/spanien/barcelona/forum/21343.aspx/spanien/barcelona/forum/21343.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
fRn
2008-03-29 22:22
vi är inte värda att vinna ligan när vi går ut och förlorar en given match som leddes med 0-2.. det är sanslöst, vad i helskotta sysslar dom med. det handlar inte om flyt, eller oflyt.. det handlar om hjärta och vilja..

forza barca.
Real Madrid Rob10son//King
2008-03-29 22:22
Måste bara säga att ni spelade mycket bra ikväll och att ni förtjänade oavgjort! Ligan är definitivt inte avgjord då Real är i lika dålig form.

Lycka till i framtiden och bry er inte om provokationer!
Barcelona Kallé
2008-03-29 22:21
Håller med. Håller du på Barca eller Bojan? Han va bra idag och gjorde ett mål men är fortfarande en av dom som blir av med mest boll. SÅÅÅÅÅ EXTREMT jävla bra är han inte.
Barcelona CE_Iniesta_V.Valdes[Animo Lionel]
2008-03-29 22:20
Så less nu, man skäms över defensiven för fan!

Ligan är ju borta kan dom lyckas prestera lite i CL nu då?
Barcelona älskabarcelona
2008-03-29 22:20
Rijkaard kommer som vanligt säga nu efter matchen. Vi ska försöka förbättra våra misstag å ligan är inte slut än. FÖRBÄTTRAAAA NÅT DÅ IST BA FÖR ATT SNACKA!
Barcelona Gaucho_10
2008-03-29 22:19
Marre

Seriöst, det sista vi vill ha är en liten besserwisser som tror att det är frid å fröjd i Real, och att spelarna fjärtar ut regnbågar i Real, come on....
Barcelona Kallé
2008-03-29 22:18
Marre_

Helt ärligt, hur tror du att det hade sett ut i Reals forum?

"Aaa synd grabbar, vi plockar ikapp poängen en annan omgång istället. Bara att jobba vidare!"
Barcelona Barca-nist
2008-03-29 22:18
de som hände var att barca slutade spela fotboll efter 0-2 lednign och trodde att de kunde döda tid i ca 70 min o de hade fel.
hemsk spel hemsk dag för barca. oavsett vinst för sevilla lr inte så kan vi nästan glömma laliga guld!!!
Barcelona Foadinho_tupac
2008-03-29 22:17
Marre_

Du har fel det är bara enstaka 2 högst 3 personer som gör så. Vi andra är bara besvikna men ändå stöttar laget. Sluta försöka leka smart.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-03-29 22:17
En sak jag alltid brukar tänka på när Barca gör mål, de blir knappt glada.
Jämfört med andra lag så kan man tro att de knappt bryr sig.
Lukas.RP
2008-03-29 22:16
Någon klagar på vårat forum? Jag menar marängernas forum har väl fått pris för det barnsligaste? Synd att man inte har sparat ner några fina inlägg för två säsonger sen, några höll ju faktiskt otroligt hög klass måte jag erkänna!

Det roliga med Kviborg är att han nästan bryr sig mer om oss än Real. Han säger inget om hur bra Reals form är nu. Den är ju kunglig, bra på alla sätt, inga problem alls.
Real Madrid Marre_
Vi har betydligt fler medlemmar på vårat forum som åtminstone stöttar laget efter en tung förlust, även fast vi har en massa nötter vi med. Men jag har aldrig sett maken på ett sådant ramaskri som idag efter en match. Fast jag kanske har för höga förväntningar på er Cules...
Barcelona Meley
Jag tror ingen cule kommer sluta heja på Barcelona nu. Men självklart så blir man besviken när de spelar såhär. De visade klart och tydligt i första halvlek att det kan spela mycket bättre.

I sommar behövs det rensas, och inga långa resor. En tuff försäsong istället.
Barcelona Bojan Krkic#27
2008-03-29 22:15
hahaa vad leker du smart för?

En 17åring som visar mer på plan än vad alla dessa sjärnor Barca har gör... så tycker jag han är värd det ikväll iallafall för han var det enda bra med laget ikväll! tror du jag bryr mig om du tycker jag är mer eller mindre Culé än dig!
Barcelona Culeeees
ronaldinho o messi, akta er r.madrid i el clasico
Barcelona Gaucho_10
Måste säga att OM villareal och real förlorar, så har helgen inte varit en total katastrof i alla fall :P
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-03-29 22:13
dubbelpost
Barcelona RONALDINHOO!!!!
Nu får du lugna ner dig! Vi har rätt att ha olika åsikter och det är inte alls fel att kritisera när spelarna gör ett dåligt jobb. Att vara supporter betyder inte att man bara håller med och tycker att allt är bra hela tiden. Du har missuppfattat det hela. Red
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
Ämne: Och jag förstår mig ....
Marre_

Som real fan borde du inte snacka så fort ni torskar så ska hela start 11 bort och in med nya.

ni köpte 8 spelare förra säsongen. 3 spelare till och ni hade en helt ny lag
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-03-29 22:12
Marre_

Snälla gå inte ens in då i erat forum när ni förlorar imorn
Barcelona Gaucho_10
Seriöst, poäng å poäng, man måste för fan förtjäna att vinna ligan, och det gör varken barca eller real, JUST NU i alla fall
Barcelona Rambla
Jag redan se framför mig vad Rijkaard kommer att säga på presskonferensen. "Vi måste fortsätta att jobba hårt."

Idag var det inte Rijkaards fel, utan spelarnas pinsamma inställning efter 2-0. Trot det så känner Rijkaard det här laget utan och innan och borde sagt åt dem vid 2-1 att nu jävlar får ni ta och skärpa till er. Vad sa han i halvtid kan man ju undra?
Barcelona Kallé
2008-03-29 22:11
Kviborg kan hålla flabben. Mest patetiska människan jag har sett. Leker att han kan mycket mer om fotboll än alla andra. Han tror ju för fan inte ens på sitt lag heller. Madrid - Sevilla X.
Barcelona Tompa
2008-03-29 22:11
RONALDINHOO!!!!
Stötta vadå? Varför ska vi visa stöd till en massa överbetalda divor som inte orkar kämpa? Spelar de så här dåligt ska de ha mycket besk kritik, punkt slut.
Real Madrid Marre_
2008-03-29 22:10
Och jag förstår mig inte på detta forum, förstår att ni är besvikna men jesus christ. Man ska stötta sitt lag oavsett vad, trots förluster som denna. Är bättre att gå med huvudet högt och hoppas på en bättring än att totalsåga laget man älskar och hata spelarna/tränaren. Inlägg liknande såna som Captain Fantastic! drar till med är ju sjukt pinsamma. Konstruktiv kritik fungerar oftast bättre än "ÖÖHH RIJKARD SKA AVGÅÅ HATA VÅRT LAAAG".
Barcelona dawod21
2008-03-29 22:09
ännu än förlust, upp med huvvet nu! det verken rijkards fel eller Neeskens eller laportas! felet ligger i spelarna. Dom är inte lika hungriga, de behövs nytt kött, nytt blod. De behövs några som tar löppningar, barca va inte ens 3:a på bollen i andra halvlek! upp med huvvet nu alla culés!
Raash
2008-03-29 22:08
Ämne: Ämne: vadå sä....
det kan jag hålla med om att de inte är barcas år
Barcelona Tompa
Och mitt i det här eländet. Varför betalar Laporta till lön till Rijkaard? Så jäkla (ursäkta ordvalet) oangerat agerande att jag saknar ord. Nä du, Frank. Du och många andra i laget har gjort ert.

Desvärre är nog det bästa för Barca nu är att vi inte vinner någonting i år. Och vad gäller Laporta. Envisas han med att dra ut laget på diverse jippoturneér i sommar med är mitt förtroende för honm kört i botten.
Barcelona RONALDINHOO!!!!
Asså denna förlust e mycket värre än El Classico förlusten:( Faaaaaan oxåååååååå!!!!! Nu är det bara att hoppas på att villareal o real madrid torskar! Men trots denna förlust så kommer jag aldrig sluta tro på att barca kommer klara det här tills säsongen e över. Kom igen nu barca glöm denna förlust o sikta på nästa match. O snälla fansen åk inte till deras träning o bua o sånt! Åk dit o visa att ni fortfarande stöttar de!!
Lukas.RP
Ämne: vadå säger du de? de....
Jaha? Ja det kan de, men detta är fortfarande inte vårat år. Inte på något sätt.
Annons: