/spanien/barcelona/forum/21249.aspx/spanien/barcelona/forum/21249.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gudabenådad
2008-04-12 11:49
Vad menar du?

Knappast så att vi har brist på anfallare. Bristen är _olika_ anfallare. Eto'o är den enda som kan spela striker. Resten kan ju spela till vänster eller höger.
Barcelona Kallé
2008-04-12 11:48
Skitskön film LionelMessi, väcker härliga minnen.
Tror ni på ett inhopp från Messi ikväll?

VISCA BARCA, VISCA CATALUNYA!
Barcelona [FC-BARCA]
2008-04-12 11:45
akta brist på anfallare
Barcelona Gudabenådad
2008-04-12 11:43
Det var gamla Barcelona. Det kanske är dags att sälja av lite spelare och bygga lite nytt. Kom ihåg ibland är det viktigare att ta två steg bakåt för att sedan ta ett fram.

Snart kommer en ny krönika. :-) Håller på med den som satan!
Barcelona Barcelona #7
2008-04-12 11:13
LionelMessi //

Väldigt skön film, Minnena kommer tillbaka när man ser Barcelona leka med motståndarna =)

Barcelona LionelMessi
2008-04-12 10:49
Kolla länktips =)
Barcelona LionelMessi
2008-04-12 10:44
hhhahah klart ja inte är 19 år xD
Barcelona LionelMessi
2008-04-12 10:43
:P men asså e han en talang som bojan eller Gai , ggiovanni ?
Barcelona L.Messi19
2008-04-12 10:43
LionelMessi

Bara en fråga.. är du 19 år?:P
Barcelona Barcelona #7
2008-04-12 10:42
Om man sitter på Barcelona Avbytarbänk så är man inte dåligt =)
Barcelona LionelMessi
2008-04-12 10:37
Ämne: LionelMessi //

Vi....
Ok tack ska du ha :-) Men... Är han bra?
Barcelona Ronaldiinho
2008-04-12 10:36
LionelMessi

Han är en spelare från Barca B,
Barcelona Barcelona #7
2008-04-12 10:36
LionelMessi //

Victor Vazquez är från B-Laget.
Barcelona LionelMessi
2008-04-12 10:33
vem e vasquez ?
Barcelona Ronaldiinho
2008-04-12 10:28
Ni som tidigare pratade om att Henry och Marquez skulle vara med i truppen..

Marquez är med men däremot är Henry och Bojan inte det. Truppen:
Valdés, Pinto, Abidal, Thuram, Sylvinho, Zambrotta, Puyol, Milito, Edmílson, Márquez, Touré Yaya, Xavi, Gudjohnsen, Messi, Eto'o, Giovani, Víctor Vázquez and Ezquerro. (länktips).
Real Madrid Paco Buyo
2008-04-12 09:58
Snarare ser fram emot drömmer om.
Barcelona Barcelona #7
2008-04-12 09:58
Barcelona WhyS
2008-04-12 09:55
Cristiano Ronaldo: "Me ilusiona jugar en el Camp Nou"

Kan inte spanska men ganska tydligt iallafall;
"Min dröm är att spela på camp nou"

rätta mig om jag har fel
Barcelona Barcelona #7
2008-04-12 09:36
Barcelona Bertaa2
2008-04-12 09:26
Någon som kan översätta detta: Cristiano Ronaldo: "Me ilusiona jugar en el Camp Nou"
Barcelona PILMÀ
2008-04-12 09:18
Ämne: vi vet att ronaldinh....
Kimmpa_fcb

vadå gå igenom din text innan du skickar) ok det är ett bra tips men är hela inlägget helt fel?
nä men bara kanske bara en rad men alla som kan läsa kan väl förstå. ta inte illa upp

Legenden11
samma sak skulle inte våga se Dinho i milan tröjan om det är/hade varit verklighet.
Ronnie stanna där du är trygg och trivs men vill du lämmna oss och om det är ditt beslut så får gärna göra det ingen stoppar dig då.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-04-12 05:22
Legenden11

Gå igenom din text innan du skickar.
Barcelona Legenden11
2008-04-12 03:55
vi vet att ronaldinho tappade, men han kan ta tillbaka allt. zidane presterade bra när han var 30 + 2 år fram.

eller har jag fel?
ronaldinho e vår, vi får inte släppa killen. vi gör stort misstag om säljer honom, han kan förändras.

egentligen vad e skillnaden milan o barca?
bara för milan lyckats vinna mer titlar?
om jag var ronaldinho skulle inte gå dit ens, det e bara defensiv fotboll det handlar om.

e inte det sant?
jag tror inte han skulle trivas i milan, plus kaka har sin plats där. folk o fotbollspelarna i italien e otroligt kurruptade.

i italienarnas blod de hatar att den andra e bättre, jag svär räkna med 3 mån upp till 6 mån, sen kommer en idiot och hänsyslös spelare kapa bort ronaldinhos ben.

samma sak gjorde man med ronaldo och samma händer med kaka, det skrev milan på sin hemsida. att många klubbar försöker skada kaka.

vi behöver ronaldinho, samma sak för honom. han skulle vara aldrig trygg någonstans än i vår klubb, han skulle absolut inte vara mer trygg hos milan än hos oss.

han kommer alltid vara trygg hos oss om han bara samarbetar rätt, nästa år milan har ingen CL. det har vi, vi har bättre trupp än de.

vi har messi, puyol, etoo + rijkard som har bra mentalitet som tränare, italienarna kommer skicka flera spelare vid flera gånger för skada ronaldinho.

jag törs inte ens tänka på att ronaldinho lämnar oss, vill inte ens tänka på det. jag skulle inte kunna äta mat på 1 månad
Barcelona PatrickKluivert
2008-04-12 01:20
HEllO admins! diggar denna sida men skulle va kul om ni fräschar upp den lite! typ lite gladare färger nya länkar och saker.. ser lite halvsliten ut men bara för rolighetens skull annars duger den fint!
Barcelona Suñol
2008-04-12 01:17
för fan lägg ner, kan man inte stava så får man väl kolla upp på se länk. Hur svårt ska det va??
Den här "Blatte" grejen är bara och lägga ner det är bara pinsamt!!
Länktips: www.saol.se/
Barcelona FCB10
2008-04-12 01:17
T#11

Media suger! Dem skriver skit rubkriker för att sälja mycket, speccielt madridista tdningen MARCA!

Visca el Barca!
Länktips: www.marca.es
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-04-12 00:42
lovebarca_megi

Henry och Marque(z)(inte s) är uttagna i truppen.
Barcelona Killuminati
2008-04-12 00:40
Lukas.RP

Nu vill jag inte starta tjafset igen men det här med culeees på forumet. Han är 14 år så många i den åldern är inne mycket i det här med blatte och sådär, måste säga att jag också var lite sådär, men inte så mycket för då var det inte så "populärt" och säga blatte och sånt. Aja nog med off topic nu till matchen imorgon tror starkt på en säker vinst hoppas inte förväntningarna krossas som många gånger förr.
Barcelona lovebarca_megi
2008-04-12 00:39
gubbar vi ska inte tro för mycket på vad tidningar sejer jag väntarpå den riktiga nyheten men jah är en stort fans till ronaldinho han kan lämmnar eller stannar kvar man vet inte sluta tro att han ska lämmna det gör han nte men xavi zambrotta bojan kommer att spela till helgen dom som inte gör det e inesta henry marques ronaldinho deco
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-04-12 00:26
Jag tror faktiskt att Ronaldinho kommer lämna, de som inte fattar det vågar inte inse sanningen.
Jag själv vill verkligen inte se honom lämna, jag har följt honom sedan han kom till PSG (som jag håller på i Frankrike), han och Rivaldo är mina absoluta favoritspelare men så mycket det står i media, så mycket som det har sagts, det är svårt att se att han inte kommer lämna.
Men hoppas innerligt att han inte gör det.
Annons: