/spanien/barcelona/forum/21315.aspx/spanien/barcelona/forum/21315.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid the Greengrocer
2008-04-01 12:32
Hmm "Sanningen om Ronaldinho"-historien genomtänkt aprilskämt eller tagit ur manuset till Goal 3...? fast så bra kan inte den filmen vara =/

Se till att vinna i kväll bara så blir alla nöjda!
Barcelona G2S #17,
2008-04-01 12:19
Onödigt att läsa och skriva något idag. Man vet inte vad som stämmer och vad som inte gör det :(
Barcelona Bojan.Messi.Etoo
2008-04-01 12:00
nej utan det med FCB sa att Lahm är klar för barca
men föresten vett du om R10 spelar ikväll
Real Madrid MADRID 1902
2008-04-01 11:59
G2S #17

Allt som skrivs idag är ett skämt så man kan lika gärna logga ut nu.:)
Barcelona G2S #17,
2008-04-01 11:50
våd.. var artikeln om Dinho ett april skämt?
Barcelona Bojan.Messi.Etoo
2008-04-01 11:43
Det var April skämt med att Lahm är klar
Barcelona Jay-z
2008-04-01 11:40
Barcelona Jay-z
2008-04-01 11:40
Criff //

Tevez är 3 gånger bättre än alla våra anfallare just nu.

Kostade han mer än Henry??
Barcelona Criff
2008-04-01 11:28
Legenden, Tevez kostade också massa mer än både Gudjohnsen & Ezquerro.

Jag vill ha tillbaks dem värvningarna man gjorde innan med hungriga spelare som slår igenom i Barcelona. Inte dessa redan etablerade spelare som redan vunnit en massa.
Modric vore perfekt.
Alves tror jag också hade passat in bra för han besitter vinnarmentalitet så han nästan hamnar i bråk varje match. Sånt saknas idag.
Lite jävlar anamma på dessa mätta, överbetalda och joggandes spelare.
Barcelona Jay-z
2008-04-01 11:12
FCB :) // Hoppas det är ett april skämt för jag tycker inte han är bra. Ett bra April skämt hade vart om belletti ryktas tillbaks han är GRYM i chelsea.
Barcelona Värdlens Bästa Unga Talang Bojan
2008-04-01 11:07
Ämne: Lahm är redan klar f....
April skämt eller menar du allvar :O ? hoppas du menar allvar.
Barcelona FCB :)
2008-04-01 10:40
Lahm är redan klar för barca! Enligt tribialfootball.com!
Barcelona FCB-LAPORTA
2008-04-01 08:13
Haha det var ett bra april skämt, nästan så man trodde det tills jag såg " 08-04-01 ".
Nu tar vi schalke ikväll och nästa vecka!
KOM IGEN BARÇA!!
Barcelona A Seleção
2008-04-01 07:53
Ett bra försök till Aprilskämt med den senaste artikeln. Sånt uppskattas :P Ikväll så får vi slå Schalke.
Barcelona la Fredinho
2008-04-01 07:01
Sanningen om Ronaldinho?

Jag förstår inte artikeln överhuvudtaget.
När man tror att man kommer höra sanningen om stjärnan så var han tydligen otrogen mot Rijkaards dotter.
Men sedans så nämns också att det bara är ett rykte om att dom är tillsammans.

WTF m8´?
Barcelona Legenden11
2008-04-01 03:22
King Lemur Shakiri

det e egentligen tack vare också sir alex ferguson, han byggde upp det här. och tack för den smarta ledningen ni har haft.

om ni inte vinner ligan men ändå presterar under en säsong, trots ni har konkurrenter som arsenal o liverpool, chelsea även tottenham.

o jag säger saningen det e inte bara man u som lever på bra taktik o effektivitet, samma har arsenal, chelsea, liverpool o tottenham samt man c.

medan vi har bara real o om de gör en dålig säsong så kan man vinna ligan, o motsatsen gäller för de. eftersom vi gör en KATASTROF säsong tyvärr.

vi behöver också bygga upp rätt strategi eller värvningsfilosofi som sir alex har byggt upp i man u.

det e bara använda huvudet

till och med jag hade gjort bättre värvningar än vad barcas ledning hade gjort tyvärr.

ni får ursäkta mig grabbar (barcafansen)ifall ni tar åt er eller tänker ppå vad säger han förnåt.

typ teves e tre gånger bättre än gudjohnsen o ezquero

men för mig det e otroligt skönt att säga sanningen
King Lemur Shakiri
2008-04-01 03:11
Legenden11
HAHAHAHA tack broder!
Jag svär samma sak tänker jag med Barcelona.Ni har så skönna anfallare. Vi har egentligen bara 2. Rooney och Tevez. Saha är skadad typ 9 månader om året. Men ni har Messi,Henry,Ettoo,Ronaldinho,Bojan. Alltså om en blir skadad kan ni direkt lägge in en annan. Men vi får be till gud att ingen av Rooney eller Tevez skadar sig. Har alltid sagt till mina vänner.Manchester United,Barcelona,Inter är klubbar som verkligen är bra fotbollslag. Spelar skitbra,har skitgrymma spelare,värsta spelet,fina arenor,fullsatt (manutd och barcas),har framtidsspelare alltsåå fett fina klubbar.
Jag hoppas Bojan nätar imorn. Jag tippade 200 kr på 0-2 och 1-2 på er!

MVH!
Barcelona Legenden11
2008-04-01 03:09
Shi

alltså menar jag att de har egenskaper nästan upp till max, de klarar av spela för alla topp ligor hur som helst o kan spela i flera positioner.

det e inte bara brasillianska spelare jag menar, allmänt sydamerikanska spelare har det

Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2008-04-01 03:05
Håller med dig alla 3 är så bra just nu så man inte kan jämföra de. Bara och hoppas på att Alves kommer till Barcelona.

När det gäller Ramos så är han överlägsen bäst i defensiven.
Barcelona Legenden11
2008-04-01 03:04
King Lemur Shakiri

samma sak gäller andra spelare från latinamerika i nästan alla positioner, de måste vara kompletta på nåt sätt.

som typ teves e hur jävla grym o komplett både tekniskt o avslut o sånt.

man u köper aldrig en stjärna som inte presterar upp till måttet, annars de gör sig av med inom kort period.

har lärt mig det angående man u, de eäckligt grymma på det där. tyvärr inte lika duktiga på att göra slarv köp som gudjohnsen.

vilken skoj´köp

har bara o säga om man u, de e grymma på värvning har märkt det för längesen
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-04-01 03:02
Enligt mig är Ramos världens bästa högerback just nu.
Real Madrid Shi
2008-04-01 03:00
Ämne: Shi

ramos e grym,....
Du får nog utveckla det, på vilket sett kompletta, på vilket sätt är till exempel Maicon mer komplett än Ramos för att Maicon är brasse, den ekvationen går inte ihop.
King Lemur Shakiri
2008-04-01 03:00
Shi
I för sig är det sant. Ramos kan ju spela som mittback också. Men en sak är sant de 3 är äckligt bra just nu!

Fc Barcelona / Ronaldinho
Maicon var skadad kom tillbaka i lördags. Därför spelade inte Maicon mot Sverige precis som Kaka.
Barcelona Legenden11
2008-04-01 02:56
Shi

ramos e grym, men svär jag har märkt förlänge sen att brasillianska spelare brukar vara kompletta o ha allt.

som alves o maicon
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2008-04-01 02:53
Var det inte Alves som petade Maicon i landskampen mot Sverige?

Alves är världens bästa högerback utan tvekan!

Alla har olika åsikter du kanske tycker Maicon är bättre för att du har sett han mer än vad jag har sett honom. Jag har sett han några matcher då har han varit grym offensivt men inte lika grym defensivt som Ramos är.
Real Madrid Shi
2008-04-01 02:51
Ämne: Tjenare grabbar! Såg....
Har sett Maincon väldigt många matcher denna och förra säsong, Maicon är en riktigt dukrig högerback men inte lika inflytelserik som Alves och Ramos. Ramos har han om hela högerkanten i Real helt på egen hand då Sneijder spelar på högerkanten men har 90% centralt i banan.

Du säger att Maicon har allt, Tekniken, styrkan, huvudspelet osv. Antar att du inte sett Ramos tillräckligt om du inte tror Ramos har detta?

Du glömmer förmodligen oxå att Ramos är en komplettare spelare som kan spela mittback, Defensiv mittfältare och vänsterback.
King Lemur Shakiri
2008-04-01 02:47
Legenden11
Jaa Broder, Såå jävla bra.Han är skit grymm.han petade Alves i landslaget.Just nu finns det ju 3-högerbackar som är lite mer överlägsna. Det är ju Maicon,Alves,Ramos. De alla är huuur grymma som helst.
Barcelona Legenden11
2008-04-01 02:44
King Lemur Shakiri

du har någonting i det du säger, jag kanske skulle hålla med dig ifall jag hade sett maicon en hel del.
Barcelona Legenden11
2008-04-01 02:44
King Lemur Shakiri

du har någonting i det du säger, jag kanske skulle hålla med dig ifall jag hade sett maicon en hel del.
King Lemur Shakiri
2008-04-01 02:41
Tjenare grabbar! Såg att ni satt o diskuterade med Inter fansen. Ni har rätt i många punkter. Men två saker som några skrev här sen tidigare.

Att Ramos är bättre än Maicon?

Jag vet att ni följer la-liga och kollar på Real matcher när inte barca spelar. Men ärligt Maicon är bättrre än Ramos. Ramos kommer att bli bättre än Maicon men idag är Maicon bätrtre. Den där killen är sjuuuk grym. Det är Ramos också men. Maicon har tekniken,huvudspelt,styrkan. Men visst överdrev kära interfansen. Men Maicon är bättre än Ramos.Skulle vilja ha honom till Man utd till vilket pris som helst.

De som har hjärta i Inter!
Zanetti(har någon fotbollspelare så stor hjärta?)
Cambiasso
Materazzi
Maicon
Cruz
Cordoba

Har följt Inter i Serie A precis som jag följer er i La-Liga. Det är inte bara Zanetti som visar kärlek till klubben eller fansen.

Lycka till Imorn boys!
Annons: