/spanien/barcelona/forum/21248.aspx/spanien/barcelona/forum/21248.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Smogen
9/13/2008 19:16
Hmm....Pep gör en chansing som startar med Busquets och Pedro samtidigt som han vilar vila Iniesta, Messi, Henry och Toure.
Vill väl spara dom till Sportng matchen på tisdag.
Det är rätt vågat, förlorar han denna matchen lär det ju redan börja snackar om avgångar och kris...
Barcelona *
9/13/2008 19:12
Ämne: Ska bli intressant a....
Valdés
Alves
Puyol
Piqué
Abidal
Keita
Busquets
Xavi
Pedro
Eto'o
Hleb
Barcelona RQ7
9/13/2008 19:05
Ska bli intressant att se uppställningen idag.
Barcelona -=Barcelona=-
9/13/2008 19:01
mkt tjat om henry och den central anfallarens plats.. saken är hur lätt som helst

henry i central är en chansning (man hoppas på att han ska göra mål eller leverera)

etoo i central är en säkerhet.( odjuret som alla vet nog va han går för..)
Barcelona Smogen
9/13/2008 18:56
Canaletes

Om den där uppställningen stämmer tror jag Pep har blivit galen. Förstår att inte Messi spelar, men Iniesta, Henry och Touré???

Men vi får väl vänta i Ca 10 minuter till startelvan blir officiellt innan man säger för mycket.
Barcelona Ciao-V
9/13/2008 18:31
DM1982:
Det jag pekar på är inte de fyra stora lag. De fyra är bra och håller en hög nivå men andra lag som de möter i preimier league.
Hade Lavente mött dessa lag hade de nog slagit. Levante skulle nog hamna i mitten i den ligan.
Barcelona _FCB_
9/13/2008 18:15
Nu när man har laddat inför matchen så varken comhems digital eller analog tv fungerar i vårt område sen imorse.
Ska leta efter bra stream, tur att man har internet :)

Kixer
9/13/2008 18:12
Ciao-V//

Haha, jag kan då lova dig att Levante skulle få stryk av Blackburn.
Barcelona DM1982
9/13/2008 17:59
Ämne: La Liga är bäst. Hel....
Om man ser till vilka lag som spelade final i CL och att det var ett till i semifinal så anser jag att PL är bättre. Sedan vill jag hellre titta på La Liga men det beror på att jag uppskattar den fotbollen mer.
Barcelona Myrran
9/13/2008 17:52
Cantaletes

Touré mot Busquets skulle jag vilja byta om det stämmer men att Bojan och Messi börjar på bänken är inget konstigt. Messi kom till Barcelona igår tror jag och Bojan är den enda centrala anfallaren som finns i truppen förutom Eto'o.
Canaletes
9/13/2008 17:41
Jag säger bara WTF?!

Pep planerar att starta med Valdés; Abidal, Puyol, Piqué, Alves; Busquets, Keita, Xavi; Hleb, Pedro y Eto'o

och lämna Bojan, Touré och Messi på bänken!!
Canaletes
9/13/2008 17:29
synd att Bayer Leverkusen torska när dem ledde 0-2 borta. Henrique är ju lånad till dem, och han är ju back :P
Barcelona RQ7
9/13/2008 17:16
La Liga är bäst. Helt klart.
PL har bara cashen, inget annat.

Aja. Vad tror ni det blir för uppställning mot Racing da?
Barcelona Ciao-V
9/13/2008 17:13
Jag tittar på Blackburn Rovers - Arsenal. Andra halvleken har precis börjat. Arsenal leder med två mål.

När man tittar på premier League så här ett par gånger, så inser man skillnaden mellan La Liga och premier League.
Arsenal bjuds på hur stora ytor som helst som de utnyttjar och bildar upp sin anfall på. Gäller både kanter och i mittfältet och framför mål.

Jag gissar att om Lavente(i segunda idag) hade mött Blackburn Rovers idag, så hade Levante vunnit med målklas.
Såna ytor ges sällan i La Liga. Det är bara att inse det.
Barcelona Ett Äkta Barca Fans
9/13/2008 15:55
vet nån hur truppen kommer se ut i cl
Barcelona Ett Äkta Barca Fans
9/13/2008 15:55
vet nån hur truppen kommer se ut i cl
Canaletes
9/13/2008 15:48
Henry reservas till CL. hoppas Hleb spelar som vänster då :)
Kixer
9/13/2008 14:17
Om Henry är så värdelös på kanten som ni påstår så skulle han knappast få spela där. Ni vet inte mer än Pep. Dock så kan jag erkänna att han skulle vara mycket bättre om han hade fått spela centralt, som i landslaget.
Barcelona Gud är störst!
9/13/2008 14:13
PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)

Angående den där införmatchrapporten som racing red skrev, så är RED en real madrid fan så det är inte så överraskande att de skriver sådär. Så jävla omogna och barnsliga.
Barcelona RQ7
9/13/2008 14:08
Hoppas dom kör på full fart från början till slut. Kriga hela matchen.
Måste bli en vinst ikväll.
På Camp Nou ska ingen ha en chans när Barca spelarna är på humör. Hoppas dom är det.

Messi gör nog mål, tror jag. Xavi också.
Barcelona tarrak
9/13/2008 13:24
Sylvinho och Henry får vila ikväll och är inte med i den slutgiltiga truppen. Hoppas att Iniesta får plats på vänsterkanten och Keita tar platsen brevid Xavi.
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
9/13/2008 12:51
Ämne: Pilmá

Jasså tack....Barca o Mort
Nej det är väl lungt.
Man kan ju inte ha koll på allting.

Tycker att vi bör tacka redaktionen som har tagit tid att hålla oss uppdaterade med allting.
Barcelona Barca o Mort!
9/13/2008 12:50
Pilmá

Jasså tack där lärde jag mig något nytt :P

9/13/2008 12:49
Ämne: Henry alla dagar i v....----Messi----

Snälla snälla du.
ta inte upp detta igen om att Bojan är överskattad.
Hoppas inte att nån Culés fortsätter med han skrev.
Barcelona luis Enrique 21
9/13/2008 12:47
Ämne: Barca o Mort:
Förra....
Handlar mer om att spelea Henry pa ratt position.
Aven om han har spelat med en skada sa har ha varit skade frie ett tag nu och varit valdigt oeffektiv pa vansterkanten. Jag tvivlar inte pa att han skulle leverera som striker. Men om han inte spelar som striker borde han bankas. Systemet maste ga fore spelarna. Och tror att bade iniesta och hleb funkar battre pa kanten. Jag kan forsta att det kanns lite illa att ha en lirare av henrys rang pa banken med iniesta och hleb ar nte direkt nagra dussinlirare.
----Messi----
9/13/2008 12:46
Henry alla dagar i veckan före Bojan (överskattad)
9/13/2008 12:46
Barca o Mort.
Ingen problem min käre Cule broder..
Du kan gärna kolla in Statstiken här Barça sida på Svenskafans hemsidan, eller om du vill det lättare kan du jätte gärna kolla LÄNKEN.
Hoppas att du blir nöjd nu när du ser statstiken.

Annars var säker ett starkt ord använda i detta läge.

Hoppas på seger kväll.

Barcelona Barca o Mort!
9/13/2008 12:45
Jasså ok :D

Jo jag förstod vad han menade förrutom att Henry gjorde mest mål, för jag är ganska säker på att han inte gjorde det.
Barcelona BlueRed.
9/13/2008 12:42
Ämne: BlueRed.

Men det ....
Barca o Mort!

Fråga Pilma, jag hade inte så bra koll på hur många mål Henry gjorde, jag förklarade bara vad han menade :).
Barcelona Barca o Mort!
9/13/2008 12:34
BlueRed.

Men det stämmer väl inte eller har jag missat något?:D

Han gjorde ju bara 14 mål i ligan.. 2 i CL? och hur många i CDR?

Messi och Eto'o gjorde väl mera?

Kommer inte ihåg statistik så bra men gjorde inte Eto'o 18 mål i ligan på 19 matcher eller något sånt?
Annons: