/spanien/barcelona/forum/21273.aspx/spanien/barcelona/forum/21273.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona calle-barca
2008-04-06 23:13
Ronaldiinho
Det är fel, vi har samma poäng men de leder på inbördesmöten.
Länktips: Ronaldiinho
Barcelona Barca-I Hjärtat
2008-04-06 23:13
Jag vet, men man kan inte bara skylla på Reijkard eller hur?
Barcelona Holländaren
2008-04-06 23:12
Tompa; vad gjorde han fel i dag då?
Barcelona Barca-nist
Ämne: Braxingen:
Ursäkta ....
underskatta inte getafe . de är inte såå dåliga som du påstår . samt så spelade de taktiskt fegt så de vann 1 poäng!
Barcelona Jay-z
Barca-I Hjärtat //

Och va gör Henry på planen vi hade 10 man på plan. Hade nån annan spelat i stället vem som hällst så hade det vart någerlunda anerlunda. Fan spelaren ropar efter bollen men han går inte
100 % in fan vi förlora massa boll till målvakten på grund utav han. Det va som att passa luft.

Och den där taktiken vi har fett jobbig den funkar inte mot små lag. 100% bollinnehav 0 mål vi måste spela mer rakt hatar den här handbolls fotbollen. Hade vi slöppt in Getafe i matchen så hade vi kanske gjort mål.
Barcelona Tompa
Holländaren:
Kom igen nu, du vet redan vad ja tycker om Rijkaards framtid i Barca och kvällens insats har inte ändrat mina ståndpunkter i vare sig ena eller andra riktiningen.

När blev Rijkaard spelande tränare förresten?
Barcelona petersays
2008-04-06 23:11
"Vad har hänt med den motiverade kreativa väggspelsstrategin, vad har hänt med korta passningar och genomskärarna?"

Deco saknas.
Barcelona Holländaren
Xavi hade inte den grymmaste passningsprocenten, nej, men han slog bara bort 18 av 92 passningar, det ar okej. Jag tyckte hans hörnor var bra i dag.
Barcelona Boixos Nois 81
Kan man bestraffa spelarna? Synd att det inte är Irak för då skulle man kunna sätta dem i fängelse o låta junisarna spela
Barcelona Dizzy
Fan va dåligt! Inget är Rijkards fel. Det är spelarna som ska göra jobbet!
Barcelona Shidenn
2008-04-06 23:10
barca i hjärtat snälla gubben gå och lägg dig, va menar du, att rijkaards formatering är bra eller, du kan nt sätta in tre center i form av henry eto och bojan i en enda match och begära att de skall samarbeta i anfallsduo. Nu är det nämligen slut på ursäkter och till och med jag som alltid försvarat Rijkaard och laget börjar tappa tålamodet, NÅGOT MÅSTE GÖRAS, OCH DET SNABBT. Spelar vi så kommer vi förmodligen att vara en munsbit för united, det är faktum.
Barcelona Holländaren
2008-04-06 23:09
Tompa, Rambla: Kom igen, fram med er Rijkaard-kritik nu. Visst borde han satt bollarna i mål?
Barcelona jogabonito_barca
Håller med om Etoo på kanten vafan Etoo e minst lika farlig som Bojan i mitten. Spela med Dos santos på höger som är en naturlig ersättare till Messi.

VI får helt enkelt hoppas på CL titeln o samtidigt försöka hålla fast vid andra positionen i ligan.. Det positiva är att vi inte förlora o gjorde massa tabbar som mot Betis/atl.madrid och att vi knappa in på VIllareal
Barcelona Suñol
Holländaren: Lika mycket som Barca har världens sämsta publik har du världens sämsta analyser. Att Xavi var bra idag det är det dummaste jag hört han slog bort 50% av alla tremeters passningar och stog bara och hoppade när han blev av med bollen.
Barcelona Barca-nist
jag är nöjd med spelet och bytena också. vi måste tänka på vad vi har för spelar-material! det fanns inget mer han kunde göra! marginalen va icke på vår sida.
spelar vi så här och bättre så har vi säkrare CL vinst!
Barcelona Boixos Nois 81
Ämne: tarrak: Det är så ma....
hmmm...det var då som Barca vann ligan två ggr och CL... har hållit på Barca sen 94 och det spel de hade för några år sedan har ALDRIG spelats tidigare...kom ihåg att under "dream team" så hade man också bra spelare men då fick man stryk mot Göteborg o sånna skit lag
Barcelona Jugador
Ämne: Alltså är du helt si....Allt annat än vinst i denna match är skandal. Punkt slut.
Barcelona Ronaldiinho
Enligt denna länk så ligger vi 2a
Barcelona FCB_armin
RonaldinhoKungen

Nej, där har du tidernas mål
Barcelona Tompa
2008-04-06 23:08
Braxingen:
Ursäkta men hur i hela världen ska det här laget kunna vinna Campions League? Vi klarar inte ens av att slå Getafe på hemmaplan...
Barcelona T#11
2008-04-06 23:07
bra inhopp från dos santos!
Barcelona Gaucho_10
2008-04-06 23:06
Alltså är du helt sinnesjuka, på vilket sätt är getafe ett skitlag, de kan vinna CdR , de kryssade borta mot bayern, så nåt skit lag är de verkligen inte
Visst är man besviken, men getafe är grymt starka på att stänga matcher, det var en bra
match av barca, vi hade otur, that's it

Henry slet som ett djur, och han var bra, så sluta klaga på honom, herregud, alla kämpade, vi hade GRYMT många lägen, antigen så stoppade stolpen oss eller så var det pato, så come on,
Barcelona Barca-I Hjärtat
Grabbar Grabbar! Ni är fan helt sjuka i huvudet.
VAd gör Reijkard för fel? Etoó på kanten är det det som är felet? Är det det som gör att vi inte vann? Är det det som är felet? Inse Reikard gör det bästa han kan, det är upp till fu**ing spelarna att prestera! MESSI ÄR INTE HELA LAGET DET MÅSTE TRUPPEN FATTA!
Barcelona RonaldinhoKungen
Ämne: Har ni något bra tip....
Där har du tideras bästa mål. Njut.
Barcelona Boixos Nois 81
Ämne: Om jag hetat Rijkard....
Han är nog hemma i Helsingborg och sörjer efter straffmissen :)
Barcelona Jay-z
Henry hehehe helt otroligt att barcelona betalar en sån lön till en spelare som är VÄRDELÖS.
Barcelona Suñol
tarrak: Det är så man hoppas den här jävla säsongen tar slut att vu skulle vinna CL det finns inte en chans... Det är dags för Rijkaard att ta på sig gestapo-rocken han hade första och andra säsongen och ta i med hårdhandskarna eller ta över sparta rotterdam och köra ner dom i trean...
Barcelona Killuminati
[FC-BARCA]

VAFAN GÖR DU HÄR DÅ. Gå till en hemsida där det är för enskilda fotbollsspelare då shit!
Barcelona Bojan Krkic#27
2008-04-06 23:05
Hur kan folk här tro att vi ska vinna cl med detta spelet? är det ett skämt eller Manchester United kommer göra en Roma mot oss alltså vinna med stora siffror.
Inte ens vår bästa match på hela säsongen skulle kunna ge oss vinst mot Manchester United.

Barcelona FCB_armin
2008-04-06 23:05
Asså, var det någon mer än jag som lade märke till alla jävla meningslösa inlägg? Vad har hänt med den motiverade kreativa väggspelsstrategin, vad har hänt med korta passningar och genomskärarna? Fan asså, jag säger bara en sak, VITA NÄSDUKAR !!
Annons: