/spanien/barcelona/forum/21258.aspx/spanien/barcelona/forum/21258.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Dizzy
2008-04-06 01:11
Imorn ska vi vinna! Vi måste de helt enkelt.
Barcelona Barca-nist
2008-04-06 01:06
jag tycker man ska vinna sina matcher och inte tänka på konkurenterna men barca har haft stora problem. ena dan defensivt anda anfall. hade vi vunnit alla våra matcher sen jan så hade vi inte brytt oss om real alls. även om domaren gjorde sitt bästa Så så skulle de inte hjälpa mkt ;D
Barcelona Ronaldiinho
2008-04-06 01:02
alltså jag undrar verkligen hur det hade sett ut om vi hade vunnit alla våra matcher från januari tills nu..

det skulle vart minst 10 poängs skillnad mellan oss och Madrid.. eller tvärtom om madrid hade vunnit alla deras medan vi förlorade, då skulled et va minst 20 poäng skillnad.

så skum La Liga har varit den här säsongen.
Barcelona Dizzy
2008-04-06 00:59
Barca-nist
Ja varför inte:D
Barcelona Barca-nist
2008-04-06 00:54
Ämne: Dizzy
Jag vet inte....
du menar domaren vann 1 poäng åt real!?
Barcelona Störst, bäst, Barca
2008-04-06 00:50
Denna säsongen är helt skum. Man dras mellan hopp och förtvivlan hela tiden. Som idag, alla förväntar sig att Real ska stänga ligan, men för typ 10.e gången reder de inte ut det. Tro mig Barca kommer vinna imorgon, vi kommer känna kontakten, man kommer börja hoppas och fundera hur vi ska komma ifatt. Men lika ofta som Real bränt att ta det slutliga rycket lika ofta har vi tyvärr missat chansen att komma riktigt riktigt nära dem!

Det blir sista chansen imorgon, vinner vi över Getafe tror jag vi kan vinna ligan - fast efter nästa omgång kan jag känna helt annorlunda...

Forza Barca!
Barcelona FCB10
2008-04-06 00:48
Jag hoppas att vi gör det här 2 gånger den här säsongen!!

KOLLA LÄNKTIPS! haha!!!
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-04-06 00:43
Foadinho_tupac

Kan ha rätt i läsförståelse:)
Men fenomenen ligger att inför varje match bildas illusioner om att lag som Real,Barcelona och andra giganter tappar poäng, just för att lagen -Förväntas vinna- och andra ska bara ge dem stora lagern en match.
Dock så lever inte jag på förväntningar, utan lever för Match efter match.
Barcelona ZARM
2008-04-06 00:39
Jag håller med Tarrak! Har försökt blunda för det men något är ruttet. Barca spelar inte som ett ett lag utan man är hela tiden beroende av individuella prestationer, det är inte på det viset man vinner stora titlar.
Barcelona Dizzy
2008-04-06 00:37
Mr Baloo-Gonzalez.

Kompis ni kunde ha vunnit matchen. Men det jag menar är ni kunde ha tagit 3 poäng efter som ni ledde. Men ni tappade till 1-1. Så man säga att ni förlora 2 poäng så menade jag.
Barcelona Foadinho_tupac
2008-04-06 00:34
Mr Baloo-Gonzalez

Men vart är läsförståelsen han menar ju att Real inte tog alla tre poängen och bara tog en och missade 2.
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-04-06 00:31
Dizzy
Jag vet inte hur du räknar.
Real förlorade inte 2 poäng idag, vi vann en pöeng idag.Inför varje match så har man 0 poäng och efter matchen antingen har man 3-1-0 poäng. fick fick med oss 1 poäng alltså vann vi den.
Det finns inga lag som har redan 3 poäng före en match. Vad jag vet.

Barcelona tarrak
2008-04-06 00:30
Det är märkligt hur en del verkar förväxla sant supporterskap, med att på ett fejkat positivt och okritiskt vis, heja på när mätta mångmiljonärer ständigt underpresterar. En sann supporter vill klubbens bästa och ställer sig kritisk till de spelare som inte delar samma mål. Det är möjligt att jag får äta upp det här, men jag ser verkligen ingen anledning till att tro på ligaseger. Messis återkomst betyder en hel del och med lite flyt kan det ge resultat i CL som består av ett stort turmoment, men jag kan verkligen inte se hur vi skall komma före Madrid. Något är ruttet i klubben och det kommer att krävas en storstädning för att få klubben i rätt riktning igen.
Barcelona Dizzy
2008-04-06 00:27
FCB_armin

Vi får väl hoppas att inte Getafe vinner bara för det:D
Barcelona Foadinho_tupac
2008-04-06 00:25
Ämne: Ämne: Måste s....
Jag tror du misstförstod mig, jagsyftade inte på dig när jag sa det utan ville bara påpeka att chansen fortfarande finns. Var snarare så att jag höll med dig.
Barcelona Ronaldiinho
2008-04-06 00:25
Rambla har rätt så som vi spelar nu kommer vi inte vinna något alls, vi måste ändra spelet helt! man känner ju inte igen barcelona under andra halvleken

vad händer i omklädningsrummet igentligen? men jag har en stark känsla att Henry nätar imorn. dubbelt.!
Barcelona FCB_armin
2008-04-06 00:23
Kul att jag råkade tippa 1-2..........
Barcelona Rambla
2008-04-06 00:22
Ämne: Måste säga att jag o....
Ja men, jag påstår självklart inte att man ska ge upp något, tvärtom, det är nu jag vill se riktig glöd och kämparlusta från spelarna till slutet. Men hur troligt är det att vi får se det? Ingen kan väl ha missat de två senaste matcherna mot Betis och Schalke?
Barcelona Dizzy
2008-04-06 00:22
Real tappade 2 poäng idag. Nu har vi chans att knappra in lite på dom. Men tro mig imorn spelar vi lika eller så förlorar vi.
Barcelona Foadinho_tupac
2008-04-06 00:20
Måste säga att jag också mest har gått åt realistiska sidan efter senaste matcherna innan det så var jag stor optimist. Men det går fortfarande man kan inte ge upp chansen finns men som Rambla säger man måste vara lite realistisk också det är svårt och helt plötsligt börja spela 05/06 fotboll och vinna resterande matcherna.
Barcelona Mot Nya Tider
2008-04-06 00:19
Ämne: Ämne: Låt all....
Realisten i mig idag säger att det finns en stor chans till att det blir så, men optimisten i mig säger att vi får se Puyi lyfta både CL bucklan och ligabucklan. :)
Barcelona Rambla
2008-04-06 00:16
Gaucho_10:

Jag orkar verkligen inte förklara längre utan hänvisar istället dig till den sansade tarraks inlägg nedanför.
Barcelona Rambla
2008-04-06 00:14
Ämne: Låt alla tycka vad d....
Visst. Det roliga hade ju dock varit om Madrid firat sitt ligaguld samtidigt som Barça firat sitt CL-guld som europas bästa klubb. :)
Barcelona Gaucho_10
Rambla
Förstår inte varför du är så negativ, förstår att man ska vara realistisk, men det ser bra ut, messi är tillbaka snart, samma sak med deco, marquz, milito är tillbaka, det ser bara bra ut, Real har en hel del svåra matcher kvar, Tex: Racing (borta), Barca, zaragoza
Barcelona tarrak
Som supporter kan det ofta vara svårt att ge en nykter värdering av sitt lags prestation, men om man kollar på Madrid varje vecka och sedan tittar på tabelllen, så förstår man hur fantastiskt usla Barcelona varit den här säsongen.

Barcelona Mot Nya Tider
2008-04-06 00:09
Låt alla tycka vad de vill, vissa är pessimister, vissa är optimister, andra är realister, i slutet av säsongen så hoppas jag att alla vi blir realister till att Puyi lyfter ligabucklan på Barcelonas gator =D
Barcelona Foadinho_tupac
2008-04-06 00:08
Rambla

Om de här spelarna stannar kvar i Mallorca så kan de slåss om europacup platser. För jag tycker att de har ett mycket bra spel med snabba omställningar och Ibagaza styr så bra på mittfältet. Men tyvärr så tror jag de får släppa Guiza sen tror jag Jonas, Arango(mallorca legend?) och Ibagaza är trogna laget.
Barcelona FcBarcelona - FCB
Kolla !!
Jag gråter när jag ser den.
Barcelona Rambla
Ämne: Rambla

vilken ....
Som sagt, jag hoppas på att mitt lag ska fixa det men realisten i mig säger att loppet är kört. Det betyder inte att jag är ett sämre fan än dig. Laget har klantat sig allt för många gånger de två senaste säsongerna.
Barcelona Visca EL Barca
2008-04-06 00:06
Ämne: Ämne: alltså ....
du såg ju själv hur nära ramos var i första halvleken att få kort även i andra så han sparade säkerligen allt det till det andra biliga kortet han fick
Annons: