/spanien/barcelona/forum/21334.aspx/spanien/barcelona/forum/21334.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Lukas.RP
2008-03-29 01:43
Tar Mr Fergusons meriter och icke meriter också ut varandra såpass att det gör honom till en dålig manager och bör lämna? Hmm, du kanske borde tänka om. Ett storlag kan ha både en, två och tre dåliga säsonger.
Barcelona Shidenn
2008-03-29 01:39
Ämne: J*vla tjat om tränar....
jag tycker att han inte skall stanna, endast om vi vinner CL. Vinner vi ligan men inte CL så skall han inte stanna eftersom det endå inte ha bevisats att laget eller han lever upp till förhoppningar, vinner vi ligan är det inte på grund att vi har spelat enastående fotboll utan att real har förlorat den. Och vi kan inte heller leva på hans gamla meriter. Blir det två titellösa säsonger har hans meriter och icke meriter tagit ut varandra.
Barcelona El cule -19
2008-03-29 01:28
nej lukas ? Ja vill också ha kvar reijkard :)

mvh
Lukas.RP
2008-03-29 01:27
J*vla tjat om tränarposten kan jag tycka. Visst Rijkaard tar sina felbeslut titt som tätt, men tog ändock oss från att vara ett mittenlag till att bli världens bästa när han tog över rodret. Så hans kvaliteer som tränare tvekar jag inte på. Frågan är dock om det var med Henk Ten Cate som allt gick så mycket bättre, ja varför inte anställa en ny andretränare istället då?

Tycker helt klar "Mister" ska stanna, bara jag som ser framgångarna med honom?
Barcelona El cule -19
2008-03-29 01:06
Nej fan heller Benitez king lemur :P

Vi vill ha reijkaard eller hur grabbar :D ?
:)
King Lemur Shakiri
2008-03-29 01:02
Tjenare vänner!
Läste Precis att Mourinho är i Milano för att förhandla med Inter. Men är det Benitez ni är intresserad i? Ha det bra! Lycka till!
Barcelona RonaldinhoKungen
2008-03-29 00:49
Varför spelar inte Ronaldinho? Är den officiella anledningen att han är skadad eller?
Barcelona ronaldinho+messi+ettoo+henry=bäst
2008-03-28 23:30
giovanni17 kan du ge mig en direktlänk till matchen mellqn barcelona-real betis
för jag kommer ihåg att du gav mig en direktlänk mellan barcelona-valencia
Barcelona Dizzy
2008-03-28 23:12
Ronaldiinho

Tro mig! Sevilla kommer vinna över Madrid. Så du ska inte vara orolig:D

Vi vinner ligan!

Visca Barca!!
Barcelona Ronaldiinho
2008-03-28 22:40
Vi måste bara vinna imorn och sedan hoppas på att Sevilla tar full pott mot madrid.
Barcelona Visca EL Barca
2008-03-28 22:30
tror på vinst imoron och att real spelar antingen lika elr så förlorar dem eller jag hoppas det iaf men jag är mer inriktad på cl måste slå dem borta som vi gjorde me celtic så kan vi ta det lugnt hemma, men i semin väntar en svår motståndare tror att det blir man.united som är på hugget tror ni att vi kan ta dem det tror jag iaf
Barcelona BARÇAAAAAAA!
2008-03-28 21:50
Hyr länge ska Milito va borta?tacksam för svar.
Barcelona 2bbbe
2008-03-28 21:50
noterbart för oss som älskar la liga är Radio - Tv - Verket igår gav TV¤ tillstånd att marksända tv4 sport dvs att alla vi som har boxer kommer kunna följa ännu mer la liga.

Från och med 1 april så har de tillåtelse sen är de upp till alla aktörer och lösa den ekonomiska frågan.
Barcelona petersays
2008-03-28 20:52
KUMAYL
Fast henry är ju med i truppen mot Betis. Deco har vart skadad och det har ju inte kommit några rapporter om att han tränar igen.
Barcelona Mes que un club 3
2008-03-28 20:26
Är det någon som vet varför ronnie inte är med på och tränar som alla andra? om han nu är skadad ska han väl ändå befinna sig på träningen och få ett eget träningsprogram för att bli kvitt sin skada...
Barcelona KUMAYL
2008-03-28 20:16
ja tror att henry och deco vilas till matchen mot schalke jag är inte säker men det verkar så eller?
Barcelona petersays
2008-03-28 20:00
Henry är ju visst med i truppen.

Men alltså vad hände rpå sakdefronten. Giovani tillbaka, visst - men Milito som är mycket viktigare i startelvan är borta. Marquez tränar vidare men det är fortsatt helt tyst om Deco och Ronaldinho.
Barcelona RonaldinhoKungen
2008-03-28 19:55
Ämne: Ämne: Någon s....
Varför är inte Henry med?
Barcelona calle-barca
2008-03-28 19:32
Henk ten cate sägs ju vara skrämande. Det kanske var han som motiverade spelarna medans rijkaard sköte om taktiken. Men det är nu efter henk ten cate lämnat som spelarna visat dålig instälning
och bryter mot regler. Och rijkaard klarar inte
att både klarar av att sköta taktiken och motivera spelarna. Jag menar desto mer tid att försöka motivera spelarna(utan större framgång)
desto mindre tänkade till taktik. Det känns som att rijkaard inte riktigt klarar av både sakerna.
det är bara en teori, men vem vet
ursäkta det långa inlägget
Barcelona El cule -19
2008-03-28 19:12
Va? Det är fakta från mitt forum ? :) Aktiviteten.

Mvh
Barcelona FCB10
2008-03-28 19:10
El cule -19

Vart har du tagit de ifrån? :)
Barcelona El cule -19
2008-03-28 18:54
Antal inlägg: 91 Inlägg per dag: 41.45
Antal ämnen: 18 Ämnen per dag: 8.20
Antal användare: 19 Användare per dag: 8.65

Fan va nöjd :)

Mera folk = Mera snack :) hehe
Barcelona FCB10
2008-03-28 18:41
Rambla

Bra ;)

VISCA EL BARCA!
Barcelona Rambla
2008-03-28 18:38
Ämne: Rambla

Länken ....
Det är möjligt, jag läste igenom allt lite snabbt. Det stod i alla fall att RFEF skulle besluta i ärendet efter kl 17.
Barcelona tarrak
2008-03-28 18:37
Jag håller med om att det är bedrövligt. Vi är snart inne i april, men Dinho håller fortfarande på med någon typ av försäsongsträning. Att döma av vad Sport skrivit i veckan har styrelsen gett upp hoppet om Ronaldinho och det tror jag även Rijkaard har. En otränad Ronaldinho kan fortfarande tillföra laget en hel del på planen, men den slappa attityden med oengagerade och otränade spelare sprider sig tyvärr.
Barcelona FCB10
2008-03-28 18:34
Rambla

Länken du skickade igår står det: Se jugaría... inte se va a jugar! Det var inte säkert, men det var troligen. Om du kan spanska så borde du förstå det.
Barcelona Rambla
2008-03-28 18:27
Ämne: Ni trodde väl inte a....Hehe. :D

Om man ska vara allvarlig då. Det måste ju vara något extra ordinärt som hänt när det gäller Dinho. Jag menar, man kan inte vara helt ur form under en så lång tidsperiod. Varför ska en spelare behöva få specialträning mitt i säsongen under en månads tid för att komma i normal matchform? Helt makalöst!
Barcelona tarrak
2008-03-28 18:24
Ni trodde väl inte att han skulle slösa bort veckans bästa festkväll med att spela fotboll?
Barcelona Rambla
2008-03-28 18:22
Ämne: Nu tar mitt tålamod ....
Han är säkert bara petad just för att han är för otränad. Det går sådana rykten åtminstone. De mest elakartade ryktena säger att han inte ens ids spela "vanliga" ointressanta ligamatcher lägre, utan bara vills spela de stora matcherna som tex de i CL.
Barcelona FCB_armin
2008-03-28 18:21
Men fan är Ginho fortfarande "skadad"? Mitt tålamod tar inte slut, blir mer eller mindre ledsen över hans frånvaro..
Annons: