kolla in sidan!

Mvh
Barcelona El cule -19
2008-03-27 21:04
http://www.snabber.se/web/fcb-sweden/tips.asp

Nu har jag uppdaterat Fakta / Info sidan rejält med bland annat 2 bilder. Hoppas ni uppskattar mitt arbete.

Nu ska ja vila fingrarna lite efter att ha skrivit som en huligan :)

Mvh
Barcelona Rey Etoo9#
2008-03-27 21:01
Myrran //
Jag syftade inte på den artiklen
Barcelona Abbe_
2008-03-27 21:01
Rey Etoo9#

Så du tycker att vi ska behöva vara som en extra mamma åt dig?
Om du tycker det är jobbigt, börja studera spanska.

Annons: