/spanien/barcelona/forum/21295.aspx/spanien/barcelona/forum/21295.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Foadinho_tupac
2008-04-06 00:25
Ämne: Ämne: Måste s....
Jag tror du misstförstod mig, jagsyftade inte på dig när jag sa det utan ville bara påpeka att chansen fortfarande finns. Var snarare så att jag höll med dig.
Barcelona Ronaldiinho
2008-04-06 00:25
Rambla har rätt så som vi spelar nu kommer vi inte vinna något alls, vi måste ändra spelet helt! man känner ju inte igen barcelona under andra halvleken

vad händer i omklädningsrummet igentligen? men jag har en stark känsla att Henry nätar imorn. dubbelt.!
Barcelona FCB_armin
2008-04-06 00:23
Kul att jag råkade tippa 1-2..........
Barcelona Rambla
2008-04-06 00:22
Ämne: Måste säga att jag o....
Ja men, jag påstår självklart inte att man ska ge upp något, tvärtom, det är nu jag vill se riktig glöd och kämparlusta från spelarna till slutet. Men hur troligt är det att vi får se det? Ingen kan väl ha missat de två senaste matcherna mot Betis och Schalke?
Barcelona Dizzy
2008-04-06 00:22
Real tappade 2 poäng idag. Nu har vi chans att knappra in lite på dom. Men tro mig imorn spelar vi lika eller så förlorar vi.
Barcelona Foadinho_tupac
2008-04-06 00:20
Måste säga att jag också mest har gått åt realistiska sidan efter senaste matcherna innan det så var jag stor optimist. Men det går fortfarande man kan inte ge upp chansen finns men som Rambla säger man måste vara lite realistisk också det är svårt och helt plötsligt börja spela 05/06 fotboll och vinna resterande matcherna.
Barcelona Mot Nya Tider
2008-04-06 00:19
Ämne: Ämne: Låt all....
Realisten i mig idag säger att det finns en stor chans till att det blir så, men optimisten i mig säger att vi får se Puyi lyfta både CL bucklan och ligabucklan. :)
Barcelona Rambla
2008-04-06 00:16
Gaucho_10:

Jag orkar verkligen inte förklara längre utan hänvisar istället dig till den sansade tarraks inlägg nedanför.
Barcelona Rambla
2008-04-06 00:14
Ämne: Låt alla tycka vad d....
Visst. Det roliga hade ju dock varit om Madrid firat sitt ligaguld samtidigt som Barça firat sitt CL-guld som europas bästa klubb. :)
Barcelona Gaucho_10
Rambla
Förstår inte varför du är så negativ, förstår att man ska vara realistisk, men det ser bra ut, messi är tillbaka snart, samma sak med deco, marquz, milito är tillbaka, det ser bara bra ut, Real har en hel del svåra matcher kvar, Tex: Racing (borta), Barca, zaragoza
Barcelona tarrak
Som supporter kan det ofta vara svårt att ge en nykter värdering av sitt lags prestation, men om man kollar på Madrid varje vecka och sedan tittar på tabelllen, så förstår man hur fantastiskt usla Barcelona varit den här säsongen.

Barcelona Mot Nya Tider
2008-04-06 00:09
Låt alla tycka vad de vill, vissa är pessimister, vissa är optimister, andra är realister, i slutet av säsongen så hoppas jag att alla vi blir realister till att Puyi lyfter ligabucklan på Barcelonas gator =D
Barcelona Foadinho_tupac
2008-04-06 00:08
Rambla

Om de här spelarna stannar kvar i Mallorca så kan de slåss om europacup platser. För jag tycker att de har ett mycket bra spel med snabba omställningar och Ibagaza styr så bra på mittfältet. Men tyvärr så tror jag de får släppa Guiza sen tror jag Jonas, Arango(mallorca legend?) och Ibagaza är trogna laget.
Barcelona FcBarcelona - FCB
Kolla !!
Jag gråter när jag ser den.
Barcelona Rambla
Ämne: Rambla

vilken ....
Som sagt, jag hoppas på att mitt lag ska fixa det men realisten i mig säger att loppet är kört. Det betyder inte att jag är ett sämre fan än dig. Laget har klantat sig allt för många gånger de två senaste säsongerna.
Barcelona Visca EL Barca
2008-04-06 00:06
Ämne: Ämne: alltså ....
du såg ju själv hur nära ramos var i första halvleken att få kort även i andra så han sparade säkerligen allt det till det andra biliga kortet han fick
Barcelona FCB10
2008-04-06 00:06
Rambla

vilken fan då... tror inte ens på sitt eget lag, fortsätt så!

Barcelona Dizzy
2008-04-06 00:05
Mallorca skulle vunnit med 5-1 typ. Dom sumpade många chanser. Men Real tappade 2 poäng det är mycket!
Barcelona Mot Nya Tider
2008-04-06 00:05
Men vi ska fortfarande kämpa och slåss om titeln, klart det finns en chans. Vi måste tänka positivt, bara för att vi har spelat uselt de senaste månaderna så innebär det inte att vi inte kommer vinna återstående matcherna. Tänk om vi verkligen lyckas med att vinna alla matcher som är kvar, om vi får se Frank agera, om vi får se ett effektivt Barça göra slut på motstånd på motstånd. Man vet inte vad som kommer ske, vi har bara finaler nu, Gefafe käkar vi upp imorrn!
Barcelona Rambla
2008-04-06 00:04
Ämne: alltså så jävla myck....Äsch, sluta nu. Domaren var dålig åt båda håll. Ramos andra gula kort var inte en varning, Navarro lägger sig ner när han märker att bollen kom för långt i från honom. Sen att Ramos kanske skulle haft gult kort i andra situationer är en annan sak.
Barcelona Visca EL Barca
2008-04-06 00:02
alltså så jävla mycket jag kokar real madrid spelar lika när dem inte äns är bra och med en man mindre. Dommaren var köpt tror jag för att man såg ju att mallorcas första mål borde va mål och att dem borde ha fått straff när cannavaro tog me hand.
Barcelona Ronaldiinho
2008-04-06 00:01
Ämne: Förlåt om jag bryter....
Snälla madrid fansen låter oss inte skriva där annars vet dom själv att det var domaren som gav dom denna kryss match!

Hade det vart en normal domare så hade det slutat minst 2-1 med tanke på straffen som Mallorca borde fått + målet som blev bortdömt.
Barcelona Rambla
2008-04-06 00:01
Ämne: Alla pesimister som ....

Jag tänker inte hålla käften och jag är inte pessimist utan realist. Vi är inte tillräckligt bra helt enkelt, vi har en tränare som står maktlös under matcherna och vi har spelare som hela tiden i media talar om hur de ska kämpa till slutet men trots det viker ner sig.
Barcelona Mot Nya Tider
2008-04-06 00:00
Jag vet, tänkte nyss lägga till edit: Låter väldigt lätt? Barça anno ང klarar tyvärr inte av detta.
Barcelona Ronaldiinho
2008-04-06 00:00
Guiza brände 2 solklara lägen, Jonas brände 2 han med, sen resten av laget brände kanske 5 st tillsamans.

men 1-1 är schyysstt, vinner vi imorn så är vi nere på 5 igen och vinner villareal så har dom 4 upp till madrid.
Barcelona RONALDINHOO!!!!
2008-04-05 23:59
Grabbar LA LIGA E VÅR!!! Jag har aldrig gett upp hoppet, Jag ger inte upp hoppet o kommer aldrig att göra det heller tills serien e slut! Visca El Barca
Barcelona Edwin2
Mot Nya Tider//
Man får tro på det(inte hoppas). Faktiskt.
Barcelona the culé
Förlåt om jag bryter nån regel nu men måste bara visa er detta från reals forum.

" Domaren kosta oss tre poäng, inte Ramos, hoppas detta kortet upphävs så att han kan vara med i nästa match. "
Barcelona Rambla
2008-04-05 23:58
Ämne: Det är inte över än,....
Har du sett oss spela det senaste halvåret? Det finns inte att vi vinner alla matcher som återstår. Vi är alldeles för ojämna, för dåligt tränade.
Barcelona FCB10
2008-04-05 23:58
Alla pesimister som säger att vi inte kommer o vinna ligan... dem kan hållakäften!!!
Annons: