/spanien/barcelona/forum/21253.aspx/spanien/barcelona/forum/21253.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca-nist
2008-04-09 22:54
jag håller med om att bytet av Bojan-santos va rätt. vi har inte råd att skada spelarna samt så behöver andra spelare spela när vi leder.
en bra tränare ska inte bry sig om vad andra tycker o va bestämd och det gillar jag.

Barcelona Gaucho!
2008-04-09 22:54
Ämne: messi kommer få fart....
DU vill ha bort 9 spelare från A-laget?
jo det låter logiskt.
Barcelona Legenden11
2008-04-09 22:53
messi kommer få fart på offensiven, han har mycket att ge i cl o mot real. men skönt att ronaldinho ska bort o henry.

vill ha bort samt edmilson, ezquerro, oleguer, thuram, zambrotta, gudjohnsen, deco, dinho, henry

ronaldinho e lat lat lat lat mitt hjärta e besviken o blöder, det e därför han inte får spela

det finns hur många som helst som kan vinna cl o ligan för barca, om man räknar upp en lista typ 50 spelare om inte mer.

rijkard får ej bli piskad för att startelvan spelar som amatörer
Barcelona Mot Nya Tider
2008-04-09 22:53
Rambla

Samu spelar fortfarande på sprutor, likaså Giovani, så det är inte så konstigt att Samu inte är lika smidig och inte vågar smälla på i närduellerna 100 %.
Barcelona jogabonito_barca
2008-04-09 22:52
Puyol som dessutom var i mkt bättre form än tidigare :/ Ärligt talat just nu är jag inte orolig över om vi förlorar eller inte.. hoppas bara att Man united inte har målkalas mot oss och förnedrar oss... för ärligt talat så har barca spelarna allvarliga mentala problem, blir oerhört nervösa när det går dåligt =S Får hoppas på grov förbättring och att Messi höjer laget flera steg
Barcelona Barca-nist
2008-04-09 22:51
Ämne: missar någon första ....
i barca puyol
i MU vet jag inget om än!
Barcelona Giovanni17
HEHE de rossi missade en straff mot man united....

Jag tror faktiskt vi har stora chanser att gå till final i CL får vi bara upp spelet o messi i toppform....ska även bli skönt att få deco tillbaka men kommer bli hård konkuranns på mittfältet...tycker iniesta är självskriven tillsammans med toure oma man ska ha en defensiv spelare med på planen annars kan det gå bra med iniesta,deco och xavi.
Barcelona calle-barca
kommer bli svårt utan puyi mot man u .Hoppas att messi och deco hinner tilbaka mot man u.
Barcelona Ronaldiinho
2008-04-09 22:50
Ämne: missar någon första ....
JA! Kaptenen Puyol Missar Den.
Barcelona Jay-z
2008-04-09 22:49
Alltså att folk här inte fortfarnde tror att vi kan slå Man U. Så som vi spelar idag är det mer troligt att det blir 8-0 på 2 matcher till Man U.

Jag har redan ställt in mig på att vi förlorar. Så slipper jag bli besviken som alla andra gånger den här säsongen. : )
Barcelona Barca-nist
2008-04-09 22:49
vi har världens bästa trupp på papper men spelarana måste uppfylla kraven också. laget måste fokusera sig bättre. fan de sov de första 30 min av första halvlek
Barcelona Gaucho!
2008-04-09 22:48
missar någon första matchen pga avstängning?
Barcelona Ronaldiinho
Ämne: Börjar vi hemma i fö....
Ja första matchen är på vår hemmaplan utan puyol.
Barcelona Ghazza
Usch det som är jobbigast är att vi möter ett United i storform utan kung Puyi.. Blir oerhört tufft.
Barcelona Holländaren
2008-04-09 22:47
Ämne: Usch, vad har hänt m....
Jag håller med lite, men jag tycker att Eto'o tog helt rätt löpningar i dag och gjorde en ganska gedigen andra halvlek med sin rörelse. Han jobbar väldigt hårt också. Problemet i dag tyckte jag var i de avgörande momenten; den sista passningen, som han slog bort ett flertal gånger, och avsluten, som inte alls var bra.
Barcelona Tompa
2008-04-09 22:47
Vi är klara för semifinal, vilkrt givertvis är mycket tillfredsställande. Men ska vi ha en chans att slå ut Manchester United ja då är det väldigt mycket i spelet som måste bli mycket bättre än så här.
Barcelona FCB_armin
2008-04-09 22:46
Börjar vi hemma i första semifinalen?
Barcelona tribente_magico
mycket måste förbättras om vi ska slå man united, men messi och deco och hela laget mer taggat så blir spelet mycke bättre, då blir det en jämn semifinal. ni har vi lite tid på oss att förbättra spelet som är ett måste om vi ska slå man united, dom missar inte alla chanserna som schalke missade.
Barcelona Barca-nist
fan att puyol fick gult kort. det var abidals fel!!!

vi måste spela bättre annars får vi stryk av MU. De är inte direkt Schalke.

bäst spelare. puyol bojan.
Etó och henry måste skärpa sig. de håller inte som anfallare ...
Barcelona Holländaren
2008-04-09 22:45
Victor Valdes, 4
Mycket säker.

Gianluca Zambrotta, 3
Helt okej, bra defensivt, mindre bra offensivt.

Lilian Thuram, 4
Mycket stark och stabil precis som han oftast varit under den här våren.

Carles Puyol, 5
Mycket bra form.

Eric Abidal, 3
Bidrog faktiskt offensivt då och då men var å andra sidan inte riktigt så stabil defensivt som han brukar vara.

Yaya Toure, 4
Stark både defensivt och offensivt. Låg bakom mycket.

Xavi, 3
Mycket bra insats i andra halvlek, mindre bra i första. Fördelade bollarna väl till kanterna.

Andres Iniesta, 3
Hade inte sin bästa dag men kom rätt i löpningarna.

Bojan Krkic, 4
Mycket bra, speciellt passningsspelet såg bra ut. Höll i bollen lite för länge ibland.

Samuel Eto'o, 3
Bra i alla moment utom de avgörande.

Thierry Henry, 2
Ingen bra dag för Henry i dag heller, men han ska ha plus för hårt arbete och för att när han väl blandar sig i något så blir det farligt. Intelligent.
Barcelona Rambla
Usch, vad har hänt med Eto'o? Missförstå mig inte, jag älskar honom och han visar alltid inställning och sliter. Men han är ju helt ur form, klumplig, fumlar med bollen, är okoncentrerad när någon spelar upp bollen i mitten på honom, tar hela tiden fel beslut. Jisses vilken formsvacka han är i.

Helt rätt av Rijkaard att byta ut honom. Till skillnad mot publiken så har Rijkaard förstånd och inser att Bojan ska skyddas och inte matchas allt för hårt. Bojan är 17 år, kom ihåg det. Publiken vill bara bli underhållen och med Eto'os fumlighet, Henrys slarv i avsluten så förstår jag publiken även om de inte begriper bättre.
Barcelona Gaucho!
Vi är ett bättre lag än Manchester United MEN deras form är ljusår bättre än vår
Barcelona Bojan.Messi.Etoo
2008-04-09 22:44
andra tankar nu vi är vidare nu krossar vi dem
Barcelona Braxingen
2008-04-09 22:44
Förstår inte hur alla kan vara så otroligt negativa. Vi är i semifinal mot United som hittils varit Europas bästa lag, ja.

Men det verkar som att alla har gett upp. Herregud, 180 minuter och jag tänker inte ens dra till med en klyscha "vad som helst kan hända". Vi behöver inte den klyschan. Vi har kunnandet för att skaka United.

De skall vara minst lika rädda med tanke på vilka matchvinnande spelare som vi förfogar över.
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-04-09 22:43
Ämne: När spelas semi fina....
om 2 veckor
Barcelona Jugador
Somna lite under matchen. Aja, vi är vidare till semifinal mot United och något måste hända för att vi ska kunna nå en final. Vi spelar bedrövligt för tillfället och Eto'o, Henry och Bojan kan verkligen inte spela tillsammans. Matchens bästa spelare: Bojan och Thuram.
Barcelona Ronaldiinho
Skönt att vi är vidare !!

Synd att Puyol missar första mötet :/
Barcelona Gaucho!
Vet inte riktigt hur nära Messi är att vara tillbaka i speldugligt skick, men han har nu 2 veckor på sig att vara i matchform för semifinalen :)
Barcelona Ja a då!
När spelas semi finalerna?
Barcelona jogabonito_barca
2008-04-09 22:41
glad att vi är vidare till semifinal i CL trots allt... men tuvär så kommer vi inte längre än så, mkt måste hända/förändras/förbättras
Annons: