/spanien/barcelona/forum/21312.aspx/spanien/barcelona/forum/21312.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Villarreal chackegol
2008-04-02 16:20
så dåligt "april skämt" säger jag bara..sånt borde man inte få göra.. men men, jag undrar skulle ronaldinho verkligen sluta när säsongen är slut? o när är messi tebax?
Barcelona Barcelona #7
2008-04-02 16:19
haha Kolla på Henrys tackling
Barcelona barçaroffe
2008-04-02 16:10
Rivaldo

Menar du allvar!?

Tycker du inte tex Messi, Bojan och Etoo varit vassare an Henry ??? Ah Deus...
Barcelona barçaroffe
2008-04-02 16:07
Tror det kunnat sluta annorlunda mot Betis om tex Milito spelat. inte lika stabilt utan honom. Zambrotta hangde ju inte med vid tex tredje malet. Behovs ny hogerback!
Barcelona Rey Etoo9#
2008-04-02 16:04
April skämtet var bra fast inte roligt. det var väl genomtänkt och jag måste erkänna att jag blev lurad jag trodde verkligen att det var på riktigt.:D

FcBarcelona - FCB //
Det är klart att laget behöver tid men det är bara några förslag om deco skulle lämmna tex. Någon mer än jag som tyckte att barca var riktigt koncetrerade och skärpta i backlinjen nu när det var champions league? det känns som om barca slappnar av i ligan ungefär som skit samma det är tio matcher kvar det känns som att viljan inte finns där. Jag satt och fundera på detta för ett par dagar sen och jag sa till mig sj att jag skulle anylsera barca mot betis och barca igår, som ni själv såg så var det stor skillnad, bra och dåligt barca!;D
Barcelona barçaroffe
2008-04-02 15:59
Hoshiar

inte just nu. Bada har gatt tillbaka mycket pa senare tid tyvarr. Ronaldinho och Deco har andra prioriteringar an fotboll just nu, tyvarr...
Barcelona FcBarcelona - FCB
2008-04-02 15:48
Varför tänker ni så mycket på att köpa in spelare. Vi har riktigt bra spelare man kan inte köpa nya för varje år. Just nu kanske vi inte är så bra för det är första året med massa med nya spelare. Ge dom en chans att lära känna varann, tillslut blir vi bäst om vi också utnytjar ungdomslaget också.

April skämtet va inte kul blev fan skrämd. Om det hade vart sant så hade FcBarcelona blivit mycket sämre om de kom ut i nyheterna.

Men nu ska vi inte snacka om privatlivet/utanför laget, utan vi ska se fram imot söndagens match mot Getafe.

LEVA BARCA / KOMMENTERA GÄRNA.
Barcelona Rey Etoo9#
2008-04-02 15:46
Hoshiar //
Håller med dig, jag personligen föredrar spelare som inte haft en allt för lång stund i rampljuset som pato tex. Okej han blev ju känd under vm för 16-18 åringar men innan det var det nog ingen som hört talats om han. Nu sattes pato i rejäl press med löftet om 30 mål men det jag vill säga är att han är en talang som inte varit under rampljuset för länge. Det är det jag är rädd för när det gäller modric men han var ju dock bara under rampljuset några veckor eller någon månad. Så det kanske dunkar efter allt om man tänker på hans vilja för att sperla för barca så kanske han visar upp sig rejält.
Barcelona Hoshiar
2008-04-02 15:44
Jag säger bara vad jag tycker .

Är dom inte större spelare nu än då i porto och PSG?
Barcelona barçaroffe
2008-04-02 15:34
petersays

Jag ser manga matcher pa plats och det ger kanske andra intryck an om man sitter framfor TVn.
T.ex mot Valladolid, dar var Xavi klart bast pa plan tillsammans med Bojan. (Henry otroligt blek!)Slog inte bort EN ENDA boll pa hela matchen! Satte hela tiden fart pa spelet, precisa passningar, defensivt ansvar osv osv.
Dessutom har han klivit fram offensivt nar Barca saknat manga spelare.
Barcelona barçaroffe
2008-04-02 15:15
Hoshiar

Vada "Vi" ? Ar du nagon slags utvecklingstranare i Barca, eller ???
Sanningen ar den att Ronnie, nar han kom fran Frankrike redan var nastintill superstjarna, med att mycket bra VM i ryggen. 22 ar gammal tog han det sista steget. Det hade han gjort i en annan klubb ocksa. Nu tycks Ronaldinho "trott och less" igen, tyvarr. Nytandning i annan klubb ?
Deco var en storspelare redan i Porto!
Barcelona Helado
2008-04-02 15:02
Ämne: Helado

Han är h....
Är det inte första April idag? hehe nej men my bad...vet att han är det egentligen, skrev det i hast.
Barcelona 2bbbe
2008-04-02 14:59
lampard har inte boll tuchen för att spela i spanien däremot i italien skulle han nog passa
Barcelona Foadinho_tupac
2008-04-02 14:55
Helado

Han är högerback. Ser du inte på plan?
Barcelona Gudabenådad
2008-04-02 14:49
Varför ska vi köpa Lampard överhuvudtaget? Han är för fantasilös för FC Barcelona.
Barcelona Helado
2008-04-02 14:41
Helt rätt BlueRed. Dani Alves vore den optimala lösningen, då jag tycker han är en utav världens bästa vänserbackar. Inget ont om Sevilla, men han spelar i ett lag under sin egen standard(förutom mord, så anar jag lite frustration i hans blick ibland). Jag vågar knappt drömma om vad han kan utvecklas till i Barca. Om han inte redan är bästa V-Backen i världen så tror jag han kan bli det i Barca. Jag kommer INTE gråta om Zambo säljs inom de närmaste dagarna. Hans penningvärde lär ju inte direkt stiga... Inte hans topphastighet heller för den delen.
Barcelona Hoshiar
2008-04-02 14:32
Vf ska vi köpa Lampard . Han e redan en superstjärna .
Det skulle vara bättre med Modric.

När vi köpte Ronaldinho och Deco var dom inga superstjärnor . Vi gjorde dom till det . Dom var inte så kända som dom e nu . Därför e det mycket bättre med Modric. Som en superstjärna har man mycket mer press på sig . När Henry komm till barca så förväntade man sig mycket av honom. Okej han kanske var skadad e par månader och det e svårt efter 8 år i premier leauge. Jag lovar att Modric skulle li en stor stjärna om hans skulle vara i barca i 2 år . Samma sak skulle det vara med Diego. Om han skulle komma så skulle han bli mycket mycket bättre än vad han e nu. Han skulle få bättre medspelare och La liga skulle passa honom för han så teknisk.

För mig e det nån av dom som e första valen

Kommentera gärna !
Barcelona BlueRed
2008-04-02 14:15
Ämne: Ronaldinho alskar ja....
Det är inte att dem inte vill, dem får inte.
Barcelona BlueRed
2008-04-02 14:11
Ämne: Ämne: Zambrot....
sätt varenda öre på dani alves.
Atlético Vargas79
2008-04-02 13:36
Gamle barcelonistan Henke Larsson utsedd till Allsvenskans MVP av 25 tränare, sportchefer och klubbchefer. I länken.
Barcelona Bojan.Messi.Etoo
2008-04-02 12:39
Jadddå Deco tbx skönt att höra.

Messi tbx inom 1-2 veckor ;)
Barcelona OkkaPokka1
2008-04-02 12:35
En klipp där som vi ser Barca-Manu. Grymt jämna. Kolla själv...Länktips
Barcelona FCB_armin
2008-04-02 12:28
Ämne: "Xavi ojamn?? H....
Vad säger du om den andra Copa del Rey semifinalen då? Där hoppade Xavi inte in, och han var inte dålig heller.
Barcelona FCB_armin
2008-04-02 12:25
Ämne: Zambrotta ser mer lå....
Vem vill du ersätta honom med då?
Barcelona Gudabenådad
2008-04-02 12:08
Zambrotta ser mer långsam ut, mer vilsen än vad jag någonsin har sett honom. Han verkar inte vara bekväm i Spanien. Säljs han och ersätts så gråter inte jag några floder. Han har inte spelat tillräckligt bra så att han har blivit en viktig spelare. Just nu spelar han bara pga brist på konkurrens.
Barcelona Braxingen
2008-04-02 11:58
Kurdfot

Kan tyvärr inte hålla med dig ang Zambrotta. Han må vara bra emellanåt men kommer sällan upp i sin kapacitet. Tråkigt, men sant.
Kurdfot
2008-04-02 11:42
MADRID 1902

Zambrotta är flera klasser bättre än alla era ytterbackar, förutom Ramos då.

Hoppas Zambrotta får vinna nåt med barca innan, han blir såld.
Barcelona petersays
2008-04-02 11:23
Iofs...bäst är ju ett relativt begrepp i ett lag där ingen får godkänt.

Xavi har gjort många avgörande mål (många på inhopp) när anfallarna mest stått och sparkat bollen på målvakten. Det är såklart positivt.
Barcelona petersays
2008-04-02 11:19
"Xavi ojamn?? Han har ju vart bast i laget efter jul!"

Verkligen inte. Talar alla med hjärtat här eller? Isåfall blir det svårt att föra konstruktiv diskussion. Oavsett om du älskar Xavi så finns det flera matcher där han borde blivit utbytt. Missförstå mig rätt. Xavi är en mycket bra spelare, men sällan under 90 minuter. Och som jag nämnde tidigare har han klara brister också. De gånger Xavi har fungerat som bäst i ligan är just när han fått göra inhopp. Det har vart en helt annan Xavi som klivit in på planen då.
I 90 minuter verkar han tappa fokus och som sagt kan både han och Iniesta vara nonchalanta defensivt och i passningar. Och så var det det där med hörnorna. Vore kul att se statistik på dem. Inte många som gått in till nån nickchans direkt.
Barcelona En_Gång_Barca_Alltid_Barca
2008-04-02 11:13
är det någon som vet när messi är tillbaka
Annons: