/spanien/barcelona/forum/21233.aspx/spanien/barcelona/forum/21233.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-04-11 15:15
Hahahah legenden dina inlägg är bara för skrattretande!
Men iaf håller med Jay-z, diskutera Raul i Madrid forumet istället eller genom msn eler något.

Barcelona Gaucho_10
2008-04-11 15:15
Äh kan ni hålla käften, ni skämmer ut forumet , orka tjafsa med nån naiv real madrid fan , snacka om barca istället

Vem bryr sig om raul, han är bara en avdankad stjärna, det var tack vare zidane som han gjorde så pass många mål
Barcelona Jay-z
2008-04-11 15:10
Legenden11 //

Komigen det räcker nu låt dom vara.
Barcelona LennyRomario
2008-04-11 15:08
"Att dom inte lyckades ett skit med Raul som kapten och topp har det väl inget med Raul och göra."
Du är inte nykter va?
Barcelona Legenden11
2008-04-11 15:04
MADRID 1902 + reul madrid + Mr Baloo-Gonzalez.

Jay-z gav er hårt, han tog er alla tre. det han sa stämde klockrent, läs om så vi avgör det hela.

Hehehe att han har gjort mest mål i CL. Kanske beror på att han har spelat sen 96 haft världsklass mittfältare bakom sig hela tiden osv. Har han någongång vunnit guldbollen??

Men men Raul är en Grym anfallare men det finns bättre anfallare än han i lanslaget. PUNKT SLUT

Det här är Barca forum snacka om RAUL nån annan stans.

hahaha real
Barcelona Jay-z
2008-04-11 15:03
MADRID 1902 //

Om jag ska va ärlig så BAJSAR jag på era 1000 tusen titlar hehe typiskt Madrista tar upp historia. Börja lev i nuet.

Har inte använt mig utav personangrepp lite ironi är alldrig fel. Och om du vill träffas så är det bara att säga till brossan ;)
Barcelona Legenden11
2008-04-11 15:00
Jay-z

tack för det där, du e bäst
Barcelona Gaucho_10
2008-04-11 14:59
Skulle vara jättekul om toure kunde flytta upp och köra som offensiv mittfältare tillsammans med xavi, så får marquez ta hand om den defensiva delen, jag tycker att toure skulle vara en bra injektion i laget, bra skott, teknisk, stark i kroppen
Barcelona Legenden11
2008-04-11 14:57
reul madrid

du också in i bilden, välkommen säger jag. raul e bra, delvis det e spanska spelarnas fel att de inte presterar bra i nationella turne.

ok jag håller med om den punkten, men raul tar också ansvar för den andra biten att han inte gör ständigt mål i exempelvis EM eller VM.

men jag ser ingen nytta med att raul e med EM truppen, jag SVÄR på allt. jag har inget emot honom.

men jag vet det e dags att lämna över platsen till andra nya, det handlar inte om bojan. det finns säkert i la primera eller segunda 3 anfallare, som har lika bra form eller mer erfarna än bojan.

jag svär på allt det handlar inte om vem som tar rauls plats
Real Madrid MADRID 1902
Jay
Om jag ska lita på dig och det du lovar då har ni vunnit fler guld än oss genom tiderna och det tror jag inte på.
Här pratar vi fotboll vill du göra personangrepp då kan du ta det när du ser mig istället.

Barcelona Jay-z
MADRID 1902 //

Hehehe att han har gjort mest mål i CL kanske beror på att han har spelat sen 96. Haft världsklass mittfältare bakom sig hela tiden osv. Har han någongång vunnit guldbollen??

Men men Raul är en Grym anfallare men det finns bättre anfallare än han i lanslaget. PUNKT SLUT

Det här är Barca forum snacka om RAUL nån annan stans.
Real Madrid reul madrid
2008-04-11 14:50
Legenden11//

När jag hörde det dåliga argumentet "vad har Spanien vunnit med Raul" på EuroTalk tyckte jag ren då att det var ett av de dummaste argumenten jag hört.
En spelare ensam vinner inte EM eller VM.
Sen så är du alldeles säkert för ung för att prata om EM 96 och VM 98.
Hur mycket spelade Raul 96?
Och sen under de tiderna 98-03 var Raul antagligen Spaniens bästa anfallare, Spanien hade inte vunnit något mer med en annan anfallare.

Sen så har Raul gjort många mål för Spanien under de tiderna han var som bäst, sen kom svackan.

Just nu förtjänar Raul att vara med i truppen men som någon här sade så vore det kanske inte så bra.
För Raul kommer inte att platsa i elvan. Jag vet inte om det vore något negativt eller positivt att ha honom med i elvan, men kanske inte värt att ta risken?

Sen så sluta med uttryck som "Bojan petar Raul i landslaget". Ni vet att ni träffar en mjuk punkt. Och situationen är mer komplicerad än så.
Tänk på "Robinho petar Ronaldinho i landslaget".
Känns inte bra eller hur?

Jag tycker att båda två ska vara med i sina landslag men det är en man som väljer lagen.
Barcelona Legenden11
2008-04-11 14:47
Mr Baloo-Gonzalez.
så nu kom du in i bilden

etoo kommer spela och göra mål tills du blir nöjd

MADRID 1902 + Mr Baloo-Gonzalez.

jag har inte sagt att allt e rauls fel, men även om han kommer spela i EM. det kommer inte funka bra. ni vet det och låt oss gå vidare i livet

det vore snällt av er

Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-04-11 14:46
Legenden11

Jag skyller spanska landslaget usla resultat pga sin mittfällt, undra vem som styr laget?
hej..hej..
Barcelona Jay-z
2008-04-11 14:45
MADRID 1902 //

Alltså du har ju psykiska problem, det är skillnad på att ha en Eto'o i form och som har lira med laget. Och att ha en Eto'o som måste anpassa sig efter att han har vart borta i ACN. Hade Eto'o vart i form och inte vart små skadad och hittat sin plats i laget. Så hade det vart skillnad mot Getafe lita på mig.

Du har inte gått i skolan eller hoppa du av gymnasiet. För du verkar inte va så specielt smart.
Real Madrid MADRID 1902
2008-04-11 14:44
Legenden11

Jag är sämst på svenska men vad är det du inte förstår hur ska han bli skytte kung när Spaniens spel inte har funkat?!
Jag ska be min tjej skriva på katalanska till dig då kanske du förstår.
Han är inte snabb eller har världens bästa skott fast han har gjort mest mål i CL kan det bero på att han är världens smartaste annfalare?
Sen att jag jemmför CL är för att alla dom bästa annfalarna spelar där.

Barcelona Legenden11
2008-04-11 14:40
Barcelona #7

pallar inte tjafsa med dig, gå gör det med nån annan. glöm det jag sa

Barcelona Legenden11
2008-04-11 14:36
MADRID 1902

countra visa Barcelona #7 har fel eller han snackar skit?

men bara du ska veta, den där var rolig av dig. raul e världens smartaste anfallare

förresten kan du svenska?

det verkar inte så, jag sa inte att ALLT E rauls fel. om jag sa det då kan jag inget.

EM 1996
VM 1998
EM 2000
VM 2002
EM 2004
VM 2006

så många turneringar?
varför blev han inte skyttekungen åtminestone för en gång i internationell turnering?

var inte ute o cykla, jag har inte sagt att allt e rauls fel. då kan jag inget om fotboll, bara du ska veta.

MADRID 1902

har inget emot hålla på så här 100 år framåt med dig
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-04-11 14:31
Legenden11
Snart kommer en tredje säsong, hur länge kommer Eto att att vara skadat?
Om inte, vinner ni ligan då?
Nånstans så känner jag att Eto'o behöver sin gps-are Ronaldinho Messi för att kunna få ut max av sin spel, nu när dessa två herrar lyser med sin frånvaro så är inte Etoo den spelare som vi är vana att se..
Barcelona Barcelona #7
2008-04-11 14:31
Legenden11//

Hur gammal är du?
Barcelona Barcelona #7
2008-04-11 14:29
Legenden11//
Var det där ett hot? Jag blir rädd =(
Barcelona Legenden11
MADRID 1902

men bara du ska veta, den där var rolig av dig. raul e världens smartaste anfallare
Barcelona Barcelona #7
MADRID 1902 //

Jay sa att vi skulle ta guldet om Eto'o spelade och han spelade men bara för det behöver inte en spelare göra mål varje match.

Varför gör inte Van Nistelrooy mål?
Jo, för att han är skadad så tyst och dra härifrån
Barcelona Legenden11
2008-04-11 14:28
Barcelona #7

passa dig fråga inte så
Real Madrid MADRID 1902
2008-04-11 14:26
Jay
Lätt i efterhand och lova saker!
När ni möter Getafe hemma så kunde han inte göra mål men du kan lova att ni skulle ta guldet om Eto spelade skumt.

Legenden
Raul gör mål nu i 2 år när spelet funkar han har mest rutin i Landslaget och i klubblag han är en stor förebild för sitt spel på plan och utanför plan han är unik Bojan hade fått många bra tips av han räcker det?
Föresten du är bäst och vet bäst varför sa du inte det från början då hade jag inte sagt emot dig.

Barcelona Barcelona #7
2008-04-11 14:25
Legenden11 //

Sluta göra mellanrum mellan varje mening :@

hur gammal är du igentligen?
Barcelona Legenden11
2008-04-11 14:23
MADRID 1902

två säsonger irad var han skadad 5mån, du vet det.

du vet det eller förnekar du det?

plus etoo har gjort 13 mål och ALLA ser hur han kämpar

ska du snacka mer om etoo?

eller räcker det här för din tröga mentalitet?

var inte feg o bara snackar om etoo

bevisa mig att jag hade fel om raul

övertyga mig på nåt sätt

lyssna MADRID 1902 du har INGET INGET att säga

jag fixade bästa exempel för dig

LYSSNA jag e bäst, jag vet vad jag säger

jag vet att raul platsar inte i EM

jag vet han kommer inte göra ett enda mål där

jag vet raul e KNAS
Barcelona Jay-z
2008-04-11 14:21
Barcelona Jay-z
2008-04-11 14:21
MADRID 1902 //

Jag kan lova dig att vi hade tagit titeln förra säsongen om Eto'o inte va skadad. Det borde väl du veta han hann alldrig komma i form. Snälla nån Eto'o hade lätt fixat minst 3 poäng till, om han inte va borta.

"Puff daddy eller Jay"

Har hört många personer med torr hurmor men du tar priset.
Barcelona Barcelona #7
2008-04-11 14:18
Ämne:
Marquez och MESSI ....
Är bojan skadad? eller har han känningar?

Vi kommer ställa upp så här:

-------------Valdes------------
Zambrotta-Puyol-Milito-Abidal/Sylvinho
---------Toure---Marques-------
-------------Xavi--------------
Messi---Eto'o---Gudjohnsen-----

eller Gudjohnsen som mittfältare och marques går bort. Och då får Dos Santos eller Vasques spela
Annons: