/spanien/barcelona/forum/21325.aspx/spanien/barcelona/forum/21325.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ronaldiinho
2008-03-30 15:36
Mark

Spelare som nasri är eftertraktade och det kommer vara dyrt att köpa honom, Ribey? samma sak med den killen plus att han nyligen har bytt klubb till bayern..

Barcelona Kimmpa_fcb
2008-03-30 15:31
Mark

Det här är verkligheten, inte FM.
Barcelona Ronaldiinho
2008-03-30 15:30
Ämne: vilken tid spelar Re....
Dom spelar 21:00
Barcelona Mark
2008-03-30 15:20
Om jag hade fått jobbet som tränare så hade min önskelista sett ut så här:

----------valdes------------
alves--puyol--milito--abidal
----------yaya--------------
-----Iniesta--nasri---------
messi--------------ribery---
----------etoo--------------

Bänk
Backar: Garay, sylviniho, marques, zambrotta
Mittfältare: xavi, Crosas, Khedira, gudjhonsen
Anfallare: Bojan, gomez, assulin, Henry

UT: Ronaldinho, Deco, Thuram, Dos Santos(Lån)

Hur hade er sett ut?
Barcelona kevina
2008-03-30 15:15
vilken tid spelar Real ida?
Barcelona Criff
2008-03-30 15:11
Kurdfot, Dos Santos har varit borta i en månad innan han fick spela igår. Trodde du det skulle komma gnistor ur röven på honom?
Sätt lite normala förväntningar på spelarna istället.
Såsom hela laget spelade igår hade inte ens Deco i sina bästa dagar fått fart på dem.
Dem var usla helt enkelt. Sluta peka finger.
Barcelona r.Hyder
2008-03-30 15:01
Hur kan man säga att Bojan inte är en tillräckligt bra back-up? I min mening så är Bojan en av vädldigt få ljuspunkter med den här säsongen. Han är 17 år och har gjort 8 mål i La Liga vilket är grymt jävla bra. Vad förväntar sig folk härinne egentligen? Sett till spelet har Bojan även varit outstanding de två senaste matcherna, det är inte för inte som han har hyllats av diverse tidningar, personer och profiler. Är inte Bojan en tillräckligt bra back-up? Då vet jag inte vem som är det. Känns som vissa vill eller tror att man kan ha back-ups som spelar som Messi, det skulle inte fungera då sådana spelare inte hör hemma på en bänk och med största sannorlikhet är medvetna om det.

Bojan är en bra back-up! Inget som helst snack om saken!
Barcelona Edwin2
2008-03-30 14:58
Kurdfot //

Jag lovar. Jag ska hålla mig borta ett bra tag.
Kurdfot
2008-03-30 14:53
Edwin2

De här är ett Forum där man diskuterar sitt favoritlag. Gillar du inte inläggen som skrivs här, behöver du inte läsa dem, eller kommentera dem heller för den delen.
Kurdfot
2008-03-30 14:52
Jag håller med Cehegin, bojan och santos är inte tillräckligt bra backup.

Vad gjorde Santos när han kom in igår? Sen så har Bojan börjat hålla i bollen för mycket på sistone. Spela bollen snabbare istället.
Barcelona Edwin2
2008-03-30 14:51
Nu börjar forumet att se ut som Puerta, som någon sa innan.

Sälj och köp! Blir trött på dessa kommentarer.
Ringa Laporta och talar om för honom varför han inte lockade Torres? Varför han inte säljer Xavi... O.s.v.
Helt ointressant.
Real Madrid Cehegin
2008-03-30 14:49
Handlar inte om efterklok. Men man vet väl vilka spelare som är lite mer skade benägna än andra? Jag menar det är inte din lokala fotbollslag vi snackar om. Och det jag menade var att dos santos o bojan är bra MEN de var för tidigt att låta de spela så mycket!
Kurdfot
2008-03-30 14:48
Sen är de många som vill ha bort Zambrotta, jag fattar inte varför. han är ju fortfarande en världsback, sliter och jobbar hårt. väldigt bra i defensiven, han kommer inte till i offensiven så mmycket eftersom Messi är där uppe och tar hand om alla bollar. Vad fan ska vi med dani alves till?. Han gör en massa misstag i defensiven, visst han är duktig i offensiven, men som sagt där har vi messi.
Barcelona Edwin2
2008-03-30 14:44
Är säker på att säsongen hade sett annorlunda ut om vi inte har haft de skador som vi har fått.
Kurdfot
2008-03-30 14:43
Dags och sälja xavi, Deco, Ezguerro.

Fattar inte varför vi aldrig lockade över Torres från at. madrid. Han är ju flera klasser bättre än Etoo.

Vi behöver nytt blod på mittfältet som den här tex.

Yaya
Diego Iniesta
Barcelona Rambla
2008-03-30 14:41
Ämne: PatrickKluivert //
....
Ronaldinho, Messi, Henry, Eto'o, Bojan och Giovani. Om inte det räcker när man startar säsongen så vet jag inte vad?

Det är lätt att vara efterklok men inte fan kan man räkna med att Eto's ska gå och skada sig efter första omgången och vara borta i över 3 månader. Vilket i sin tur innbar att Henry fick spela mer än vad som var tänkt från början med tanke på sina ryggproblem när säsongen startade.

Hur ska man räkna med att Ronaldinho är helt ur form, skadad och knappt spelat den här säsongen? Hur ska man räkna med att Messi kommer att vara borta i flera månader?

Lägg där till Puyol som är borta 3 månader direkt när säsongen startar. Marquez och Deco skadade nästan hela tiden.
Kurdfot
2008-03-30 14:41
Ämne: Çhabinho

Hur hade....
Klart vi kan få dem där spelarna, men ta bort drogba och fabregas.
Real Madrid Cehegin
2008-03-30 14:34
PatrickKluivert //

Ja men det känns som om de e bara dos santos o bojan som har varit de riktiga backups ni haft.
REM har varit borta ganska ofta och om jag var rijkard så skulle jag hellre ha en RIKTIG backup.
Barcelona PatrickKluivert
2008-03-30 14:30
Cehegin, Henry, Messi, Eto´o, Ronaldinho... 4st + att man har har en rutinerad Gudjohnsen och en Bojan som faktiskt gjort en väldigt bra säsong
Barcelona Ronaldiinho
2008-03-30 14:30
Ämne: I matchrapporten skr....
Håller med fullständigt jag förstår verkligen inte varför han har skrivit xavi?

det kanske blev fel, han kanske ville skriva deco antar jag..
2008-03-30 14:29
Jag har också faktiskt haft tålamod med Rijkaard, och de är som Moe-_- säger han måste våga göra radikala förändringar och våga chansa ibland. Sedan så har jag alltid gillat Rijkaard men det kanske är dags att gå skilda vägar nu. Han har faktiskt vunnit flera stora titlar med oss och jag skulle också gilla om Mourinho kommer till klubben.
Real Madrid Cehegin
2008-03-30 14:28
En sak som jag tycker barca gjort fel inför denna säsong var att inte ha några riktiga backup till anfallet istället för dos santos o bojan. Visst de e bra men man borde väntat ett år och låtit de göra lite inhopp då och då och ha några andra rutinerade backups.
Barcelona Moe-_-
2008-03-30 14:27
Jag tror att Laporta väntar tills vi har åkt ut från CL, och ligger 15p efter real.
2008-03-30 14:25
I matchrapporten skrev skribenten att han tycker vi ska sälja en grupp spelare däribland Xavi, jag tycker Xavi har varit bland de bättre denna säsong och med sina mål räddat en hel del poäng åt Barca.
Barcelona Moe-_-
2008-03-30 14:25
Fy f**

Kan någon säga mig vad Laporta väntar på????
Rijkaard inte bra taktisk. vi behöver en tränare som kan ändra på matchbilden, Rijkaard kan inte det.

Vi behöver en tränare som agerar snabbt när han ser att laget ligger illa till, som skäller ut spelarana så att de vaknar till liv igen. Vi behöver Jose Murinho.

Jag är trött på Rijkaard, jag har haft tålamodet i 2 år nu. Jag är trött på att han inte ens reser sig upp och säger till spelarana som spelar hönsfotboll. Vi såg det tydligt igår.
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-03-30 14:23
Rambla/

Detaljer.
Jag väljer att se det så pga laget tappade allt luft när bojan gick ut, självklart påverkar bytte spelarna oavsett Vad taktiken går ut på.

'Laporta, Det hade varit värre om jag hade glömt R.:)
Barcelona A.Gaudi
2008-03-30 14:20
Någon skrev om Rossell och det tycker jag också vore det ultimata presidentvalet för nästa gång. jag skulle inte ha något emot att laporta stannade men om han avgår så är nog rosell den bäste ersättaren.
Barcelona petersays
2008-03-30 14:16
"Backa hem lite med laget, försvara er och gör det trångt och sen kontraslå med Henry och Samu. Det klarar vilken coach som helst även i Allsvenskan."

Helt fel om du frågar mig. Det är precis det som hänt i flera i matcher, och som kostat oss poäng. Istället bör man fortsätta hålla hög press och spela offensivt. Varför överge ett vinnande koncept? Försvaret verkar ju inte klara av att ligga lågt och låta motståndarna rulla boll. De går ju bort sig hela tiden. Varför ska vi låta motståndarna bli bekväma med bollen och få chans på avslut?
Barcelona Ronaldiinho
2008-03-30 14:14
Çhabinho

Hur hade du tänkt att vi skulle få alla dessa spelare ? "Mourinho,Alves,Diego/Fabregas,Drogba" ??
Barcelona Barcelona #7
2008-03-30 14:13
Chabinho//

Det här är inte FM.

Annons: