/spanien/barcelona/forum/21304.aspx/spanien/barcelona/forum/21304.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FcBarcelona - FCB
2008-04-02 20:49
NU KOLLAR VI CL !
RÅKA SKICKA 2 ST FÖRLÅT GRABBER IFALL DE STÖR ER
Barcelona FcBarcelona - FCB
Real Madrids Bernd Schuster säger nu att om några år så spelar C.Ronaldo med vit tröja på Bernabeu. Va säger ni om de?

Jag säger att det är sant. Fast han spelar med Man U borta tröja mot Real Madrid.

Kommer ni ihåg när Real Madrids President sa att Kaka och Ronaldo hade vart bäst tillsammans i ett lag och att han skulle försöka få dom i samma lag. Det gjorde han ju, Men inte i Real Madrid utan i Milan. Nu spelar dom i samma lag.

Störst, bäst, Barca //
Precis, Rijkaard har gjort mycket för vårat lag och kan göra mycket mer, ge honom och laget en tid att lära känna varanndra. Rijkaard gjorde Messi, Dos Santos , Gia Och Bojan till våra underbarn, det kan han fortsätta med..

Visca el Barce !
Barcelona tarrak
Ämne: Tack för tipset tarr....
Priset är per natt. Jag har bott där flera gånger och priset tenderar att ligga närmre minimum än max.
Barcelona RonaldinhoKungen
2008-04-02 20:44
Jag hejar också på Arsenal, men tror tyvärr Liverpool drar det längsta strået. Jag tror 0-0 eller 1-1 mellan dem idag.
Barcelona Dizzy
2008-04-02 20:42
Grabbar vem hejar ni på Arsenal eller Liverpool. Jag själv hoppas på Arsenal.
2008-04-02 20:42
Tack för tipset tarrak :)

Kollade lite på hemsidan, men såg tyvärr att man var tvungen att sova där två nätter. Vi vill helst ha en natt, men jag undrar om du vet om priserna gäller per natt eller två nätter?:

single 46 € 60 €
Twin-bedded 66 € 90 €
Double 66 € 90 €

Barcelona the culé
2008-04-02 20:40
Störst, bäst, Barca

Har alltid gillat Zamrotta men han har tappat sin explosivitet som är grymt viktigt att ha om du ska kunna överlappa på kanten hela tiden. Känns som att han närmar sig Milan allt mer och jag är helt klart för en försäljning.
Barcelona tarrak
2008-04-02 20:37
Hostal Opera är ett bra och billigt alternativ. Ligger ca 20 meter från Ramblan och alltså inte speciellt nära Camp Nou, men med tunnelbanan är du där på en kvart.
2008-04-02 20:22
Ingen som har förslag på hotell i Barcelona som ligger hyfsat nära Camp Nou som är billigt?
Barcelona Störst, bäst, Barca
2008-04-02 20:18
Det finns en hel del som vill ha en ny högerback till nästa säsong, men jag personligen tycker fan inte att Zambrotta varit så jävla usel, särsklit inte nu på slutet. Då tycker jag snarare att han har varit en av de jämnare och bättre spelarna i vårt kära Barca.

Jag vill dessutom ha kvar både Riijkard och Ronaldinho. Som några nämnt så har Riijkard gjort så sjukt mycket bra för vårt lag, under sin tid här. Efter ett par års lite halvtaskiga resultat tycker jag fan inte man ska kicka honom. Vi minns alla hur han bar fram oss till två raka ligaguld och en CL-titel. Gällande Ronaldinho kommer jag ALDRIG jag menar verkligen ALDRIG sluta tro att han en dag ska kunna vara lika framstående som han var under våra glänsande dagar.

Men ingenting varar för evigt tragiskt nog kanske dessa två tunga pjäser måste bort för allas bästa. Men det får framtiden utvisa!!!

Jag vet alla fall vad jag hoppas och tror på...
Barcelona Abbe_
2008-04-02 20:16
Barcelona #7

Jo tack, det har jag koll på. Det jag reagerar på är hur folk kan skriva: "När vi möter Manchester United i semi-final". Personligen tycker jag folk borde ha lärt sig att inte ta ut en seger i förskott vid det här laget, speciellt inte efter senaste ligamatchen.
Barcelona Barcelona #7
2008-04-02 20:13
Abbe_ //

Vi går vidare om vi kryssar/Vinner och det borde vi klara med Publiken stöd och Kanske Ronaldinhos medverkan
Barcelona Unicef
2008-04-02 19:56
vet att de här inte hör till ämnet men e de någon som vet om det går att få tag på långärmade match tröjor? tackar för svar!!!
Barcelona Abbe_
2008-04-02 19:54
Det känns som att det är otäckt många som har räknat med avancemang i CL. Visst det mesta talar för det, men det skulle inte vara första gången Barça skulle tappa ett överläge, om det nu inträffar.
Barcelona Barcelona #7
2008-04-02 19:37
United/Roma kommer ha Hemmaplan mot BARCELONA/Schalke
Barcelona En_Gång_Barca_Alltid_Barca
2008-04-02 19:31
vilka får hemmaplan första matchen mellen Barca och MUFC ? om båda går vidare
Barcelona Barcelona #7
2008-04-02 19:18
haha criff snacka om att alla incidenterna måste ha gjort ont.

Barcelona Culeeees
2008-04-02 19:18
häääääärligt Samuel Eto´o

exakt de jag snackade om i forumet för nån timme sen, bra att han tar de här o säger ut i pressen att lämna Gaucho ifred, tack eto´o !
Barcelona Criff
2008-04-02 18:52
Vek mig dubbelt när jag såg denna!

Världens mest olycksdrabbade/klumpigaste spelare?
2008-04-02 18:42
Jag ska kanske ha en fotbollsresa som projektarbete nästaår! Givetvis kommer det självklart bära iväg mot Barcelona och Camp Nou. Jag behöver därför hjälp och har främst frågor angående billiga, men bra hotell i centrum av Barcelona nära Camp Nou. Finns det några med förslag på hotell, bra ställen att äta eller andra tips så är ni varmt välkomna att skicka ett PM :)
Zambr0
2008-04-02 18:32
Hej! En sak är säkert när det gäller spansk vs engelsk fotboll: I engelska ligan är det mera tjong tjong och hetare närkamp medan i la liga är det mer av det kreativa som styr spelet än att bara skjuta hit och dit. en fördel om man ser det ur den ljusa sida!:) Forza Ronaldinho!
Barcelona Ronaldiinho
2008-04-02 18:18
Dizzy

Det är just det som är problemet vi har ingen bra form alls, medans Man u är i toppform.
Barcelona Dizzy
2008-04-02 18:15
Alla här inne säger United är bra ok dom är grymma men vi får inte själva sänka oss vi är också grymma. Vi är inte i bra form. Är vi i form krossar vi alla lag. Barca är inte rädda för nån:) Det passnings spelet vi har är underbart att se. Inte många lag som kan göra det!
Barcelona El Capitán
2008-04-02 18:12
Raderat inlägg av mig =)
Barcelona Ronaldiinho
2008-04-02 18:09
Ifall alla tre blir avstängda på samma match så är det kört för vår del just denna match, och säkert kommer ytterliggare en back från oss vara skadad!
Barcelona Rambla
2008-04-02 18:04
Ämne: Utöver Yaya så har M....
Heh, mardrömmen måste ju vara att få Yaya, Milito och Puyol avstängda i en eventuell semifinal på Old Trafford. Då får vi nog be till högre makter för att klara ett avancemang till finalen. :)
Barcelona Rambla
2008-04-02 18:01
Fler goda nyheter. I morgon kommer el Pibe tillbaka till Barcelona från Argentina. Hans rehab har gått över förväntan bra (det har man ju hör förr visserligen) enligt läkarna från det argentinska förbundet som har hållt koll på honom. Sen ett tag så tränar han med boll och har kört dubbla pass varje dag.

Nu återstår den sista tredjedelen av hans återhämtning som han alltså kommer att göra i Barcelona och på La Masia. De argentinska läkarna vill inte nämna något datum då han kan vara tillbaka utan lämnar det åt sina kollegor i Barcelona. Vi kan väl räkna med 2-3 veckor så bör Messi vara tillbaka, då har han varit borta de 6 veckor som först förutspåddes.
Barcelona tarrak
2008-04-02 18:01
Utöver Yaya så har Milito, Puyol och Messi två varningar.
Barcelona Foadinho_tupac
2008-04-02 17:58
Tack för de mycket goda nyheterna Rambla! D:
Barcelona Rambla
2008-04-02 17:52
Så här ligger det till. Från gruppspelet ända fram till finalen tar man med sig sina gula kort. Yaya har två varningar nu, tror att fler står på två nu, vilka är jag osäker på.

Vid 3, 5, 7 gula kort osv så blir det en match avstängning. Alltså, om Yaya får sitt 3:e gula kort i returen mot Werder är han automatiskt avstängd i nästa match. Skulle han efter att ha kommit tillbaka dra på sig ytterligare 2 varningar innan finalen så blir han avstängd igen. Varningarna försvinner inte bara för att man avtjänat en avstänging, 3 + 2 = 5, 5 + 2 = 7 osv.

Den första avstängningen kommer vid 3 gula kort, nästa gång behövs det bara 2 gula kort för att bli avstängd igen.
Annons: