/spanien/barcelona/forum/21271.aspx/spanien/barcelona/forum/21271.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Holländaren
2008-04-06 23:35
Ok. Ja, jag antar vi kan klara oss ganska bra utan Ezquerro. Jag hoppas dock att han ersätts av en hyfsad spelare när han försvinner i sommar, för vi måste verkligen ha en anfallare till som slickar kanten.
Barcelona Rambla
2008-04-06 23:35
fcs:

Eto'o spelade med smärtlindrande sprutor mot Schalke i veckan. Det är nog inte så konstigt att han tas ut av säkerhetskäl. Annars håller jag med om att han inte kommer till sin rätt på en högerkant. Han ska spela centralt.
Barcelona calle-barca
2008-04-06 23:33
Jag saknar också messi så eto kan spela i mitten och bojan eller henry på vänstern.
Barcelona tarrak
Ämne: Sju poäng på sju omg....
Ezquerro är frisk, men petad. Och nej, han kommer aldrig att betyda någor för FCB på planen.
Barcelona Kapten11
Captain Fantastic!

Just därför så tycker jag att man borde prioritera Samu i det läget, han är så oerhårt bra centralt.
Barcelona fcs
2008-04-06 23:31
Jag nöjer mig med CL vinst men inte ens den räcker för forsatt förtroende för Rijkaard. Ville se honom utbytt redan föra året och har inte ändrat mig. Varje ny dag han är i Barca är en dag förmycket.

Eto'o på höger kant.......skrattretande. Hanry och Bojan kvar i spelet och Eto'o utbytt, utan att få chansen att spela centralt eller på vänster sida....löjligt. Rijkaard lyckades förstöra formen på många spelare, Eto'o är den senaste. En av bästa i Afrikas mästerskap är plötslig inte så bra. Undrar vems fel är det....
Barcelona Gaucho_10
FCB#19

Kompis, lita på mig , om vi sparkar rijkaard, så kommer vi att sakna honom, tänk, det är han som tog fram messi , 2 santos, bojan
Han vågar köra attraktiv fotboll, om man jämför med andra tråklag i världen, om man kör fint så vinnar man titlar, bara logiskt, det är inte hans fel att ronaldinho har en skit säsong , messi blir skadad, och att deco blir skadad
Ge honom en andra chans med frisk trupp
Barcelona Bojan.Messi.Etoo
vänta bara på messi comeback kommer bli så underbart asså att se den killen lee igen :D och att göra sina fantastiska nummer han gör.
Barcelona Barca-nist
2008-04-06 23:30
jag tycker vissa överskattar en tränarens roll i ett lag ! spelarna har också ett ansvar glöm inte det!
Barcelona Captain Fantastic!
2008-04-06 23:29
Kapten11

Men Ronaldinho är mycket mer kantspelare än Eto'o och Bojan, han har det som krävs för att kunna spela där. Bra samspel med ytterback, farliga instick, blick för spelet, perfekt touch i passningar och cross bollar. Eto'o har inte mycket utav dessa kvaliteér, han är däremot en utav de bästa nr 9:orna som funnits under detta århundrade.
Barcelona Holländaren
2008-04-06 23:28
Sju poäng på sju omgångar är absolut ingen omöjlighet och det är inte heller direkt så att Real rosar marknaden. Men den något tunna truppen bränner väldigt hårt på varje spelare så det ska till ett under för att det ska gå vägen. Sen kanske nån säger att "det går aldrig med Rijkaard" men faktum är att det har gått flera gånger med Rijkaard redan så varför inte. Jag hoppas på det bästa fortfarande. Nån som vet om Ezquerro är frisk förresten? Känns som att varje spelare kan vara viktig i det här skedet.
Barcelona FCB#19
2008-04-06 23:28
Gaucho_10

Ja men det var ju ett misstag att kicka capello det vet ju många madridfan men om du var president o ditt lag spelade skitfotboll men vann tex dubbeln skulle du då kicka tränaren ?? (Alla vetju att calderon e lite sjuk i huvudet men du kanske e samrtare än han)
Barcelona Bojan.Messi.Etoo
2008-04-06 23:27
Vi hade bara otur :(

Visca el Barca vi tar det.
Mirko
2008-04-06 23:26
Är den första semifinalen 22a April?
Barcelona Visca EL Barca
någon som såg matchen idag missade den fast vi fick en usel poäng borde ta hela 3 poängen som stog på spel
Barcelona älskabarcelona
Vadå uppskatta rijkaard . Han lyckad bara när han har dom bästa i världen på plan . För anars är han skit . Med Messi å Dinho i topform skulle ja också klara mig som tränare. Rijkaard är bedrövlig just nu ! Avgå inan det blir värre . Och ja vill helst vinna en att se fin fotboll . Ja vill ha titlar i laget .
Barcelona Kapten11
Captain Fantastic!

Samtidigt så är väl inte Ronaldinho en typisk kantspelare och han hade ju några hyfsade säsonger, liksom laget.
Barcelona the culé
2008-04-06 23:24
Klart att man skylla det dåliga spelet på Rijkaard, inte för att han gorde nått fel idag men det är ju han som har som har ansvaret för att spelarna skall ha fysiken som krävs för att spela i la primera. Det är ju han som har ansvaret för att spelarna har rätt inställning.

Barcelona Gaucho_10
2008-04-06 23:24
FCB#19

Var det inte samma sak med Real eller, de vann ingenting, så de ville vinna titlar, när capello kommer och fixar ligatiteln, så sparkar de honom föratt han kör tråkfotboll, samma sak med barca, det funkar inte med tråkfotboll
Barcelona FCB#19
2008-04-06 23:23
Gaucho_10

AA om mourinho kmr så kmr vi vinna titlar o köra tråkfotboll. Men hellre spela tråkfotboll och vinna titlar än att spela bra/rolig fotboll o att inte vinna ngt
Elr va tkr du ?:P
Barcelona Ronaldiinho
2008-04-06 23:23
Om vi tar oss till semifinal och Man u oxo göra det så kommer Manchester ha det svårt den veckan eftersom dom möter oss den 22a och sedan 29e igen.

och mellan semifinals mötena så har Manchester en viktig liga match mot Chelsea.
Barcelona Gaucho_10
2008-04-06 23:22
Petersays

Ja , precis, i ärlighetens namn så var det en bra match av barca, att vi hade otur med stolpskott , är inte någons fel, sånt händer
Barcelona Captain Fantastic!
Ämne: Captain Fantastic!
....
Läste du vad jag skrev eller ?

SMÄRTSTILLANDE SPRUTOR I SIN ANKEL, det är inte precis som om Giovani skuttar på moln då han spelar, många gånger denna säsong har han klagat på att smärtan nästan tar livet av honom på plan. Han måste opereras när säsongen är slut, Rijkaard vet detta och vill skydda honom. Man ska fan berömma Giovanis hjärta som kämpar trots smärtor och sprutor.

Rijkaard har inget annat val nu än att spela med Eto'o Henry och Bojan på topp, med ett Giovani inhopp ca 45 minuter.
Barcelona FC-Barcelona
Det kan finnas ett Exempel varför Reijkard placerar Eto på höger sidan, Samuel spelar halv skadad, får han inte spela då blir han galen, killen vill spela ovaset till villket pris,
okej vill du spela då spelar du Höger sidan för att undvika Taklingar, ni vet Eto i mitten får skit mycket Stryck, bara säger kan vara ett Exempel :S
Barcelona Tompa
Nåväl, positivt i eländet var ändå att matchen, rent spelmässigt var långt ifrån en katastrof men ack så inneffektiva vi är framför mål. Det är faktiskt sorgligt att se.

Nu är det dags att gå till sängs.

Barcelona Killuminati
Jag tipsar er att se nån komedi klipp eller nåt för att glömma det här brukar hjälpa. Aja Godnatt då cules. Så länge laget gjorde allt de kunde så står jag bakom de! gonatt
Barcelona Gaucho_10
2008-04-06 23:21
Det kommer alltid att finnas nåt att klaga på, kommer mourinho och vinner 1000 titlar, men om han kör tråkfotboll, så kommer alla att säga: fyfan vad jag saknar rijkaard, så uppskatta rijkaard fan, han vågar köra offensivt, jämfört med många andra
Barcelona tarrak
Jay-Z

Eller hur. Jag skall på Barcelona-derbyt om två veckor, så bered er på ett stort lakan som fladdrar i halvtid om det här fortsätter.
Barcelona petersays
Annat positivt med dagens match är att vi inte klappade ihop i andra halvlek, att vi inte släppte in något mål och att laget faktiskt VISADE VILJA. Sträckte sig de där sista decimetrarna för att bryta pass. Så många brutna passningar har vi inte haft på länge.
Barcelona Zile
2008-04-06 23:20
Jag tycker att jose mourinho är ett måste för barca.. snabba på innan nån annan klubb hinner före
Annons: